clubje voor meiden die vanaf augustus 2009 stoppen met de pil DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ano, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    schandalig, hoeveel typfouten er in mijn bericht staan, dat komt omdat ik nu zo gefrustreerd aan het doen ben! En heb ook geen zin ze er uit te gaan halen!:$;)

2. Kat12

Kat12 Bekend lid

3 sep 2009
    578
    0
    0
    jt, je hebt echt alle redenen om gefrustreerd te zijn!!!
    Eigenlijk wil je gewoon zwanger worden, en na die bbz heb je daar niet eens meer kunnen aan denken hé :(
    Goed dat je kijkt voor een second opinion!
    En goed dat die infecties weg zijn. Alles dat weg is, is weg.
    Ik vind het zo jammer voor je dat je zo'n pijn hebt.

knufel!

(ziezo, een spelfoutje van mij ook, zodat je niet alleen bent ;))

3. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    nee en het gevoel neemt steeds meer toe dat ik echt niet meer wil wachten ,we wachten al zo lang.....
    het is allemaal zo zinloos die afgelopen maanden! je bereikt er helemaal niks mee!

@ano en mikky, het zal geen toeval zijn denk ik dat jullie allebei storing op de upc hebben hè? niet gezellig hoor...

4. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    @ kat: Normaal sla ik ook genoeg brood in voor de hele week, maar nu met verlof te hebben haal ik liever in de week een keertje een vers ;) ’t Is het gedacht maar hoor :D

@ jt: Hondje heeft weer de hele nacht tegen me aan gelegen in bed. Vanmorgen had ik eerst haar poep en achterste pootjes, nadien heeft ze haar hoofd tegen me gelegd (wel ongeveer aan m’n buik). Maar ’t is heel raar hoe de baby daar op reageert. :p
    Goed dat je ha er ook zo achter staat voor een second opinion! Langs de ene kant jammer dat er niet meer uit de resultaten is gekomen… Weet je eigenlijk al hoe het nu zit met je hcg-waardes?

@ hier: Heb weer te lang op een gewone stoel gezeten, met als gevolg rugpijn en harde buiken. Ga zo terug de bank op met m’n dvd’tjes en de oude laptop. Moet dringend enkele bestanden hebben dus hoop dat dat ding mij toelaat om alles op usb-stick te schrijven.

5. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    @nijntje, denk dat je dat even gemist heb want had vrijdag de uitslag van het bloed al, en geen hcg meer gelukkig! ook geen ontstekingswaardes in het bloed!
    ben ook wel blij met de aanvraag voor de S.O, dat is volgesn mij ook een academisch zh en dat verschilt nogal!

zet denk de computer uit, zit al de halve middag tranen weg te vegen, weet ff niet waar het allemaal zo ineesn weer vandaan komt ppfffff

6. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Oh, dat heb ik dan inderdaad gemist. Gelukkig dat dat ook al in orde is.

Goh meid, ik heb zo met je te doen! Ik hoop dat ze heel snel iets vinden en dat ze je kunnen helpen met je pijn. Maar bovenal hoop ik dat je snel weer een normale cyclus mag hebben, dat jullie snel terug kunnen gaan voor een spruitje en dat je snel zorgeloos zwanger mag zijn! Van hieruit een hele dikke knuffel!!!

7. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik heb zonet een sms van mikky gehad. Haar internet zal pas woensdag gemaakt worden... Ik hou haar alleszins via sms op de hoogte! ;)

@ kat: Moest baby zich voor woensdag aanmelden, kan jij altijd via facebook volgen. Daar zullen de berichtjes dan wel gaan binnenkomen :)

8. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    Ik denk dat ano en mikky dezelfde storing hebben hè? ze wonen bij elkaar in de buurt!
    tis niet gezellig hè, als alles maar goed is daar!

@nijntje , heeft je laptop het volgehouden?
    hoe gaat het?nog in topconditie?;):D

@kat, hoe voel je je nu? Moet je die zlf eigenlijk nog gebruiken?
    hoe is het met je werkmail?

@claudia , hoe gaat het nu?kun je ejzelf een beetje oppeppen?

