GEFELITEERD met Noa. Leuk een dora taart! Dat zijn van die leuke dingen die je met kinderverjaardagen doet. Wat krijgt ze voor haar verjaardag? jt, ik hoop dat je je snel wat beter gaat voelen!! Knuffel van mij!!
dank jullie wel ze is alweer 3 geworden pff gaat veels te snel. van ons heeft ze de vtech smile computer gehad ze is heel leergierig en met die comp. kan ze een hoop leren. oja de taart zo hij was super vonden we zal de foto erbij doen ze is zo verwend niet normaal hele leuke dingen gehad.
wouw gave taart, die wil ik ook wel ja volgens mij heb ik vandaag of morgen mijn ei. joehoeeee ovu testjes zijn een uitkomst voor mij, want ik voel niets maar die streepjes worden weer donkerder. Dus het zit er aan te komen!!
Claudia: gefeliciteerd met Noa! Echt een leuke taart. Mikky: jij hebt ook een laat ei dus. Heb die van mij pas gehad (dag 22). Maar ben al blij dat m'n cyclus korter geworden is! Heb verder niet echt terug gelezen hoor Hoop dat het verder goed gaat met de anderen.
ja klop yasmin, mijn cyclus is ook wat langer dan gemiddeld. Doe je niets aan. Was bij kat12 ook en zie nu... ze is hartstikke zwanger
inderdaad mikky Goed dat die ovutestjes je helpen! Ik kon het merken aan mijn slijm ook dat ik in mijn vruchtbare dagen was, mss daar ook eens extra op letten? In elk geval: veel klusplezier claudianoa: proficiat met de verjaardag van je dochtertje, 3j is al heel wat hé! jt: hoe gaat het? Pijn wat aan het verminderen?
Wat een leuke taart Claudianoa!!! Leuk dat je zo'n fijn feestje hebt gehad! Hier is het iets minder... Gisteren weer moeten overgeven. Gelukkig is het bij 1x gebleven, maar voel me nog altijd niet super. Als ik honger voel opkomen, moet ik eten (net als aan het begin van m'n zwangerschap ) Ben wel naar m'n werk gegaan, maar als het niet gaan dan ga ik terug naar huis.
Ja werken lukt voorlopig redelijk. Moet wel constant eten en heb veel dorst. Maar drink maar kleine slokjes om m'n maag niet te veel te belasten.
Gisterenavond heb ik goed kunnen eten en voelde ik helemaal niets meer. Vanmiddag wafeltjes gegeten voor de verjaardag van m'n collega en gelijk weer misselijk... (ondertussen is het wel weer over) Darmen liggen precies ook wat in de knoop, dus misschien toch buikgriep? Maar ik meld het morgen bij de gyn. Ja 't is hier inderdaad stil! Er zitten er veel op het wachtbankje denk ik. Wel leuk dat je een banner hebt! Hoef ik niet meer te vragen hoe ver je bent Morgen heb ik een dagje verlof en probeer ik je de beloofde buikfoto te mailen!
hallo, Hoestie hiero??? Hier wel goed alleeen druk druk mijn opa ligt in het ziekenhuis dus veel heen en weer rijden naar ziekenhuis.
ja, ik zou het toch ook zeggen aan de gyn. Wat leuk dat je morgen alweer mag gaan! Ik ben een beetje ongeduldig aan het worden (nog 2.5 weken wachten). Voel ons boeleke nog niet, en verlang totdat ik weer eens bevestiging krijg dat alles ok is daarbinnen En ja, stuur die buikfoto maar door! Ben al benieuwd Kzal dan ook eens eentje doorsturen. Het probleem is dat mijn buikfoto's op de viedocamera staan (kan je zowel mee filmen als foto's trekken) en niet op ons fototoestel, dus ventje zal eens moeten helpen ano: hier ligt mijn opa ook in het ziekenhuis sinds 2 weken. Maar ik ga maar 1 keer per week. Maar als je meer gaat, kan ik me wel inbeelden dat het druk is! Hopelijk niet te ernstig?
buikfoto`s!!! Ben nieuwsgiering , mag ik ze ook zien? Ik dacht al ano dat je druk was, zag je hier weinig. Is het ernstig van je opa?
