wat zijn we allemaal rustig op het forum, van het mooie weer aan het genieten he! @ nijntje, fijn dat de echo goed was, de kleien groeit flink zeg! terk je het een beetje met dit warme weer? met vocht vasthouden enz? @mikky, hoe gaat het meid? kun je jezelf een beetje moed inpraten?
ff een ego berichie van mij. Net naar de huisartsenpost geweest ik moest veel plassen en had een beetje buikpijn rond de navel. Dus ze iemand zei tegen mij is t geen blaasontsteking. Dus ik gebeld en kon komen. Maar mijn urine was goed en ze heeft heel de buik afgevoeld en dat voelt ook goed. Dus waarschijnlijk groeipijnen. Sjonge jonge gelijk weer ongerust.
@jt: Het gaat me nog redelijk met het warme weer. Het is gelukkig niet super heet he. Probeer zoveel mogelijk met m'n voeten omhoog te gaan en dan heb ik niet zoveel last. Op het werk had ik die mogelijkheid niet,vandaar dat het toen veel erger was. @ ano: Dat was idd even schrikken. Je bent dan wel uit de gevarenzone, maar het speelt toch mee he. Zo lang je kleintje niet geboren is, moet je op je gevoel afgaan. Maar goed dat je naar de huisartsenpost bent geweest! Heb net eens even in mijn zwangerschapsmapje gekeken (=boekje waarin gyn en eventueel ha alles noteren ivm de zwangerschap: gewicht, bloeddruk, ligging baby ed) en mijn baarmoeder zat op 16,5 week 3 vingers onder m'n navel. Dus waarschijnlijk is je baarmoeder alles wat opzij aan't duwen. Ik heb daar weinig van gemerkt, had toen vooral last van bandenpijnen onderaan in m'n buik. Ook serieuze pijnen met momenten... @ hier: Al 2 dagen genoten van het zonnetje. Vermits wandelen met de hond niet meer gaat voor mij, zijn we al 2 dagen weg geweest met de oldtimer. Gisteren onderweg even gestopt om met de hond te spelen, maar na 5 minuten achter haar balletje te lopen was ze al moe Toen fijn terrasje gaan doen en bedoeling was dat ik nog een uurtje ging rusten/slapen voordat we naar een bbq moesten. Maar toen kwamen we nog familie tegen op het terras met als gevolg dat we daar nog 2 uur zijn blijven plakken (het was gezellig hoor ) en we eigenlijk wat laat waren voor de bbq. En toen begon het: ene harde buik na de andere. Eerst wat binnen op de bank gezeten, daarna buiten in een tuinstoel met de beentjes omhoog. Voelde baby eigenlijk ook niet. Maar de harde buiken deden geen pijn en kwamen te onregelmatig, dus echt ongerust was ik niet. Thuisgekomen en me op de bank gezet met de beentjes omhoog: baby gelijk actief. Gek hoe zoiets kleins dat al zo aanvoelt! Vandaag gaan we dus niet te veel doen. Dadelijk dvd'tje kijken (manlief is fietsen met zijn fietsvriendjes ) en een douche nemen en misschien namiddag naar m'n schoonzus met de hond. Kan ze daar fijn ravotten met hun hond. Dadelijk maar eens bellen of dat past.
@ jt: idd, genieten van het zonnetje, en met mijn ventje thuis word ik toch wel veel afgeleid "kijk eens hier" "ga je mee naar de winkel?"... @ ano: goed dat je naar de dokter geweest bent, geen risico's nemen als je twijfelt; Je buikje begint inderdaad te groeien hé @ nijntje: ja, echt raar hé dat zo'n kleintje aanvoelt wanneer je zelf rustig bent! superwezentjes zijn het hier gaan we eten naar het restaurant van de feestzaal waar we getrouwd zijn. Ventje wordt 30 jaar vandaag (en we zijn 30 weken ver, hihi)
't Is hier nogal rustig! Ik begon daarnet al afkickverschijnselen te krijgen omdat ik wegens onderhoud niet op de site kon @ Kat: Lekker gegeten gisteren? Hier ook een man als hij thuis is, die overal naartoe wil... En het is nochtans zo leuk om thuis te zijn @ mikky: Moest jij vandaag niet terug naar de gyn? Veel succes in elk geval! @ ano: Hoe is het met je pijn?
