@nijntje,Ik ben ook nieuwschierig of t n jongen of meisje is. IK denk een meisje maar ik zit er vaak naast @claudianoa,Mooi buikie hoor. Knap dat je je mond kan houden als jullie t weten. @jt,Schiet op zeg nog geen uitslag. En wat een mensen op t werk bij jouw. Zo snel mogelijk wegwezen daaro. @mikky,Hoe is het bij jouw?? @kat,Hoe is t met de pijn?? @hier,Vind het nog steeds ongelovelijk dat ik nu weet wat t is. Heb wel ff lekker geshopt. Mn vriend moest alweer lachen dat ik weer vanalles gekocht had. Ik blijf bezig ik zal zo ff de echofotos spammen.
Nou dat zou ik zeker nu wel willen, werk je 4 jaar lang voor een bedrijf zeg.... wel pas vanaf okt in dat filiaal maar ok, wat een akelige lui bah heb er echt slecht gevoel van hoor! moet het naast me neer leggen maar wel lastig zo! maar ja een vast contract en zwanger willen worden tis niet ideaal nu he..... ja we willen de echo zien!!!!!!!! @nijntje dat verwacht je van te voren helemaal niet he?wij ook niet hoor! als me dit van te voren verteld was........ aaaaargh ben helemaal chagrijnig, wat een rot dag is dit!
ja ik zie het !! wat mooi man!! bijna niet te geloven he........ echt super om te zien hoor! dat zijn tenminste leuke dingen!
@jt,Logisch dat t moeilijk is om naast je neer te leggen. Ik zou ook koken van woede. Oh trouwens om nog even mee te praten over namen. Jongensnaam zijn we in principe al over uit. Ik vind het vanaf t begin een gelweldige naam mijn ventje moet er nog ff aan wennen. Maar dat komt wel goed denk ik. Of ik moet in de tussentijd een naam horen dat ik denk ohh dat is veel leuker.
gelukkig dat je al een naam weet! je hoort toch echt dat bij de meeste dat een jongens naam een stuk lastiger is he! ach je hebt nog ff de tijd om te switchen he! maar het is overduidelijk een jongetje ja!!
@ jt, nu weer wachten tot maandag :x je zal wel gek worden! En je werk, dat helpt nu ook niet echt mee. @ ano, lekker geshopt. Leuk hoor! Waar ben je geweest? @ kat, hoe is het nu met je? @ claudia, mooi buikje heb je al zeg. En ik denk een meisje voor jou. Toto nu toe heb ik het steeds goed he @ nijntje, ja jij bent de 1e die gaat bevallen. Ik ben ontzettend benieuwd hoe je dat gaat ervaren hoor. Ik hoor het wel he per sms als je de eerste wee krijgt @ hier: weer de huisarts de hele tijd ingesprekstoon....en ik maar zenuwachtig zijn met een hartslag van 250 voor m`n gevoel. Jeetje ik maak mezelf knettergek de hele dag. Morgen weer proberen. En dan moet ik van 9:00 tot 21:00 werken. Dus als we de ha weer niet spreken of de uitslag valt tegen dan sluit ik mezelf op in een pashokje en kom ik er niet meer uit
Als ik daar dan toe in staat ben! Ik houd je alleszins op de hoogte Heb net nog de suikerbonen klaargezet om mee te nemen naar het ziekenhuis, dus alles staat klaar! Wat dacht jij dat het hier ging worden? Want als jij niet vaak fout zit, ben ik wel heel benieuwd! Zonet belde mijn schoonmoeder al met de vraag of alles nog rustig was of... Hoop niet dat dat nu elke dag van dat gaat zijn, want dan ga ik nog eens in een franse collère schieten denk ik... Ongelooflijk! Wat stom dat je de ha niet aan de lijn krijgt! Dus wie weet heb jij ook de uitslag pas maandag. @ ano: Wat een leuke echo's!!! Vanaf de volgende gaat niet meer alles op de foto gaan Maar het is dus overduidelijk een jongen!
@ nijn, ummmm ik denk ..... een ..... jongen. Ik doe ook maar een wilde gok natuurlijk. En wat denk jezelf? Bij claudia denk ik een meid trouwens. En jt en ik ook een jongen. hihi. Dus ik denk veel jongens in ons clubje. Ben benieuwd of het allemaal gaat kloppen.
@nijntje dat deed mijn moeder en schoonmoeder ook hoor die gingen elke dag bellen hoe of wat en dan onder hem mom van hey meissie hoe is het met je?? grrr heb er naar 4 dgn wat vn gezegd want werd er gek van het komt als het komt. @mikky ik denk zelf ook een meid weet niet waarom maar dat gevoel heb ik.
