clubje voor meiden die vanaf augustus 2009 stoppen met de pil DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ano, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. claudianoa

claudianoa Fanatiek lid

13 sep 2009
    1.724
    0
    0
    @jt heb je de onweer hierheen gestuurd fijn hoor hihih
    als ik ergens bang voor ben is het onweer en het onweert echt hard hier en ik ben nog alleen thuis ook:$:$

@mikky dat van accupunctuur heb ik pas wat over gelezen dat het succes had bij een stel ik kan wel kijken of ik het nog heb voor je??

2. mikky1982

mikky1982 Bekend lid

19 aug 2009
    772
    0
    16
    heel graag claudia, ben benieuwd.

3. claudianoa

claudianoa Fanatiek lid

13 sep 2009
    1.724
    0
    0
    zal morgen even voor je kijken volgens mij heb ik dat tijdschrift nog tenzij ik hem in een opruim woede heb weg gedaan.
    ga morgen even kijken voor je

4. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    @ mikky: Wat jammer meid! Nieuwe ronde, nieuwe kansen. 't Moet niet simpel zijn om elke keer opnieuw een ontgoocheling te krijgen en opnieuw goeie moed te moeten hebben...

@ jt: Ik hoop het zo voor je meid! *duim duim*

@ kat: Heb nog niet geantwoord op je mail, maar alvast bedankt ervoor! Ga het volgende week zeker bekijken!

@ hier: Druk in de weer met de doop :) Morgen is het zover... Maar pas om 16u30, hebben dus nog alle tijd :D Morgenvroeg maar op tijd opstaan, nog wat opruimen, stofzuigen, dweilen en tafels dekken. Dus dat valt allemaal nog goed mee.
    Ga zo meteen m'n bedje induiken, want kan wat slaap gebruiken :D Trusten iedereen!

5. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    @mikky,Klote meid,

@hier,Ben er niet zovaak veel feestjes op t moment en nog een weekie en dan ga k trouwen.
    En dan hebben we weer feestjes.
    Word gek van al die feestjes;):D

6. Kat12

Kat12 Bekend lid

3 sep 2009
    578
    0
    0
    @ mikky: is begrijpelijk hé dat je toch zo teleurgesteld bent, nu is het weer officieel hé :(
    Wel goed dat jij en je man er zo goed kunnen over praten.
    Heb je al eens gepraat nu met de gyn over jouw vermoedens?

@ jt: ik duim voor rechts hoor :D:D Het zullen dus weer leuke dagen worden daar ;)

@ nijntje: hopelijk is het leuk vandaag! stuur ons dan maar een fotootje door van wardje hé. Hebben jullie een speciaal doopkleedje? Wij hebben nog het doopkleedje van mijn man :)

@ ano: ja, ik vroeg me al af wanneer je juist ging trouwen. daar willen we ook fotootjes van zien hoor! Heb je al een outfit gevonden?

Hier:
    ons spook is toch niet helemaal in zijn doening. overdag is hij rustig, maar 's nachts vraagt hij een voeding meer! hier worden de nachten dus niet gemakkelijker, in tegendeel. Maar het is allemaal met liefde hoor dat opstaan.

7. claudianoa

claudianoa Fanatiek lid

13 sep 2009
    1.724
    0
    0
    @mikky ik heb het gevonden het is maar een heel klein stukje maar zal hem als het lukt vandaag even inscannen en doormailen naar je.

@nijntje hoe is het doopfeest geweest??

8. Kat12

Kat12 Bekend lid

3 sep 2009
    578
    0
    0
    Claudia, hoe lukt dat nu met Noa? Heb je ze wakker kunnen houden overdag? En slaapt ze al wat beter 's nachts?
    Geniet van je verlof trouwens :)

9. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    ik zal jullie allemaal ff n mail sturen met t kamertje tot nu toe.
    Bijna klaar alleen nog wat laatste dingen opruimen

10. claudianoa

claudianoa Fanatiek lid

13 sep 2009
    1.724
    0
    0
    @ano

ik heb ze niet ontvangen!!!