@ano goed dat je naar de dokter bent geweest beter het zekere nemen.hoe is het nu? @jt ja echt leuk zo'n kinderhuisje nog 34 dgn dan gaan we we gaan op 28 juni weg en dan 3 juli weer terug. en dan 26 juni naar de dierentuin om het begin van de vakantie te vieren. wanneer hoor je weer wat van de dokter?? @kat nog gefeliciteerd met je mannetje mijn vent wil juist altijd thuis blijven ik wil altijd weg haha ookal lukt dat niet meer goed.zaterdag even de stad ingeweest maar iets langer dan gepland dus zondag was het weer knudde
hallo meiden! etentje gisteren was zeer plezant! Ik heb ventje een Wii gegeven. Hij zaagt daar al lang achter, maar meer voor de klucht dan serieus. Hij viel dus achterover dat ik echt 1 gekocht had; hij was zo blij als een kind Ze herkenden ons nog in de feestzaal en we hebben aperitief en koffie gratis gekregen @ mikky: hoe gaat het met je? Al beetje bekomen van het nieuws? weet je al iets van je ventje zijn zaad?
@kat nog gefeliciteerd met je ventje! leuk dat ze jullie gratis koffie gaven ed, voel je je toch wat meer bijzonder en zijn ze jullie dankbaar dat je voor die zaal gekozen hebt!hoe gaat het met je rug?kun je nog goede rust houden? een wii , toe maar dat zijn nog eens leuke cadeaus!hopleijk houdt hij ook nog wat aandacht voor jou he! (mannen en spelcomputers....) @nijntje, ff schrikken dus weer die harde buiken, grappig zeker ja dat zo'n kleintje je al aan kan voelen he? wat zit de natuur toch mooi in elkaar! met de dagen wordt het nu spannender voor jou (en ons zo ook een beetje he) @mikky, hoe is het nou??uitslag van het zaad onderzoek al binnen(zal toch wel onderhand moeten he)tot wanneer moest je nou om de dag en dan terug?? @ano, gelukkig was er niks aan de hand, snap wel dat je ongerust was hoor, maar gelukkig is alles goed! @claudia bijgekoemn van het stadten? @hier, voel me redelijk, (de zon geeft ook wat meer positieve gevoelens he..)ben alleen heel afwachtend voor de uitslag van de ha, morgen maar ff bellen of er wat binnen is! ga nu ffkes een stuk lopen met mn mams en de 3 hondjes, ff er uit en mn conditie een klein beetje bij houden he, want van stil zitten wordt je sowiezo niet beter (al doet dat het minst zeer he dat dan weer wel)
@nijntje,Vervelend de harde buiken maar gelukkig dat t weer gezakt is. @kat,Nog gefeliciteerd met je ventje @mikky,Hoe is het met je?? @jt,Spannend morgen de uitslag. Mn duimen draaien voor goed nieuws nu wel verdiend he @hier,Vandaag naar de vk geweest. En mijn baaarmoeder zit al ter hoogte van de navel daarom de buikpijn gehad. Had er vanaf gister geen last meer van trouwens. Het hartje weer horen kloppen is altijd erg leuk. En ze vroeg of ik al wat voelde. Ik zei weet niet af en toe een plopje. Ze zei dat zou het best welles kunnen zijn. Dus ben beniewd. Morgenavond de geslachtsbepaling. Ben zooooo nieuwschierig.
morgen al ja?? das vlot! spannend!! voorgevoel? ik zeg een jongetje, maar zit er toch meestal naast! bij kat dacht ik nog steeds dat het een meisje was terwijl het toch echt een jongentje is !ghhihi, hoe gek!maar dacht het zo sterk in het begin! dus ga maar niet op mijn gevoel af hoor! Dus je had pijn omdat je bm al zo hoog zit? is dat normaal verder? veel succes/plezier dan morgen!
@jt,IK heb echt helemaal geen idee echt stom eigelijk. Die buikpijn is normaal omdat het ineens een groeispurt maakt. Maar ik was echt zo ongerust ik was blij dat ik vandaag naar de vk moest.Ook al was de buikpijn maar 1 dag was toch echt wel een beetje bang. Maar de vk zei ook had ons gewoon gebeld mag altijd ook in t weekend dan hadden we je gelijk gerust kunnen stellen dus dat doe ik ook gewoon de volgende keer. want die vreemde dokter van de hap (heel vreemd raar mens)maakte t alleen maar erger.
Nou dan weet je dat idd voor een volgende x !(die hopelijk niet komt natuurlijk) zij gaan daar heel anders mee om als artsen he? die zijn wat dat betreft een stuk minder gevoellig lijkt wel! Je bent ongerust en dan wil je nou eenmaal gezien worden, vind ik logisch hoor! Grappig dat je zelf totaal geen flauw idee hebt! laat je het ons gelijk weten?? gingen je ouders nou mee? of heb ik iets verkeerds onthouden?
