Vorige week heeft ze het op 3kg geschat. Heb gisteren een echo in het zh gehad, maar ze heeft niet meer gemeten. Ze heeft wel het hartje nog eens laten horen Maar de laatste weken komen ze nog het meeste bij he, dus het zal nu wel weer iets meer zijn. Denk wel niet dat het 3,5 kg gaat zijn, maar dat vind ik niet erg. Ben eigenlijk wel heel benieuwd hoe groot het gaat zijn! Want dat heeft ze eigenlijk nooit gemeten (weet ook niet of dat zou kunnen). Ik swing ook vrolijk op mijn bureaustoel of de zetel hoor En onder de douche al helemaal
hoe gaat het met iedereen vandaag? Ik ben blij dat er een windje staat buiten! dat scheelt toch al in warmte. Vnvnd bbq hier, maar wel opt gemakje. Gisteren hebben we borstvoedingssessie gehad, met poppen Was wel interessant, maar het duurde veel te lang. Ben vandaag echt gekraakt door zo lang op een stoel te moeten zitten!
@ kat, beetje jammer dat die bortvoedingsessie zo lang duurde. Heb je er wel iets van opgestoken? @ hier, heerlijk van het zonnetje genoten vandaag. Morgen weer werken helaas. Ik hoop dat het nog lang mooi weer blijft.
ja hoor, zeker iets van opgestoken, maar ze konden het ook in een uurtje verteld hebben vandaag heb ik echt olifantepootjes. amai, zo'n dikke voeten! Ze zitten al lang wat dikker, maar vandaag waren ze plots nog eens verdubbeld! geen enkels meer te zien hier... Hoe gaat het met de rest? Claudia en ano kunnen jullie een beetje tegen de warmte met jullie buikje? Mikky: hoe gaat het met de hormonen? het kort in hé vooraleer je aan clomid mag beginnen!
@ kat,olifantepootjes dat is minder he, Je man zal het wel aantrekkelijk vinden he nog een maandje en dan ben je mammie!!! ik had gister mijn laatste pil, dus nu wachten op de menstruatie, en dan op dag 3 aan de clomid!!! Ik kan niet wachten. @ Claudia, fijne vakantie!!
@kat pff het is afzien hoor in die warmte gister gingen we bbq-en bij een oud collega van mike en kreeg zere voeten en ik keek naar me voeten die waren helemaal opgezet. denk gelijk ojee het gaat beginnen haha @hier de vakantie begint een beetje met een domper mijn schoonmoeder belde vanochtend vroeg dat mijn schoonvader een hartinfarct heeft gehad en inmiddels al gedotterd is en nog een keer gedotterd moet worden. pfff moest gelijk aan mijn eigen (stief)vader denken die had het 2 jaar geleden.ze willen allebei dat we gewoon weg gaan omdat het gewoon in NL is.straks even langs het ziekenhuis
@ mikky: jaa, spannend zeg die eerste ronde clomid! @ claudia: wat is dotteren? hoe lang heb je nu vakantie? mijn man vindt mijn olifantepootjes wel grappig eigenlijk Ik vind het wel jammer dat ik niet meer in mijn mooie slippers kan (die ik nochtans express gekocht had voor de zwangerschap...), nu kan ik enkel nog in die goedkope plastieken gevalletjes. Maar ja, het zij zo hé Ik denk wel dat ik zo goed als heel de week in de living, met rolluiken naar beneden zal doorbrengen. Ik kan echt niet goed ademhalen buiten, en voor mijn voetjes zal het ook beter zijn!
@ claudia: nu vergeet ik wel nog te zeggen zeker dat ik het jammer vind van je schoonpa! hopelijk komt alles snel in orde!
dotteren= Tijdens een dotterbehandeling wordt geprobeerd de vernauwing van een bloedvat op te heffen door de ader met een ballon onder hoge druk op te rekken en eventueel met een buisje (een stent) open te houden moest het even opzoeken om het goed uit te leggen. is echt even een domper op de vakantie maar ze willen allebei dat we gewoon gaan we zitten anderhalf uur bij hun vandaan hopelijk komt het idd snel goed hij zal lang moeten revalideren dat weet ik nog van mijn pa. zal niet makkelijk zijn voor hem want hij is zwaar rugpatient en heeft al eens een hersenbloeding gehad dus hij is niet meer in beste staat om het zo te zeggen. ik heb een weekje vakantie alleen deze week
jeetje claudia, heb jij weer Probeer toch maar lekker te genieten van je vakantie dat heb je verdiend. En hij is in goede hadden he. En wat is nou anderhalf uur? Die man heeft ook veel pech. Zal voor je schoonmoeder ook wel schrikken zijn.