@kat
    nou het is nog niet verbeterd helaas. overdag houden we haar nu wakker waardoor er om 5 uur een bom ontploft hier. en stort ze meestal in tijdens het eten.
    en in de nacht komt ze er nog steeds uit dus hopelijk gaat het nog werken. op maandag en dinsdag is het even doorbijten want dan kan ik niet gaan slapen maar de andere dgn wel
    ben pas 2 dgn met verlof en verveel me al hahahaha. door de pijn kan ik zo weinig dus ja dan slaat de verveling snel toe.
    we hebben 400 dvd's maar allemaal al een keer gezien en kan geen leuke nieuwe vinden dus ben vaak filmpjes aan het zoeken nu

11. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Het doopfeestje was heel leuk! Ben wel veel met Ward in de weer geweest en tussendoor kolven, maar m'n man zei dat iedereen toch tevreden was. :)

@ Kat: Wij hadden mijn doopkleedje nog. Het is van onze neven geweest en daarna heeft mijn moeder het aan mijn tante gevraagd voor ons. En voor Ward had ze het opnieuw gevraagd! :D Het kleedje is bijna 40 jaar oud, maar vond het wel heel leuk om hem daar in te dragen.

Foto's heb ik alleen maar van het doopfeestje, maar nog niet van de doop zelf. Dat zijn vrienden van ons komen doen. Dus zo snel als ik ze heb, mail ik er door! ;)

@ ano: Heel mooi kamertje!
    Spannend zeg, jullie trouwen ook al zo snel! :) 't is zo gek: je kijkt er zo lang naar uit en ineens is het zover! :D Geven jullie een feest of houden jullie het bescheiden?

@ mikky: Hoe gaat het met je? De ontgoocheling al wat kunnen verwerken?

@ claudia: Nog 8 weken meid en je hebt je handen vol met een kleine spruit! :D Ik heb mij niet verveeld toen ik in verlof was, maar dat kwam denk ik ook omdat het de periode ervoor erg druk was op het werk en ik aan niet veel toe kwam. Hopelijk vind je nog enkele leuke films! Op youtube kan je ook altijd leuke dingen vinden. Weet niet of je van de lama's houdt?

12. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    @claudianoa,Vreemd dan ga ik t nog n keer proberen.
    volgens mijn heeft de rest m wel ontvangen.

@nijntje,Leuk dat t doopfeestje n succes was.
    We geven een klein feestje alleen voor familie en goeie vrienden.

@jt en mikky,Hoe is t met jullie??

@kat,ik trek gewoon een legging aan met n jurkje erover.
    Hoef niet voor mij een trouwjurk .

13. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    claudianoa,Heel raar maar ik krijg m niet verstuurt naar je.
    Krijg m iedere keer terug met een fout bericht.
    Heb je hyves???

14. claudianoa

claudianoa Fanatiek lid

13 sep 2009
    1.724
    0
    0
    heb je toegevoegd op hyves;)

15. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ja, dat hoefde voor mij ook niet. Ik had ook gewoon een zw jurkje ;)

Zo'n klein feestje is heel plezant hoor. Heb je tenminste contact met iedereen die op je feestje aanwezig is. Hoewel een groot feest ook altijd leuk is, maar niet zo aan mij besteed...

Trouwens ano, mijn zus had op het doopfeestje kleine cupcakes gemaakt! :D Alleen de glazuur erop lukte niet zoals gehoopt, maar ze had ook een cake gemaakt in de vorm van een rups :) Elk deeltje was een apart cakeje en daar had ze glazuur over gedaan. Vind het erg jammer dat dat allemaal op was! :p

16. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    @nijntje,Leuk dan is je zus crea bezig geweest.
    Ik zit ook altijd te tobben met dat glazuur.
    Is of te dik of te dun.:D

17. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    @nijntje, fijn dat de doop leuk was! Benieuwd naar de foto's ja!
    was het verder eten ook allemaal zoals verwacht?

