dat lijkt me ook een beetje gek, zo`n klein mannetje achterlaten he. Gelukkig is hij heel makkelijk dat maakt het vast wat makkelijker voor jullie. En hij is goed geroeid zeg.
@ kat, wat groeit hij goed joh! dat gaat wel snel! gezonde jongen dus hè knap eerste avond zonder hem op stap, 3 uurtjes er tussen was te doen dan hè! @mikky, goed zo dat je hoop blijft houden, anders trek je het helemaal niet hè! en het hoeft maar net die ene kans te zijn......zal keihard mee duimen!
@mikky hoe moeilijk het is je moet blijven hopen. het is wat jt zegt het hoeft maar die ene kans te zijn. @jt ik ken dat van mp ik heb 150 advertenties staan met meidenkleding en dan doen ze een bod en mail je ze en dan hoor je niks meer. of ze willen het komen halen en dan op de afgesproken tijd zeggen ze dat ze langs zijn geweest en ik niet thuis was. terwijl ik dat wel ben. en ik wil er ook zooooo graag van af. ja de kilo's gaan nu komen hihihi ik kijk zeker uit naar mijn verlof kan haast niet wachten. ben benieuwd of ze nog wat doen van het werk. hebben ze bij mijn collega wel gedaan vorige maand. noa gaat op de woensdagen gewoon naar me moeder en donderdag en vrijdag gewoon naar schooltje. dan kan ik mijn rust nemen en zij heeft het zo naar dr zin op school.als het lukt breng ik haar gewoon anders mijn moeder. op donderdag haalt mijn moeder haar en op vrijdag brengt mijn collega haar vaak thuis dus dat is ook wel fijn. van het weekend heeft mike de kast geschuurd en 1x in de grondverf gezet denk dat het kamertje over 2 wkn pas af is. aanstaand weekend is mike heel de zaterdag weg voor een bedrijfsuitje en noa logeren bij mijn moeder. en ik denk gewoon thuis op de bank want kan niks doen in het kamertje helaas
Nou uiteindelijk belde er gister een meisje of ze direct kon komen, en die bood nog meer, ghihi dus ben achteraf blij dat die man niet kwam opdagen! Maar zo achterlijk dat mensen bieden, je akkoord gaat en vervolgens niks meer hoort, wat gebeurd dat vaak zeg, vind maar asociaal! Maar wel leuk verdienen zo, ff een flink extraatje! Vanmiddag gesprek op mijn werk in mijn oude filiaal over wellicht een terug keer, wat zou dat gaaf zijn, hoop hoop hoop!!! ff vraag of een van jullie dat wel eens heeft gehad.....had helemaal geen bloed verlies meer(ook geen oud) , gister middag (hé tis weekend)geklust (kunnen we dat woord trouwens niet af schaffen????gewoon ge-sext ofzo....)en had direct daarna bloedverlies, en nu nog steeds oud......hoe kan dat? lees wel een van en adertje gesprongen maar dat hb ik ooit gehad kan dit ook niet opleveren denk ik.......... nou ja heel apart
@ mikky: Ik word tegenwoordig elke morgen begroet met een big smile Heel erg leuk! Eerst huilde hij alleen maar als hij wakker werd omdat hij honger heeft. Maar als ik hem s morgens in zn bedje hoor huilen en ik ga naar hem toe om op te halen, begint hij al te lachen. Inderdaad, blijven hopen en wij blijven duimen! @ jt: Ja hoor, we hebben genoten van het mooie weer! Zijn elke dag samen met de hond een flinke wandeling gaan maken. Hij slaapt nu ook niet meer de hele tijd in de kinderwagen. Hij heeft ondertussen de binnenkant van die kap al helemaal bestudeerd en dat knuffeltje wat aan de handvat hangt (zo eentje om naar beneden te trekken en dan klimt dat zo vanzelf terug omhoog) heeft hem doen schaterlachen, zoals hij nog nooit eerder heeft gedaan. Denk dat hij zich wat van zichzelf verschrok toen hij dat deed Helaas geen interesse in je lamp Heb daarstraks bij Hornbach mijn lamp eindelijk gekocht! Is voor boven de tafel in de eetkamer. We hadden het een tijdje terug al gezien, maar nog geen tijd gehad om te gaan. Omdat Ward vandaag eens vroeg wakker was (om 8u15) had ik eens de tijd om te gaan We hadden geluk, want ze hadden er nog maar eentje. Was nu in Kerkrade geweest en anders moest ik nog doorrijden naar geleen in de hoop dat ze het daar nog hadden. Maar het is wel een leuk extraatje, ja Ik zou dat ook eens willen doen, maar weet niet goed hoe dat allemaal werkt dus laat ik alles maar ongebruikt liggen. Oh ja, wie interesse heeft in singstar: het is echt heel leuk! Wij hebben het ook en hebben ons al ziek gelachen! Over het bloedverlies kan ik je geen raad geven, heb dit nog nooit aan de hand gehad @ kat: Amai, Ewout doet het nog al goed!!! Morgen komt de vroedvrouw normaal voor de laatste keer langs en wordt Ward ook weer gewogen. Ben erg benieuwd, want het is nu 2 weken geleden dat ik op kind & gezin geweest ben met hem. Hij woog toen 4,190 kg. t Is moeilijk he, je kleine man ergens achterlaten Ik voel mij schuldig als mij zus een half uurtje bij hem blijft terwijl hij slaapt en ik snel boodschappen ga doen. Maar vind het ook zo zielig om hem in zon koude winkel mee te sleuren (airco staat hier in de supermarkt heel koud). Ben hem nu ook al een uurtje ofzo naar de grootouders gaan brengen om hem wat te laten wennen tegen dat ik terug moet gaan werken. Maar je denkt de hele tijd aan niets anders he Voor de doop is het beslist wat we gaan doen! Hebben eten besteld bij de traiteur, soep maken we zelf en dan nog ff kijken of we een dessert doen of cupcakes ofzo.