@claudianoa,Jeetje das ook schrikken. Maar geniet zeker van je vakantie. Je ben zo weer terug als er wat is. @mikky,Spannend bijna aan de clomid. Hoop dat t gelijk raak is de eerste maand. @kat,Hoe is tie bij jouw?? @hier,Net ff de vk gebeld savonds iedere keer hard aanvoelende buik. Komt door de warmte moet t rustiger aan doen. Vooral savonds dus savonds met de beentjes omhoog hahahahaha
joehoe mikky! een nieuwe start dus voor jou Laat je superzwemmertjes van je ventje maar zwemmen hé binnen 10 à 20 dagen claudia: hopelijk heb je toch wat aan je vakantie ano: ja, met harde buiken rustig aan doen hé meisje! hier: ik moet echt binnen blijven in de namiddag en ook heel de tijd met de voetjes in de lucht als ik de pijn beetje binnen de perken wil houden. Maar het zij dan maar zo. Het is elke dag een dagje minder lang nu Hoe zou het zijn met nijntje? Nog iets meer gehoord mikky?
hup meiden al die voetjes lekker in de lucht, laat die mannen maar lopen nee nog niets gehoord van nijntje
Kom even melden dat wij thuis zijn. Alles gaat goed, heb alleen erge last van mijn knip (tja, de zuiger is niet niks om in te brengen!). Ward is een hele rustige baby die zich enkel laat horen als hij honger heeft. Uitgebreide verhaal volgt snel! Lees al het vorige een van de volgende dagen bij. Ga nu een beetje genieten van de rust, want dat was in het ziekenhuis wel anders...
oh nijntje: geniet maar van je kleine ventje! En rust inderdaad eerst maar een beetje. We denken aan je hoor Hier: wij zijn naar de gyn geweest vnvnd. Onze klein spook is zoals ik dacht al volledig ingedaald, zit mooi klaar Alles is wel nog mooi toe. Dus ideaal hé.
Hai nijntje!! Wat goed dat Ward zo rustig is. Geniet er maar lekker van meid. Ben benieuwd naar de uitgebreide verhaal. @ kat, mooi dat die kleine als is ingedaald. Dat moet een fijn idee zijn.
@nijntje,Is wel fijn dat je weer thuis ben en dat ward n rustige baby is. Geniet er maar van. @kat,Fijn dat de kleine al ingedaald is. Voor je t weet is t bij jouw ook al zover. @hier,Pfffffffffff ben t warme weer zoooooooooooo zat. Ben er gewoon moe van. Slaap snachts slecht. En net deze week 5 dagen ingeroosterd. Gelijk gezegd dat dat wat mij betreft niet meer hoeft. Ook al gaan nu collegas op vakantie ik heb geen zin om extra diensten te draaien. T is heel de dag lopen en staan nu begin ik dat wel te voelen. Maar dat vermoeden kreeg mijn baas al dus das ook weer geregeld. Ik ga t nu gewoon rustiger aan doen met dat warme weer. Zo dat was mijn geklaag weer ff Morgen naar de dierenarts mogen eindelijk de hechtingen van mijn hond uit zijn oor. En hopelijk ook die kap af. Is zo zielig met die warmte dat ding op. Hij word er gek van af en toe doe ik m stiekum even af. Maar zodra die dan weer aan zijn oor gaat zitten doe ik m maar gauw weer om
@ ano, ja die warmte zijn we echt niet gewent he. Wat doe je voor werk? Of heb ik dit ooit gemist hier? Wel zielig voor he hond met die kap op. Ik hoop dat die er morgen af mag. Ben benieuwd
@ mikky: ziezo, je bent begonnen Wanneer moet je naar de gyn om te zien of er een eitje aan het groeien is? En welke dosis clomid moet je nemen? @ ano: kan wel geloven dat het lastig werken is nu! neem je verlof deze zomer, of spaar je het op voor als je kleintje er is? En inderdaad, het is een leuk gevoel dat ons kleintje klaar zit, nu kan het hoofdje niet meer uit mijn bekken hé. Das goed; Morgen is het nog een maandje, ben uitgerekend 2 augustus. Tzal nu wel rap beginnen gaan.