@ claudia: Van mijn moeder zal ik die vraag niet snel krijgen omdat zij weet hoe vervelend ik dat vind... Moeders he Maar ik ga er ook iets van zeggen hoor als de vraag blijft komen. Wij moeten ook bij mijn ouders vertellen als wij naar het ziekenhuis gaan ivm de hond. Als wij werken zijn komt m'n papa haar 's middags uitlaten, dus zij is daar zo op ingesteld. Vond mijn schoonmoeder het jammer dat zij het niet ging weten als we naar het zh gingen M'n ouders wisten het liever niet, maar ja, onze hond is zo op hun ingesteld... Maar ze belt vaak genoeg (gelukkig valt het de laatste weken weer iets beter mee) zodat ze het toch weet. Trouwens ik denk bij jou ook een meid @ mikky: Mijn voorgevoel zegt meisje, maar mijn dromen 's nachts gaan over jongens... Dus iets in mijn voorgevoel of intuitie zit mis Zo, ik ga nu even de stad in, want anders is het straks weer middag. Heb wel al een paar harde buiken gehad vanochtend, maar ja, dat hoort er nu toch bij. Zo lang ze zo onregelmatig komen ben ik nog niet in paniek. Heb gisteren een handdoek op onze bank gelegd voor moest mijn water breken. M'n man en zus waren gewoon met me aan't lachen Maar 't is een nieuwe bank van januari, volledig uit stof...
@ jt: tot maandag wachten :x Maak er dan maar een leuk weekend van dat de tijd snel gaat @ mikky: en net nu een lange dag werken... Die huisartsen kunnen mensen toch echt lang laten wachten é. Zo vervelend! @ claudia: 2 zusjes, zou wel leuk zijn hé. Mar volgende week weet je het (en wij ook ) @ nijntje: ja, kan me wel inbeelden dat je vanaf nu extra telefoontjes zal krijgen. Vanaf 37w kan het eigenlijk ook elk moment hé zeggen ze. Hier ga ik binnen een paar weken ook een andere matrasbeschermer op ons bed leggen (eentje met plastic) en in de zetel idd ook op een handdoek zitten. Tzou toch zonde hé van die meubelen en matras! Ik ga daar wat vroeger mee beginnen, omdat de gyn denkt dat door mijn grote buik, mijn vliezen wel eens vroeger zouden kunnen breken. @ ano: wat een leuke echo's! Das echt een mooi mannetje hé Bij ons zat dat spookje in kleermakerszit, en zag je van langs onder een zakje en een pietje Zo schattig toch! Wij hebben het geslacht eigenlijk ook nog aan niemand verteld. Hier aan jullie heb ik het gezegd. En 1 meisje die ik heb leren kennen via een trouwforum, en die nu mijn vriendin geworden is ook. Zij was net als ik zwanger op haar trouw. Eergisteren was ze hier op bezoek met haar dochtertje (nu 3 maanden), en toen ik dat meisje vastnam, begon mijn eigen kleintje keihard te stampen. Hij was jaloers Gisteren van de apotheek gelukkig zalf mee gekregen. Gisteren goed gesmeerd. Eerst wel beetje zitten janken bij ventje, die vindt dat ik me er maar moet op instellen dat ik nog 2 maanden ga pijn hebben Mannen, ben benieuwd hoe zij zouden omgaan met zoveel pijn... Ze mogen content zijn dat wij het sterke ras zijn Maar goed, uiteindelijk heb ik een redelijk rustige nacht achter de rug en voel ik me weer ietsje beter. Straks komt mijn mama; ze gaat nog beetje kuisen hier En dan gaan we naar de makro, er staat daar een kinderbedje en autostoeltje in reclame die zij wil kopen voor bij haar thuis. @ de nederlanders: jammer dat jullie niet doorgaan naar de finale van eurosong. Nu zullen jullie wel moeten supporteren voor belgië
Zoals jullie zien, ben nog steeds niet weg @ Kat: Ik was mij net aan't afvragen of NL doorging naar de finale zaterdag. Bedankt voor de update! Goed dat je toch een zalf hebt gekregen. Want pijn hebben is ook niet alles he. De pijn van de zwangerschap zelf, daar kan je je nog mee verzoenen omdat je weet dat die (normaal gezien) na de bevalling over is. Maar als daar dan nog andere dingen bijkomen wordt dat af en toe te veel. En als je eens goed hebt kunnen slapen, zie je de dingen ook weer heel anders he. Maar idd, maar goed dat een man niet zwanger hoeft te zijn en moet bevallen. Ik denk dat het ziekenhuis dan te klein zou zijn Wie weet was je kleintje helemaal niet jaloers op dat kleine meisje, maar stiekem al wat verliefd aan't worden... Wie weet he Shop ze in de Makro!
verdorie, ik was rond pasen al eens een kleine twee weken thuis geweest, dan weer weekje gaan werken, en dan definitief in ziekteverlof. Blijkbaar hebben ze nu die eerste 2 weken ook mee gerekend bij mijn ziekteverlof, en heb sta ik dus 2 weken eerder aan de ziektekas... Weeral een paar honderd euro's minder. Ik ga hier toch eens voor bellen hoor. Voor mei heb ik welgeteld een loon van 195 euro, die nog deels zal aangevuld worden door de ziekenkas wel (de vraag is wel wanneer, de eerste paar weken moet ik nog niets verwachten), maar das toch weeral een streep door de rekening.
