clubje voor meiden die vanaf augustus 2009 stoppen met de pil DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ano, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    @ mikky: Leuk! Dan ben je in de buurt van ons! :D Als je op de koffie wil komen ;)

@ jt: Balen meid! Maar idd, opnieuw vooruitkijken en goeie moed!

2. Kat12

Kat12 Bekend lid

3 sep 2009
    578
    0
    0
    @ mikky: oh, dat zal deugd doen! En wat een koopje :) Dat heb je verdiend hoor :)

@ jt: :(:( verdorie toch. Het zat er al een beetje aan te komen, maar als het dan echt zo is, is het toch weer een klap hé.
    Maar ooit zal je zo'n mooi boeleke als van je zus in je armen hebben! Zeker weten!

Ik zal eens een fotootje plaatsen van Ewoutje in zijn relavx, hij staat hier nu naast mij :) Een wipstoeltje kan je het eigenlijk ook noemen hoor, jullie zullen het wel kennen.
    En dan ook nog fotootjes van zijn herbruikbare luiers; Eerst doet hij dus zo'n bamboebroekje aan die alles absorbeert (links), en daarboven een overbroekje (rechts) die niets van vocht mag doorlaten. Maar doordat hij nu nog klein is, zorgen die luiers dus voor een dik poepje :D Maar als we weg gaan, gebruiken we wel gewone pampertjes hoor.

3. Kat12

Kat12 Bekend lid

3 sep 2009
    578
    0
    0
    en nu de pampers

4. mikky1982

mikky1982 Bekend lid

19 aug 2009
    772
    0
    16
    jt, balen weer!! Staat je trouwens goed, die foto met Nikky. :D Hopelijk volgt zeer binnenkort de foto van jou en een eigen schatje.

Ik heb het ziekenhuis nogmaals gebelt en dedaan of ik gek was. Dat helpt :p. Ik heb namelijk nu een afspraak staan voor 10 september. Duurt nog ff maar ja het is een begin. We hebben dan vakantie dus hoeven we ook geen vrij te nemen. Dat scheelt weer.

5. mikky1982

mikky1982 Bekend lid

19 aug 2009
    772
    0
    16
    WAT EEN SCHATJE !! En met zo`n lekkere grote pamper om :p ziet er echt heel lief uit.

6. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Goed zo! :)

@ Kat: Wat cool, zijn dik poepje! :D Mooi mannetje trouwens, ook een echt jongetje he ;)

7. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    @kat,Leuke fotos hoor.
    Wat n schatje.

@jt,Klote dat je ongesteld ben geworden.
    Vol goede moed op naar de volgende ronde.

@mikky,Lekker even ontspannen in arcen.
    Zal je goed doen denk ik.

@claudia,Hoe is t bij jouw??

@nijntje,Dan moet je toch echt opschieten met bedenken over t eten;);)

@hier,t kamertje schiet al op.
    Ben nu alle kleertjes langzaam aan t wassen dan weet ik wat ik nog nodig heb.
    kom dingen tegen die ik niet een s meer wist dat ik die ook had gekocht.

8. mikky1982

mikky1982 Bekend lid

19 aug 2009
    772
    0
    16
    He ano, al weer 28 weekjes nu. Dat gaat snel. Hoe voel je je?

9. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    @kat, aah een wip stoeltje.. dat snappen we wel ,wat een lekker ding zeg, tis wel echt een jongetje hé!! en zo'n klein lichaampje en zo'n grote luier ghihi, echt super schattig!♥

@mikky,wat goed dat je weer een afspraak hebt staan, tis erg toch dat het op zo;n manier wel moet lukken maar ach nu staat het tenminste hè!

@ano, maar jij was op een gegeven moment elke dag aan het shoppen hè:Ddan is het niet zo gek dat je sommige dingen was vergeten dat je ze had ;) wel leuk!

10. claudianoa

claudianoa Fanatiek lid

13 sep 2009
    1.724
    0
    0
    @kat het bedje en de kast zijn wit en de commode is van heel licht hout.
    van het weekend ga ik de klamboe halen die doe ik denk ik ook wit en de gordijnen weet ik nog niet. de eerste gordijnen gewoon zwart om het goed donker te maken en de 2de gordijnen weet ik nog niet.

wat een schatje zeg zo met die pampers om echt eens scheetje

@jt balen zeg dat de duveltjes niet weg zijn gebleven.

@mikky goed dat je die afspraak heb staan dat scheelt al weer en wat je zegt vaak werkt het om je voor de domme te houden. enne wat las ik nou lekker 3 dgn genieten heerlijk zeg.

