@ jt: das toch al iets hé van die MRI? ze kunnen je nu nergens meer zot verklaren, er is wel degelijk iets (bedoel ik positief hoor, maar ik ondervind zelf dat vele mensen je niet geloven tot je zoiets kunt zeggen. Hopelijk krijg je nu wat meer begrip!) DIe donkere afscheiding is idd wel raar... en vervelend waarschijnlijk Gisteren heel kalmpjes gedaan op het concert, maar het was wel de MAX!!!!!!!!!!!! Ik had in de namiddag nog een flink dutje gedaan, en had een kussen mee om wat gemakkelijker te zitten. Mensen keken me echt wel raar aan, waarschijnlijk omdat ik er eigenlijk uitzie alsof ik elk moment kan bevallen en niet binnen een goede 2 maanden Twas 3 weken geleden dat ik mijn vriendin gezien had, en zij viel ook weer achterover van mijn buik! Ons kleintje was in het begin heel hard geschrokken van de muziek, maar is dan wat hoger gekropen in mijn buik, en heb dan maar mijn handen op zijn lijfje gelegd, mijn schatje... Deze namiddag naar de gyn. Ben blij, want heb me toch wat zorgen gemaakt de laatste paar dagen, ik voel ons kleintje plots zoveel minder. We horen het wel straks. @ nijntje: JOEHOE! tis donderdag en ivm die steunkousen: die heb ik echt nodig hoor als ik iets buitenshuis doe. Thuis zit ik veel met mijn benen in de lucht en valt het mee. Maar van zodra ik ergens langer dan 2u moet zitten of staan, zwellen mijn benen mooi op, en dat kan echt pijn doen. Mijn handen waren gisteren ook de moeite tijdens het concert, ik kon mijn vingers niet meer toe doen omdat ze zo opzwollen Gelukkig ging dat nadien in de auto weer over. Jaja, ik ben een echt bommaatje momenteel
wat klinkt dat aandoenlijk!!zit hier helemaal met een brok,aaaaaaah om zn lijfje, je het al echt mama gevoelens he! woooww... hopelijk is er niks geks bij de gyna maar het is altijd prettig als een kundig iemand je gerust kan stellen he!! met je steunkousjes ghi idd net zo'n oma'tje! dat van de mri heeft niks te maken met mn benen he (helaas of, nou ja ,je snapt het wel) dus ze kunnen me nog steeds voor gek verklaren mochten mensen daar behoefte aan hebben! 12 u naar de ha, krijg ik waarschijnlij weer een onderzoekje, wie weet is het wel een infectie die er al lang zit en zoveel ellende heeft veroorzaakt..... vriendinnetje vertelde namelijk het een en ander en die had dat dus maar wel en paar zelfde klachten (menstruatie bleef wel ook ineens uit )maar geen pijn uiteraard zo als ik, nou je we zullen wel weer zien he! de zon schijnt hier en mn mama heeft en de verpleegkundige gister hebben me een beetje aangepakt (vriendlief porbeer het al langer ghihi) en me dringend gezegd leuke dingen te gaan doen en niet piekeren en zo druk maken (heel erg) over de vervelende dingen en pijn,maar juist leuke dingen gaan inzien en erop te gaan,wat ik kan gewoon doen en dan maar 10 x onderweg stoppen desnoods(tja...)en me dus niet gaan bedenken wat mn werk daar van zou vinden en hoe sommige mensen reageren op me(niet dus ghihi), ik moet beter worden en op deze manier lukt dat niet helemaal he.... ppffffff we gaan weer voor (alweer) @nijntje jeeeee laatste dag!! hij zal voorbij vliegen want het zal vol met afscheid zitten en met leuke vooruitzichten voor jou, laat je vervanger zn werk maar eens goed doen en zich echt gaan bewijzen met zn air!gelukkig is het ook nog eens lekker weer aan het worden dus hoop op een heel voorspoedig en plezierig verlof!!
