clubje voor meiden die vanaf augustus 2009 stoppen met de pil DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ano, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mikky1982

mikky1982 Bekend lid

19 aug 2009
    772
    0
    16
    @ kat, wat fijn dat jullie spookje zo goed groeit

@ nijn, het is heerlijk weer om lekker te gaan wandelen.

@ jt, ja hier alles weer oke, ga pas op dag 14 naar het zh dus krijg ook dan pas de uitslag.

@claudia en ano hoe is het met jullie???

@ hier, gisteren is mijn vriendin bevallen, het was een keizersnee geworden omdat het met de voetjes naar beneden lag. Ik ben gisteravond gelijk naar haar toe geweest. Wat een schatje zeg. Een klein ventje van 7 pond. Hij heet Mik. Voor het eerst een baby van een paar uurtjes oud gezien. Zooooooo schattig.

2. claudianoa

claudianoa Fanatiek lid

13 sep 2009
    1.724
    0
    0
    @kat en nijntje
    erg leuk om jullie verhalen te lezen over jullie mannen ik kan niet wachten tot het hier zo ver is.

@hier ik heb een paar slechte dagen veel huilbuien slecht slapen hele vervelende dromen en veel pijn. ben in de avond gesloopt want hou me heel de dag groot voor me gezin zeker omdat noa er al zo'n last van heeft.5 aug weer naar de bedrijfarts heb er een hard hoofd in.

3. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    @claudianoa,Klote dat je je k*t voelt.
    Hopelijk voel je je snel beter.

@mikky,Gefeliciteerd!!!!!Leuk he om babys te zien.
    Al kan ik me voorstellen dat t ook moeilijk is.

@jt,Hoe voel je je??

@nijntje,Nog wezen wandelen??

@kat,goed dat alles goed is met jullie ventje.

@hier,zo heb bloed geprikt van de week nu wachten op de uitslag.
    Heb gister mijn keuken geverfd samen met mn moeder.
    Dit weekend een druk weekendje mn mannetje is jarig dus druk met boodschappen en visites.

4. mikky1982

mikky1982 Bekend lid

19 aug 2009
    772
    0
    16
    @ claudia, wat rot zeg dat je je zo voelt meid. En jezelf dan ook nog groot moeten houden lijkt me heel moeilijk. Weet je waar het vandaan komt? Hormonen of spanningen ofzo?

5. claudianoa

claudianoa Fanatiek lid

13 sep 2009
    1.724
    0
    0
    @mikky ik denk een beetje door beide. ook het groot houden kost veel energie. ik kan er slecht tegen om op te geven zeker omdat ik al jaren vecht tegen van alles ik ben best een vechter en wil niet laten zien dat ik ergens mee zit. mike is heel erg nuchter en maakt zich niet snel druk hij troost me wel maar weet niet of hij het wel begrijpt en hij is ondanks de bouwvak toch elke dag aan het werk omdat hun ook transport doen zijn ze gewoon bezig.had zo gehoopt dat hij wat daagjes thuis zou zijn.
    de spanningen ook wel zeker door me werk en de onbegrip om me heen.gewoon het gevoel hebben dat je nergens je ei kwijt kan.
    maar de hormonen versterken het wel

6. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    @ ano: Ja ja, we zijn nog gaan wandelen :) Was heel erg gezellig! Hebben fijn kunnen bij praten. Zij heeft een zoontje van 18 maanden en heeft heel lang getwijfeld of ze voor een tweede gingen omdat tweelingen bij haar in de familie zitten en ze wil absoluut geen 3 kindjes. Maar omdat haar zoontje een afwijking aan zijn luchtpijpje heeft (groeit er normaal wel uit als hij 2 jaar is) en heel vaak ziek is, stond hun besluit vast dat het bij 1 kindje bleef. Maar nu hebben ze zo'n leuke vakantie gehad, dat ze toch begint te twijfelen over een tweede... ;) Ben benieuwd wat ze gaan doen!

@ claudia: Dikke knuffel meid! Huilen kan soms enorm opluchten, dat had ik ook net na mijn operatie. Ervoor probeerde ik me ook sterk te houden maar uiteindelijk kom je daar nergens mee he.
    Kan je niet aan Mike vragen om een paar dagen niet te gaan werken? Dan kunnen jullie toch eens iets leuks samen doen en kun jij je zinnen ook wat verzetten he.

7. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    @ano gefeliciteerd met je mannetje! leuk gehad?

@mikky, krijg je dan pas de bloeduitslag of moest je weer opnieuw prikken?

@claudia, vervelend dat je je zo voelt joh! Zou toch proberen met mike te praten of hij anders een lang weekend neemt ofzo? kan jij weer een beetje bij tanken hè!
    ik moet ook 5 aug naar de B.arts, toevallig ghihi!

@nijntje, slaap je nog steeds zo goed door? :)
    je wond nu zo goed als genezen?

@kat, hoe is het meis??loop je al weer wat makkelijker? alles goed met ewout?