@hier gister is de bom weer even gebarsten noa kreeg weer een bui en toevallig precies toen me schoonma hier was. die wist niet wat ze meemaakte en zei geen woord meer.denk dat ze nu wel inziet waarom ze niet mag logeren. vannacht was het ook weer raak ze kwam 5x naar boven pfff.
    buitenom de pijn voel ik me verder goed. jammer dat de pijn zich blijft verspreiden maar ja wat kan ik er aan doen.
    donderdag weer naar de vk en kijken wat ze zegt.denk wel dat de kleine goed gegroeit is want mijn buik heeft ineens een groeispurt als ik de mensen om me heen moet geloven.

11. mikky1982

mikky1982 Bekend lid

19 aug 2009
    772
    0
    16
    claudia heb je een foto van je buik??!!

12. claudianoa

claudianoa Fanatiek lid

13 sep 2009
    1.724
    0
    0
    zal morgen weer een foto rondsturen heb hem net wel gemaakt maar ben te moe nu hahaha en zit lekker te zwijmelen bij vin diesel

13. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    @ claudia: Vin Diesel!!! :p Goed dat Noa net haar bui kreeg in het bijzijn van je schoonmoeder! :D
    Qua kleur van gordijnen kan je bij het zwart en de kleuren van het kamertje wel veel combineren omdat je vrij neutrale kleuren hebt he. En witte meubeltjes zijn erg leuk! Hadden wij ook voor gekeken maar die wat we allebei erg mooi vonden was veel te duur. 1900 euro voor een ledikantje, luiertafel/commode en een 3-deurskleerkast. Hebben nu nog niet 1/3 betaald en het is een meegroeikamer (ledikantje kan omgebouwd worden tot 1-persoonsbed).

Pfff, hier vannacht weer telefoon gehad maar gelukkig lag mijn gsm beneden. Paar maanden geleden hebben we dat ook een paar nachten gehad. Nu hebben we vorige week telefoon gehad op de vaste lijn (met als gevolg wakker, want die horen we tot boven). Vannacht had ik toevallig mijn gsm eens beneden laten liggen, en er had weer iemand gebeld. Voicemail slaat aan, maar ze spreken geen boodschap in, enkel wat geruis...

14. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ja he :D Denk dat ik er bijna uit ben, straks eens naar m'n man bellen.

Vanavond komen mijn collega's op bezoek! Kijk er wel naar uit om iedereen weer eens samen terug te zien. Gaat wel een drukke boel worden, want bijna iedereen komt mee. Dus dat zijn ong. 10 personen (en dan heb ik niet iedereen geteld!).

15. Kat12

Kat12 Bekend lid

3 sep 2009
    578
    0
    0
    @ mikky: groot gelijk dat je nog eens gebeld hebt!

@ ano: die eerste kleertjes wassen is plezant om te doen hé :)

@ claudia: oh, klinkt allemaal heel mooi zeg! klamboe heb ik moeten opzoeken, kende dat woord niet, twas dus eens omgekeerd, hihi
    jammer dat noa een lastige bui had, maar wel op het juiste moment :)

@ jt: hoe gaat het meid? neemt de pijn wat af nu ze helemaal doorgebroken zijn?

@ nijntje: zo raar zeg die telefoontjes! brr

hier:
    weer heel de tijd bezoek. gisteren met een vriendin en ewoutje naar ikea geweest, maar het wzas er superdruk, dan gisterenavond weer bezoek, deze namiddag komen weer twee nichten van mij, 1 ervan brengt haar jongste dochtertje (5mnd) mee :)

vrijdag begin ik met postnatale kine, hopelijk gaat die buik dan wat sneller weg!

16. mikky1982

mikky1982 Bekend lid

19 aug 2009
    772
    0
    16
    @ kat, wat is postnatale kine?? Of vraag ik nu iets heel geks?

@ nijntje, veel plezier vanavond. En wat gek van die telefoontjes. Ben je nu niet super nieuwsgierig wie het is?

17. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Postnatale kine is vooral om de bekkenbodemspieren opnieuw te versterken, maar ook de buikspieren als ik mij niet vergis. Ik ben dat natuurlijk vergeten te vragen aan mijn gyn...

@ Kat: Als je oefeningen moet doen, wil je die dan naar mij doormailen? Dan kan ik dat misschien thuis ook eens proberen. ;)

@ mikky: Neen, ben eigenlijk niet nieuwsgierig. Heel gek, want normaal zou ik dat wel zijn maar in dit geval niet. Op de vaste lijn was het een geheim nummer maar op de gsm was het een mobiel nummer dat ik niet ken.