Ja het vliegt voorbij! Dadelijk weer goed doorwerken, want het moet af! Zonet met een aantal collega's een terrasje gedaan, echt gezellig. Begin nu zowat emo te worden... Daarstraks was ik met een collega van een andere dienst op de ontbijtvergadering (was heel lekker trouwens ) en die had de perfecte verwoording voor mijn vervanger: een blaaskaak! Weet niet of jullie in NL dat woord ook gebruiken, maar het zit er echt pal op. Dacht op een bepaald moment dat ik de enige was die zo dacht, maar gelukkig niet! @ Kat: Het kan ook zijn dat je kleintje met het rugje naar voren zit en je daardoor de bewegingen minder voelt. Ik heb dat ook een tijdje gehad. Alleen friemelde de onze zo hard dat ik wel beweging voelde maar dus ook even geen schopjes. Ik voel mij soms ook echt bomma hoor M'n mama vroeg gisteren nog of ik nog wilde gaan shoppen volgende week, maar dat zie ik echt niet zitten. Laat mij maar fijn thuis op m'n gemakje zitten
Als je dichter bij mij woonde, dan gingen we iets leuks doen! Heb echt met je te doen! Dikke knuffel meid en als je tot Belgie wil komen, je bent welkom!
@jt zit jij mijn hyves te begluren hahahaha klopt ik ben blijven steken op 4 sigaretten per dag helaas maar gaat goed komen elke week haalt mike er nu 1 weg zo'n apparaatje heeft mijn schoonvader toen ook gehad hij zei ook dat het heel raar was. hopelijk werkt het bij je ben vanochtend bij de bedrijfarts geweest en ik moet nu de 3 dgn dat ik normaal werk van 9 tot 1 werken en dan boventalig. mag niet meer op de groep werken dus doe nu de administratie van de groep die altijd blijft liggen en bestellingen. ben wel blij dat ik het zo doe nu want dan hou ik toch nog contact met me kinderen en me collega's en al het werk waar we niet aan toe komen doe ik nu.over 5 a 6 weken moet ik weer terug komen bij de arbo. en mijn vakantie is ook goed gekeurd dus zodra mijn vakantiegeld er is gaan we boeken voor een weekje center parcs heerlijkkkkkkkkkkk @kat Succes bij de gyno maar is allemaal goed hoor ik had dat toen bij noa ook dat ik haar ineens minder voelde. nu voel ik ook nog niets terwijl ik noa al heel snel voelde maar de buik groeit dus dat zit wel goed.
@ claudia: Wat fijn dat je zo'n regeling nu hebt. Blijven werken is fijner voor je sociaal contact he. En ook wel goed dat het over een week of 6 opnieuw bekeken wordt. Oh fijn, een vakantie boeken! Ik hoop in het najaar een paar daagjes te kunnen gaan, maar denk eigenlijk dat dat er toch niet gaat inzitten. Ach je, ik ga op vakantie naar het ziekenhuis en breng een heel mooi souvenirtje mee! Hier een zeer drukke, actieve beeb weer vandaag. het zit ook weer goed tegen m'n lever aan te duwen...
wat lief van jou! wie weet krijg ik nog eens een gekke bui met een hoop energie! (zo in je kraamtijd! ) je dagen zitten erop!! zal apart zijn he! heerlijk meid genieten van je verlof !!fijn dat het zo gezellig was, op het terras zitten, nou nou wat heb jij hard gewerkt! laat dat maar over aan die blaaskaak,dat kennen we hier zeker ja! @claudia ja ik las het op je hyves, slecht he! maar goed wie niet waagt...fijn dat je tot een oplossing gekomen bent op je werk, en vakantie boeken heerlijk!!! welk park ga je? nou hier echt een beetje heel erg geschrokken..vanmiddag dus bijde ha geweest, ze heeft een inwendig onderzoek gedaan, wat me echt vreselijk zeer deed (terwijl ik nu toch wat gewend ben he)ze heeft kweek genomen en uitstrijkje, ze kon het slijm en afscheiding echt niet verklaren het was iig ook gedeeltelijk oud bloed en zoiets nog niet eerder gezien (uiteraard weer he) maar ze zag een paar hele kleine witte puntjes aan de baarmoeder mond, nou dat kun je dus maar beter niet googlen want daar wordt je niet heel blij van...maar goed nu de uitslagen afwachten (een week en pinksteren valt er tussen)heb er wel buikpijn van!! ze wil me wel doorsturen naar ander zhuis maar pas als de uitslagen binnen zijn,anders krijg je dubbel gedoe he, ben ff een beetje van slag, laat ze nou toch eens zeggen ; nou dat is dat ,dat is niks geks hoor of ach dat heeft elke vrouw of weet ik wat!! maar goed positief blijven ff,wie weet is het gewoon toch een infectie (hoop hoop hoop) en heeft mijn ha gewoon niet zo veel verstand van gynaecolgie en heeft ze vanmiddag een verkeerde bril op gehad (sterker nog ze droeg er geen...)en zag ze witte stipjes in haar fantasie tja......en heb nu extra veel zere benen door dat gefrummel van srtax, hoe bedoel je verband??!!:x hoop dat mijn vakantie over 1 maand door mag(en kan)gaan van de arbo,weet je ook maar niet he!! als me dat ook nog ontnomen word nou.......
