@ jt: Ik kijk 'sara' een telenovelle. Zalig! Ben er helemaal aan verslaafd Die was net toen wij met ons huis bezig waren en verhuisd zijn, dus heb aardig wat afleveringen gemist. Leuk om ze opnieuw te kijken! Maar ik ben ook verslaafd aan het spelletje mahjong op facebook. Ben nl. nog altijd niet aan m'n eten bezig... Ga me toch maar eens een schop onder m'n gat geven, want anders hebben we straks geen eten Mannetje is wel wat nerveus denk ik maar hij zegt er niet veel over. Ik daarentegen ben de kalmte zelf wat betreft de bevalling. Weet niet waar ik mij aan moet verwachten en die heel horrorverhalen van bevallingen laat ik aan mij voorbij gaan. Pufjes doornemen is moeilijk, want we hebben geen cursus ofzo gevolgd Vertrouw gewoon op m'n lichaam en de steun van m'n ventje (die dan wel nerveus gaat zijn, dat weet ik nu al ) Leuk, bikini's! Zag er van het weekend ook hangen in een lingeriezaak waar ik voor een voedingsbeha was geweest. Maar heb er al 3 in m'n kast liggen, dus ga er toch maar geen bijkopen Wil graag nieuwe schoenen (niet dat ik er nodig heb maar toch) maar dat gaat nu helaas niet omdat ik maar fijne voetjes heb en dankzij het vocht zijn die nu mooi gezwollen. Ook een manier om geld te sparen
Zo hou je het geld een beetje bij je he! ok wel weer slim haha!Nou ik heb nog een hele mooi bikini van vorig jaar liggen maar wil er altijd 2 ( of 3) mee op vakantie! maar heb ze net ffkes gepast, een valt helemaal af , die maakt van boven zo plat en das niet mooi he! (vond hem wel heel gaaf, zeg maar strapless en dan alleen en touwtje in de nek) en de ander is het broekje te klein!!! ben sinds vorig jaar zomer aardig aangekomen, maar meer als ik dacht dus ppfff! zit al dik 10 jr op mt 34 en nu dus 36 en broekje moet ik dus maar omruilen naar 38.. ach ze vallen klein(je moet jezelf toch wat aanpraten he) goed dat je horror verhalen aan je voorbij laat gaan, elk lichaam is anders , elke bevalling is er een op zich zelf, zal allemaal heus goed komen, weet je, het moet er toch uit he....... en je kan het!!!!!! kan niet wachten tot we bericht krijgen! (via mikky is het bij jou he?) Ik ga ook aan het eten beginnen,maak boontjes met rijst paprika gehakt en iets van maggie! Zal blij zijn als mn mannetje thuis is want die wil ik nu ff heel graag knuffelen! nou succes met je oven schotel!
@ jt, whaaaaaaaaaaaaaaa niet normaal, dit is nog slechter dan een b-film. Niet te geloven. Hele dikke knuffel!!!!!!!! @ kat, wow 7 maandjes alweer, wat gaat het snel. Gek eigenlijk voor mezelf duurt alles veel te lang maar als ik dan denk aan jou en nijntje dan gaat het eigenlijk toch wel heel snel. mmmm gek hoor.. bikini`s ik ben er gek op!! Heb er ook te veel liggen. Maar bikini`s daar kan je er toch niet genoeg van hebben he. @ hier, menstruatie begonnen , snap er geen bal van!! Een week eerder dan de gyn had verwacht. Gyn gebeld, het is dus toch geen ei geweest. grrrrrr..... Morgen hoef ik dus geen bloed te prikken. Maar wel woensdag want dat moet op de 3e dag van je cyclus. Dat is dan weer om te kijken naar bepaalde hormonen ofzo. Misschien kan ik ook wel in die b-film van jt.