ik laat het gelijk weten. heb om 18.45 een afspraak dus daarna kom ik me melden. Mijn ouders gaan mee vinden het leuk om ook hun 1e kleinkind ff te zien
@ano spannend hoor dat je het dan al zo snel weet. wij gaan volgende week donderdag. ben nu toch wel heel erg benieuwd hoor. leuk dat je je ouders mee neemt onze ouders wilde ook mee maar wij wilde het niet zodat we het geheim kunnen houden. heb je al een naam of wilde je echt wachten met verzinnen tot je het wist. voor een meid hebben we 2 namen om te kiezen maar voor een jongen weer totaal geen idee.dus we zijn volgende week zo klaar met de naam of juist niet. @jt laat je weten als je de uitslag hebt? ja het mooie weer werkt wel mee aan positieve gevoelens je word er toch iets vrolijker van
hoi meiden, ff een kort bericht, heb namelijk onwijs buikpijn dus ga zo plat. Vandaag naar gyn geweest. Geen eiblaasjes/ eicellen meer te vinden wel vocht te zien op de echo dit zou kunnen wijzen op een eisprong die dan geweest zou moeten zijn. Maar dat weten ze niet zeker. Dus dat weten we over 2 weken. a.s dinsdag bloedprikken waarom weet ik eigenlijk niet meer . Uitslag van ventje nog niet binnen. Dus ja wachten maar weer en hopen dat het toch een eisprong geweest is!
wat een verwarring allemaal weer voor je! Nou wie weet heb je je ei gehad is deze flink benut voor jullie! ik duim en hoop vanuit mn tenen voor jullie! wel gek dat die uitslag zo lang duurt van je ventje he! stomme ha en laberatorium! als of het niks is kom op he! maar laten we maar hopen dat het allemaal heelmaal niet meer nodig is!!!!!! hoop gauw dat je buikpijn over gaat!(dat het een innesteling is ofzo) dikke knuffel vanuit hier!! @ ano ok 's avonds dus, gelukkig dat je het zegt, anders had ik 10 x hier op zp onnodig ingelogd nu al een trotse opa en oma ghihi leuk! @claudia, vind meisjesnaam ook makkelijker als jongens hoor,maar gelukkig heb je nog zat bedenktijd! @hier mn pijn is wat minder en mn afscheiding weg, en zo gaat het steeds samen eigenlijk....DAN IS ER TOCH VERBAND JESUS!!sorry... maar raak gewoon steeds gefrustreerder!!!
@ mikky: oh, ik hoop zo erg voor jou dat je eitje gesprongen is, je weet maar nooit hé. Maar wat vervelend allemaal. Hopelijk komt de uitslag van je man snel binnen, want dat is nu toch ook wel te lang om te wachten hé... @ ano: stel het wel bij de gyn vnvnd! spannend zeg! ikzelf zou wel niet willen dat mijn ouders meegaan, je loopt daar toch in je blootje (op een t-shirtje na), en ik moet altijd efkes met mijn benen open liggen voor een inwendig onderzoek. Ik mag er niet aan denken dat mijn vader daarbij zou zijn! Maar goed, ik vind het wel tof voor jou dat jij je zo op je gemak voelt bij je ouders, ze zullen wel heel erg trots zijn vnvnd! Meisjesnaam vonden wij ook veeeeeeeel gemakkelijker @ jt: je gevoel bedriegt je inderdaad niet hé. Nu nog eens die dokters daarvan kunnen overtuigen! Gelukkig heb je wel eens wat minder pijn. Hier: heel erg slechte dag. Gisteren na de afwas wou ik een plastic potje wegsteken, maar doordat ik me niet meer kan bukken, moest ik dus op de grond gaan zitten daarvoor. Bij het rechtkomen is er iets in mijn zij gesprongen, en heb immens veel pijn daarvan. Ventje was superkwaad dat ik hem niet geroepen had. Maarja, ik moet hem heel de tijd roepen. Nu heb ik mijn lesje wel weer geleerd. Heb heel slecht geslapen, nog een pijn erbij is niet echt bevorderlijk voor de slaap. Dus ja, tzal helemaal platte rust worden vandaag.Ook geen kleine taakjes voor mij vandaag...
he dat is heel vervelend zeg! Maar je ventje heeft gelijk, niet eigenwijs doen hoor!! het is zo naar dat je ook helemaal niks kunt innemen tegen je pijn he? een paracetamol zou wellicht mogen? ik hoop voor jou dat het plat liggen je voldoende rust geeft om je pijn te verminderen zeg! helemaal niet leuk dit!! een opbeurende en pijn verzachtende knuffel voor jou!! @ mikky, is je buikpijn een beetje gezakt meis? @hier ha gebelt, maar de uitslagen zijn nog niet binnen (goh, het zal ook eens wel op tijd gaan) het kan vanmiddag komen maar dan zit de ass er niet meer, dus dan wordt het morgen , als het binnen is tenminste, weer een dag extra...