Het was erg leuk met m'n collega's! Heb een luiertaart gekregen en daar zaten nog een heleboel kleine cadeautjes van onze geboortelijst in: flesjes, bijtringen, lepeltjes, ... Heel leuk! :) Had echt zin om terug aan de slag te gaan tot ze naar huis gingen en een van hen zei dat mijn vervanger het echt wel goed doet. Dat had ik nu echt niet willen horen. Dat zij nog altijd stapelzot van hem is, dat had ik al wel gehoord maar had toch iets meer tact verwacht. Gelukkig zijn er wel anderen die me wel missen. Maar denk dat ik nu met nog meer lood in m'n schoenen terug ga werken... :( Maar ach, eens we terug bezig zijn zal het wel loslopen denk ik. En we hebben elke avond iets leuks om voor naar huis te komen.

Zo, ik ga mijn bedje opzoeken! Trusten dames!

18. claudianoa

claudianoa Fanatiek lid

13 sep 2009
    1.724
    0
    0
    na een nachtje slapen van 3 uurtjes is de bom gebarsten wederom. noa was vannacht weer flink bezig. ik was al beneden op de bank gaan liggen omdat manlief zo ontzettend aan het snurken was en om half 12 begon noa. heel de tijd heen en weer lopen en ons wakker maken. om 2 uur was ik het zo zat en ben ik echt boos geworden met als resultaat dat ook mike wakker werd. en die probeer ik zo weinig mogelijk wakker te maken omdat zijn nachten door zijn werk al zo kort zijn.
    vanochtend hoorde ik hem naar benden komen en begon noa weer dus hij werd ook boos. ik heb niet doorgehad dat hij wakker is geworden vannacht maar dat werd wel snel duidelijk. met als gevolg mike erg boos en chago en dat moet ik ontzien. hij heeft zijn werktas gepakt en is zonder wat te zeggen tegen me boos weggegaan. dus mama mag het weer ontzien.
    ga straks gelijk de huisarts bellen want ik ga dit niet meer volhouden. al 9 wkn slaapt ze mega slecht en eet ze slecht en ik weet niet meer wat ik er aan kan doen. boos worden werkt niet rustig praten niet negeren niet. ik weet het niet meer maar ben kapot:(:(:(:(

19. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    @ claudia: Da's niet normaal nee, al 9 weken. Kan geloven dat mike chaggie ervan wordt als hij al maar korte nachten heeft... Maar heel jammer voor jou want met je hormonen zal deze situatie ook niet makkelijk zijn he...

Gisteren nog gelachen met Ward. Als de schuifraam in de living open gaat (om de hond in en uit te laten) dan verschrikt Ward zich als hij bijna slaapt. Gisteren was hij zijn fles aan't drinken net voor we gingen slapen. Manlief laat de hond binnen en gelijk verschrikt Ward zich, begint heel zielig te wenen en was mij met z'n handjes aan't zoeken om vast te nemen (terwijl ik hem op de arm had). :) Superschattig gewoon! :D

20. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    :D klinkt heel aandoenlijk!
    gek van die telefoontjes! Je hebt toch geen enge stalker?:p

@claudia, dat is heel vervelend, zou idd even kijken of je er wat aan kan doen wat dat is niet te doen zo hè!dat breekt op
    Maar ik zou niet weer op de bank gaan liggen omdat mike snurkt..kun je dat niet beter om ruilen als jij zo'n pijn in je bekken hebt?ik heb al pijn als ik op de bank tv lig te kijken laat staan dat ik er een nacht op zou moeten slapen!
    hoop dat het gauw weer wat beter!!

@ kat, Hoe was het bezoek? je bent er maar druk mee hè;)alles goed met Ewout? is hij al aan het veranderen(das toch na een maand vaak?) postnatale kine zal net zoiets zijn als bekken therapeut denk ik? en daar lopen we nu onderhand bijna allemaal hè ppfffff wat een kneuzen bij elkaar!

@hier,gaat wel aardig, iets minder pijn en de ongesteldheid is al aan het minderen gelukkig,verder voel ik me geestelijk wel weer wat vrolijker maar heb er weer flink een rot gevoel van gehad, maar ja dat zal nog wel ffkes zo blijven ;)
    waar is de zomer gebleven? het regent hier alweer.......ik wil zon!!!
    @mikky via waar had jij dat weekendje geboekt?ik wil misschien ook nog weer ff er uit maar vind behoorlijk prijzig allemaal!!

Deel Deze Pagina