clubje voor meiden die vanaf augustus 2009 stoppen met de pil DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ano, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    @ jt: Helaas niet kunnen bijslapen vanmiddag want had mijn vriendin op bezoek. Was wel gezellig en ze had cake gebakken! :D Jammie! ;) Maar ben wel gebroken. Ben om 4u15 terug mijn bed ingekropen en heb geslapen tot bijna half 10, maar 't is toch niet hetzelfde als een nacht doorslapen. Ben nu echt kapot en zal straks aan een filmpje wel in slaap vallen om dan vannacht weer wakker te liggen... ;)

Maar... ondertussen hebben we wel een nieuwe laptop!!! :D Ventje kon het ook niet meer aan om zo vaak opnieuw af te sluiten en op te starten. Hebben vanmiddag ook gehoord dat het goed kan zijn dat binnenkort door het uitvallen constant het moederbord het gaat begeven. Dus moet neefje maar snel al onze oude bestanden op de nieuwe zetten. Oh en hij typt zo zalig! :D Ben weer helemaal gelukkig (en wat geld armer ;))

Ik zou ook eens voor een second opinion gaan. Het kan inderdaad niet dat je pijn blijft hebben en dat niemand iets vindt. Het moet toch van ergens komen?! Hopelijk biedt de mri-uitslag al wat meer... Hoop echt dat je snel duidelijkheid hebt!

2. mikky1982

mikky1982 Bekend lid

19 aug 2009
    772
    0
    16
    @ jt, jeetje het schiet echt niet op he. Balen, ik wou dat ik iets voor je kon doen meid. Ik zou ook maar een second opinion laten doen.
    Ik ben trouwens ook heel blij met mijn tuin hoor. Deze zomer gaan we helemaal af maken want dat is die nog niet.

@ nijntje, beter een nieuwe laptop! Jammer dat die dingen altijd zoveel kosten. Maar zonder kunnen we niet meer. ;)

3. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    @nijntje, fijn een nieuwe laptop! eindelijk!je bent weer helemaal happy dus!gauw je bestanden over zetten ja!
    heb je inmiddels nu wel een beetje bijgeslapen?

@mikky, hij is gaaf hoor begrijp je trots!wij hebben nu ook net de tuin af maar dan zonder jaccuzi hoor, die dromen we er wel bij ghihi! hebben niet al te veel groen ,zijn niet zo van het tuinieren, ;)maar vind het wel erg mooi geworden, stukje bij beetje komt het huis nu af, wat een tijd zit daar in he (over geld maar te zwijgen :p)

dit schreef een meisje op een ander forum ,vond het zo mooi en herkenbaar wou ik ff met jullie delen!!
    Eerst dit verlies verwerken
    Eerst weer wat aansterken….
    Eerst de tranen laten vloeien
    Eerst weer een beetje opbloeien
    Eerst weer de kracht herwinnen
    Voor we weer opnieuw beginnen

4. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    @ nijntje,de pfaffs waren trouwens gister en de uitzending was dat sam en kelly naar NY gingen en carmen een intake bij een plastisch chirurg had voor haar ogen, en bruce leerde fietsen (hier een brok ergenis achter de tv ghihi)hoever lopen we dus achter dan??

5. mikky1982

mikky1982 Bekend lid

19 aug 2009
    772
    0
    16
    @ jt, ja geld dat kost het zeker. Daarom hebben we hem vorig jaar niet afgemaakt. Nu maar hopen op mooi weer, dan hebben we er ook nog iets aan.

En wat een mooi gedichtje, kippenvel momentje!

6. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    ja mooi he...het was alsof ik het zelf geschreven zou kunnen hebben... maar ik ben niet zo'n dichter;) maar het is tranentrekkend hoor! bbrrrr
    ja wat een geld he wij hebben vorig jaar gekocht en inmiddels de keuken , beide wc's ,badkamer , kustofkozijnen overal en de tuin gedaan ppffff houd niet op he!maar het wordt steeds mooier en eigen! maar af is het nog niet , maar goed dat hoeft ook niet! Nou maar hopen dat het volgende project voor onz beide de baby kamer is he... die kamer hebben wij bewust nooit wat aan gedaan maar vind nu wel lang al voor zo'n lege maar ja !

ga je het wekend nog wat leuks doens?

7. mikky1982

mikky1982 Bekend lid

19 aug 2009
    772
    0
    16
    dat lijkt me een mooi volgend project, duim duim, duim, duim enz enz

8. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    @ jt: Hier heeft Carmen vorige zondag de privékliniek mogen verlaten. Dus ik denk een week of 2 dat jullie achter zitten.

