@ Kat12 Heb net eens gecheckt voor de parasol. Ik heb die op de frame van de kinderwagen vastgemaakt en niet op de draagmand. Dus dan kan dat wel als je de maxi cosi op je frame monteert. Was net eens aan't kijken hoeveel de parasolletjes bij premaman kostte omdat we daar de lijst hebben liggen. Maar ze zijn toch duurder dan de prenatal. Trouwens, ons lijst staat al online! Dacht dat dat pas 2 weken voor de bevalling was. Gelukkig heeft mijn zus en mama hun dingen al gereserveerd Oh ja, ik heb mijn buddy bij de juni mama's gevraagd om je een pb te sturen moest er iets met mij zijn of als ik bevallen ben. Wil jij dit hier dan doorgeven? Dan zijn jullie ook op de hoogte want anders zijn jullie misschien nodeloos ongerust.
leuk nijntje dat je dat eens gecontroleerd hebt voor mij, dankjewel! Wij hebben maxi cosi en zo overgekocht, en daar zit zo geen netje bij, enkel bij de draagmand, dus zal me ook nog eens zo'n parasolletje aanschaffen dan Onze lijst staat ook al online, maar we hebben die nog aan niemand doorgegeven, al denk ik wel dat we paar weken voor uitgerekende datum de lijst aan dichte familie zullen geven, dan kunnen zij dingen die we snel nodig zullen hebben kiezen Wat is dat een buddy? Een persoon waar je sms contact of zo mee houdt? Wel handig dat je ons zo ook zal kunnen op de hoogte houden. Want tis zoals je zegt hé, als we je nu een paar dagen niet zouden horen, zouden we ongerust zijn ben net terug van de fysiotherapeut. Hij is zo goed als zeker dat ik een hernia heb (100% zeker kan hij niet zijn, want hij mag geen foto's nemen als je zwanger bent). Dan heeft hij heel mijn been elektrische schokjes gegeven. Voorlopig is er nog geen schade, maar dat wil niet zeggen dat dat volgende week niet het geval kan zijn, zei hij. hij heeft er dus op gedrukt dat ik heel veel moet rusten, en onder geen beding terug gaan werken De pijn kan niet meer minder worden, enkel nog erger... Ik had het me toch wat anders voorgesteld hoor, zwanger zijn... Maar ik prijs me wel gelukkig dat ik het ben! Van zodra ik buiten was, begon ons patatje te stampen, om me te troosten Gelukkig dat hij zo'n schatje is.
@ kat. wat zijn nonkels? wat een grappig woord!! en een hernia wow erg man. Dat is niet niks. En nu? @ nijntje, wat is een buddy? En jammer dat het tegen viel bij babydump. Fijn dat het goed was bij de gyn! @ claudia, ziekmelden dan maar he. Dat zeg ik niet snel hoor. Zeker niet op het werk omdat ik de leidinggevende ben . Ik heb twee zwangere meiden in het team en we doen er echt alles aan om het zo goed mogelijk te laten verlopen voor beide partijen. @ jt, wel goed dat ze verder blijven onderzoeken. En idd 21 mei gaan we naar de gyn.
@ mikky: Nonkel is een ander woord voor oom Blijkbaar ook typisch Belgisch Een buddy is idd iemand die we op de hoogte brengen als we zelf niet online kunnen komen. Dan kan je haar even bellen of sms'en en zij brengt het forum dat op de hoogte. @ Kat: Wat voor maxi cosi heb je? Van het merk Maxi Cosi zelf? Want het zijn net die die van die zonnenetjes hebben. De laatste nieuwe heeft daar een speciaal opbergvak voor. De onze (cabrio fix) heeft dat gewoon helemaal aan het hoofdeinde. Bij ons moet enkel onze namen of een van onze namen ingegeven worden en je kan de lijst zien. Mijn zus (wordt meter) en mama hebben al dingen laten reserveren, zodat ze zeker zijn. Idem voor m'n man z'n oma die absoluut een angelcare voor ons wilde kopen.
Hoop dat de foto lukt... EDIT: niet dus... Google Afbeeldingen resultaat voor http://www.besteconsumentenkoop.nl/uploads/Maxi-cosi-cabriofix-autostoel-best-beoordeeld-consumenten.jpg EDIT: Hier is een foto van hoe het uit zou zien met zonnenetje. Normaal gezien zou elke maxi cosi van het merk maxi cosi dit hebben...
