clubje voor meiden die vanaf augustus 2009 stoppen met de pil DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ano, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    @kat, miste je al!
    gelukkig voel je je vandaag weer wat beter!waar had je het meeste last van? hoop dat je beetje van de zon kunt genieten, en lekker gezellig kletsen met je mams he!
    mijn vriend speelt niet online games , wel op de psp!

@nijntje, gelukkig ben ik dus niet de enige met die afwijking hahaha!soms denk wel eens vertel toch eens niet zoveel, maar ik heb altijd zoiest van als je de helft over slaat klopt je verhaal niet meer want ik vind dat zelf vervelend als ander mesnen dat doen ghihi!

@ hier, het zit er weer op gelukkig!ze heeft weer een kweekje genomen alleen kon zij deze x vol overtuigd zeggen dat er een schimmel infectie zit:) hoe slecht dat ze dat niet in het zh zagen he????, vind het echt een schande!weet jij veel welke ellende daarvan is geweest, als blijkt dat daardoor alles is fout gelopen... maar dat kan me haast niet voorstellen?!?
    heb direct een tabletje mee dus dat zal wel gaan werken, al heb ik er natuurlijk geen last van verder maar dat ziet zij dan wel weer straks of het weg is!
    en ik ben wezen prikken, in mn eentje, held!! HAHAHAHA:pging gelukkig vlot ! ze heeft aanvraag gedaan op de hcg (u never know), op ontsteking en nog iets maar dat kon ik niet ontcijferen!;)
    maar goed door mijn nieuwe artsen avontuur verviel het uurtje werken ook ! nou ja ze malen er blijkbaar toh niks om! vlgnd wk maar weer eens proberen als het lukt!:(
    ja de vakantie schiet op, het enige waar we echt heel erg naar uit kijken hopelijk hou ik het daar allemaal een beetje vol!(maar op een strand bedje liggen moet te doen zijn!;)beetje dobberen in de zee en zwembad, lekker eten, alles op het gemak maar!8)

2. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    @ Kat: ik ken die futloze dagen! Het enige waar je zin in hebt is bankhangen en dan nog… Alles is dan gewoon teveel he. Fijn dat je mama op bezoek komt, kunnen jullie fijn buiten op het terras gaan genieten van het mooie weer!

Hier geen ventje die op voetbalsites zit :D Hij is meer voor het wielrennen.

@ jt: Ken je die: ‘Schat heb je eigenlijk wel gehoord wat ik gezegd heb?’ ‘Ja ja!’ ‘Wat heb ik dan juist gezegd?!?’ ‘Euh…’ En dan helemaal opnieuw beginnen :p :D

Flink van jou om zo helemaal alleen voor je prikje te gaan! Ik heb een ha waarbij je de prik gewoon niet voelt. Is echt helemaal geweldig! En die schimmelinfectie: ik heb er nu een gehad tijdens de zwangerschap (blijkbaar krijg je dat door hormoonsveranderingen, maar dat is bij jou dus ook al wel het geval geweest de afgelopen tijd he) en had er eigenlijk ook geen last van. Maar sinds die dus genezen is, merk ik het verschil pas! Ik moest alleen een zalf smeren omdat het bij mij nog uitwendig zat. Maar snap niet dat ze er nu zo zeker van is en het vorige keer dan ook niet opgemerkt heeft? Van het zh snap ik dat al helemaal niet!

Het kan goed zijn dat je je op vakantie veel beter gaat voelen. Aangename temperaturen, afleiding, rust, … We willen alleszins een foto van jou aan het zwembad met een heerlijke cocktail (kwestie van ons wat jaloers te maken, want ik wil ook zo graag op vakantie maar het zal hotel ziekenhuis zijn denk ik :p).

@ ano: Shop ze vandaag he. ;)

Zo, ik ga nog even wat was buiten hangen en dan naar het postkantoor en de winkel. Tot straks!