@ jt, ik heb dat ook wel eens gehad hoor. Dacht dat mijn ongi over was want een hele dag geen bloed meer. En opeens de dag erna weer wel een beetje. Dag erna niet meer.
he meiden, ik zit me hier helemaal op te vreten. De gyn zou ongeveer 16:00 uur bellen en het is nu al een kwartier later..... ik wordt gek van de zenuwen!!!!!!
slecht nieuws zit hier een potje te brullen ben zo verdrietig, de gyn beld: niet genoeg sperma en geen enkele zaadcel te vinden. Over 3 maanden nog een keer zo`n onderzoek. De kans op een natuurlijke zwangerschap is 0. We moeten denken aan icsi met een operatie erbij voor hem om zaad uit zijn bal te halen ofzoiets. Vorige keer was het zaad wel goed dus ze hoopt dat het over 3 maanden weer goed is. Nou mijn hoop is ver te zoeken. De kans op een kind wordt nu nog kleiner dan die al was. 10 september gaan we naar haar toe om alles te bespreken.
@mikky,Klote nieuws meid!!! Zo duurt het allemaal wel lang he? Dikke knuffel!!!!! @jt,Ik heb dat ook welleens een keertje gehad dat ik daarna bloedverlies had en de dagen erna niks meeer. @nijntje,Leuk dat hij ook al lachtnaar je als je binnen komt. @claudianoa,Mooie echos.. @kat,Alles goed met jouw en ewout?? @hier,Ben er niet zo vaak lees wel vaak tussendoor even mee maarben iedere keer te moe om te reageren. Nog druk bezig met t kamertje in te richten. Slaap geen ene nacht is lekker door. En uitslapen lukt ook al niet. Dus als het even kan kruip ik smiddags even terug. Morgen weer de 2e avond van samen bevallen.
@mikky, ongelooflijk meis wat een vreselijk klote nieuws!! Kan dr zo niks zinnigs op zeggen! Vind echt super super super rot voor jullie!!!!!een hele dikke knuffel vanuit hier! Je hebt er geen zak aan maar als je op de een of ander manier je hart wilt luchten weet je ons te vinden!! Vind echt onwijs rot voor jullie!!! en zo vreselijk oneerlijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
@ mikky: oh nee zeg, wie had dat nu verwacht! das echt niet plezant om te horen! en ook niet voor je man pfff, en gaan ze je nu 3 maanden laten wachten? of mag je verder proberen met clomid? Dikke knuffel!!!!! @ jt: ja, ik heb dat ook nog gehad hoor, heb me daar nooit veel vragen over gesteld. Maar nu let je op alles hé. En ik praat ook liever over sex dan over klussen @ ano: van zwanger zijn, wordt je moe hé vanaf wanneer ga jij in verlof? @ nijntje: fijn dat hij zo vaak lacht! HIer begint ewout ook echt te lachen. Voordien waren het zo'n mini glimlachjes, maar sinds twee dagen kan hij breed grijnzen Zo super om te zien! Maar hij was gisterenavond wel weer echt lastig, heb hem 's avonds heel vaak BV moeten geven weeral, en das echt wel vermoeiend. Hij vindt zijn oude ritme precies niet helemaal terug. Ik zal nog beetje geduld moeten hebben zeker?
@ Kat: Zaterdag en zondag was Ward ook niet in z'n doen qua eten omwille van het warme weer denk ik. Vorige keer dronk hij toen ook vaker en minder per keer... Gisteren begon het terug beter te gaan tot 's avonds. Zal vandaag maar afwachten dan Leuk he, als ze zo breed lachen @ mikky: Wat een nieuws! Ik snap het eigenlijk niet dat het zaad vorige keer wel vrij goed was en nu ineens niet meer... En 3 maanden wachten, is idd lang! Super dikke knuffel van ons!!!