Heb de voorbije nacht heel goed geslapen maar vanmorgen na een uur ben ik gewoon op. Daarbij komt dat ik ook nog de hele dag met mannetje op stap ben gegaan (voor die keer dat hij eens mee gaat boodschappen doen :D). Ga dadelijk terug de bank op en vroeg slapen. In de hoop dat de nacht heel lang is!
    Normaal gezien mochten we nog gaan bbqen bij een collega van mij voor zijn verjaardag, maar we zijn gewoon even langsgegaan maar niet blijven eten. Verder gaan we het morgen kalm aan doen en dan om 5u weer naar een verjaardagsfeestje met bbq. Het houdt niet op :D Hoop dat het morgen wel wat warmer is dan vandaag, dan kan ik wat in het zonnetje gaan zitten... ;)

Hebben vandaag ook de babyfoon en een hoeslakentje in de babywinkel gehaald. Krijgen we van m'n man z'n oma cadeau. Dus dat hebben we al in huis. Van mijn oma krijgen we de matras, maar die gaat m'n moeder ophalen. Maar dan kan ik nu alvast m'n lakentje al een keer mee wassen.

Daarstraks bekroop mij weer het rare gevoel dat we binnen dit en 5 weken gewoon mama en papa gaan zijn... Heel gek!

Hier ook nog steeds kosten aan het huis hoor. Hebben in 2007 gebouwd, maar hebben sindsdien ook al veel afgewerkt. Maar alles kost zoveel centjes he... Hoop zo hard om eens de lotto te winnen, maar dan zal ik er eerst op moeten gaan spelen :D

@ mikky: Wij kunnen helaas niet meer zonder pc en internet... Was al blij dat ik toch nog op het werk online kon! :)

9. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Mooi gedichtje trouwens jt. Zo weinig woorden en toch zoveel zeggend!

10. Kat12

Kat12 Bekend lid

3 sep 2009
    578
    0
    0
    @ jt: mooi tekstje! Het raakte me ook echt....
    Zo hatelijk gewoon dat je echt het gevoel hebt dat er iets niet klopt :(
    Als ze je woensdag niet veel zinnigs kunnen zeggen, zou ik mss ook voor een second opinion gaan. Meisje toch, het mag eens stoppen hé :(

@ mikky: hebben jullie een jaccuzzi? zo zalig! Bij dat huisje in de ardennen hadden ze er ook een buiten staan, gevolg, als wij gaan bouwen, wil ventje er ook eentje, dat is volgens hem nog te betalen...
    hihi, we zien wel, mijn ventje ziet het allemaal nogal groots als het over ons bouwen gaat. Maar dat is pas over een jaartje of twee, we moeten eerst nog wat meer cash sparen.

@ nijntje: amai, wat een drukke dagen! Hier doen we dat niet meer hoor, ik heb al redelijk wat dingen afgezegd, en beperk me tot 1 plaats per dag. Dus vandaag gaan we bv gewoon bij mijn moeder eten, waar we vroeger heel de toer van de ouders gingen afrijden (ouders zijn gescheiden, maar wonen wel in de buurt van elkaar), maar nu zie ik dat niet meer zitten.
    Hopelijk een goede nacht gehad?

@ claudia: hoe gaat het nu? al wat meer uitleg gekregen bij de dokter?

@ anita: hoe gaat het met je tempen? wanneer mag je terug naar de arts?

en nu ga ik chocoladekoekjes uit de oven eten :D

11. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    @ Kat: Jij bent er ook al vroeg bij :)

Ik heb zalig geslapen deze nacht! Wel al om half 7 wakker en om 7 opgestaan, maar ach. Ben alleen op moeten staan om naar het toilet te gaan en om hondje op het bed te zetten (ze kan het normaal wel zelf, maar is toch soms oh zo zielig :D)

Normaal gezien lopen wij ook niet meer zoveel rond hoor. Maar gisteren weer een redelijke goeie dag, ondanks de vermoeidheid, en dan kan zo net ietsje meer...