3. claudianoa

claudianoa Fanatiek lid

13 sep 2009
    1.724
    0
    0
    @kat vervelend dat je slechte dgn heb gehad zeg. nee heb nog steeds geen antwoord gehad grrr ben bang dat ik het ook niet krijg

@jt gelukkig is alles meegevallen he praat thuis ook over jullie hoor hihi alleen geloof ik niet dat manlief het altijd hoort

nou dames we zaten er allemaal goed naast we krijgen een zoon

4. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    ja die ken ik zeker ja! en vaak heb ik dan geen zin meer om op nieuw te beginnen want dan ben ik al gefrustreed haha!
    ze hebben het toch maar te verduren met ons he!ik praat soms zelfs zo door tot dat hij zegt; schatje nu ff rustig we liggen op bed he!:)

ze kon die schimmel nu goed zien omdat er geen oud bloed bij zat, maar dan nog kan ze dat van afgelopen x niet verklaren en vind het nog steeds iets wat niet klopt, nou ja we wachten alles wel weer af he, bloeduitslag zal morgen wel binnen zijn denk!

hahah de foto zal ik zeker proberen te maken, dan zit jij met de kleine te knufflen en zit in de griekse zon!!

@claudia, een jongen!gefeliciteerd!!! dat wordt nu flink hersen pijnzen over de naam he! succes ghihi!
    ik zag trouwens op je hyves dat je vorig jaar in cretan family zat, das nog redelijk dicht waar wij zitten, wij zitten een stuk terug!kan niet wachten meer nu!

5. claudianoa

claudianoa Fanatiek lid

13 sep 2009
    1.724
    0
    0
    ja dat word flink nadenken hihi want we weten het echt niet. ja klopt wij gaan ieder jaar naar cretan family alleen dit jaar niet vanwege de zwangerschap en de verbouwing. maar volgend jaar gaan we zeker weer want mis iedereen daar wel.

6. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    @ claudia: Wat leuk, een zoontje! Dat zijn al 3 jongens op 4 zwangerschappen... Ben benieuwd wat het hier gaat zijn! :D Als het een meisje is, kan het al uit 3 vriendjes kiezen :p

@ jt: Oh ja, als we in bed liggen krijg ik ook altijd te horen dat ik moet zwijgen want hij wil slapen... Maar dan nog staat m'n mond niet stil, maar af en toe doet hij alsof hij slaapt... Mannen! :)

Ik weet normaal de bloeduitslag ook altijd vrij snel. Als ik voormiddag ga, dan kan ik al vanaf 17u bellen voor de eerste resultaten. En de volledige uitslag is dan na een dag of zo bij de dokter.

Zo, nu ga ik eens naar de kapper. Dan ben ik helemaal klaar om te bevallen :D Alleen mijn benen moeten nog eens onthaard. Moet ik nog eens over nadenken hoe ik dat ga aanpakken :p

7. claudianoa

claudianoa Fanatiek lid

13 sep 2009
    1.724
    0
    0
    @nijntje gewoon je mannetje een scheermesje geven hahaha mike deed het op een gegeven moment ook bij mij hahaha

net even de bedrijfarts gebeld en wat hoor ik ze heeft na mijn mail mijn chef gebeld en ruim een kwartier gebeld en ik weet dus van niks wat er besproken is heb van beide geen terugkoppeling gehad. nu hebben ze me nummer opgeschreven en belt ze als het goed is vandaag terug. wat een #######

8. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Waarom kunnen ze je niet onmiddellijk een antwoord geven als het gesprek al heeft plaatsgevonden??? Hopelijk houdt ze woord en belt ze je vandaag terug.

Zo, net terug van de kapper en ben heel tevreden met mijn hele korte coupe! Lekker fris ;)
    Zal straks eens horen of m'n mannetje het zit zitten om m'n benen te ontharen. Denk dat ik meer plat ga liggen van het lachen als iets anders :p

9. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    @claudia,wat raar zeg!je hebt ze toch gevraagd contact met jou op te nemen? nou ja miss wilde ze de kant van je werk ook horen?
    vind het maar raar, je kunt als je zoveel pijn hebt niet werken toch?en je hebt je goede wil getoond he!
    hoe lang kom je al op kreta dan? en waar ga je naar het strand?want jullie hotel ligt meer binnewaarts he?
    wij ziten pal aan het strand echt heerlijk!kom er al een jaar of 10 en gaan voor de 4e x dan naar dit app!
    gek dat je die mensen mist he, heb ik ook hoor, wij komen elk jaar weer bij een gezin in hun restaurant en zal blij zijn als ik ze weer zie! ze hebben vaak cadeautjes voor ons ipv andersom!
    en kan ik mn grieks weer een beetje bijspijkeren!:p

