ja want ik heb gister wel een leesbevestiging gehad dus hij is gelezen en wil gewoon graag weten waar ik aan toe ben. vrijdag ga ik denk ik bellen dat ik toch in de ochtend kom want ik trek het niet ben nu vanaf half 2 thuis heb nog niks anders gedaan dan liggen ik ben op.
Ja je moet naar je eigen lichaam luisteren he. En tenslotte heb je Noa ook nog rondlopen. Ik ga zo eens bellen voor onze eetkamer. Die zou ten laatste deze week geleverd gaan worden en ze gingen via mail iets laten weten, maar da's dus nog altijd niet gebeurd. Het was wel pas nieuw dat ze de mensen via mail gingen verwittigen, dus misschien werkt dat nog niet helemaal optimaal. En wil ze graag hebben voor ik ga bevallen...
woooooow ik loop acher zeg, wat kunnen jullie kletsen!! @ Ano, mooie kleuren voor de kamer, lijkt me erg gaaf. Wel foto`s he straks. En die kaart vind ik helemaal super! @ jt, al bloed laten prikken nu? @ Kat, wouw erg mooi je buik. Ben jaloers op je . Hoe is het vandaag met de pijn? @ claudia, jammer dat je nog niets hebt gehoort van de bedrijfsarts. Ben benieuwd wat die er van zegt. En trouwens zo`n bevalling als die van jou daar teken ik voor. @ nijntje, spannend hoor, maar het kan natuurlijk ook nog een paar weken duren toch? @ hier, vandaag bloed laten prikken. En nu wachten tot de 18e. Deze ronde mag ik nog niet aan de clomid omdat ze eerst de bloeduitslagen willen afwachten. Dus de voldende ronde waarschijnlijk. En dan is het mijn beurt let maar op!!!!! o ja en ik was gistern op de tv! Ik was bij de voedbalwedstrijd Nederlang - Ghana. En twee keer na een doelpunt was ik in beeld. Kreeg sms-jes van bekenden dat ik op tv was. Grappig toch!
@ mikky: Zo zo, jij wordt een BN'er! Wat leuk dat je dan smsjes krijgt dat je in beeld was! Enne, super dat je aan de clomid mag!!! Deze ronde alvast goed oefenen en wie weet hoef je er dan zelfs niet mee te beginnen Het kan zeker nog even duren hier. Vandaag is alles weer super rustig, heel gek! Maar het is baby die bepaald wanneer hij of zij eruit wil he.
@nijntje ja idd hij of zij bepaald het oa was bij mij een week te laat terwijl ik toch echt dacht ze komt eerder. het is wel te hopen dat je eetkamer er is dan is wel zo fijn voor de bevalling. @mikky ja kletsen dat kunnen we wel he haha. afwachten tot de 18de dus en dan volgende ronde is jou beurt zeker weten. was jij toevallig ook in beeld toen de rust begon??ik zag in de paar min dat ik af en toe keek een bekend gezicht maar of jij het was durf ik niet te zeggen.
@ claudia, geen idee of ik dat was. Zou wel leuk zijn he. Zou het eigenlijk zelf terug moeten kijken.