@nijntje: ja, we hebben alles van het merk maxi cosi zelf En ja, we hebben zo'n zonnenetje! Ik dacht dat er mss nog ergens een netje was voor de voorkant, khad weer niet goed nagedacht dus @mikky: wat nu? tjah, nog meer platliggen... en pijn verbijten. En eerlijk gezegd, ik tel ook al een beetje af hoor... Voor we het weten is het eind mei, en dan is het maar 2 maandjes meer, en dan is mijn grote beloning daar Het trappelen van ons kleintje doet me alles wel relativeren, maar soms zijn er toch traantjes hoor. Heb daarnet gemaild naar de baas om hem op de hoogte te brengen, dus ook dat ik geen 5u per dag thuis kan werken, ik kan zo lang niet zitten. We zullen wel zien wat hij zegt. Uiteindelijk is het vooral voor mij jammer en niet voor hem. Het is ik die al dat werk zal moeten inhalen hé, tis mijn eigen onderzoek. Maar ja, alles vertraagt er wel flink door :x
@ Kat: Ik heb de laatste weken ook veel last van m'n hormonen en zou elk moment in tranen kunnen uitbarsten. Als je zoals jij dan nog zo'n pijn hebt, laat die traantjes dan maar hun vrije loop. Zwanger zijn is heel erg mooi: er groeit een kindje in je, iets van ons 2. Maar langs de andere kant komen er ook veel ongemakken bij die je nergens leest. Want iedereen praat over de roze wolk he. Ik heb die 2 weken dat ik thuis zat het ook met momenten kwaad gehad. Van hieruit alleszins een hele dikke knuffel van mij en baby die volop actief is.
@claudianoa,Groot gelijk dat je je ziek meld. En ik zou als ik jouw was na de zwangerschap zeker ander werk gaan zoeken. @kat,Rustig aan doen he wat niet gaat gaat niet. @nijntje,Die hormonen die weten wat. Is eigelijk gek wat dat allemaal met je doet. @hier,Vandaag n afspraak gemaakt voor een geslachtsbepalingvoor 26 mei. Ik als ongeduldig persoon kan weer niet wachten. Mijn ouders gaan gelijk mee had ik beloofd dat ze mee mochten naar een echo. Aangezien het het 1e kleinkind is zijn ze natuurlijk extra door t dolle met alles. Blijven iedere keer kados binnnen stromen. vind ik helemaal niet erg
dag meiden, daar was ik weer. Nog steeds niet zwanger. Wel loop ik al bij de HA. Ik moet 2 maanden tempraturen en daarna terug komen. En daar weer na is mijn mannetje aan de beurt. Gna gna. Kijken of hij in 4 cm doorsnede kan mikken. Ze zeggen toch dat ze zo goed zijn. Laat maar eens zien. tot snel
hoi Anita, jammer dat je nog niet zwanger bent, maar een schrale troost hier zijn we ook nog niet allemaal zwanger hoor. Mijn ventje moet volgende week mikken hihi . Ben benieuwd.
@ ano: Binnen een goede 3 weken weten jullie misschien het geslacht! Hormonen zijn idd iets raars. Heb er eigenlijk nooit echt last van gehad als ik ongesteld moest worden, dus dan komt het misschien nu veel harder aan? @ anita: Hopelijk mag het snel raak zijn!
@kat een hernia?potverdorie meid!dat is heftig!nu kan je bijna niks meer nee, oh en de pijn...... snap dat je je traantjes nu af en toe de vrije loop moet laten hoor, dit is niet wat je hebt bedacht zo van te voren!is je ventje een grote hulp thuis? een hele dikke knuffel vanuit hier!!! @ano dus over een 2 weekjes weet je wat het wordt!spannend!enig voorgevoel?thnx voor je bloemetjes op hyves @nijntje handig zo'n buddy,had er nog niet eerder van gehoord!die hormonen he...dat zijn maar akelige dingen!maar je je loopt ook al op het end bijna he!, tijd voor een nieuwe foto of?.... @mikky nog 2 weekejs en dan naar de gyna he?klus je ondertussen vrolijk door? het zou toch zo maar eens raak kunnen zijn we blijven voor je duimen!! @hier, nieuwe medicijnen zit morfine in ,de pijn zakt aardig maar ben zo suf vreemd duizelig, hoort er een beetje bij blijkbaar maar ben beetje een zombie nu en ik mag dinsdag al voor de MRI !kreeg de brief, echt snel hoor!nou afwachten maar weer! @anita, jammer dat je nog niet zwanger bent,fijn dat je bij je ha terecht kan!dat het maar gauw raak mag zijn hier is ook niet iedereen zwanger hoor , nog 2 te gaan van ons!!
@ jt: Als onze pc terug werkt, kan ik terug foto's mailen. Heb nog maar eens achter m'n man z'n veren gezeten, want ik vind het vreselijk vervelend zonder pc... Hij zou vandaag nog eens naar z'n neefje bellen. Ben benieuwd! Goed dat je al zo snel onder kan voor een MRI. Benieuwd of je hier wijzer van wordt! Zo, ik ga stoppen met werken (normaal al om 12 gedaan maar heb zoveel af te werken...) en ga bij m'n ouders lunchen.