Even snel voor ik me klaar maak en moet vertrekken voor de echo. Gisterenavond heeft mijn vriend voor het eerst baby voelen schoppen Het was al de hele dag druk en toen ik naar huis reed van m'n werk werd het er niet beter op Thuis was ie iets rustiger, maar opeens begon ie weer. Moet zeggen, hij glunderde wel! Ben ondertussen heel zenuwachtig voor de echo... Het zal middag zijn voor ik terug thuis ben, want heb vanalles op het programma staan. Maar breng zeker verslag uit! @ Kat12: Hier ook lang moeten wachten hoor! Er zat 5 weken tussen de vorige echo en deze... Maar het is eindelijk zo ver! Ik voelde de eerste plofjes met 16 weken, dus wie weet voel je ze een van de dagen ook Ik voelde ze dan alleen als ik heel stil in bed lag... @ mikky: Zal anders de foto naar iedereen mailen. Mijn gezicht staat erop en dan zet het hem niet zo graag in m'n album. Misschien dat jullie namiddag of vanavond post hebben! Tot straks meiden!!!
@ nijntje: spannend, weer een echo! En zo leuk dat je vriend (verloofde ) je beebje heeft gevoeld! Zalig! Ik heb al 3 plofjes gevoeld, ook als ik in bed lag Maar das ondertussen al weer paar dagen geleden. Wel schattig eigenlijk, ik verlang tot ik meer voel! Nu zat er veel tijd tussen de echo's, maar op de volgende zal ik dan maar 3 weken wachten @mikky; tuurlijk mag jij mijn foto ook zien! Ik zal vnvnd of morgen eens ventje lastig vallen
hallo, Het is best wel ernstig met mijn opa dus probeer iedere dag even langs te gaan. Ze weten nog niet precies wat hij heeft maar het is niet best dat wisten ze wel. Dus dan wil ik iedere dag wel even bij hem kijken. Alleen vandaag lukte het niet want moest werken en de bezoektijden zijn dan klote als ik de middag heb dan kan ik net niet langsgaan. Hoe gaat het op het wachtbankje?? Al kwaaltjes??
Echo is goed gegaan gisteren. Alles dik in orde met hem of haar Gyn heeft geprobeerd om een 3D echo te maken, maar het lag met het achterhoofdje naar voor. Dus eigenlijk zagen we er niets op. We hebben ook een handje in 3D gezien... Als we willen kunnen we volgende keer weer in het ziekenhuis een echo laten maken, dan probeert ze opnieuw een 3D echo, maar dan moet ik en m'n vriend (tegen dan man ) speciaal verlof nemen. Dus denk niet dat we dat dan gaan doen. Enige minder positieve is dat m'n placenta momenteel voor de baarmoedermond ligt. Op zich niets om me zorgen over te maken, maar m'n moeder heeft dit dus ook gehad toen ze zwanger was van mij. Bij haar ging dat gepaard met veel bloedverlies. Als ik dit moest krijgen, is het platte rust Dus zullen we ons maar wat rustig houden en mag ik niet meer verven van m'n vriend en ouders... Normaal gezien komt dit zelden tot nooit voor bij een eerste zwangerschap. Maar het kan zijn dat het zichzelf nog goed zet. Indien niet, wordt het een keizersnede. Maar dat is niet iets waar ik enorm tegen op zie. We zien wel Ben er gisteren niet meer aan toe gekomen om foto's door te mailen. We zijn uitnodigingen gaan rondbrengen van ons huwelijk en heb al wat suikerbonendingen gevuld. Nu wachten tot de rest geleverd wordt Volgende afspraak moet ik weer 5 weken wachten! Pfff! Maar ik kan m'n zinnen nu wel wat verzetten door het aankomende huwelijk. Dus dat helpt dan wel Voor degenen op de wachtbankjes: mijn duimen draaien!