@Nijntje, haha je mannetje zal aan de slag moeten, zeg maar dat dat heel normaal is:Ddat alle zwanger vrouwen dat zo doen hahaha!succes ermee!eigenlijk gelijk ff vragen of hij je teentjes ook nog ffkes kan lakken, als hij dan toch bezig is.........;):D*lol*

heb net een smoothie gemaakt! had trek en dacht nu kan ik wel weer gaan zitten snaaien maar dacht laat ik maar eens gezond doen he! en met een rietje er in leek het nog best wel wat zo in de zon! lang leven een op het zuiden tuin!!
    had vanmorgen echt zoveel pijn maar nu gaat het wel! als je maar relaxed he... tis toch wat, lijk wel een oud wief:)

10. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Mijn teentjes lakken?!? Dan denk ik dat er meer op mijn tenen hangt dan op mijn teennagels :p Ha ha ha! :D Maar moet eerlijk toegeven dat die gedachte ook even door m'n hoofd is gegaan ;) Zal het hem straks eens voorleggen!

Ik voel mij soms ook een oud mens hoor ;) Niet dat ik pijn heb ofzo, maar gewoon dat de dingen mij niet meer gaan. Zoals bijv. wandelen gaan met de hond. Gisteren zag ik nog een oud mensje lopen met een wandelstok, heb dat ook even overwogen om dan tot de vaststelling te komen dat dat mijn probleem eigenlijk niet is :p Pfff, mijn gedachten zijn soms echt simpel de laatste tijd! :D Gisteren ook nog zo gelachen met een uitspraak die ik tegen mijn man heb gedaan maar ik absoluut niet neer kan zetten op het forum :p Als ik er aan terug denk krijg ik terug tranen in m'n ogen van het lachen! :D

11. claudianoa

claudianoa Fanatiek lid

13 sep 2009
    1.724
    0
    0
    ja zo denk ik ook maar hoe maak ik de bedrijfarts wijs dat genoeg genoeg is. mijn vk vroeg ook is je baas een man of vrouw toen ik zei een vrouw zei ze gelijk oei die zijn het ergst.
    we zijn al 3x geweest en steeds bij hun en dan in de avond eten we ook altijd in hun restaurant zowel de app. als het restaurant worden door hun gerund. ja ik mis ze echt zeker omdat we met hun contact via de mail hebben.
    wij gaan eigenlijk niet naar het strand want noa durft niet bij de zee te komen.

12. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    niet ? jammer zeg!moet je zo maar gauw wijsmaken dat het strand toch wel heel erg leuk is!of werkt dat niet?hoop dat wij ooit nog eens met een kleintje het strand op kunnen, heerlijk! kunnen ze lekker spelen enz!! *droom* *droom*
    na ik ga over 2 en halve week, als ik die kant op kom zal ik ff zwaaien voor je ghihi!

laat de bedrijfsarts anders contact oonemen met je vk?en zeg gewoon dat je zo snel mogelijk een afspraak wilt bij ze, dat praat een stuk gemakkelijker en kunnen ze met eigen ogen zien als je slecht aan toe bent!

nieuws gehoord van joran? wat een stakker, krijd de rillingen als ik hem zie, laf jongetje !nu zeggen ze dat hij wellicht zelfmoord heeft gepleegd, dat zou wel heeeeeel makkelijk zijn he!:x

13. claudianoa

claudianoa Fanatiek lid

13 sep 2009
    1.724
    0
    0
    even jullie mening nodig want heb mail terug van de bedrijfarts

Geachte mevrouw van Spronsen,

Hierbij wil ik reageren op de door u geschreven mail, waarin u meer duidelijkheid vraagt van mij rondom het advies naar u en de werkgever aangaande uw inzetbaarheid:
    besproken is dat u verminderd belastbaar bent en dat u passende werkzaamheden zou kunnen doen, ook op een groep.

U heeft aangegeven dat u in de ochtend zich beter voelt dan in de middag.