halloooo, @mikky,Ik weet zeker dat t dan jullie beurt is hoor. En t is mij niet opgevallen op tv. @claudia,Sjonge jonge dat die arts nou even niet reageert zeg. Dan zit je maar te wachten erg irri. @hier,Ben aan t werk en ben versleten. Iets te veel gedaan. Moet nog tot 8 uur. En dan morgen lkkr vrij. ff lkrr shoppen met mn moeder. Ga ff wat spulletjes kopen voor in t babykamertje. Wat mandjes en accesoires in t blauw
ik had trouwens een alecto baby listener gekocht om het hartje te luisteren wat n kut ding. Je hoor niks alleen gerommel in je buik. Ik baal als n stekker heb de doos onvoorzichtig open gemaakt. Dus ken m nie meer terug brengen. Ik lees op internet alleen maar slechte reacties over dat ding. Ik ga denk ik maar mailen naar alecto kijken wat ze zeggen
ja!!! thats the spirit! ik ga nu eens niet voor je duimen, wie weet helpt dat wel ! dus je bent nu een bn-er! hoe stoer is dat! heb je niet gezien helaas!8) @claudia, belen weer van die b-arts,vrijdag zeker bellen dan maar wie weet heb je morgen al reactie! wist niet eens dat zoiets ook per mail kon gaan! vervelend dat je zoveel pijn houdt! @ano, mooi zonde dan zeg!! zou hem toch proberen terug te brengen hoor! het wrekt toch niet naar behoren? dan zullen ze je denk ik wel het geld terug moeten geven hoor!! en ga je morgen nou ALWEER shoppen werkse!! @kat hoe is het vandaag meid?kom je de dagen nog een beetje door? @hier, vandaag bij pijnbestrijding geweest en mn tens kastje terug gegeven, werkt toch niet en daar ligt de oplossing ook niet he!ze wilden eventueel medicijnen spuiten ofzo voor de pijn! nou mooi niet dus!daar ga ik echt niet aan beginnen! en heb de ha gesproken, morgen ochtend maakt ze weer een nieuwe kweek (want dat is zo leuk ppfff)ze baalde heel erg dat alles zo gelopen was! en moet daarna bloedprikken! eng maaar we hebben het er voor over he!!
@jt,Tuurlijk nog n keer een kweek. Daar word jeniet vrolijk van. Maar is die dan nu niet te lang onderweg?? Succes in ieder gevalmorgen!!
dat zal vast wel weer ja de ha begreep er ook niks van en vond het heel rot maar ja daar hebben we nu ook niks aan he!ze zei wel verdorie we hadden toen net zo'n goede omdat het juist die dag zo erg was! nu is er vrijwel "niks"te zien, nou ja morgen maar weer verstand op nul en mezelf weer overgeven he
@ jt: Veel succes meid! @ claudia: De eetkamer wordt op 18 juni geleverd, ben uitgeteld voor 19 juni... Dus da's erop of eronder. Moest ik in het zh zijn, moeten we een oplossing zien te vinden want da's de enige dag dat ze hier in de buurt zijn gedurende de hele maand. @ ano: Werk ze nog meid. Nog een klein half uurtje en het zit er alweer op. Enne, alweer shoppen Leuk he Amuseer je maar en geniet van het mooie weer! @ hier: Heb zonet aardbeien-yoghurt ijsjes gemaakt. Ik moet door mijn allergie de aardbeien koken voordat ik ze mag eten, maar da's dan precies of je confituur eet. Dus nu had ik ze gekookt en een potje witte yoghurt erbij gedaan. in van die ijslolly vormpjes (ja ja met beertjes op ) gedaan en de vriezer in. Kan ik heerlijk gezonde ijsjes smullen als het zo warm weer wordt Heb er zelfs geen suiker moeten bijdoen omdat de aardbeien al zo zoet waren. Heb nog een potje voor morgen in de koelkast staan. Jammie!
crea bea! lekker hoor! want warm wordt het wel he!voor jou dubbel zo!is het nog een beetje te doen met het vocht? @ ano, vervelend is het zeker, vorige deed het al zo.n zeer maar goed en nu moet het weer!heb nu onderhand al 8 x na de bbz zo gelegen, en of het nou went... niet echt he!en prikken ben ik wel wat dapperder in geworden maar krijg nog steeds wel buikpijn bij de gedachte! maar ja is allemaal voor een goed doel he! nog maar 10 minuutjes jij!!
Als je wil komen proeven? Met het vocht is het nu wel te doen. Maar als ik wat lang achter de pc heb gezeten, dan heb ik wel pijn in m'n voeten bij het lopen. Als ik dan even omhoog kan zitten, is het weer goed weggetrokken. Denk niet dat ik nog ergens naartoe ga gaan als het zo warm is. Blijf gewoon lekker thuis! Voordeel is dat we in het hele huis rolluiken hebben, dus die laat ik dan maar een beetje omhoog zodat de zon en warmte buiten blijft. Boven is een andere zaak, omdat we daar onder het dak zitten. Maar met de isolatie in het dak, voel je toch het verschil met mijn ouders hun huis!
