@mikky nee hoor meid ik vind jou ook geen slecht mens van mij een hele dikke knuffel. @jt jouw BA is ook lekker bezig zeg. die mensen kunnen echt niet luisteren. Ik had gister na aanleiding van mijn bezoek aan de BA een gesprekje met mijn leidinggevende en heb ook aangegeven dat ik het er niet mee eens ben. was na de BA naar de fysio geweest en het zijn niet meer alleen mijn bekken die zo pijnlijk zijn maar alles erom heen zit in de knoop en vast en stijf en zenuwen zitten klem. pffff vandaar die pijn in mijn benen en rug en hoofdpijnen. ook van mijn verlofuren heb ik gezegd daar is ze gelijk voor gaan bellen. en natuurlijk is het weer een trucje om onder die regel uit te komen zodat ik wel verlof moet opnemen. dus ik zei dat ik eerder met verlof wilde door die uren op te nemen. ze vond het goed als ik per 1 sept zou gaan en zei ook denk goed na wat je wilt want ik vind het ook goed als je maar een weekje eerder gaat of dat je zegt ik neem iedere week 1 dag.zonder mijn verlof op te nemen zou ik dan nu nog 5 weken moeten werken. mike vind dat ik het moet doen en aan de ene kant wil ik het wel maar aan de andere kant niet want dan spek ik de baas weer door mijn verlof op te maken. @mikky schoonmoeders kunnen idd ook een drama zijn. ben benieuwd vanmiddag want ze komen toch naar de verjaardag van mijn paps en mams. en als ik er al aan denk dan word ik al boos. mike zei gister dat hij volgend weekend wel weer een keer naar zijn ouders wilt ook omdat zijn pa gister een dagopname nog heeft gehad in het z.huis. dus ik heb gelijk gezegd prima maar vergeet niet dat ik nog steeds boos ben op je ma en dat ze vanmiddag ook echt niks verkeerds moet zeggen want dan barst de bom. zijn pa belde mij gister vanuit het ziekenhuis hoe het was gegaan en daar heb ik geen moeite mee. toen ik opnam zei hij he lieve schoondochter van me. heerlijk die man hij is zo lief tegen ons. maar zij grrrrr
ooooooooooooooo mag ik weer ff gillen AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Krijg ik net te horen is mijn nicht zwanger!!!!:x:x:x Wat is dit???? Mikky pesten ofzo???? Sorry hoor kan gewoon ff niet blij voor haar zijn. Was het niet mijn beurt!!! Zij is 3 jaar jonger da ik!!
Wat een fuck nieuws zeg!!!:x:x:x vind echt niet tof voor jou..... oh meis ik weet zo hoe 't voelt en dat doet zoveel pijn!!! De wereld zit zo oneerlijk verdeeld in elkaar Kan alleen maar zeggen dikke knuf voor jou en scheldt hier maar flink!!!!!!
@mikky jeetje dat is zeker ### nieuws dan zeg dat is niet leuk.snap dat je niet zo blij kunt zijn voor dr. van mij ook een dikke knuffel mijn schoonmoeder heb ik een beetje genegeerd eerlijk gezegd. als ze wat vroeg gaf ik wel antwoord maar meer niet. ze heeft geen woord gezegd over het slapen en zelfs noa was zo druk dat ze niet echt omkeek naar opa en oma. denk dat ze wel doorhad dat ik een beetje pissed was op dr want met me schoonvader heb ik wel gesproken gewoon. @jt je bril staat leuk hoor. ik heb er ook 1 maar zet hem altijd af voor foto's hahaha
@ Mikky: Dikke knuffel meid! Kan geloven dat je niet blij voor haar kan zijn. @ jt: Oh, een bril? Ik heb er ook eentje hoor. In het begin alleen op school en daarna op m'n werk, maar sinds een paar jaar heb ik hem dus altijd nodig. @ claudia: Jij draagt altijd een bril maar zet hem af voor foto's? Geweldig! Je kan ook voor lenzen opteren he... Ik helaas niet omdat ik al vaak koortsblaasjes in m'n oog heb gehad. Vind ik wel jammer, want heb maar 1 lens nodig omdat m'n rechter oog het perfect doet. @ claudia: Gelukkig was noa druk! Kan je schoonvader je schoonmoeder niet wat tot rede brengen? Gelukkig kan je met hem wel goed opschieten he, want voor Mike is dat anders ook niet zo tof.