he??:x:x hoe kan dat dan ineens? hebben ze verkeerd berekend of gemeten of iest verkeerds gezien?? wat ongelofelijk kut (sorry!) dit voor jou zeg! die zagen we ff niet aankomen! en is het echt je menstruatie meid? niet dat het een nabloeding bv is ofzo? dat hoop ik wel voor je , een innesteling ofzo!wat vind ik dit rot voor je zeg! woensdag prikken dus.... bah we kunne de hoofdrollen samen gaan vervullen ja verdorie!!! dikke knuffel hoor! oneerlijke wereld bah!!!!!!! (hele domme vraag en wil je nix aanpraten enz maar is het niet verstandig er toch een testje tegen aan te gooien?je weet maar nooit, ze kunne toch nu namelijk niet ineens zeggen uh ja sorry t was toch geen ei?!:x)
@ jt: Inderdaad, mikky is mijn maatje @ mikky: Dat was dan weer een korte cyclus! Maar hoe gek dat ze dan zo verkeerd hebben gekeken! Hier gaat de tijd ook nog altijd heel snel, ondanks ik toch al een week in verlof ben! Had dat echt niet gedacht... Morgen zitten we alweer in juni. De uitgerekende maand
jullie hebben weer veel te veel gekletst. Nu weet ik niet meer wat ik moet typen. @mikky,Klote zeg dat je ongi ben geworden. Heel dikke knuffel! @jt,Sjonge jonge wat n verhaal weer van de ha. Zit echt allemaal niet mee. Ook een hele dikke knuffel. @de rest,Hmmm ik weet t niet meer @hier,druk weekend gehad.Naar verjaardagen geweest en daar kreeg ik ook allemaal nog leuke kados. Is Altijd erg leuk. En we zijn begonnen met behangen zondag. Dan zie je t kamertje helemaal opknappen echt leuk
@ jt, het is duidelijk een menstruatie hoor. Daar kan ik echt niet omheen. Vanmorgen had ik ook nog een beetje hoop op een innestelling. Maar het is nu helemaal doorgezet. 18e juni naar de gyn. Gelukkig de vrouw die ik de eerste keer had. Die van de tweede keer zat er goed naast. Die eerste had er duidelijk meer verstand van. @ ano, leuk cadeautjes, wat heb je allemaal gehad? En welke kleuren ga je in het kamertje gebruiken?
mooi balen dan! dan had die vrouw er idd weinig verstand zeg, daar snap je toch helemaal niks van! hopelijk kom je de 18e weer wat verder dan he! @ano altijd leuk cadeautjes te krijgen!allemaal voor jullie kleine ventje! @nijntje ik hoop heel stiekem dat je wel voor 20e bent bevallen want ik ga dan met vakantie! en 2 weken in spanning ziten is wel heel lang he! al zal kat me wel een smsje sturen maar toch! @hier ik ga zo richting bed al denk ik, beetje voorbereiden op morgen, ben heel benieuwd,
@ mikky: huh? das idd wel verrassend! Pff, hopelijk kunnen ze nu wel deze cyclus al starten met de hormonen hé. En gelukkig is het weer de betere gyn! @ jt: ben jij dan gisteren een uurtje gaan werken? of is dat vandaag En was je ventje lief gisterenavond? @ ano: leuk hé al die cadeautjes! ik had dat totaal niet verwacht tijdens de zwangerschap, maar heb ze wel altijd in dank aanvaard Ze staan uit in het kamertje! hier: weer slecht geslapen, pijn en veel last van het zuur. Mijn klein spookje had ook geen zin meer om te slapen, dus ben maar opgestaan jt: de zalf verlicht de pijn wel wat, maar de verrekking is nog niet weg...
@mikky jeetje zeg das flink balen. die arts heeft zeker met dr ogen dicht gekeken beetje raar dat ze zei dat je ei eraan kwam @jt inderdaad een lechte b film het houdt niet op he. hopelijk kom je het uurtje door en doen ze eens een keer normaal. @kat vervelend dat je slecht slaapt. overdag maar een beetje bijslapen of kan je dat niet?? @hier slaap al vanaf zaterdag erg slecht. ben bang dat ik er helemaal doorheen zit. zondag stootte ik mijn hoofd heel zachtjes maar. maar het huis was te klein alles heb ik vervloekt en uiteindelijk kwam mike kijken wat er was en vroeg wat is er en toen stortte ik in. heb een partij staan huilen bij hem niet normaal. morgen even de bedrijfarts bellen want ik wil echt de middagen niet werken ik kan het niet meer opbrengen.