Ik voel me nog steeds belabberd,heb vrij veel pijn en voel me gewoon niet echt in orde nu! maar de tranen van gister kunnen ook wel hormonen zijn geweest, *hoop* *hoop* *hoop*
    want heb gister op bed 4 helse steken (was echt héél pijnlijk:() gehad links in m'n lies/ bovenbeen en vanmorgen een klein veegje licht bruin! en gister in de vaond echt een eel miniscuul plekje lichtrose maar dat was maar met een vlaag te zien.... maar toch! wilen jullie allemaal mee duimen op een menstruatie ........;)

dat heb ik wel verdiedn nu dacht ik zo:)

9. Kat12

Kat12 Bekend lid

3 sep 2009
    578
    0
    0
    jt: dat zou je echt verdiend hebben!!! En dan zou het nog netjes gepasseerd zijn voor je op reis vertrekt. Dat zou ideaal zijn hé!
    Duimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduim

Op zo'n momenten zou je die hormonen dankbaar zijn hé ;)

nijntje: ik kijk zeker naar facebook! maar als we je hier een tijdje niet zien verschijnen zullen we het ook al doorhebben denk ik ;)

Ik gebruik die zalf niet meer. Het is wel nog niet helemaal over aan mijn zijkant, maar het is alweer draaglijk, en hoe minder ik moet gebruiken hoe liever. Van ventje mocht ik trouwens altijd maar de zijkant naar achteren toe in wrijven, stel je voor dat er een beetje op de buik was! ;)

Ik heb nog geen puf gehad om te reageren op mijn baas... tzal volgende week zijn. Tja, zal daar nu ook niet op aankomen zeker?

Het lijkt me idd logisch dat ano en mikky dezelfde storing hebben. Oh, mijn ventje zou zot worden zonder internet!

10. Kat12

Kat12 Bekend lid

3 sep 2009
    578
    0
    0
    net gebeld naar de fotograaf, ons trouwalbum ging normaal vandaag klaar zijn, maar het ziet er naar uit dat het volgende week zal zijn.
    Morgen zijn we al half jaartje getrouwd, dus twordt wel tijd dat we ons album krijgen hé ;)
    Maar goed, het album is blijkbaar klaar, ze zijn bezig met de leren kaft, en dat doet ze liever op hun gemak dat het zeker in orde is.
    En das ook waar hé.

11. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ja, de laptop heeft het volgehouden!!! :D Oh, ben zo blij! Heb al mijn foto's er van af kunnen halen en nog een aantal bestanden die we al een tijdje dringend nodig hadden. Het moederbord is voorlopig dus nog niet aangetast, maar we gaan hem toch niet meer gebruiken.

Ik duim zo hard als ik kan voor je!!!

Topconditie is veel gezegd momenteel :) Maar het gaat me nog redelijk. Buiten de dikke voeten van het vocht enzo gaat het me nog wel. Ik stuur straks nog een mailtje ;)

@ Kat: Laat je baas maar even wachten. Het werk loopt niet weg :p

Wat stom dat je album niet klaar is... Maar dat zijn fotografen he, die nemen daar hun tijd voor. Nu zou ik ook graag hebben dat het perfect was als de klant het komt afhalen, maar de klant kijkt er toch heel hard naar uit... Hopelijk volgende week dan ;)

Ik kom eigenlijk net tot de vaststelling dat wij morgen precies 3 maanden getrouwd zijn :D Dus wij zijn precies 3 maanden na elkaar getrouwd, cool! :)

12. claudianoa

claudianoa Fanatiek lid

13 sep 2009
    1.724
    0
    0
    @jt hopelijk is het idd je menstruatie. en dan nog voor je vakantie.
    en je verdient het idd meid

@kat je baas lekker laten wachten hoor. hier tot de conclusie gekomen dat het gesprek van vorige week ook geen effect heeft gehad ze heeft me weer de middagen ingepland en op een groep ingepland als 2de leidster ipv boventallig.

@nijntje gelukkig is het niet meer zo heel warm dat scheelt ook weer he.

@hier nee nog geen oppepper ik slaap onwijs slecht constant huilen en ook om niks weet niet wat het is. denk pure frustratie

13. claudianoa

claudianoa Fanatiek lid

13 sep 2009
    1.724
    0
    0
    hier nog de echo foto trouwens iedereen zegt duidelijk te zien wat het is dus ik laat hem maar niet aan familie zien

14. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    @claudia, die is zeker duidelijk! blijf het onwerkelijk vinden zo'n echo
    en heb je de afspraken met je BL niet op papier laten zetten dan? dat was toch de opzet?

@kat, ghihi best grappig van de zalf, je mannetje is wel héél voorzichtig op jullie beeb! nu al een overbezorgde papa!
    gelukig dat het weer een beetje dragelijk is nu hè?
    wel balen van je album, maar waarschijnlijk zal het het wachten waard zijn?!
    maar een half jaar alweer zeg, wat vliegt de tijd, weet goed dat je toen op reis ging...lijkt allemaal veel korter!

@ nijntje,jij 3 maanden alweer..... och och!
    gelukkig heeft je laptop zich gedragen ;)

@hier, nog steeds lichtbruin, we houden hoop ook al voel ik me echt belabberd ik hou voor nu ffkes alle moed erin!

heb net al mn arstenverslagen opgehaald bij de ha! Had zoiets van stel dat het helemaal mis mocht gaan op vakantie dan weten ze gelijk wat er is!
    ik spreek vrij goed engels hoor! en mijn lief ook maar dadelijk ben je zo in paniek en dan zeg je bv ; yes doctor i had a look operation because there was a baby outside the uterus growing hahahahahaahahahahaah
    vond het zelf wel grappig "look operation" Er zulen ongetwijgeld mensen bestaan die zo praten toch...:D
    sorry ff héél flauw van mij, maar beter als weer al die tranen toch!!