Als bedrijfsarts moet ik aangeven dat een belastbaarheid zich op een bepaalde manier gedraagt. Het is aan de werkgever om daaraan een conclusie te verbinden en afspraken te maken met u over uw werkzaamheden, mits dat past binnen de belastbaarheid, zoals ik dat aangegeven heb.

Ik kan/mag een voorkeur uitspreken voor een bepaalde manier van inzetten, maar een werkgever kan/mag daar ook van afwjiken als er andere prioriteiten zijn, mits het past bij uw belastbaarheid.

Of de werkzaamheden passen bij uw belastbaarheid, is alleen goed te beoordelen als ik ook inzicht krijg in welke afspraken er tussen u en de leidinggevende zijn gemaakt.

Mijn voorstel is dat u samen met uw LM of ass-LM een verslag aanlevert aan mij, waarin beschreven wordt welke werkzaamheden van u verwacht worden, inclusief de afspraken over rustmomenten.
    Dan kan ik nagaan of dit wel/niet juist is afgesproken, dwz passend binnen uw belastbaarheid.

Vriendelijke groeten

kan ik nu wel of niet weigeren om in de middag te werken

14. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    Zoals ik het lees, staat er dat je haar samen met je werkgever moet informeren over wat jullie onderlinge gemaakte afspraken zijn! vanuit daar kan zij een advies geven en dan is het aan jullie of dat dat ook haalbaar is,
    jij geeft aan dat je wel dingen kunt verrichten (dat schrijft ze alleen minder als normaal)maar alleen in de ochtend!
    Nu is het dus echt tussen jou en je werk dat er afspraken gemaakt moeten worden! welke dat dan ook mogen zijn
    kun jij dus absoluuut niet de middagen werken moet je dit afspreken bij je werk en dan zal dat in overleg met de bedrijfs arts goed zijn
    Ik maak er meer uit op dat zij als een soort tussenpersoon fungeert?
    zo van als beide partijen redelijk blijven hebben ze als bedrijfsarts daar niks over te zeggen, laten ze jou bv alle middagen plots werken dan kun je wel bij hun terecht

Dat is wat ik er een beetje uit op maak!

15. claudianoa

claudianoa Fanatiek lid

13 sep 2009
    1.724
    0
    0
    ik vond het een lastige mail en ik dacht omdat zij overal bijschreef "dat past mijn belastbaarheid" de middagen werken past niet in mijn belastbaarheid dan kan ik dat toch weigeren???
    en grappig dat zei dat zegt over afspraken enz want die zijn er niet hun bepalen en ik moet doen.
    ik ga morgen gewoon om 9 uur naar me werk

16. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik haal er ongeveer hetzelfde uit als jt...

Hier is mannetje met buikpijn terug gekomen van het werk. Hoorde net van m'n moeder dat de buikgriep weer erg onder de mensen is... Hij is nu even nog terug werken. Heb net een smsje gestuurd maar heb nog niets gehoord. Hoop echt niet dat hij nu buikgriep krijgt, want dat kan ik echt wel missen!

17. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    @claudia, daarom moet je nu dus afspraken gaan maken met je werk, ga er eevn voor zitten met elkaar en schrijf het op!

@nijntje, oei das nou net niet te hopen he! hopelijk valt het mee en is het gewoon ff alleen nu!
    vandaag wat meer honger gehad?

18. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Neen, geen honger maar kan wel eten. Heb ook niet meer zoveel zin in de dingen. Was vanmiddag even in de supermarkt en zag de appelflappen liggen. Toch maar wijselijk laten liggen na het verhaal van claudia :p

Zo, ik ga terug de bank op want ben doodmoe! Hoop dat ik vannacht wat beter slaap als deze nacht, anders moet ik morgen overdag maar bijslapen.

Tot morgen meiden!

@ claudia: Veel succes morgen op je werk!