@ ano: Fijn he, het kamertje inrichten. Ben ook benieuwd welke kleuren jullie gekozen hebben. Typisch jongens of eerder neutraal? @ claudia: Denk dat het wel normaal is dat je erdoor zit. Je krijgt geen steun op je werk, je problemen worden er volledig onderschat en met die hormonen erbij, dat maakt het allemaal niet makkelijker he. Nog even en je kan er tussenuit met Mike en Noa. Zal jullie goed gaan doen! @ jt: Ik zal wel voor de 20ste bevallen zijn hoor Vannacht ineens wakker geworden van heel felle steken onder in m'n buik. Dacht eerst aan m'n darmen, maar dat is andere pijn (heb al jaren gevoelige darmen, dus dan herken je dat wel). Kon me geen houding meer aannemen... Maar een keertje naar het toilet geweest, maar ook dat bood geen oplossing. Toen kreeg ik weer zo'n druk in m'n vagina... Ventje heb ik maar laten slapen want 4 steken op onregelmatige tijdstippen is nog niet onrustwekkend. Hij moest trouwens alweer om 6u naar z'n werk vertrekken. Ga mij vandaag dus maar wat koest houden Dadelijk onder de douche en dan de bank op.
@nijntje oh begint het stiekem te rommelen bij je???hou je maar rustig en lekker dvdtjes kijken. wie weet is het een begin ik had het bij mij ook niet in de gaten pas toen de vk kwam en zei je hebt al 5 cm ontsluiting oh zijn dit me weeen dan hihihi bij iedereen is het begin zo anders dus wie weet ik weet ook niet meer wat ik moet doen ermee waar ik nu nog kan aankloppen voor te zorgen dat er wel geluisterd word en er wel steun komt. donderdag met de vk maar bespreken denk ik dat ik er helemaal doorheen zit ik hou dit zo niet vol. dag in dag uit hoofdpijn omdat mijn hoofd helemaal vol zit.pfff tranen schieten er gelijk weer in
Ja wie weet is dit het begin he Als je er echt door zit en je werk is de grootste oorzaak zou je op de een of andere manier moeten kunnen stoppen. Ik merk dat ik nu veel beter slaap dan toen ik nog ging werken. Zat toen blijkbaar met veel meer dingen in m'n hoofd... Ben nu veel relaxter. En zo vaak hoofdpijn is verschrikkelijk! Voor de zwangerschap had ik gemiddeld 1 migraine aanval per week. Nu heb ik er 3 of 4 gehad tijdens de hele zwangerschap.
ja ik vraag me alleen af welke manier want er luistert toch niemand daar. en wat je zegt die hoofdpijnen word je ook niet beter van sta er echt mee op en ga ermee naar bed. spannend hoor heb je er nog steeds last van??
Neen, heb nu geen last op het moment. Heb zelfs nog geen harde buiken gehad vanochtend... Heel raar! We zullen maar een beetje afwachten denk ik Kunnen toch niet veel meer doen he. Baby is wel nog heel actief, dus dat zit goed.
hallo, @nijntje,Spannend!!! @claudia,Wat klote dat je zoveel hoofdpijn heb. En dan duren de 9maanden lang. @hier,Het behang en verf is wit met zilver. De meubeltjes ook. En de accesoires worden felblauw. Echt dat ijsblauw.