ah, ik geraak er weer op! ik kreeg al heel de dag een foutmelding voor zp... @ mikky: heel normale reactie hoor meid! op den duur heb je iets van iedereen behalve ik hé. Jouw beurt komt zeker nog! knuf @ claudia: wel goed dat je schoonvader zo lief is! @ ano: mooi kamertje hoor, en leuk dat je de deur zo gepersonaliseerd hebt @ jt: hoe gaat het dit weekend met je? Hier: mijn voet komt uit mijn onderrug, niet uit mijn nek, maar dat had idd ook gekund Die herbruikbare luiers zijn eigenlijk echt wel handig hoor. Ze lekken helemaal niet, en zijn poepje is superdroog, zelfs al is die pamper helemaal nat, das zachter dan een gewone pamper. Maar nu zijn die herbruikbare luiers nog iets te omvangrijk om in al zijn kleertjes te kunnen, binnen een paar weken zal dat minder opvallen. Dus als we de deur uitgaan, doen we hem een gewoon pampertje om, is ook gemakkelijker om te wisselen op verplaatsing omdat er overal wel een vuilbak is, anders loop ik met vuile was rond hé. Maar voorlopig vind ik het zeker een aanrader!!!
@nijntje ja moet de bril altijd maar voor de foto's zet ik hem af hahaha vind het niks. heb lenzen gehad voor ik zwanger werd van noa maar mocht ze niet tijdens de zwangerschap en daarna eigenlijk niet meer gedaan. na deze zwangerschap wil ik ze weer gaan nemen. @kat hahaha nee hoor die 2 hebben ook altijd ruzie met zijn 2 hij houdt zich er liever buiten haha.ze was erg mak gister misschien is die euromunt gevallen en kwam het hard aan.
@kat, fijn toch dat 't jou zo bevalt! K heb me er nooit in verdiept maar dat hoef ik (helaas)ook nog niet hè! Ik kreeg ook al de heel dag foutmelding hier! Kunnen ze nu wat aan je zenuw blokkades doen ?(chiropractor is daar ideaal voor!!) @claudia, gelukkig is het goed gegaan op de verjaardag, altijd maar gezeur is niet leuk hè? @nijntje hoest met Wardje? @hier jaja ik heb een bril hahaha, ook nog..... heb je me gespot op hyves claudia? Bleken mijn ogen minder goed als gedacht, nu ben ik echt officieel kneus van het jaar geworden denk, weet niet wat voor mankementen er nog meer bij kunnen komen? Maar krijg gelukkig alleen maar positieve reacties hoor, en hoef hem niet de hele dag op persé,al moet ik zeggen dat het best prettig is..... Zie nu zeg maar alles HD in plaats van anoloog beeld om het maar ff met een televisie te vergelijken! scheelt weer een hd abbonement kopen hahaah!! Verder gaat alles ok, pijn goed onder controle, af en toe wat flinke krampen en steken maar tis te doen, oefeningen beginnen voorzichtig aan wat te doen! verder gewoon op het gemakkie hè! Heb wel wat andere "klachtjes"erbij dan normaal en hoop dat dat héél positief is maar dat zal vast wel weer niet maar ach! Heb net wat oude cd's gevonden (opruimen!!!) geweldig leuk weer. oude hitzones en tmf cd's, heb er nu een op staan uit '97 met de party animals enz... ow wat was dat een leuke tijd! hebben jullie dat ook of ben ik te oud..... hahahaha