Een jacuzzi! Lijkt me zalig! :D Maar bouwen is niet goedkoop... ;) Wij hebben het geluk gehad dat wij geen bouwgrond meer moesten kopen en daardoor weinig moesten lenen. Maar het is hier nog lang niet afgewerkt hoor. De enige kamer die helemaal klaar is is de babykamer (al moet manlief de deur nog verven... ;)) Onze kamer moet nog 1 muur en de plafond geverfd en dan is die ook klaar. Zijn nu ook pas een salon en eetkamer gaan kopen. Is wel leuk dat je om de zoveel tijd nieuwe dingen in je huis hebt. Zo hebben we vorig jaar het wc geverfd, maar daar heb ik lang aan moeten wennen :D Daar moet alleen nog het plafond. Kijk er echt naar uit om zelf terug aan de slag te gaan ;)

12. Kat12

Kat12 Bekend lid

3 sep 2009
    578
    0
    0
    ja, bouwen of verbouwen is iets van lange adem hé
    Wel handig dat je geen grond moest kopen! Das al de helft gespaard!
    De prijzen van de gronden is nu net de reden dat wij nog wat wachten, tis al snel 150 000 à 200 000 euro voor een grond hé, en dan heb je nog geen huis :$
    Pfff, maar ja, tis mijn ventje zijn droom. Hij volgt nu al cursussen om zoveel mogelijk zelf te kunnen.

Daarnet toch bij mijn schoonouders binnengesprongen, en het was de moeite! Mijn schoonvader heeft het oude commodeke dat mijn mama nog gebruikt heeft voor mij en mijn zus helemaal opgedaan. Tis echt prachtig! Helemaal nieuw :)
    Deze week komt het naar hier, en dan is zijn kamertje volledig ingericht ;)

13. claudianoa

claudianoa Fanatiek lid

13 sep 2009
    1.724
    0
    0
    dinsdag heb ik een gesprek met de arts. dus ik weet helaas nog niks. probeer me geen zorgen te maken maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.
    verder hoorde ik vrijdag dat mijn vriendin zwanger is ze is net 5 weekjes en gelukkig is de ivf haar bespaart gebleven en is ze spontaan zwanger geworden. ik hoop dat het goed blijft gaan voor dr.

wij hoeven alleen de babykamer nu nog. noa dr kamertje is van het weekend afgemaakt en ze heeft gister voor het eerst in dr nieuwe kamer en bed geslapen. het is wel heel erg wennen want wij slapen boven en zij nu ineens beneden. maar om 8 uur stond ze naast ons bed om te vertellen dat ze wakker was.

14. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    @ claudia: Hoe gaat het met je? Nog veel pijn?
    Fijn dat Noa zo flink in haar bedje geslapen heeft. :) Een nieuwe kamer is toch een hele verandering voor een kind he.

@ Kat: Dat zijn nogal prijzen voor bouwgrond! Hier zitten de prijzen nog rond 100.000. Ook wel schandalig veel, maar toch. Dit weekend in Hasselt bouwgronden gezien van 85.000 euro maar heel weinig grond! Wij zitten op 6 are en vind dat groot genoeg. Ben echt blij dat ons huis en tuintje ;)

Ik moet nog een paar dingetjes opruimen op het kamertje en de doopsuiker eindelijk in een doos doen voor in het ziekenhuis. Maar ik stel altijd uit... Maar ga dat echt allemaal klaarzetten.
    Hondje zit nu ook heel veel op de kinderkamer. Mijn vluchttas staat daar ook nog open, dus ik denk dat ik in het zh nog op een knookje van haar ga uitkomen :D Zij verstopt die nl. overal waar ze kan.

Zo, ben vandaag aan mijn laatste 4 werkdagen begonnen. Jeetje wat tel ik af!

15. claudianoa

claudianoa Fanatiek lid

13 sep 2009
    1.724
    0
    0
    de pijn is gelukkig een stuk minder het is nu de hoofdpijn die overheerst van de zorgen. morgen weet ik hopelijk meer.
    ja ze deed het echt super goed ze heeft zaterdagavond 1x gehuild toen ben ik even 5 min bij dr gebleven en daarna papa 5 min en toen sliep ze als een roosje. ze is nog wel aan het wennen want ze wil steeds naar boven lopen en dan hoor je dr zeggen halverwege de trap oh nee daar is mijn kamer niet meer hihi wijsneusje

nog ruim 2 weken dan weten we wat het word en dan wil ik ook eens gaan kijken voor kraampresentjes en kaartjes. heb zo'n zin in de echo duurt allemaal zo lang met die 5 weken er tussen iedere keer

16. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    @ claudia: Hi hi, hoe lief je kleine meid! :D
    Die 5 weken duren idd erg lang! De eerste keer viel bij mij nogal mee omdat kerst en nieuwjaar erin vielen en ik dus met andere dingen bezig was. Maar de keer daarop... Pfff! :p Moest nu normaal ook weer 3 weken wachten maar omdat de gyn in verlof is volgende week, mag ik vrijdag al gaan.

