clubje voor meiden die vanaf augustus 2009 stoppen met de pil DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ano, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    @jt,Leuk altijd dat welles nietes verhaal.
    Groot gelijk dat je ben gestopt met t gesprek.
    En ga zeker bloed prikken.
    Is nooit niet verkeerd toch??

@kat,Wat n buikie echt super.
    En ben benieuwd naar jullie kamertje.
    Als ik wat verder ben met t kamertje dan show ik hier ook wat fotos.

2. claudianoa

claudianoa Fanatiek lid

13 sep 2009
    1.724
    0
    0
    @kat jeetje wat een mooie buik heb je zeg.groeien doet de kleine in ieder geval goed.
    pufcursus of zoiets heb ik met noa ook niet gedaan ik had zoiets van we zijn vrouwen en er voor gebouwd om een kind te baren dus kom maar op.hihihi

@jt toen ik las een gesprek dacht ik he eindelijk kan je je gal spugen maar niet dus zo'n spelletje maken ze er altijd van. nog even en je moet alles wat je doet bewijzen waar wanneer pfff het is idd wel heel makkelijk allemaal dat ze er totaal geen druk achter zetten.niet druk om maken eerst opknappen.

@hier net bij de fysio geweest en weer gingen de tranen ze was verbijsterd van hoe me werk bezig was heb net het mailadres opgezocht van de bedrijfarts dus die ga ik even mailen

3. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    @ Kat: Jouw buik is ongeveer dezelfde grootte als de mijne ;) Maar volgens mij draag jij wel alles naar voren niet? Heel erg mooi!

Ja zag er echt het nut niet van in om m'n man wakker te maken. Hij is zo'n vaste slaper en wordt dan toch maar slecht gezind wakker om uiteindelijk vast te stellen dat het toch nog niet echt begonnen is...

@ ano: Wat een coole kleuren! Vooral dat ijsblauw gaat heel mooi erbij zijn volgens mij! Ben heel benieuwd naar het resultaat! ;)

@ jt: Vind het een goed idee van je om nog eens op hcg te laten testen. Voor een gewone zwangerschapstest met het hcg hoog genoeg zijn om resultaat te zien. Dus daarmee kan het wel zijn dat je test blanco is.

@ hier: De steken zijn terug, maar niet in m'n onderbuik. Meer in m'n rechterlies... Ofwel zit baby daar te knijpen met z'n handjes, maar dat denk ik niet :D Maar ze zijn niet zo hevig als vannacht. Had de eerste terug toen ik onder de douche uit kwam. En nu zo om het half uur, drie kwartier. Weer zonder samenhang... Maar blijf nu maar rustig op de bank zitten.

4. claudianoa

claudianoa Fanatiek lid

13 sep 2009
    1.724
    0
    0
    @nijntje nou wie weet krijgen we vandaag of morgen wel wat te horen hier via via.spannend hoor

@ano ik ben benieuwd naar de foto's hoor wij hebben nog geen idee welke kleuren enz wel een thema maar meer niet. eerlijk gezegd zijn we nog niet eens begonnen. er staat nu alleen maar rommel in het kamertje.

de email is verstuurd naar de bedrijfarts dus ben benieuwd wanneer ik eens wat hoor en net een collega gesproken en zei was ook boos om wat er gezegd was maar goed ze kan er weinig aan doen. wel zei ze dat ik mijn poot stijf moest houden betreft die middagen werken. maar ja ze hebben me al ingepland dus wat kan ik nog doen heb het net wel gemeld in de mail naar de arts

5. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    @nijntje,Spannend hoor wie weet is t bijna zo ver.

@claudia,ik ben altijd erg ongeduldig.
    Als er geklust kan worden jeuken mijn handen dan begin ik het liefst gelijk.;)

6. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    @ claudia: Stiekem hoop ik toch dat ik vrijdag nog naar de gyn kan gaan ;) Wil weten of de kleine ingedaald is, en wil ook nog graag even op de echo naar onze spruit kijken :D Volgens m'n man wordt het aanstaande zaterdag geboren... Heb hem vanmiddag maar via sms op de hoogte gebracht. wilde het eigenlijk pas vanavond doen om hem niet onnodig ongerust te maken, maar het stuurde zelf een sms om te vragen hoe het ging...

Goed dat je naar de bedrijfsarts gemaild hebt! Hopelijk kan zij nog iets aan je situatie veranderen. Maar ik zou ook je been stijf houden en zeker niet in de namiddagen gaan werken. Je moet naar je lichaam luisteren en als het in de namiddag niet gaat, dan gaat dat niet. Moeten ze maar rekening mee houden.

7. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ja, wie weet... ;)

Oh mijn handen jeuken ook alweer om te klussen in huis. Wil zo graag verder schilderen, maar zal nog een paar weken geduld moeten hebben! Dan is er weer wat meer afgewerkt enzo. Vind dat heerlijk om te doen! :)

8. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    ik vind verven ook erg leuk om te doen.
    En vooral als je ziet hoe mooi t eindresultaat is.

9. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ja, je krijgt er echt veel voldoening van! Op onze slaapkamer komt nu de accentmuur nog... Donker bruin... Ben echt benieuwd hoe dat gaat worden! :)

10. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    over een paar weekies ken je aan de slag.;)

Ik zit even voor de grap geboortekaartjes te kijken vind het erg moeilijk een leuke te vinden.
    Heb een leuke gevonden op www.geboortekaartjes.nl
    Maar je heb daar zoveel leuke.
    pfff word nog een hele klus

11. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
  12. claudianoa

claudianoa Fanatiek lid

13 sep 2009
    1.724
    0
    0
    @ano ja die is wel heel erg leuk zeg haha echt heel stoer

13. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    @ ano: Die is heel leuk! Ik was er toen ook zo eentje tegengekomen maar dan met een ooievaar ipv een motor. Maar m'n mannetje zag dat niet zo zitten :)

Pfff, wat een dagje zeg! De steken zijn weer voorbij maar baby is zo actief en zo met het hoofdje naar beneden aan't duwen... Ben echt benieuwd hoe lang dat nog gaat duren :D Baby is ook super actief, eigenlijk al bijna de hele dag.

Ga zo koken voor m'n man. Ik heb totaal geen honger, maar heb nog soep in de diepvries staan. Dan ga ik dat maar eten.

14. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    @ano die is grappig! wordt nog best moeilijk denk ik zoiets uit te kijken!

@nijntje,die kleine wil er echt super graag uit dus zo te merken!ghihi!
    smaakte de soep een beetje? goed energie binnen krijgen, je zult straks een hooop werk gaan verrichten!;)

@hier, ga maar eens naar het voetbal kijken, ventje zit al start klaar , wel zo gezellig als ik er ff bij kom he!;)

15. claudianoa

claudianoa Fanatiek lid

13 sep 2009
    1.724
    0
    0
    @ nijntje 1 tip eet niet teveel als je denkt dat de bevalling begint. die tip kreeg ik te laat haha ik had toen in de ochtend 4 boterhammen op 1 kom cornflakes en een appelflap en door de weeen is dat er niet in gebleven en toen zei de vk je hebt toch niet veel gegeten he uh ja wel oh dat had je niet moeten doen haha en dat klopte mijn maagje was goed leeg tijdens de weeen

16. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    @ jt: Zei ook al tegen m'n man dat ie echt graag eruit wil. Maar het moet wachten tot de zaterdag, want zaterdag is de dag volgens hem :D Waarom weet hij niet, maar hij zegt al weken dat baby op 5 juni gaat geboren worden :p

@ claudia: Dat hebben ze ons in het ziekenhuis ook gezegd. Door de weeën kan het zijn dat de maag ook gaat samentrekken... Heb toch maar wat meegegeten met m'n man en uiteindelijk krijg ik dan toch wat op.
    Maar zo'n ontbijt!!! Man man, dat krijg ik wel niet op hoor! :p

Zijn vanavond nog snel met z'n tweetjes in de bibliotheek geweest om nieuwe dvd's. Kan ik weer een paar dagen verder :D De steken zijn nu weer weg, baby is wat rustiger zodat de druk beneden ook minder is, maar heb wel wat harde buiken.

17. claudianoa

claudianoa Fanatiek lid

13 sep 2009
    1.724
    0
    0
    @nijntje ja het was een behoorlijk ontbijt hahaha had mega honger en ik had niet in de gaten dat ik weeen had. ik was om 6 uur eruit samen met mike en stond te zwaaien bij het raam toen hij naar zijn werk ging en ik kreeg een kramp niet normaal dus toen mike voorbij was snel naar de wc en toen was het over dus lekker eten tot 9 uur in bed tv gekeken maar had wel steeds harde buiken niet pijnlijk maar irritant ik me ma gebeld want die zou om half 11 komen omdat ik om half 12 bij de vk moest zijn lekker appelflapje erbij en koek en me ma zei joh heb jij geen weeen en ik nog volhouden nee joh het doet niet pijn gewoon harde buiken me ma toch de vk gebeld en gelogen dat ik al een uur om de 3 min weeen had en ik voor de zekerheid mike gebeld dat hij naar huis moest komen. toen de vk kwam en ging kijken zei ze oh je mag naar het ziekenhuis je hebt al 5 cm. uh pardon is het al begonnen dan hahaha kwart voor 12 in het ziekenhuis 12 uur braken de vliezen en nog steeds niet het idee ik heb weeen tot het 10 voor 1 was en de persweeen kwamen en om 10 over 1 had ik noa op mijn buik.
    dat is het enige voordeel van BI je bevalt sneller hihi nu weet ik wel beter en eet niet meer zoveel haha

18. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Amai claudia, dat was wel een vlotte bevalling van noa! Daar teken ik in elk geval voor :)

19. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Meiden, jullie hebben mail! :)

@ mikky: Moest jij vandaag bloed laten prikken?

@ jt: Ben je langs de ha geweest om op hcg te laten prikken? Ben benieuwd of ze naar je gaan luisteren! Succes in ieder geval!

20. claudianoa

claudianoa Fanatiek lid

13 sep 2009
    1.724
    0
    0
    ja was een top bevalling hihi alleen de placenta bleef zitten dus moest naderhand nog naar de ok mar goed bevallen binnen 20 min super hoor dus kat de BI heeft 1 voordeel.

hier nog niks gehoord van de bedrijfarts grrr had zo gehoopt op een mail terug

Deel Deze Pagina