clubje voor meiden die vanaf augustus 2009 stoppen met de pil DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ano, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kat12

Kat12 Bekend lid

3 sep 2009
    578
    0
    0
    @ nijntje: zo jammer, net als je denkt dat je er geen ging krijgen, zijn die striemen daar! Maar goed, het kindje is het belangrijkste hé.
    Valt het vandaag wat mee?

@ ano: je buikje begint inderdaad goed te groeien hé.

@ mikky: oh, dat klinkt zalig zo'n dagje :D Vrijdag naar de gyn, ben ook al benieuwd voor jou :)

@ jt: hoe gaat het vandaag met jou? bijna van je bloedingen af?

@ claudia: hoe gaat het nu op je werk? Toch nog namiddagen?

hier: nog steeds niets gehoord van de fotograaf. Heb denk ik eindelijk het gevecht met de mieren gewonnen. Maandag zaten er plots superveel mieren in onze inkom en keuken. Bach, ben daar echt vies van, die rotbeesten :x

Daarnet een lakentje uitgewassen voor het babybedje, en ja hoor, valt er wel net daarop een vogelstront???? Moet weer lukken hé ;)

en nu ga ik een dutje doen

2. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    @ Kat: vogelstront, verschrikkelijk! Dat gaat wel moeilijk eruit, dus best zo snel mogelijk uitwassen als je kan! Ik heb het ooit gehad op een witte t-shirt, gloednieuw. Mooi op m'n mouw... :( Is er nooit helemaal uitgegaan, maar een lakentje kan je wel wat heter wassen.
    En paar weken geleden waren we in Val Dieu in de abdij iets gaan drinken. M'n man zat buiten op terras en ik was drinken halen. Kom ik terug, ook een vogel op hem gescheten... Gelukkig naast zijn broek af, zodat er niet teveel op hem hing. En gelukkig was het een jeans, zodat het nog niet zo erg opviel :)

Mieren zijn blijkbaar dit jaar echt een plaag! M'n tante en m'n neef hebben ze ook binnen zitten. En bij mijn ouders begon het vorige week ook met een paar, maar heb niets meer gehoord. Denk dat het bij die paar gebleven is... Hier enkel last van vliegen... Hebben weer koeien in de weide naast ons lopen en dan zitten er altijd een pak meer. Hebben nu van de bloemen op de ramen gekleefd en hebben ook zo'n blauwe tl-lamp waar ze geëlektrocuteerd door worden :p Heel efficiënt! ;)

Hier gaat het namiddag weer wat beter. Ben de hele dag bezig met andere dingen en mijn verlofgeld is gestort :D Positief puntje van de dag! ;)

Misschien nog eens naar de fotograaf bellen? Zit maar wat achter zijn veren! :p

3. mikky1982

mikky1982 Bekend lid

19 aug 2009
    772
    0
    16
    @ kat, ielllllllll!! wat een k.. vogel is dat zeg. getsie getsie. Wat een rotbeesten zijn het af en toe he. ;)

@ ano, zo dat gaat snel, mooi buikje hoor.

4. claudianoa

claudianoa Fanatiek lid

13 sep 2009
    1.724
    0
    0
    even een ego berichtje moet zo naar de vk komen omdat ik de laatste 2 uur tussen de 5 en 10 min krampen heb die steeds erger word en een minuut aanhouden duimen jullie voor me???

5. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    @ claudia: Ja hoor ik duim voor je! Dat zal wel schrikken zijn! Veel succes!

6. claudianoa

claudianoa Fanatiek lid

13 sep 2009
    1.724
    0
    0
    nou ben net terug mijn bloeddruk was goed mijn hartslag wel iets verhoogd ze heeft inwendig onderzoek gedaan en gelukkig geen ontsluiting. ze wil wel dat ik even me urine nalaat kijken op blaasontsteking en andere ontstekingen en ze begon over me werk dus daar ook nog even over gehad zij denkt dat het een combi is van blaasontsteking en me werk. ze heeft een hele notitie gemaakt in het dossier en wil dat de bedrijfarts contact opneemt en dat ik vanavond als ik naar bed ga een paracetamol inneem

7. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Gelukkig nog geen ontsluiting! Zou het ook rustig aan doen nu. Moet je eigenlijk gaan werken of mag je thuisblijven? Dat is waarschijnlijk aan de bedrijfsarts om daarover de beslissen?

