clubje voor meiden die vanaf augustus 2009 stoppen met de pil DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ano, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mikky1982

mikky1982 Bekend lid

19 aug 2009
    772
    0
    16
    jt, ik hoop dat je snel weet waar je aan toe bent meid, die onzekerheid lijkt me heel vervelend.

ano balen zeg! Ik meen het! nieuwe ronde nieuwe kansen, dat het dan maar deze ronde raak mag zijn :)

2. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    dank je mikky.
    Het gaat alweer beter vandaag.
    Het komt denk ik ook omdat het toen al in ronde 1 raak was dan ga je er vanuit dat het nu ook weer snel raak zal zijn.
    Wat je natuurlijk niet moet doen.:D

3. Kat12

Kat12 Bekend lid

3 sep 2009
    578
    0
    0
    @ jt: pff, van verwarring gesproken zeg! Zo lastig, hopelijk brengt een test van volgende week meer duidelijkheid.

@ ano: ik versta wel dat je zo redeneert hoor, denk dat iedereen dat zou doen! Maar ja, helaas kan je het niet voorspellen hé of het weer zo snel zal lukken. In elk geval, een dagje chagrijnig zijn kan geen kwaad ;)

Ik heb enkel maar een mailtje ontvangen van yasmin en nijntje... En ano heb ik hier gezien.
    Zouden jullie het zien zitten om nog eens te proberen meiden? Ben nog altijd nieuwsgierig nu :D

4. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    heb je weer terug gepbt ano, nogmaals balen voor je !!!!

ik mag morgen om 3 u naar de vk voor een echo,ze willne nu weten hoe en wat ,weet niet wat ze kunnen zien maar iig of ik leeg ben of dat er nog wat zit, maar ze kunnen dan nog geen hartje zien enz mocht er nog wat zitten
    voel me gewoon ziek, zoveel last van mn benen en onderrug en misselijk duizelig

wie mag er van jullie bijna testen trouwens??
    kat ik had je vorige wk al gemaild maar zal nog wel x sturen dan!!

5. mikky1982

mikky1982 Bekend lid

19 aug 2009
    772
    0
    16
    @ kat ik ga je nog een mail sturen hopen dat het nu lukt.

@ jt, fijn dat je morgen langs mag komen, hopelijk kunnen ze wat voor je zien.

6. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    @ jt: Het hartje klopt normaal vanaf een week of 6. Bij de ene is dit al eerder dan bij de andere. Maar ze kunnen op een echo wel kijken of er een vruchtzak is. Hoop echt dat je morgen meer weet!

@ ano: Jammer dat het niet raak is! Hier was het ook bij de eerste keer raak en volgens mij gaan wij bij een tweede er ook van uit dat het van de eerste keer raak gaat zijn. Onbewust dan, omdat je weet dat het langer kan duren.

7. mikky1982

mikky1982 Bekend lid

19 aug 2009
    772
    0
    16
    kat, ik heb de foto gestuurd hoor, ik hoop dat ie nu wel aankomt.

8. Kat12

Kat12 Bekend lid

3 sep 2009
    578
    0
    0
    ja, ik heb de fotootjes van jt en mikky ontvangen :D Geen idee wat er vorige keer misgelopen was...
    Maar eind goed al goed.
    Ik vind het echt leuk om elkaar eens gezien te hebben!

@ ano: hoe lang was je cyclus deze keer? Weer zoals vroeger, of hetzelfde als je vorige cyclus?

@ jt: bij mij konden ze hartje ook al horen op 6 weken. Maar een vruchtzakje gaan ze zeker al kunnen zien! We duimen!

9. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    vruchtzakje zien is opzich normaal goed dan toch(dat zien beteklend zwangerschap)?..maar door die bloeding kan het ook leeg zijn he... toch?.....
    meiden ben echt blij met jullie lieve berichten want trek het af en toe nog maar net!!

vind ook leuk de foto's van iedreen en vooral dat er niks van klopte hahaha

kat en nijntje wat waren jullie eerste klachten met de zwangerschap?
    mikkie voel je al iets van een eitje aankomen....?? je testen van vorige maand waren wel goed he want zelfde als bij mij toch? en die waren dus wel goed... :)das dan wel weer fijn te weten he!

10. claudianoa

claudianoa Fanatiek lid

13 sep 2009
    1.724
    0
    0
    @kat
    ik heb die van mij net verstuurd naar je hopelijk komt hij nu aan.

@jt ik ga voor je duimen morgen meid ik hoop zo op goed nieuws voor je

@ano balen meid weer een ronde verder

@nijntje bij de eerste was ik met 4 mnd zwanger en nu voor de tweede zit ik al in de 5de maand maar dat is ook weer verschillend per persoon maar over het algemeen hoor ik dat het bij een 2de wat langer duurt

11. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    @ claudianoa: Ah dat wist ik niet. Maar bij mijn moeder is het ook zo gegaan. Ook langer bij mij moeten proberen dan bij mijn zus (is 4 jaar ouder dan mij).