@mikky, hoe voel je je nou? kun je het een beetje aan dat je nu weer ongi bent geworden?vind heel rot voor jou! morgen bloedprikken, minder fijn! @ nijntje, je houdt het spannend he! ppfff! hopelijk blijf je je wel goed voelen en laten je darmen je een beetje met rust! @claudia, vervelend dat je nu ook nog eens zo'n hoofdpijn hebt! probeer nu echt een oplossing met je werk te vinden of volledige ziekmelding want dit doet jou blijkbaar echt gen goed en je hebt nu alle rust in je hoofdje nodig he!! @ano, lekker echte jongens kleuren erbij dus! hoe voel je je nu? @kat,de meeste pijn zul je voorlopig ook nog wel ffkes houden he denk tot aan de bevalling?ben je nog gegroeid of blijft het nu een beetje gelijk?.... @hier, nou het uurtje heb ik gehad, alleen was de regio manager er ook dus ipv een uurtje mee te draaien hebben we een gesprek gehad!nou ja ook goed natuurlijk! of ik mn fustraties wilden uiten betreft het contact! Uiteraard gedaan maar mn leiding gevende spreekt het simpelweg tegen en zei dat ik zelf ook had kunnen bellen terwijl ik dat steeds gedaan heb! ik zei al heel snel dat ik geen trek had in een welles nietes spelletje en heb het daarbij gelaten! (je kunt wel blijven klagen en doorgaan maar dat soort mensen zijn blijkbaar zo en daar verander ik helaas toch niks aan! ik mag kijken of ik donderdag nog een uurtje kom , ze leggen er geen druk op ik moet maar kijken zeggen ze! eigenlijk ging dat iets te makkelijk naar mijn idee, ze hebben zelfs iemand anders aangenomen om mijn uren wat aan te vullen ?)en ik kost ze geen geld nu (baas betaald dit niet he ivm zwangerschap, hoe belachelijk!!)dus of er zit een doel achter of..? of weet ik eigenlijk niet! niet druk maken maar! het gaat om mij en daar moet ik me mee bezig houden! maar ik kan iig niet zeggen of het werken dus is gelukt! donderdag dan maar he ff iets heeeel anders, heb een tip gekregen ,omdat ik zelf al zoveel scenarios in mn hoofd heb bedacht en zelfs zeg ; wie weet is mn hcg wel nooit naar 0 gegaan omdat mn laatste bloedtest daarop 1,1 was en de gyna dat toen al zo laag vond dat ze het goed vonden. wie weet is hij wel nooit gezakt en daar door weer gestegen en heb ik daarom zo'n pijn! tja je gaat van alles bedenken he!!!!het schijnt bij vel mensen met een bbz zo te zijn dat nadien nog heel vaak moesten bloedprikken en controles haden enz......ik ben maar 2 x daarvoor geprikt!!!(der rest was voor ale het ander er omheen maar goed de tip was dus om daar zeker achter heen tegaan, zo van je weet het maar nooit he!dus ga morgen (als de ha tenminste morgen terug belt over het hele gedoe van het kweekje) een bloedformulier vragen!(als dat kan maar ze zalt het heus ook wel een goed idee vinden) of zal ik zelfeen test doe nu , heb er nog een liggen ........ de soap will be continued....
@ claudia: vervelend zeg die hoofdpijn! @ nijntje: vanaf nu is het echt alles wat je voelt in de gaten houden hé Maar wel lief van jou dat je je ventje hebt laten slapen. Hier trouwens ook geen puflessen en zo gedaan, ik vertrouw ook op mezelf @ ano: klinkt heel erg mooi! Hier moet er nog een groeimetertje opgehangen worden, en dan toon ik jullie eens het eindresultaat, ben er best wel fier op @ jt: laat idd nog maar eens bloed trekken, je kan maar beter alles uitsluiten hé! slim gezien En je gelooft het nooit, maar die buik blijft echt groeien hé! Ik schrik echt elke week, zal hier sebiet nog eens een fotootje zetten van zaterdag.
wow!!!!! je blijft idd groeien!!! jeetje zeg! wel onwijs mooi!! wat zal jij die straks missen (toch?) zeer benieuwd naar de foto van het kamertje ja hoor! nou alvast ff aan het thuis dokteren geweest , test was wit hoor