Oh ja, mijn shirt is van het merk 'supermom' ;) Kan je eens op internet zoeken of je het daar vindt. :)

8. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
  9. claudianoa

claudianoa Fanatiek lid

13 sep 2009
    1.724
    0
    0
    ze gaf wel het advies om te pleiten voor thuisblijven ze heeft een heel verslag gemaakt dat het lichamelijk en geestelijk te ver gaat voor mij. maar helaas voor ons zwangeren is het advies cvan een vk niet rechtgeldig maar ze zei wel vaak als een bedrijfarts belt dan nemen ze het advies wel serieus. dus hopelijk doen ze dat nu een keer.
    deze week blijf ik thuis omdat het mij allemaal te veel werd nu.

ok thnks voor de link ga morgen eens rustig kijken en hoogstwaarschijnlijk gelijk bestellen haha

10. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    @claudia, dat zal schrikken geweest zijn! gelukkig niks (ergs) aan de hand! Deze week ff goed rustig aan doen dus!

@ano, je groeit al best hard hè! mooi om te zien meid! hoe is het met je shop tic?

@kat, getsie wat zei je , vlieg heen mormel!!:x
    wij hebben hier ook mieren in onze nieuwe tuin, dat dat al zo snel kan, de krengen! maar gelukkig niet binnen en ook niet heel veel!
    al nieuws van de fotograaf? das ook een lekkere vlotte zeg....

@nijntje, verlofgeld al weer uitgegeven?:pnog ff volhouden hè, we denken allemaal aan je! echt super leuk die shitrs! ik zag er eens eentje waar op stond ; it started with a kiss... die vond ik wel héél grappig!

@mikky, nog 2 daagjes hè, ben erg benieuwd wat daar weer uitkomt! gaat het er nou om of je dan met clomid mag starten of echt pas de volgende ronde? sorry dat ik het niet meer precies weet:)als er maar wat schot in komt hè
    wie weet worden we toch nog eens samen tegelijk zwanger;) let's hope!!!

@hier, nog wat licht bloed verlies, alles verloopt zoals het hoort, hèhè mijn lichaam doet eens normaal!!! en de pijn is ook zo aan het afnemen, mag echt ff niet klagen in vergelijking met hoe het was zeg..
    morgen nog een uurtje naar het werk en dan zit dat er ook op voor deze week
    Loop wel erg te stressen, ik vind (en daar is vriendlief het natuurlijk niet mee eens) dat er nog zoooooveel gedaan moet worden voor de vakantie,laatse was weg, huis ff helemaal poesten (het staat toch 2 wkn leeg hè)koffers, nou je kent het wel alles wat je doet voor je weggaat,
    en omdat ik me niet denderend voel zit het me dit jaar niet zo lekker, ben echt extra mega nerveus! moet het positief blijven bekijken en het als iets geweldigs zien maar dat lukt soms ff niet, :)

11. mikky1982

mikky1982 Bekend lid

19 aug 2009
    772
    0
    16
    @ claudia, :$ schrikken man, gelukkig viel het mee!

@ jt, je hebt weer een banner, goed he! En ik krijg de uitslagen van het bloedonderzoek. En ik hoop dat ik aan clomid mag beginnen en niet hoef te wachten op mijn menstruatie. Maar ik denk dat ik geduld moet hebben.

12. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    @ jt: Nee nee, verlofgeld is nog niet uitgegeven. Is moeilijk als je thuis zit en niet aan online shoppen doet he :D Heb er al een mooi gedeelte van op m'n spaarrekening gezet. Als ik de belastingteruggave krijg, gaan we wel de lamp voor boven de eettafel in de eetkamer kopen bij Hornbach. Nog 1 nachtje slapen en de eetkamer wordt geleverd... :)

Super meid dat je lichaam eindelijk normaal doet!!!

Enne, dat stressen voor de vakantie en een ventje wat daar niets van begrijpt: typisch mannelijk! :p Dat is bij mijn ouders al het geval en hier ook hoor ;) Tot nu toe kan ik je geen babynieuws melden voor je vertrekt, maar wie weet. Je vertrekt 19/6 's avonds he?

@ claudia: Ik dacht dat je de shirts een maat kleiner moet nemen dan je normaal hebt. De mijne steekt nu effe in de droger, maar als die gedaan heeft zal ik even kijken.
    EDIT: 't Is toch dezelfde maat als anders, het is het kleedje van met ons huwelijk dat een maat kleiner is :)

@ mikky: Ik hoop voor jou dat je al met clomid mag beginnen, want anders moet je nog langer wachten he.