@mikky hoe kan dit ineens eerst is het goed en nu niet???? heb er geen woorden voor wel een knuffel voor jou en je mannetje. hoe is hij eronder? @ano ben benieuwd hoor naar jullie kamertje voor mij morgen laatste dagje de vlag gaat echt uitgehangen worden. vandaag was ik vrij onverwachts omdat we gister om 10 uur een bespreking hadden waar ik me voor moest haasten hij zou om 10 uur beginnen en ik werd om 10 voor 10 wakker gebeld waar ben je dus verzet naar 11 uur. dus alleen morgen nog. stel me er niks van voor maar misschien vergis ik me in mijn collega's
o lekker zeg, morgen je laatste dag!!! Eindelijk genieten can je verlof. Mijn man is er heel rustig onder. Hij heeft de huisarts gebeld wat de waardes van die goede uitslag waren. De dokter zei dat het kan dat het af en toe minder goed is als je weerstand wat slecht is. Of misschien een griepje onder de leden hebt die niet heeft doorgezet. De waarde waren heel goed. 44 % zaadjes.120 miljoen stuks waarvan 65 % bewegelijk. Dus hij hoopt gewoon dat het volgende keer weer goed is. Ik kan er niet zo rustig bij blijven. Ben zo intzettend bang dat ik nooit moeder kan worden! Weet echt af en toe niet waar ik met mijn verdriet heen moet. Vind het moeilijk nu om hoop te houden, ben zo bang voor een teleurstelling.
@ claudia: Geniet van je laatste dag morgen! Dat wordt dan een feestje als je thuiskomt @ mikky: Vind het wel super dat je man er zo rustig onder blijft! Maar denk dat het voor een man toch nog iets anders ligt dan voor ons... Hopelijk heb je veel steun aan hem, want dat heb je toch echt nodig nu he. Ik heb echt ontzettend met je te doen! Dikke knuf!
@mikky Vind het idd goed van je man dat hij er zo onder blijft. je hebt het toch over zijn mannelijkheid.hopelijk hebben jullie goede steun aan elkaar. een plek zoeken voor je verdriet is erg moeilijk. je kan er thuis over praten en met ons maar soms is dat even niet genoeg.maar je moet je niet groot houden het doet zeer en dat moet je kwijt kunnen. Tegen alle verwachtingen in hadden me collega's om kwart over 10 afgesproken om met zijn allen in de speelhal te zijn en toen moest ik komen en hadden ze namens alle collega's geld opgehaald en een kado gekocht. 3 dingen van de mama zwitsal lijn en een heel leuk boek en 2 slabben en van mijn collega die met verlof is ook iets van zwitsal. heel leuk vond het toch wel een beetje jammer dat ik weg ging maar ach nu kan ik gaan genieten. er waren een paar kids op mijn groep die het niet leuk vonden dat ik niet meer kwam spelen dus moest wel even 3x slikken. gister nog bij de huisarts geweest voor noa. ze is lichamelijk helemaal in orde gelukkig. hij zei dat haar dag-nacht ritme zwaar verstoord is en als advies gaf hij haar niet meer naar bed doen overdag. letterlijk zei hij ze mag overdag niet meer slapen. ja makkelijk gezegd maar ik dan? het is dus even doorbijten nog en volgens hem moet het dan nar 2 a 3 dgn goed zijn. nou maak daar maar 2 a 3 wkn van hahaha
@ claudia: Gelukkig dat noa ok is! Zo'n dag-nacht ritme omschakelen zal niet zo simpel zijn lijkt me... Maar als ze eenmaal doodmoe in haar bedje kan kruipen is het misschien toch al een stuk beter he. Hier een zoon die vannacht geslapen heeft van 22u tot 9u40. Heb toen de hond wat laten rondlopen op de laminaat zodat hij toch wat wakker begon te worden Enig nadeel is dat hij overdag niets wil slapen. Op de hele dag heeft hij nu een half uurtje in de late namiddag geslapen... Niet normaal voor een baby van 2 maanden lijkt mij, maar ja, weet ook niet wat ik er aan kan doen. Hij is helemaal niet moeilijk of zo, maar wil wel zoveel mogelijk geëntertaind worden. Probeer dan je huishouden maar eens te doen
he claudia, wat fijn dat je collega`s toch wat voor je gekocht hebben. Heel aardig van ze. En nu lekker genieten van je verlof en hopen dat de huisarts gelijk heeft wat betreft Noa. Nijntje, zo fijn te lezen dat het zo goed met jullie gaat! @ hier, kan er heel goed over praten met mijn man. Ik heb gelukkig een heel moderne man die echt niet vindt dat er iets mis is met zijn mannelijkheid. Volgens hem hebben wij gewoon veel pech. We blijven hopen en bidden op een klein wondertje. Ik heb veel op internet zitten lezen over vruchtbaarheidsbehandelingen. We hebben er alles voor over en zitten zelf te praten over accupunctuur enz. Iemand ervaring mee?
klote meis... ja had het natuurlijk al wel verwacht maar toch geeft het je nog hoop hè, voor je ongesteld word weet je tenslotte toch maar nooit! al uitgezocht voor de accupnctuur? Hoop dat dat misschien wat kan doen? en de tarwekeim olie hè, ik moet zeggen dat ik me in ek geval er ook wat fitter door voel hoor... tis het proberen waard!! @hier, heb steken rechts hopen dat hij eens rechts gaat springen dat verhoogd de kans weer wat hè Net dikke onweer hier, bbrrr wij zouden ff weggaan maar wachten ff tot het is opgeklaard want het komt met bakken uit de lucht! fijn weekend allemaal!