Normaal gezien als je een volledige week terug gaat werken, val je terug op je maand gewaarborgd inkomen. Daarom ben ik toen ook een week gaan werken toen ik 2 weken in ziekeverlof ben geweest. Alleen als je in de 6 weken voor de uitgerekende bevallingsdatum ziek wordt, dan gaat het van je zwangerschapsverlof af. Pfff, ik ben op facebook mahjong aan't spelen en da's zo verslavend!!! Zit hier nog steeds in pyjama *bloos* Ga straks dan maar even met m'n mama de stad in, die moet me dan maar afzetten
@nijntje bij mij weten mijn ouders het ook als het begint omdat ze noa opvangen. ook mijn schoonmoeder vond dat niet leuk zeker niet toen ik een operking plaatste. kijk mijn schoonouders hebben een bootwerf en in april gaan de boten in het water en in oktober uit het water. Mike helpt zolang hij al kan herinneren mee ook omdat hij kraanmachinist is en alles met de kraan gebeurd dus ik vroeg wanneer gaan de boten eruit. ja zegt ze 24 oktober. oh zeg ik lekker handig dan ben ik uitgerekend kan je het niet een weekend eerder doen. nee zegt ze je houdt je benen maar bij elkaar dus ik was een beetje gepikeerd door haar. dus mike zei toen joh ik ga gewoon de boten eruit duurt meestal 3 uurtjes en als je belt kom ik gewoon gelijk naar huis (20 min rijden) ja zegt ze en dan neemt mike noa gewoon mee dan kan ze hier blijven mocht de kleine komen. dus ik vloog er eigenlijk gelijk uit. nou nee hoor noa blijft niet bij jou die gaat naar mijn moeder. ik zag dat ze al een beetje gepikeerd was dus ze vroeg hoezo ik zeg nou als ik bel dat de kleine er is duurt het ruim een half uur tot 3 kwartier voor je in het ziekenhuis bent en als ik me moeder bel dan is ze er met 5 min want die zit in ons huis. ja maar dat maakt niet uit toch een 3 kwartier ik gaf aan dat ik dat wel vond omdat zodra de kleine er is noa de 1ste is die naar binnen mag en dan even met ons als gezin kan kijken enz naar de broertje of zusje. daar was ze het echt niet mee eens maar ze doet het er maar mee. (of zie ik het allemaal verkeerd). en lekker aan het shoppen. @ kat hopelijk werkt het zalfje een beetje?? daar zou ik idd ook achteraan gaan want dat is niet reeel dat ze je toen al in de ziekteverlof hebben gedaan. ja nl ligt er weer eens uit. ik heb niet gekeken want we komen nooit door hahaha en ik neem me woorden terug van me werk dat ze me enigzins begrijpen. ze wilde dat ik in de middag ging werken van 2 tot 6 ik gaf aan dat ze dan wel moet begrijpen dat ik in de middag veel meer pijn heb dan in de ochtend. ja zegt ze dan moet je in de ochtend maar niks doen thuis. wat denken ze wel niet dat ik thuis geen huishouden heb en geen gezin. ik ben zo kwaad en ik snap niet dat ze zo vol van onbegrip zijn.
Neen, nog niet aan't shoppen Gaan dadelijk vertrekken Je ziet het helemaal niet verkeerd. Ik snap het soms niet dat we voor onszelf geen beslissingen of keuzes meer mogen maken. Wij hebben naast mijn ouders een huis gebouwd, maar ik zie mijn ouders hooguit door de week 1x. Maar mijn schoonmoeder gelooft dat niet als we dat zeggen. Mijn moeder had haar laatst aan de telefoon en toen vroeg ze iets maar m'n moeder zei dat ze mij van de hele week nog niet had gezien. Maar mijn schoonmoeder gelooft dat dan niet. Wij wonen toch naast elkaar? Maar dat wij moeten gaan werken en daarna nog eten maken, dan aan het huishouden beginnen en blij zijn dat we even voor het slapengaan in de zetel kunnen zitten; daar wordt allemaal geen rekening mee gehouden. Ons hondje ziet mijn ouders vaker als dat wij ze zien Zo, nu ga ik me echt klaarmaken en vertrekken. Doei!
halloooo, En lekker geshopt? Ik ook weer vanmiddag voor ik ging werken. Ik blijf bezig ken t niet laten. En van mijn zusje lieve kleine blauw witte puma schoentjes gehad. En sinds vanmiddag voel ik af en toe klopjes in mijn buik. Hoop dat dat schopjes zijn. Maar weet t niet zeker.