@hier, zijn gangetje, 2 dagen al met ovu-testen begonnen, die van gister toont al een behoorlijke streep:$:) wel vlot maar prima haha, hoop dat het mijn ei is die er aan komt en dan rechts......anders schiet het weinig op, flink aan de klus dus (pijn opzij zetten maar;);))

8. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    @ jt: Wat goed dat de ovu-testen al een streepje krijgen! Het worden voor jou klusdagen :)

Mijn wonde is genezen, maar zou er nu nog een week of 2 last van hebben had de gyn mij gezegd. Maar gisteren had ik ineens terug pijn. Waarschijnlijk is de wandeling vrijdag toch wat te lang geweest en heb gisteren volop was gedraaid en buiten gehangen (en vaak naar boven moeten gaan om de was te gaan halen en weg te leggen). maar na wat gezeten te hebben ging het beter. Voel het vandaag nog, maar we houden ons dan maar kalm vandaag ;)
    Wij slapen nog steeds geweldig goed :D Ward ligt al 2 dagen om 23u in z'n bedje en komt pas om 7u voor z'n fles. Rond 5u heeft hij een zeurmomentje, maar met z'n fopspeen valt hij dan terug in slaap. Gisterenavond had hij maar 100cc op voor hij ging slapen, ja dan weet ik dat hij binnen het half uur terug daar is. Dus om 23u15 nog 30cc gedronken en geslapen tot 7u. Fles gegeven en terug in bed gelegd om 8u. Meestal maakt hij dan van die geluidjes, maar slaapt hij niet meer. Nu was hij onmiddellijk stil! (heel gek want je verwacht je de hele tijd aan geluidjes:)) Ik sta meestal tegen 9u op om te kolven en heb dat uurtje zo vast geslapen, dat deed zo goed! ;) Meestal sluimer ik dan maar wat omdat Ward dan ook niet echt slaapt... Maar hij heeft toen geslapen tot 10u30!

En vanmorgen heb ik de eerste brede glimlach gekregen!!! :D Zo super schattig! Heb snel een foto genomen, want ik ging hem net wassen en had geluk dat het fototoestel zo kort aan het verzorgingskussen lag!

9. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    je hebt echteen ideaal mannetje hè, zo goed dat hij slaapt en eet/drinkt!
    en de foto was echt super schattig♥, dikke smile!!:D
    doe 't nog maar rustig aan , dat merk je dus wel hè, als je teveel doet!

Ja voor ons is het echt veel klussen nu,zowel letterlijk als figuurlijk, hebben namelijk ook nieuwe meubels voor de slaapkamer gekocht, maar daar geef ik alleen de aanwijzingen bij , bij het andere klussen doe ik actief mee hoor :D
    gister meer pijn gehad als vandaag, dus is dat nu ook een meevaller!
    kun je voelen aan welke kant je ei kan gaan springen? want voel alleen maar (felle )steken links op de plek waar mijn eileider verwijderd is en vraag me af of dat komt omdat er een eisprong aankomt of omdat het gewoon rommelt en het daarom steekt (die steken heb ik natuurlijk heel vaak en niet alleen nu (zoals jullie weten:p;))

10. mikky1982

mikky1982 Bekend lid

19 aug 2009
    772
    0
    16
    @ jt, hopelijk een ei voor jou en dan aan de goede kant natuurlijk!! duim duim duim duim duim...
    En ik krijg dan pas de uitslag omdat ik dan pas een arts spreek. DUs ik moet weer eens geduld hebben.

11. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    #1311 jt82, 1 aug 2010
    Laatst bewerkt: 1 aug 2010
    sjonge hoeveel geduld kun je nog hebben hè! slecht geregeld eigenlijk toch? vind héél klote voor jou hoor!
    kun je wel genieten van de kleine van je vriendin? of maakt het je dat soms eens wat moeilijker?

Wij hebben besloten als het binne 3 maanden nu niet raak is we aan de bel gaan trekken en laat ze dan maar verder kijken hoor! ja toch......

12. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    @ jt: Ik voelde heel erge ongi pijn, onderaan in m'n buik. Dus niet links of rechts...

13. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    kijk dat stemt me weer wat positiever, nou de ovu test straks nog;)

14. mikky1982

mikky1982 Bekend lid

19 aug 2009
    772
    0
    16
    he jt, wat doe je nog achter die pc. Klussen moet je :D

15. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    hahahaaha je hebt helemaal gelijk!!! de test streep was nu zelfs dikker dan de controle streep:D :D:Ddat heb ik nooit eerder gehad , wel gelijk, niet dikker.........dussuh wij liggen er heel vroeg in haha!!
    gister ook geklust, nou laat het dan alsjeblieft eens helpen hè

nou ik ben er vandoor hahahaha :p

16. claudianoa

claudianoa Fanatiek lid

13 sep 2009
    1.724
    0
    0
    hahaha als ik het zo lees was het gister nationale klus dag bij een hoop of komt het omdat het een sombere zondag was

17. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    @ claudia: Ik denk wel dat het sombere weer en de koelere temperaturen helpen :p

18. mikky1982

mikky1982 Bekend lid

19 aug 2009
    772
    0
    16
    he claudia, hoe is het nu met je?

19. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    Heb zoveel pijn links, onderbuik, kan niet fatsoenlijk lopen en zelfs zitten doet me pijn! Net of er iets weggedrukt word...
    beetje als dat je vroeger toch rondjes moest lopen en dan steken in je buik kreeg?maar dan laag
    Heb maar ffkes t ZH gebeld (die van de sec.opinion)en mag vanmiddag daar heen om 15:45, t zal mij benieuwem
    tis in elk geval eisprong of heeft daar mee te maken maar tis verdorie allemaal links, nu ja hoor wel wat ze vanmiddag zeggen hè

20. mikky1982

mikky1982 Bekend lid

19 aug 2009
    772
    0
    16
    o jt sterkte vanmiddag, ik hoop dat ze iets goeds te melden hebben en de pijn niet voor niets is.

Deel Deze Pagina