goed zo de hoop niet opgeven maar ik kan me voorstellen dat je af en toe een traantje laat of een baaldag hebt.
oh mikky, dat het maar snel donderdag is hé!!! goed dat je thuis bent vandaag, dan moet je het niet aan iedereen uitleggen waarom je er verdrietig uit ziet. Dikke knuffel hoor!
@ mikky: Gaat het je wat vandaag? Denk aan je! @ hier: Gisteren bij Kind & Gezin geweest. Blijf er mij nog altijd vragen bij stellen... Vorige week maandag was Ward minstens 56 cm volgens de vroedvrouw, volgens K&G is hij maar 54,5 cm... Ach, ik trek het mij niet aan want heb een flinke zoon! Zijn gewicht is weer omhoog gegaan: 4,190 kg. Hij doet het dus heel goed op de mamamelk en beetje poedermelk! Verder hadden we een kennismakingsgesprek met de dokter en uitleg over de vaccinaties. Op 2 september krijgt hij zijn eerste spuitjes (ocharme!).
@ nijntje: die cm's doen er niet zoveel toe hé. Ik vind het trouwens moeilijk meten! Er zit daar toch wel een foutenmarge op hé. Wel flink dat ward al zo goed doorslaapt, hier is dat bijlange het geval niet hoor. 's nachts vraagt hij meer voeding dan overdag. Maar ik heb al altijd gehoord dat kindjes met flesjes sneller doorslapen, zelfs al is het bv in een flesje Wel handig voor jullie! hier moeilijk dagje, ewout geeft al heel de dag over, met het nodige gekrijs erbij, ocharme dat ventje
@ nijntje, wat gek dat ze hem zo anders meten. Maaak je maar niet druk. Zijn gewicht is toch goed. En 2 september al zijn eerste spuitje wauw wat gaat de tijd toch snel he. @ kat, ach arme ewoutje! Hoe komt het dat ie overgeeft? Of weet je het niet? Hopen dat hij vanavond zo moe is van het krijsen dat hij lekker slaapt. En jij dus ook. @ hier, gaat vandaag goed. Ga zo vroeg naar bed want morgen weer een zware dag. Eerst een crematie. Daarna door naar het werk. `s avonds verplicht klussen . En dan vol spanning naar het ziekenhuis donderdag.
@ Kat: Hoe gaat het met Ewout? Heeft hij nog veel moeten overgeven? (BTW: Heb je de telefacts reportage gezien over de prematuurtjes? Heb onze Ward flink geknuffeld toen ik aan't kijken was!) @ Mikky: Fijn dat je een goede dag hebt gehad gisteren. Zie je alles ineens weer terug wat positiever in he. Hopelijk krijgen jullie nu nog goed nieuws in het zh morgen! @ hier: Vannacht een nacht gehad van 23u tot 10u! Moeten hem nu dus 's avonds wat vroeger in z'n bedje zien te krijgen. Maar da's niet zo simpel met het bezoek (en daardoor later kolven) en zijn clustervoedingen. Maar we komen van 24u, dus dit moet ook te doen zijn. Stapje voor stapje
@ nijntje; nee niet gezien, er was weer bezoek gisteren... Wat zalig dat Ward zo goed doorslaapt zeg! Ik denk niet dat dat hier snel zo zal zijn hoor! @ mikky: succes morgen, ik hoop op een positieve samenlevingstest hoor! en op mooie eitjes! @ jt: hoe gaat het? Lukt het extra werken een beetje? Ewout heeft goed geslapen vannacht, hij heeft gegeten om 2u30 en 6u30, en dan om 9u. DUs superlang slapen na elkaar kan ik wel niet, gisteren ook pas om 23u30 hem stil gekregen. Vandaag is hij weer in zijn normale doen, op vaste tijden eten, en ertussen goed slapen Gisteren zal waarschijnlijk zo'n groeispurtje geweest zijn, hij wou heel de tijd drinken, maar dan was het teveel en gaf hij het over. Alé, dat denk ik hé, anders heb ik geen verklaring
@kat, die Ewout toch hè. t zullen idd wel groei spurtjes zijn ja, klinkt logisch, gelukkig dat hij vannacht goed doorgeslapen heeft, @nijntje, ook al weer zo'n lange nacht, fijn hoor! Weer veel bezoek vandaag of is het rustig? @mikky, héél veel succes morgen, laat je 't ons weten??