Zo, ik ga mij klaarmaken. Om 9u30 moet ik bij de gyn zijn. Benieuwd wat ze te zeggen heeft! Mannetje kan niet meegaan. Moest vandaag op een andere werf zijn, dik 45 minuten van hier...

13. claudianoa

claudianoa Fanatiek lid

13 sep 2009
    1.724
    0
    0
    @jt vakantiestress heel normaal hoor heb ik ook altijd en mannen nee die snappen dat niet haha

@nijntje heb naar het shirt gekeken denk dat ik een M moet hebben. normaal moet ik L hebben maar de shirts die ik de laatste tijd koop zijn allemaal M. vond de prijs wel even slikken voor een shirt. hahaha ik ben weer gierig haha

heb mijn potje afgegeven bij de arts het is geen blaasontsteking maar er zit wel een bacterie dus het word op kweek gezet en dan heb ik maandag pas de uitslag grrr dus dat wordt tot maandag buikpijn hebben.
    had net een heel verhaal maar er ging weer iets mis dus alles weg en nu weet ik de helft niet meer
    mike is wel erg lief nu hij was best geschrokken gister en wil met de baas gaan praten om klussen te krijgen wat meer in de buurt dat mocht er iets mis gaan hij gelijk naar huis kan. hij zei al ik pak die kraan in en rij gewoon met de kraan naar huis. hij heeft me gister vastgehouden tot ik in slaap viel nou dat is lang geleden. mike is nogal warmbloedig dus na 3 min is het altijd los wan t dan zweet ie die pan uit maar nu hield hij me echt vast. zo lief. die zachte kant zie je niet veel bij hem.
    mijn moeder heeft noa naar school gebracht en mijn collega's vroegen gelijk hoe het ging want ze waren best geschrokken of het echt gemeend is weet ik niet maar mijn moeder heeft gewoon de waarheid gezegd en me collega schrok er wel van en zei dat ze zou bellen vandaag.
    noa merkte ook dat er wat was want ze wilde echt niet op school blijven ze klampte zich helemaal vast aan mijn moeder en wilde terug naar mama. dat doet me hart breken ze voelt gewoon dat er wat is.
    geloof dat ik maar moet stoppen want de tranen zitten weer erg hoog

14. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    @ claudia: Ja goedkoop zijn die shirts niet. Ik heb geluk gehad dat ik ze aan 50% korting heb gehad. Was op het einde van de koopjes hier in België... Dus wie weet heb jij ook ergens geluk? ;) Maar het heeft alleszins het gewenste effect gehad! :D

Wat een lieve man heb jij! Ze zijn daar onbewust toch veel meer mee bezig dan ze laten uitschijnen hoor. Hier ook zo'n man zitten ;)
    En van Noa, daar herken ik m'n zus in. M'n moeder heeft tijdens de zwangerschap van mij 6 maanden in het ziekenhuis moeten rusten ivm placenta praevia. Mijn zus was toen 3,5 jaar en ging normaal ook naar school. Maar doordat m'n moeder in het zh lag, wilde ze absoluut niet meer gaan. Ze hebben haar dan maar thuisgelaten tot ik geboren ben. Zo'n kind voelt dat heel hard aan. Neem haar straks maar eens goed vast!

Meiden, jullie hebben zo meteen een mailtje van me! ;)

15. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    @claudia, vervelend allemaal! gelukkkig dat hij zo lief voor jou is!
    en noa zal het heel goed aanvoelen ja, je zal natuurlijk ook een ander stemming hebben hè, gelukkig neemt je mams veel van je over!gewoon lekker huilen als je die tranen voelt!!

@nijntje, waar blijft die mail!!!;):)
    spaarrekening is ook en goede bestemming hè, zeker nu!
    starks kun je weer lekker gaan shoppen, maar dan achter de kinderwagen, hoe gaaf!!!

@mikky, ok ook bloeduitslag, nou ben héél benieuwd, hoop dat ze je gelijk laten starten hoor! Ze snappen toch ook wel dat je niet weer zolang wilt afwachten!? gewoon eisen of kan dat niet?
    Gaat je man met je mee?dat zou wel fijn zijn hè
    je hebt nu eens recht op vooruitgang en niet die stilstaan zeg!!!