@ anita: veel succes met het tempen! het gemiddelde om zwanger te geraken is een jaar hé jammergenoeg... @ ano: hihi, zo leuk met je ouders mee @ jt: oh, ben blij dat je zo snel onder de scanner mag. Tgohja, en wees maar een beetje een zombie, als je daardoor eens wat minder pijn hebt, kan je lichaam beetje recupereren. En bedankt voor je knuffel Ventje doet erg zijn best, hij schrikt er soms van hoe ik afzie. Hij is echt al zachter geworden tijdens de zwangerschap, tis al altijd een lieverdje geweest, maar tis toch anders nu. Het besef dat zijn kleintje in mij zit, doet hem toch nog anders met mij omgaan, wel lief! En mijn mama komt ook soms helpen met kuisen, en neemt wat strijk over. Ik moet me eigenlijk redelijk veel laten bedienen, ben ik echt niet gewoon hoor, is soms zo raar. maar ja. @ mikky: ja, zeker blijven klussen Een vriendin van mij heeft PCO, en nu moest ze vandaag terug op controle om te zien of er al een eitje klaar zat door de clomid, en twas al gesprongen! Zo zie je maar dat je lichaam elke maand anders kan doen hé. Hou het daar maar lekker spannend @ claudia: ben je nu thuis deze week? @ nijntje: leuk! lunchen bij je ouders. Wel gemakkelijk dat jullie zo dicht wonen hé.
@ jt, een zombie, nou das niet best he. Gelukkig kan je dinsdag al voor de mri. @ nijntje, gezellig lunchen bij je ouders! @ ano, wat leuk dat je ouders meegaan naar de echo, het lijkt me ook erg leuk om mijn moeder mee te nemen. Had ik nog niet aan gedacht . Dat ga ik ook doen. @ anita, gewoon door klussen he... @ hier, wij klussen en tempen gewoon vrolijk verder. Tegen de tijd dat we naar de gyn gaan heb ik misschien al een ei gehad als ik uit ga van een cyclus van 36/ 37 dagen. Kan ze dan meteen zien of het raak is? Ik zit dan ongeveer een week na mijn eisprong. Wat denken jullie?
@kat nee afgelopen week heb ik nog gewerkt donderdag en vrijdag. volgende week moet ik maandag woensdag en vrijdag eigenlijk werken. maar ik heb met mike afgesproken dat ik maandag nog ga werken puur om het feit dat ik geklaagd had dat ik maandag moest werken terwijl dit geen werkdag van mij is. anders krijg ik dat gezeur weer dus dinsdag ga ik me ziek melden. vind het moeilijk dat ik me ziek moet melden maar het is geloof ik de enige manier op dit moment. vandaag heb ik echt een slechte dag dankzij me werk gister we hadden 2 groepen totaal 13 kinderen waarvan 1 huilbaby. ik heb 9 uur gewerkt en dan 1 uur pauze ben 10 uur op me werk geweest waarvan die baby 1 uur in totaal stil is geweest. ik was op en liep constant met die baby. die inval kon haar niet aan dus ik was de pineut. en dat voel ik nu erg goed.had vanochtend toen ik uit bed kwam hele verkrampte benen en mijn bekken lieten gelijk weten dat ze aanwezig waren pff @ano wat ben je ongeduldig zeg hahaha maar ik ken het ik heb 3 juni de 20 wkn echo en kan haast niet wachten ik wil zo graag weten wat er in mijn buikje zit een zoon of weer een dochter. voor ander werk heb ik gekeken want mike wil ook dat ik er mee stop maar met mijn spw diploma is het of kinderen of bejaarden of gehandicapten de laatste 2 is echt niks voor mij dus er blijft weinig over. @jt fijn dat de pijn nu verzacht word en hopelijk komt er wat uit de MRI. @mikky gewoon doorklussen he een cyclus is zoiets raars ik snap er echt niks van ik zou ook echt niet weten wanneer ik me eitje heb gehad in de maand dat ik zwanger werd en eerlijk gezegd hebben we niet veel geklust toen omdat mike hele rare tijden werkt en vaak erg laat thuis is en dan bekaf is maar toch was het raak dus je weet het nooit.
@mikky duimen blijven overuren draaien voor jou!wie weet...je zal daar maar komen en de gynae zegt nou mevrouwtje wat ik nu zie!?!...... @kat fijn dat je mams je helpt in het huishouden,is gek om dingen uit handen te geven ja maar soms moet het he!gelukkig dat je man zo'n lieverd is , dat scheelt al een hoop he...is het een beetje uittehouden met de pijn?je mag natuurlijk ook niks innemen zeker ? voel echt mee met jou @nijntje vlot het al een beetje met het handige computerneefje? @claudia schiet echt niet op bij jou zo he?bezorgd je ook zoveel stress wat niet echt goed voor jou en de beeb is nu he... alleen maandag dus nog wat ik begrijp?goed nadenken over je toekomst dan maar ja , is er geen ander kdv in de buurt bij jullie met vacatures?of iest anders wat je leuk lijkt? @ano : nogmaals happy b-day 2 you!!!!!!!!