@ kat, gelukkig gaat het weer beter met Ewout. @ jt, voel je al iets?? Nog 5 dagen en dan kan jij testen!! @ claudia hoe is het met je? Nog iets van je schoonmoeder gehoord? @ nijntje, heb je nog veel bezoek? @ ano, zeker wel lekker nu wat minder te werken he. En nog druk met het kamertje? @ hier, ik heb er weinig geloof in voor morgen maar ja ik moet niet op de zaken vooruit lopen. Ik hoop zo dat mijn eitje gegroeit is!!!! Al zou ik dan een negatieve samenlevingstest hebben weet ik iniedergeval dat ik een eisprong ga krijgen. Jullie lezen het morgen wel.
@ mikky: Heel veel succes!!! Het bezoek is voor deze week (voorlopig) gedaan. Gelukkig maar, want het waren drukke weken! Vanavond even naar m'n vriendin gegaan met Ward. Ze had een demonstratie met juwelen en voelde me moreel verplicht om te gaan... Maar haar nichtjes waren er ook en die hingen de hele tijd over Ward... Met als gevolg dat hij weer erg onrustig is (altijd als er veel over hem gehangen is, is eigenlijk gewoon het liefste op z'n gemakje) en ook niet wil eten vanavond... Heeft vandaag nog niet zo heel veel gegeten, maar neem zijn flesje mee naar boven. Hopelijk wil hij nog wat en anders hoop ik voor hem dat hij wat kan slapen. Morgenavond moet hij ook weer even met ons mee, want m'n man gaat een tatoeage laten zetten. Hij is er altijd heel erg tegen geweest maar sinds Ward geboren is, wil hij absoluut de letter W tussen zijn schouders laten tatoeëren... Ben benieuwd naar het resultaat! Maar dan ben ik alleen met Ward bezig daar (moet mee als chauffeur moest het hem niet gaan), dus dat gaat wel beter zijn dan vanavond. Heb hem nu ook nog druppeltjes tegen de krampen gegeven, want denk dat hij daar ook wat last van had. @ Kat: Als hij gisteren de hele tijd wilde eten, heeft hij waarschijnlijk een regeldag gehad. Maw hij gaat vanaf nu meer eten in 1 keer en dat veel drinken stimuleert extra melk bij jou. Maar idd, zijn maagje kan dat misschien niet aangekund hebben. Gelukkig is vandaag weer alles normaal! Zo, ik ga samen met mijn hondje ons bedje inkruipen Trusten iedereen!
Hoi meiden daar ben ik weer. Eitje was nu 18,5 mm dus groter geworden. Volgens de gyn staat het op springen. Alleen zijn er geen zaadjes gevonden . Gek toch? Gisteravond hebben we ons huiswerk toch echt gedaan. De gyn vond het ook een beetje gek dit is al de 2e keer dat ze geen zaadjes kunnen vinden. De eerste keer hadden ze wel zaadjes gevonden maar die waren dood. Snap er niets van. Conclusie: vanavond weer huiswerk en morgen weer terug komen voor een test en een meting van het eitje. Ventje moet opnieuw zijn zaad inleveren volgende week. Maar vorige keer was de uitslag goed! Dus ik mag er toch van uit gaan dat het nu ook weer goed is? Dus ja echt weer typisch iets voor mij he zo`n verhaal. Dus morgen horen jullie het wel weer.
@ mikky: Da's langs de ene kant goed nieuws en langs de andere kant minder... Van je eitje is super! We zeiden het van de week nog he Ik heb er geen idee van of de kwaliteit van het zaad ineens slecht kan worden.