19. mikky1982

mikky1982 Bekend lid

19 aug 2009
    772
    0
    16
    @ claudia, een jongen, dan zaten we er mooi naast!!!!! Leuk dan heb je een meid en een jongen. Gaaf! Nu suf verzinnen op een naam he.
    De bedrijfsarts is een bemiddelaar tussen beide partijen. Het is idd altijd een advies, wat trouwens meestal wel wordt opgevolg door het bedrijf. Ze geeft aan dat ze eigenlijk wilt dat jullie er samen uit komen, en dat jullie goede afspraken maken. Dus geef nogmaals aan dat je `s middags werken te zwaar vindt. Geef ook duidelijk aan dat je heel graag wilt werken en zorg dat je heel welwillend en positief over komt! Zorg dat ze alle afspraken op papier zetten! succes!!!!

@ ano, heerlijk he dat shoppen. En ik zou gewoon terug gaan hoor. Als iets niet werk is het een ondeugdelijk product en moeten ze het vergoeden. Je niet laten wegsturen hoor!

@ kat, hoe is het nu?

@ nijntje, ijsjes mmmmmmm... ik ben er gek op!!!!!! Leuk dat je ze zelf maakt. Zou ik ook wel eens willen proberen. Maar ik ben niet zo`n keuken prinses hoor. Kan net een ei bakken. En teentjes laten lakken lachen toch. Lijkt me wel gezellig. Als het mislukt heb je weer wat te lachen toch?

@ jt, een schimmelinfectie, jeetje hadden ze dat nou niet eerder kunnen zien zeg. Met een beetje geluk ban je daar zo van af he. Nu nog ff wachten op de uitslag van je bloed. En zelf een prik wezen halen. Goed hoor.

@ hier, heel de dag gewerkt, ben versleten. En ben nog niet eens zwanger :D
    Vertel ook aan mijn ventje over jullie met ongeveer dezelfde omschrijving als jt. Heb ook jullie foto`s laten zien hoor. Hij vindt het alleen niet zo heel boeiend geloof ik. haha. Hij noemt jullie ook mijn " internetvriendinnentjes " :)

20. Kat12

Kat12 Bekend lid

3 sep 2009
    578
    0
    0
    :) er is weer flink getetterd!

@ jt: idd wel maar flauw dat ze dat nog niet eerder gezien hadden! Maar goed, het belangrijkste is dat het gemakkelijk kan behandeld worden. Nu afwachten of er een deel klachten mee verdwijnen hé.
    Hier stellen ze ook spuiten voor tegen de pijn, maar wil daar eigenlijk ook afblijven.

@ mikky: werken is dan ook lastig hé, eet dan ook maar eens lekker een ijsje om te relaxen :D

@ claudia: waw, weeral een jongetje hier. Zo grappig, 3 op 4. Mikky en jt zullen meisjes moeten maken hé! Ga je het aan noa vertellen dat ze een broertje krijgt of niet?
    van nijntje weten we het bijna, ik gok een meisje
    DIe mail van je werk heeft jt volgens mij heel goed uitgelegd. Laat alles toch maar eens op papier zetten hoor.

@ ano: mss zullen die geluiden duidelijker worden verder in de zwangerschap? ik heb er eigenlijk geen idee van :) Gelukkig zijn er de schopjes om onze kleintjes te voelen. Voel je ondertussen jouw kleintje al beter?

Hier: weer een redelijk goede nacht gehad. Ik denk dat vorig weekend met die trouw gewoon teveel was voor mij. En mijn gewicht begint ook echt door te wegen. Ondertussen al een goeie 16 kg aangekomen! En ik begin dat echt te voelen. Maar ja...
    Gisteren heeft mijn mama me gevoerd naar de drukker (ik wou niet wachten tot zaterdag toen ventje me kon voeren), maar ze is wel braaf in de auto blijven zitten. Nu was de proefdruk helemaal zoals ik het wou! oef zeg! Vorige zaterdag was ik zo teleurgesteld, was echt kwaad toen. Maar nu ben ik dus weer happy, hij heeft het eindelijk begrepen :D
    Voor de rest zit ik eigenlijk niet te veel in de zon. Ik heb het gevoel dat die buik dan zo rap opwarmt! Dus hier blijf ik beetje in de schaduw, of in de ochtend zon.

Vandaag zal ik nog eens beetje moeten werken. Mijne prof blijft maar mailen :x Maar binnen twee weken ben ik officieel in zwangerschapsverlof, nu nog gewoon in ziekteverlof, en dan weiger ik nog te antwoorden, echt waar!

Deel Deze Pagina