ja ik heb weer een banner, maar of ik er gebruik van ga maken is een tweede... we zullen wel zien hoe het allemaal verloopt;)

het laatste uurtje werken is achter de rug, nu officieel vakantie...nou ja zo is het al maanden alleen nu gaan we wat leuks doen en voel ik me iets beter.. dus liep op mijn werk weg zo van ja ajuu tot de volgende x maar weer, rare lui ghihi!;)
    of ik ff wilde bellen als ik weer terug ben, wat denk je zelf? nee ik laat niks meer horen en kom nooit meer terug?!(wel verleidelijk:p)tuurlijk bel ik , zouden ze nou niet snappen dat ik me graag goed en happy en pijnloos wil voelen en ik normal weer wil leven wat dus ook fatsoenlijk aan het werk gaan inhoudt?;)

beddengoed zit al in de wasmachine heb ik dat al gedaan, morgen echt geen tijd voor en zaterdag wil ik eigenlijk niet echt meer wat hoeven doen, om stress te vermijden (heb ik al zat , maar ok hahaha)
    mijn bloedverlies is zo goed als gestopt joehoeeeee

16. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    @ jt: Mailtje is verstuurd :D

Ja shoppen... Op 1 juli beginnen in België de koopjes... joehoe!!! :p Hoop dus dat ik mijn model snel terug heb en anders kan ik altijd iets kopen voor in tussentijd. En natuurlijk voor baby he ;)

Geniet van je vakantie meid! Denk vooral niet aan je werk, maar geniet er volop van met z'n tweetjes. Want wie weet is dit de laatste vakantie onder jullie twee... Bij ons was dat vorig jaar alleszins zo, en zeggen dat we toen nog helemaal niet aan kindjes dachten :D

17. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    je hebt al weer mailo terug hahaha

ja zo hebben wij vorige vakantie afgesloten, toen dachten we dit is de laatse met zijn tweeën,want aankomend jaar zullen we niet gaan Want dan zal ik of zwanger zijn of wie weet al net bevallen, daar onze laatste sigaret gerookt, daar de één van de laatste pilstrip aangebroken, en moet je nu zien.....
    we kunnen het gewoon weer over doen!:( nou ja we slikken geen pil mee ,sinsdien ook geen sigaret meer aangeraakt maar wel weer op vakantie....ach 2 weken eruit is ook heerlijk om maar in het positieve te blijven;)

werk? was dat?:D

18. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Euh, geen idee eigenlijk :p Ik ken dat precies ook niet meer :D

Ik kreeg daarstraks een sms van een collega om te horen of er al babynieuws was. Vorige week was ze aan't klagen over m'n vervanger dus vroeg haar hoe het met hem ging. 'Zijn ego is groter dan de olievlek in de Mexicaanse golf!!!' :p Met andere woorden, ze missen mij :D Is zo leuk om te horen ;)

Seg wel super dat jullie al een jaar geen sigaret meer gerookt hebben! Het is dan wel dubbel ja, als jullie je vakantie vorig jaar al hadden afgesloten met het idee dit jaar niet te gaan...
    Maar qualitytime met z'n tweetjes kan ook veel deugd doen. Zoals je zelf zegt: positief blijven! Jij gaat tenminste fijn naar de zon, terwijl het hier dit weekend ocharme 15 graden wordt. Nu, ik klaag niet, zeker niet als ik moet gaan bevallen, maar dit is hier toch weer geen zomer... Je denkt maar eens aan ons als je daar met een cocktail aan het zwembad ligt ;)

19. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    zal k zeker doen! en als het lukt stuur ik jullie wel ff een foto via de mail om jullie een klein beetje jaloers te maken!!:p
    en in die 2 wekkn is de kleine er vast al wel dus dan check ik wel ff mijn mail voor een foto van je mooie poppetje!!

Het blijft een dubbel gevoel ja maar goed het zij zo, kan er toch niks aan veranderen! en vakantie is geen straf hè! Dus nog maar weer een x extra dubbel samen genieten!
    15 graden ja zaterdag, erg hè, vind echt niet leuk meer, maar ja das typisch holland (en belgië dus ook)
    Ow ja die blaaskaak van je werk ja!dat was zo'n wijsneus hè! zulke mannetje moeten eens flink aangepakt worden .. wel super fijn te horen dat ze je missen hè? voel je in elk geval gewaardeerd!!

20. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Heel erg leuk om te horen dat ze me missen! Vorige week had een andere collega aan m'n man gevraagd of ik het weekend van 10 juli niet wilde komen werken op ons jaarlijks festival omdat ik van buiten weet wat ik moet doen en veel voorbereidend werk doe. Met pijn in het hart ga ik dit jaar toch alleen maar kijken :D

Zo, nu ga ik met mijn voetjes omhoog, want er puilt ineens een stuk voet uit m'n sandaal... Au!

Deel Deze Pagina