@ jt: Jaaaa! Oude cd's Da's gewoon foute muziek he Ik zet eigenlijk zelden de radio nog op thuis, de tv daarentegen staat de hele dag op... *bloos* Maar dan gaat de tijd wat sneller als ik aan't kolven ben en dan laat ik dat ding maar opstaan. Met Ward alles ok. Moeten morgen met hem naar Kind & Gezin. Geloof dat dat een kennismakingsgesprek is met de dokter als ik het mij nog herinner. En dan wordt er ook besproken wanneer hij zijn eerste spuitjes krijgt enzo (ocharme, da's binnen een week of 2 al...). Ben dan ook weer erg benieuwd of hij op een week tijd weer bijgekomen is. Waarschijnlijk wel. Hij begint meer en meer te lachen. Vooral als ik of m'n man met hem bezig zijn. En vannacht heeft hij geslapen van 22u30 tot 9u! Nu moet ik gaan, want m'n bezoek komt net toe... Doei!! x
@ ano, nog steeds een mooi buikje hoor! @ claudia, beter dat noa het "druk " had op de verjaardag. Ben benieuwd of je schoonmoeder nog wat gaat zeggen. @ nijntje, ik had je bril ook gezien op hyves. Leuk toch. En een titel erbij " kneus van het jaar ". toe maar...ben bijna jaloers @ kat, wat fijn dat die luiers bevallen. Heb je ze niet voor niets aangeschaft. @ hier, zoveel last van mijn hormonen! Klote pillen maar ja zonder kan niet. Morgen naar de gyn. Ze gaat kijken of er weer een eitje zit. Ik krijg eindelijk de uitslag van mijn bloed en nog een keer een samenlevingstest. Heb er weinig geloof in maar we zullen zien. Jullie lezen het morgen wel. Duimen jullie voor me?
@mikky, je bedoelde mij ipv nijntje ghihi! Spannend voor jou morgen, heel belangrijke dag! Ga zeker héél hard voor jullie duimen! Suc6 met t klussen weer dan vanavond, probeer er wat van te makenwel balen dat je zo last van je hormonen hebt! @nijntje, nou zo héél fout vind ik die muziek toch ook weer nietwel leuke herinneringen maar ging tot voor een jaar of 3, of 4 terug nog naar housepartys ghihi......nu niet meer hoor! succes bij de dokter morgen, en hopelijk heb je vannacht weer zo een lange doorslaper!
oooo aaaaaahhhh ik bedoelde jou idd. Die hormonen ook . ( geef ik overal de schuld van, lekker makkelijk ). @ nijntje, succes morgen bij kind & gezin, we lezen het hier wel.
hoi meiden, ben net terug uit het ziekenhuis en het zal wel weer eens niet zo zijn :x weer een teleurstelling te verwerken. Je kan mij echt opvegen nu. Maar goed dat ik vrij ben vandaag. Er was 1 klein eitje te zien van 12 mm . Vorige keer was het op deze dag 24 mm. En toen waren het er 3! Dus de gyn hoopt dat ie doorgroeit en donderdag moet ik weer terug. Samenlevingstest was negetief. Geen enkele zaadcel te vinden. Maar dat komt waarschijnlijk doordat mijn vruchbare periode nog moet komen. Tenminste dat hoop ik dan maar. Bloeduitslag was gelukkig wel goed. Waarom ze dat nou niet aan de telefoon wilde vertellen???
@mikky jeetje dat is weer flink balen zeg. je hebt wel een onregelmatige cyclus dan als je eisprong niet geweest zou zijn nu. pff en dan kan je donderdag weer. wat gaan ze dan doen alleen kijken naar het eitje of weer zo'n test?
@ mikky: Wat jammer voor je! Maar zoals claudia zegt: misschien weer een onregelmatige cyclus en is tegen donderdag het eitje alweer groter en hebben jullie toch nog een kans... Wat stom dat ze je de uitslag van het bloed niet gaven als alles in orde was! Heb je je zorgen om niets gemaakt.
Mooi kl#te Mikky, hopelijk voor jullie donderdag toch nog wat beter nieuws, echt rot weer dit voor je