17. claudianoa

claudianoa Fanatiek lid

13 sep 2009
    1.724
    0
    0
    ja het is een meiske apart hihi echt dr vader qua karakter hoor.
    de 1ste 2 weken van de 5 valt het altijd wel mee maar daarna pfff dat ineens lijkt het een eeuwigheid en zeker nu ik me zo voel.
    heb vandaag de ziekmelding nagekeken die kunnen we online nakijken en ze hebben me vanaf woensdag pas ziekgemeld met als reden de longembolie terwijl ik me dinsdag had ziekgemeld vanwege me BI erg vaag zijn ze weer bezig.

heerlijk joh dat je nog maar 4 dgn hoeft en dan beginnen echt de laatste loodjes voor jou

18. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik probeerde altijd kleine dingen voorop te stellen waardoor die 5 weken korter leken. Bijvoorbeeld verjaardag van die of die, etentje met vrienden, ... En dan lukte het iets beter. Maar voordat ik de kleine echt voelde, was ik dan ook ineens weer heel onzeker. Sinds ik het voel, is het een stuk geruster, maar toch. Zeker toen er placenta praevia vastgesteld was, dan ligt ie weer in stuit...

Maar mijn laatste loodjes kunnen vanaf vrijdag echt gaan beginnen! :D Ben benieuwd of ze op m'n werk donderdag iets gaan doen, maar eigenlijk wil ik het niet. Ben de laatste tijd veel te emotioneel op alle vlakken, dus ik wil geen tranen :D

Maar 't wordt zwaar nu. Het is een helse klus om m'n sokken en schoenen aan te doen enzo. Langs de ene kant wil ik heel graag onze spruit in m'n armen houden, maar langs de andere kant hoop ik ook dat ie nog even blijft zitten. Tot een week of 38 dan zou ik al heel blij zijn.

Manlief heeft het voorgevoel dat de geboorte op 5 juni gaat zijn. :) We shall see! ;)

19. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    @nijntje, ja we lopen dus 2 wkn achter, is te doen haha
    dus dit is je laatse werkweek? wat is het hard gegaan he!!
    nog ff en je bent echt mama, hoe gek is dat! maar je tas en alles staan klaar dus spannend!!!
    toch lief als ze op je werk wat doen voor je?huilen mag haha
    5 juni...nou wie weet! o zo spannend!!!!

@claudia hopelijk weet je morgen meer he! gelukkig is je pijn een stuk minder!
    leuk dat noa zo blij met haar nieuwe kamertje is!

@kat , hoe was het in de ardennen?was het een beetje te doen met je pijn?
    @belgie is het gewoon bij jullie om bouwgrond te kopen?wij hebben een bestaand huis gekocht en dat langzaam aan naar onze verbouwen, dus niet echt bouwen zeg maar.....

@hier, het weer ff wat beter heb niet zo heel veel pijn aan mn benen op dit moment dus hopen dat het zo blijft!want dit is wel te doen!
    zo maar ff wat extra boodschapjes doen, morgen jarig,
    vier het niet echt (weinig zin in feest en drukte daaromheen dit jaar) maar ouders en zus enz komen wel ffkes langs dus een taartje is dan we net zo gezellig he!

20. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    @ jt: Anders komen wij morgen ook allemaal gezellig op de koffie? ;) Hopelijk voel je je morgen ook goed zodat je toch een fijne dag hebt.

Dit is idd mijn laatste werkweek! Normaal gezien tot en met vrijdag, maar moeten vrijdag om 11u naar de gyn, dus heb ik maar verlof ingeschreven :) Ben vorige week maandag ook komen werken toen ik eigenlijk een dag verlof had, dus dat hebben we omgezet.

Als je wil bouwen, is het de bedoeling dat je eerst eigenaar bent van de grond waarop je bouwt. Want het huis volgt de grond van eigenaar. Dus in ons geval heb ik een bouwgrond van mijn ouders geschonken gekregen maar het huis is van ons beiden. Maar als ik het vuil wilde spelen kon ik m'n man buiten zetten, want vermits de grond op mijn naam stond had hij zelfs niets meer aan het huis te zeggen. Dat is ook een van de redenen waarom we getrouwd zijn. Als mijn iets zou overkomen, dan erfde onze spruit alles van het huis ed. Mijn man had dan vruchtgebruik op het huis totdat baby 18 jaar is, maar daarna zou baby hem uit het huis kunnen zetten. Tenzij het anders bij de notaris beschreven zou zijn... Snap je het nog een beetje? :)
    Als je een bestaand huis koopt en wil verbouwen, dan zit de prijs van de bouwgrond in de algemene prijs berekend.

Deel Deze Pagina