@ mikky: idd dubbel nieuws hé. Wel echt goed dat er nu een eitje klaarzit! veel plezier vnvnd @ nijntje: pff, dat bezoek is lastig hé, er gaan geen twee dagen voorbij zonder bezoek. En dan soms een hele voormiddag of een hele namiddag, en dan 's avonds een nieuwe lading. Kga blij zijn als dat wat afneemt eerlijk gezegd. Gisteren zijn we met ons spookje naar de voetbal geweest van mijn man. Twas daar precies ook een beetje te druk voor hem, zijn ogen waren heel de tijd open. Wel enkel maar op het einde efkes zijn keel open gezet, voor de rest was hij een engeltje Binnen half uurtje weer bezoek! tot later
@ Kat: Het zijn leuke foto's van op de voetbal! Al die trotse vaders, mooi om te zien! Ik ga even met onze zoon en hond een ommetje maken. Ward is daarstraks tegen mij in slaap gevallen en wil nu niet slapen/rusten in z'n box. Dan maar even wandelen, wordt hij en de hond ook rustig van
@mikky, Tis dubbel nieuws idd, hopelijk morgen dan wat meer duidelijkheid hè! at zaad zal dan toch nog steeds goed zijn ,zou je zeggen hè, succes!! @kat, Was het leuk met je bezoek? Nog veel van je lijst gehad? Ewout vandaag niet zo meer overgegeven? @nijntje, heeft het ommetje jullie goed gedaan? @ano en claudia, alles ok? @hier, voel me behoorlijk kl#te, de pijn neemt weer toe, maar dat komt omdat ik waarschijnlijk ongesteld aan het worden ben... want heb krampen en steken in mijn linker lies weer en heb al verkleurde afscheiding en dat betekend bij mij de laaste tijd maar één ding...... Ben er flink van slag door, we hadden zo'n beste kans deze maand dat de gyn zag dat het eitje net gesprongen was..maar het is dus wéér niet gelukt.......word er echt hopeloos van, had het zo vreselijk gehoopt nu... en de kans was zo groot.....waarom dan weer niet................:x Gelukkig zit het werken voor deze week betrefd er weer op,hoef ik me daar verder de aankomende dagen niet op in te stellen
he balen zeg! Dat is weer mooi k.. dan. Maar er je ongi is er nog niet dus ik heb nog een beetje hoop voor je hoor. Misschien tegen beter weten in maar toch... als we geen hoop meer hebben kunnen we net zo goed stoppen. Dus ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt. En als het niet zo mag zijn. Nou laat het dan maar komen, kan je snel weer aan de volgende ronde beginnen. Geloof me ik weet hoe je je voelt meis. En dan ook nog die pijn erbij. ZOooooooo oneerlijk allemaal!!! @ nijntje, lekker aan de wandel geweest. Hier regent het met regelmaat, ik hoop bij jullie niet. @ Kat nog leuke cadeautjes van je bezoek gekregen? @ hier, heel gek gevoel. Ben heel rustig, terwijl het bezoek vanmorgen toch niet echt heel positief was heb ik opeens het gevoel dat het toch kan gebeuren. Stom he! Maar dat kan morgen weer anders zijn hoor. Ik hoop dat ik zo rustig blijf, ook voor mijn vent want die wordt helemaal gek van mij hormonen met de daarbijhorende buien.
@ jt: Hopelijk geen ongi... Heb echt met je te doen! @ mikky: Positief blijven denken meid! Het kan altijd, zeker als je weet dat er een goed eitje zit. En er hoeft maar 1 zaadje goed te zijn en het eitje te bereiken... Ik duim voor je! @ hier: Het ommetje was wel tof! Eerste keer dat ik alleen met de kinderwagen en de hond op stap was. Een hele onderneming, als je weet dat de hond bang is van de kinderwagen Maar ze bleef er mooi naast lopen. Hier was het gisteren hele dag zonnig, tegen een uur of 8 's avonds is het hier pas beginnen regenen. Voor vandaag geven ze hetzelfde weer, maar heb de indruk dat er toch meer wolken zijn dan gisteren. Ik ga me klaarmaken. Moet om 11u bij de gyn zijn voor controle. Ga ook vragen om bekkenbodemoefeningen te mogen gaan doen bij de kinesist (fysio is dat zeker in NL? ). Als ik er aan denk tenminste