@jt mogen ze je vakantie weigeren dan de arbo??? jeetje zeg zit je toch nog even in de spanning.hopelijk is het niks ergs. en dan zit je mijn hyves te lezen en laat je geen berichtje achter schaam je hoor hahaha we gaan naar de heijenbos en hebben een kindercottage gehuurd speciaal voor noa heb er nu al zin in. gewoon van maandag tot vrijdag en dan die zaterdag ervoor gaan we naar blijdorp als start van de vakantie.
@ jt: Wel goed dat je ha nu een kweek en uitstrijkje genomen heeft. Dat je gyn daar nog niet opgekomen is? Balen dat je zo lang op de uitslag moet wachten! Maar hopelijk weet je dan wel al wat er scheelt. Ook goed dat ze je naar een ander zh sturen. Heb je sowieso eens een second opion. JOEPIE!!! Mijn verlof is begonnen Vannacht pas om 4u30 voor het eerst wakker geworden (wat was dat lang geleden zeg! ) maar had wel wat steekjes... Bij het opstaan daarstraks nog een goeie pijnlijke harde buik... Straks om 11u moeten we bij de gyn zijn en weten we weer meer. Ben echt gelukkig dat ik niet meer hoef te gaan werken! @ Kat: Hoe was het bij jou bij de gyn? @ Mikky: Jij veel succes bij de gyn straks! @ claudia: Kan geloven dat je al zin hebt in je vakantie Ik wil ook mee Waarschijnlijk volgend jaar, gaan we ook een huisje huren. Lijkt mij met zo'n kleintje net iets praktischer dan een hotelkamer. Maar wie weet tegen dan zijn de plannen misschien al weer veranderd
@ jt: het houdt precies niet echt op hé Nu maar hopen dat die witte stipjes iets is dat ze gemakkelijk kunnen wegnemen, en dat er daarbij heel wat kwaaltjes ook verdwijnen! wanneer ga je juist op vakantie? mag dat geweigerd worden omdat je in ziekteverlof bent? pff, hopelijk gaat dat gewoon door hé, je vakantie zou zo goed zijn! @ claudia: dat klinkt me een prima regeling @ nijntje: leukleukleuk! nu zal het echt wel snel gaan. Geniet er maar lekker van! @ mikky: hou je ons op de hoogte van de gyn? We duimen voor je gisteren was alles ok bij de gyn. Ons kleintje blijft heel erg groot, de omtrek van zijn hoofdje was bijvoorbeeld al 3w2d groter dan gemiddeld, buikje een goede 2w... Een ferme kadee dus De gyn keek weer verbaasd naar mijn buik dat die blijft zo groeien Die verminderde bewegingen zijn niet erg, ik moet hem gewoon elke dag voelen, en dat is ook wel zo. Gisteren was hij trouwens al weer heel de dag actief Heb pilletjes gekregen tegen het vocht ophouden. Gelukkig maar. Maar kmoet wel mijn sexy steunkousjes zoveel mogelijk aandoen! Heb haar gezegd dat ik ze aandoe tot ik ergens naar toe moet en ja hoor jt, ik zie dat klein minimensje in mij al ontzettend graag
jt, daarzou iedereen van schrikken, goed dat je zo positief blijt. Dat kan ik ook wel gebruiken. Terug uit het ziekenhuis. Niet echt goed nieuws. Ik heb pcos. Ik heb teveel eiblaasjes en moet dinsdag weer terug omdat ze er 1 wat grotere tussen zagen zitten. Dinsdag gaan ze kijken of die weer wat groter is geworden. En we moeten vanaf morgen om de dag sex hebben. Als er niet binnen 3 weken spontaan een menstruatie komt dan gaan ze hem opwekken. Op de 3e dag van mijn mensruatie moet ik bloedprikken en gaan we waarschijnlijk starten met clomid. En de uitslag van het zaad was er ook nog niet! Dit wordt dus en heel traject. Nou dat heb ik weer, heeft me gevoel het al die tijd goed gehad. Dat het bij ons niet spontaan ging gebeuren. Stom he. Ik moet stoppen met tempen want dat heeft bij mij dus geen zin. Doordat mijn hormonen er een rommeltje van maken. Nu zit ik hier een beetje in zak en as te zitten op de bank. Wordt er niet vrolijk van. Ben wel blij dat ik niet nog 2 maanden heb gewacht voordat ik naar de gyn ging.