@ jt: Als er een vruchtzak zit, kan het zijn dat die leeg is. Maar ik weet niet of ze dat zo vroeg zien. Maar dan kunnen ze je laten terugkomen een week of zo erna om te zien of het hartje begint te kloppen.
    Mijn eerste symptomen waren eigenlijk geen eetlust, niet naar toilet kunnen en moeilijk slapen. En veel plassen.

12. claudianoa

claudianoa Fanatiek lid

13 sep 2009
    1.724
    0
    0
    je hoort het heel vaak hopelijk is dat nu niet het geval haha want dan moet ik wel heeeeeeeeeellllllllllllll geduldig zijn en dat ben ik niet hahaha
    maar goed je hoort ook verhal;en van dat ze wel weer gelijk zwanger zijn van de 2de mijn schoonzus was ook gelijk weer zwanger nadat ze gestopt was ligt er denk ik maar net aan hoe en wat

13. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Inderdaad. Denk dat iedereen vooral ook een portie geluk moet hebben...

14. mikky1982

mikky1982 Bekend lid

19 aug 2009
    772
    0
    16
    @ jt, ik ben gister weer begonnen met ovu testen. Ja de vorige keer had precies 14 dagen na een posi test mijn ongi. Dus ik heb weer goede hoop.

Allleen volgens mijn banner krijg ik vrijdag m`n ei. Maar als ik zelf tel volgens mij donderdag. Help wanneer moet ik nou klussen? :(
    Willen jullie ff mee kijken: 1e dag cyclus was 15 jan, als ik dan uit ga van 35 dagen is 18 feb mijn nod toch? Dan moet ik toch 4 feb mijn ei hebben?

15. Kat12

Kat12 Bekend lid

3 sep 2009
    578
    0
    0
    @ mikky: ik kom uit op NOD 19 februari. Als je een cyclus hebt van 35 dagen, zou je normaal op dag 36 je MS moeten krijgen.
    Maar sowieso, donderdag of vrijdag je ei, maakt niet zoveel uit denk ik, vanaf vandaag of morgen zou ik het klussen weer intensief beginnen ;)
    Ik had op dag 20 mijn ei (wist ik wel maar met zekerheid achteraf, had Temp genomen), en we hebben op dag 18, dag 19 en dan 21 geklust, en twas prijs.

@jt: ik was verschrikkelijk onpasselijk, had heel de tijd zure oprispingen, was moe en emotioneel, had ander witverlies dan anders, was echt wit na mijn ei, en mijn borsten voelden anders. En net zoals nijntje: niet naar het toilet kunnen
    Ik denk wel dat ze al iets zouden moeten kunnen zien zitten in het vruchtzakje, maar als ze twijfelen, zal je inderdaad een week later opnieuw moeten gaan.
    Moet je weer gaan werken deze week?

16. claudianoa

claudianoa Fanatiek lid

13 sep 2009
    1.724
    0
    0
    @mikky ik kom uit op vrijdag je eisprong met een andere calculator dan die ze hier hebben staan. maar het ligt aan je cyclus. ik krijg mijn ei niet uitgerekend want ik weet mijn cyclus niet.

ik hoorde ook qua temp. dat als je tegen de datum van je nod 37 of hoger een paar dgn hebt dat je dan zwanger bent. mijn collega hoorde dit van de gyno toen ze met ivf bezig was

17. Kat12

Kat12 Bekend lid

3 sep 2009
    578
    0
    0
    ivm temp: ik heb normaal gezien maar 36.2 à 36.3, en na mijn eisprong werd dat 36.6 à 36.7, en dan net voor mijn NOD is dat nog gestegen tot 36.9
    En dat blijft zo. Ik heb het vorige week nog eens gecontroleerd uit nieuwsgierigheid, en effectief: 37.0 ;)

18. mikky1982

mikky1982 Bekend lid

19 aug 2009
    772
    0
    16
    bij de vorige cyclus zat ik met mijn temp rond de 36,5 en na mijn ei rond de 36,8 en 3 dagen voor mijn nod zakte mijn temp. Dus ben benieuwd hoe het nu gaat verlopen..

19. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    @kat,Mijn cyclus was 35 dagen.
    Ik denk dat ik die 28 dagen niet meer terug krijg zoals het voor de miskraam was.
    Erg jammer.

@mikky&claudianoa,De klusdaagies komen er weer aan hahahahahaha.

@jt,Ik heb je al een pb gestuurt.

20. claudianoa

claudianoa Fanatiek lid

13 sep 2009
    1.724
    0
    0
    ja idd ben goed bezig geweest het weekend hahaha
    vanavond vergadering dus ben bang dat het hem niet word vanavond of ik moet hem even wakker maken vanavond laat hahaha of hij er vrolijk van wordt weet ik niet haha
    aan de hand van een 30 dgn cyclus is vandaag heel vruchtbaar en gister ook
    dus manlief mag zijn orst nat maken deze week want ik weet niet wat me cyclus is 31,32 34 of 35

Deel Deze Pagina