@ano , ga je bijna trouwen ja? Wat gaat de tijd hard dan hè! Wel leuk een intiem feestje, je moet altijd doen waar je jezelf goed bij voelt toch! Wel foto's maken hoor, trouwen is trouwen!

@claudia,nu al vervelen? Dat vind ik knap ghihi! Ik verveel me echt werkelijk nooit!!! Zelfs niet nu ik al zo lang thuis ben en zo weinig kan!, heb altijd wel iets te doen (en nee niet alleen maar tv kijken hoor!!:D) maar een tip bv een leuke serie niet kijken maar achter elkaar opnemen (heb je upc digi?) en dan terug kijken als je je verveeld? Hoe is het met noa gegaan vannacht?

@kat, hoe is de nacht vergaan? Vermoeiend is het allemaal wel hè,maar hij zal het allemaal waard zijn!!
    bedankt voor het duimen op rechts maar links heeft al weer de overhand helaas...

@mikky , hoe is het , trek je het allemaal nog een beetje?>

@hier, zelfde bekende pijntjes en dingetjes
    Moet ergens deze dagen een ei hebben maar nog geen poistieve ovu-test maar dat kan nog komen ! En dan wordt het weer 2 weken in spanning zitten, blegh wordt steeds zwaarder nu een jaar verder maar ach t kan altijd erger?!
    weekend druk hier in huis geweest en het wordt allemaal steeds mooier!
    Zou er bijna foto's van gaan maken maar nee hoor!:)

18. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    @ jt: Zeker foto's maken! :D Dan valt de voor en na goed op :p

We hadden een pastabuffet besteld, zoals met ons huwelijk. Heerlijk! Alleen heb ik niet veel gegeten, vraag me niet waarom :D Had ook niet zoveel honger, maar hebben er gisteren nog heerlijk van gesmuld! ;)

Zal van de week proberen al de foto van de rupscake te mailen! Van het feestje heb ik niet zoveel foto's, maar wel van in de kerk. Hoop dat m'n man ze morgenavond bij heeft, want ben er zelf heel benieuwd naar!

Zo, ik ga m'n bedje in! Morgen even langs m'n werk om m'n verlof voor volgende week te regelen en al voor m'n man z'n verjaardagscadeautjes gaan kijken. Want dat is ook al weer bijna zover (11 september)! Dus weer een feestje hier in huis :p

19. claudianoa

claudianoa Fanatiek lid

13 sep 2009
    1.724
    0
    0
    @nijntje ja de lama's vinden we erg leuk we hebben alle dvd's

heb de dvd's nu gevonden van mcleod's daughters dus ben verder gegaan bij deel 4 alleen deel 5 en de rest mis ik dus die ben ik hard aan het zoeken samen met de dvd's van grey's anatomy

@jt ja ik verveel me heel snel hihi heb net wel 200 adv. geplaatst op mp met meidenkleding dus ben weer even bezig geweest hahah

@ano de foto's zijn echt leuk echt een super leuke kamer is het geworden hoor

@hier noa heeft vannacht doorgeslapen voor het eerst weer jippieeeeeee ik was gewoon verbaast want ook ik kon nu eens doorslapen.zal niet te hard juichen want heb geen idee voor hoelang het gaat duren

20. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    @ claudia: Moet gek zijn, zo ineens weer doorslapen als je de gebroken nachten gewend bent! Maar super voor je! Ik duim dat het zo mag blijven gaan! ;)

Oh, je hebt de dvd's van de Lama's! :D Wij kijken op youtube geregeld naar afleveringen. Vooral dat stukje van guus meeuwis, super gewoon! :p

Ben ik vanmiddag op m'n werk geweest, krijg ik te horen dat ik nog een tijdje met mijn vervanger moet werken :( Zo'n irritante kerel!

Morgen om 15u voor de eerste spuitjes van Ward... Kijk er wel wat tegen op, maar ja, hij moet erdoor he.

Deel Deze Pagina