zo jullie hebben weer veel gekletst. @jt,Ik hoop dat t gewoon een keer goed nieuws voor je word. en zeker stom dat je gyn niet zelf een kweekje heeft genomen. @mikky,sjonge jonge....kan me voorstellen dat je nu in zak en as zit. En zeker gelukkig dat je niet nog maanden heb gewacht met naar de gyn gaan. En wat is pcos eigelijk?? Ik heb t welles gehoord maar weet niet meer wat t ongeveer is. @de rest,hmmm heb alles gelezen maar weet niet meer waar ik op wilde reageren @hier,Ik moet nog ff een fototje maken van mijn buik en dan zet ik m er weer op hier. Ben net klaar met verven in t kinderkamertje. Moest alleen de vensterbank en deur doen.
@ mikky: goed dat je nu al geweest bent en dat je dat nu toch weet hé. Maar het is wel schrikken natuurlijk Tuurlijk voel je je triest Maar als ik je een beetje kan troosten, ik heb een vriendin en een nicht met pcos, en de dokters zijn er redelijk snel in geslaagd om de juiste dosis clomid te vinden en een eisprong op te wekken bij alletwee. En gelukkig volgen ze je dan goed op, zodat ze je altijd kunnen zeggen wanneer je moet vrijen, ze weten wanneer je eisprong is hé dan, en dan heb je een grotere kans om snel zwanger te worden. Echt waar, eens de hormonen op punt staan, geraak je er! En dat er nu al een grotere tussen zit, is ook al goed nieuws, je lichaam doet nog altijd mee! Laat nu maar efkes alle verdriet op je afkomen, en probeer dan de komende dagen toch te genieten van de sex, dat blijft gelukkig lekker Dikke knuffel meid!
je hebt een heel mooi buikje ano @mikky jeetje zeg helaas geen goed nieuws hopelijk kunnen ze je goed helpen met clomid. weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen
@ ano, mooi buikje heb je al zeg! En zelf weet ik ook nog niet heel goed wat het is hoor. Zat net op google ff te kijken. Het ziet er naar uit als je geluk hebt slaat de clomid aan en als je pech heb gaan ze daarna veder met ander methoden. 1 voorbeeld heb ik, mijn mama heeft ook clomid moeten gebruiken en bij de 1e keer was het gelijk raak. Daar moet ik me dan maar aan vast houden toch? Maar dat vind ik nu wel ff lastig.