ik heb er ook 1 gekocht alleen dan een angelsound die doet het perfect ik hoor in 1 x de hartslag en zelfs wanneer de baby beweegt
nou is goed, gezellig hahaha!zet de thee maar op! hier ook hoor , houdt boven ook de rolluiken naar beneden anders hebben we het 's nachts veel te warm!\maar goed met de voetjes omhoog dus jij! ff iets heeeeel anders praten jullie wel eens over elkaar met je mannetje? ik wel haha maar ik praat ook wel heel veel over alles wat ik mee maak, beetj eeen tic van mij haha! maar soms komen jullie wel eens ter sprake en weet je hoe dat dan gaat je weet wel die ene die als eerste moet bevallen je weet wel dat meisje die samen met mij ook nog steeds niet zwanger is je weet wel die al vanaf het begin ook op hyves zit, duuuuh je weet wel dat meisje uit belgie die zo'n grote buik heeft je weet wel die nu van de 2e zwanger is!en ook zo'n zeur baas heeft hahaah wat staat dat raar, mn vriend word soms wel moe van mij! (en ik , je weet wel die altijd loopt te klagen , niet zwnager is en niet opschiet en alles met een uitroepteken er achter schrijft!)
Jaaa! Jullie komen hier ook ter sprake! Alleen heb ik niet zo'n geweldige omschrijving over jullie als jt, ha ha! Ik ben ook iemand die alles direct eruit moet hebben. Als ik vroeger slechte punten op school had, kon ik dat zelfs niet verzwijgen. Voordat de deur achter me dicht was, wist m'n moeder het al. M'n zus kon dat verzwijgen tot aan haar rapport! Vind het ook fijn, zeker in een relatie, dat je weet waar de andere mee zit. Mijn man heeft dat lang niet gedaan en meestal wist ik het toch voordat hij er iets over gezegd had. Dat zal zijn als je elkaar door en door kent he. Ik krijg soms ook wel te horen dat ik echt wel aan't zagen ben Gelukkig kan ik dan verder vertellen tegen mijn hondje, die vindt alle soort aandacht geweldig! @ ano: Ik heb geen ervaring met de apparaatjes. Heb er geen gekocht, zag er niet zo echt het nut van in... Maar heb al veel positieve verhalen gehoord van de angelsound die claudia heeft. M'n nichtje heeft die ook en gebruikte die bij haar schoonzus om naar de hartjes van de tweeling te luisteren (zij is meter van een van de kindjes vandaar )
hallo meiden, ben er ook weer Gisteren wel eens kort gelezen, maar had geen fut om te antwoorden. Heb drie lastige dagjes achter de rug, maar vandaag ben ik fris op gestaan. Laat ons hopen dat het een goed dagje wordt Mijn mama komt me in de namiddag weer gezelschap houden, dus dat is al leuk! @ claudia: al antwoord gekregen? @ mikky: ja hoor, volgende keer is het aan jou Ik zie het eigenlijk wel positief in! Je lichaam is toch blijven menstrueren hé, je hebt gevallen van PCO die maar 1 keer per jaar menstrueren hé. Dus wees maar lekker positief, het komt, het komt En dan mag je hier ook komen stoefen @ ano: hihi, jij shopt wel graag precies! Maar het klinkt alleszins heel erg mooi jullie kamertje! Helemaal voor een jongetje @ jt: ja hoor, hier breng ik ook vaak verslag uit bij mijn ventje over jullie Hihi. Vorig jaar zat ik op een trouwforum en was het ook al van dat. Jij met je internetvriendinnetjes zegt hij dan. Maar onze meisjesnaam hebben we wel via een internetvriendje (een duitser dan nog wel ) van hem, via een online voetbalspelletje, hattrick, mss hebben jullie ook ventjes die daarop zitten? Hoe is het geweest vanmorgen? Hebben ze een goed kweekje kunnen nemen? Hoe vervelend toch dat dat nu opnieuw moet! Maar goed, blijven vooruit kijken en niet achteruit zeggen ze dan hé... Dikke knuffel! Je vakantie komt gelukkig wel dichterbij!