Maar jesus als ik dat allemaal terug lees.....:$vind ik het niet eens zo heel gek meer dat er zoveel fouten worden gemaakt!
    Steeds een objectief van een ander arts, en steeds staat er wat anders! Zouden ze nou echt maar voor de helft luisteren dan?er staat iig exact niet wat ik ze zeg!
    Zo staat er zelfs vanuit mijn huisarts gemeld, gaarne de patient die een miskraam heeft gehad en daarna(??)een eug (=bbz) zien voor... blabla bla met een heel verhaal!
    Jongens wat een niveau..... kan toch niet?
    de miskraam was toch een foute conclusie!! het was toch al die tijd al een bbz,! en dat zijn dan de mensen die er voor hebben geleerd???:$ oei oei oei.........
    ik geef het op hoor, eerlijk waar!!!

iemand nog tips voor als je bijna ongi moest worden (lang geleden voor jullie hè (niet jij mikky, sorry:))dus ff diep graven in die hersentjes;)) om het proces te versnellen? en dan niet traplopen of zo want dat kan ik niet zo goed hè?;)
    een kruik? sex......

15. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    @nijntje,Mijn ventje vond t zeker erg leuk om de kleine te voelen schoppen.

@claudianoa,Wat klote dat je je eigen zo *** voelt.
    Hoop dat je toch nog goed ga voelen binnenkort.

@jt,OOk met jouw hoop ik dat snel weer beter gaat.
    En ik weet ook geen tips om de menstruatie te versnellen.

@kat,Die baas van jou blijft maar mailen he.
    Sjonge jonge.

@hier,Mikky en ik hebben niet dezelfde storing.
    Bij mij ligt t probleem in de draden binnenshuis.
    Maar de monteur is geweest vandaag.
    Als t goed is doe de internet thuis t weer.
    Ben nu op t werk dus heb t nog niet getest.
    En ik twijfel tussen een paar namen welke vinden jullie t leukst:
    Djay.
    Delano.
    Djaylano.
    Jaylano.

16. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    @nijntje, tja denk ook niet dat er echt tips zijn nee! sex opzich wel maar nu met die bruine afscheiding al.. nee toch maar niet! maar jammer genoed nog geen bloed dus het kan ook weer hetzelfde gesluier worden ppffff...........
    wel heel veel pijn, meer als die ik nu normaal continu heb!

@ano, dus geen verband met jullie storingen, nou ja had gekunt zo dichtbij hè? gelukkig heb je nog internet op je werk! anders zouden we helemaal zoveel moeten missen!!
    werkse nog verder, moet je nog lang?
    betreft de namen uuuh vind het lastig, zijn niet mijn namen maar daar vraag je ook niet om ,maar om dan toch een voorkeur te geven; Djay

(vind trouwens heel grappig dat die andere 3 eindigen op ano=nickname ghihi)

ook al een beetje naar de match met achternaam gekeken?? wat lijkt me dat lastig!! heeft je mannetje al een voorkeur! maaklt het weer wat makkelijker ghihi!

17. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    @jt,Moet nog een uurtje dus nog ffies.
    Veel mensen vinden t denk ik niet hun namen.
    Maar mijn mannetje is getint dus wil toch een beetje een buitenlandse naam hebben.
    En qua achternaam past t ook.
    Ik vond altijd delano erg leuk maar twijfel nu weer vandaar dat ik t hier ff vraag.

18. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    Waar gaan de meeste voorkeuren naar uit?
    je moet doen wat je zelf al voor je ziet....als je al kan inbeelden dat je straks een klein delano'tje ziet lopen heb je je keus gemaakt hè:D
    spreek je het uit als délano of dielano?
    gelukkig heb je het werk er bijna opzitten! heb je weekend of moet je morgen ook nog werken?

19. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    je spreekt t uit als delano dus t eerste wat jij getypt had.
    Ben morgen vrij maar moet zondag werken.
    Morgen is ff kijken voor een kinderwagen.
    Heb nog steeds geenleuke gevonden.
    Krijg m van mijn ouders dus dat scheelt weer;)
    Jij nog wat doen t weekend??
    Ik ga afsluiten opruimen nog hier en dan de deur dicht en lkkr naar huis.
    Fijne aaf nog!

20. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48

leker dat je die van je ouders krijgt! dat scheelt een hoop geld hè?
    hoop dat je een mooie kunt vinden!!
    nou doe maar gauw de deur dicht en geniet van je vrije dag morgen!!

Deel Deze Pagina