potverdorie meis! dat is niet waar we op zaten te wachten! is ff flink binnenkomend nieuws voor jullie! je hebt je lichaam iig wel goed aangevoeld he,en gelukkig dat je niet nog langer hebt gewacht!hoop zo dat je niet een al te lange meeslepende toestand word, als je het bericht van kat dan leest stemt je dat weer redelijk positef he, maar dat zal voor jou nu zo niet voelen nog! het is gewoon klote,punt! een heeeeeele dikke knuffelvoor jou en probeer idd voor zover het nu gaat van de sex te genieten want dat schijnt ook weer te helpen wordt gezegd! en je weet het he, gooi het eruit bij ons wat je dwars zit (doe ik immers ook (te) vaak ) @ano, wow je buikje begint al aardige vorm te krijgen nu he! leku leuk! hoe vind je het kamertje geworden?zoals je in gedachte had? @kat, wat zal je man gelukkig zijn met zo'n sexy vriendin met steunkousen ghihi ,zet er anders jaratells op , voor het idee maar jullie kleine man groeit dus nog steeds flink? heeft dat eigenlijk nog verder gevolgen voor een eventuele vroegere bavalling ofzo, of maakt dat niks uit (dat weet ik dan weer niet he) nou ja het klinkt iig toch wel gezond allemaal zo wat je zegt he! @nijntje hoe was het bij de gyna? @claudia, leuk dat ze dat hebben een kinder cottage,hopen dat je dan ook nog eens lekker weer hebt dan wordt het een heerlijke weekwanneer ging je eigenlijk? @hier heb wel heel slecht geslapen door gister, je haalt je toch van alles in je hoofd (ik zei nog niet googlen maar ja he....) zal vast niks ergs zijn en misschien een hele simpele verklaring, begrijp alleen werkelijk niet dat ze in het zh niks hebben opgemerkt en mn ha wel wat aparts ziet!ach misschien hoort het er wel gewoon te zitten en wist ze dat gewoon niet maar wel ik roep nu al zo lang dat ik voel en weet dat er ergens iets niet goed zit , nou laat me gevoel me dan nu maar eens in de steek laten want dit is niet prettig! ppfffff arbo gesproken en betrefd de vakantie moet mn werk opnieuw goedkeuring doen (standaard was al voor dit gebeuren gedaan) maar ze kunnen waarschijnlijk niet weigeren hoor omdat het mijn eigen vrije dagen zijn!(het zou vanuit een bedrijf ook slecht zijn naar zijn esroneel toe maar he mijn baas is zo aardig nog niet) blijkt dat ik wettelijk in mn recht sta gewoon ziekteverlof te blijven schrijven als ik dan nog niet hersteld ben, maar dan zou mn werk moeilijk kunnen gaan,door bv een oproep aan een bedrijfsarts te doen tijdens je vakantie en dan kom je dus niet opdagen want je bent er dus niet, en dan kunnen ze loon gaan korten enz! nou kom op zeg daar wil ik me niet naar gaan verlagen, neem lekker mn vrije dagen op tegen die tijd want die vakantie is heeel hard nodig (als het lichamelijk allemaal lukt) en me niet waad daar strijd over te gaan voeren! ben toch nog best een schappelijke medewerker als ik dit zo lees
@ Kat: Ah dat was wel geruststellend nieuws van bij de gyn! Bij mij heeft de gyn niet over steunkousen gesproken. Vocht is heel normaal bij wat warmer weer, leg je benen maar omhoog Op 30 weken kreeg ik ook te horen dat mijn gewicht aardig de hoogte in schoot. Ondertussen nog wat bijgekomen (zit nu al op +15) maar gisteren zei ze dat mn gewicht perfect zat Begrijpen wie begrijpen kan @ jt: Zie het al helemaal voor me: steunkousen met jartellen. Hahaha! @ mikky: Voor jou heel wat minder goed nieuws. Maar toch goed dat jullie nu gegaan zijn en dat je nu weet waar je aan bent. En wat stom dat je de uitslag van je man nog altijd niet hebt Ik hield er ook heel erg rekening mee dat het hier ook niet spontaan zou gebeuren. Omdat mijn moeder een verminderde vruchtbaarheid heeft en alleen de erfelijkheid op jongens was gekend. Mede daarom zijn wij er veel vroeger mee begonnen omdat we er vanuit gingen dat het toch minstens een half jaar zou gaan duren en dan nog @ ano: Leuk he, dat verven in de kinderkamer Hier heeft manlief dat allemaal voor zijn rekening genomen. Onze slaapkamer laat hij aan mij over Enne je buikje begint aardig he Ik ga een van de dagen nog een foto van mn buik laten maken en dan ga ik de fotos op de nieuwe laptop zetten. @ hier: Bezoek aan de gyn was goed. Echo gehad en baby ligt nog steeds mooi met het hoofdje naar beneden. Was tijdens de echo ook heel actief Ze heeft 2x gemeten, maar vermits het wat te groot wordt voor de echo, is het geschatte gewicht momenteel 2,5 kg. Is volgens de gyn wel wat overschat, maar vind het toch mooi! Is bijna 700g meer dan 2,5 week geleden. Jeetje, dat groeit als kool Vorige afspraak was baby gezakt op de curve van P50 naar P25. En nu zat hij nog steeds mooi op P25. Mama en papa waren heel tevreden over de groei van hun spruit!