clubje voor meiden die vanaf augustus 2009 stoppen met de pil DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ano, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Het is hier nogal kalm de laatste dagen! :D

Ik ga zo met m'n zus naar Mixs & Meggy, een baby-kinder-... beurs in Hasselt. Denk dat je het wat kan vergelijken met de 9-maandenbeurs, maar denk niet dat het zo groot gaat zijn.

2. mikky1982

mikky1982 Bekend lid

19 aug 2009
    772
    0
    16
    ja het is stil hier he, volgens mij ziten er een paar op het wachtbankje..

leuk een beurs dat lijkt me ook wel wat. Al die leuke dingen. Volgens mij wordt je er wel hebberig van :D

3. claudianoa

claudianoa Fanatiek lid

13 sep 2009
    1.724
    0
    0
    hier 1 op het wachtbankje pfff en maar wachten
    ik heb de laatste 3 dgn steekjes linksonder in me buik maar ja wat het is geen idee
    ik ga me proberen in te houden met testen want de teleurstelling is elke keer weer te groot

@ano hoe is het met je opa??

4. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Beurs is dik tegengevallen! Het was er maar heel klein. Zijn anderhalf uur daar geweest, maar hebben we nog een tijdje met m'n nichtje gebabbeld, iets gegeten... Maar ben wel van een paar dingen wijzer geworden, dat wel. En mijn zus heeft een pakket met huidvriendelijke wasproducten gewonnen. Le chat, ik weet niet of jullie dat kennen in NL. Maar dat raden ze aan om de kinderkleertjes de eerste maanden mee te wassen. En vermits zij nog bij m'n ouders woont, hebben wij het pakket gekregen. :D Maar we hebben wel plezier gehad met z'n twee :)

@ claudianoa: Nog 4 daagjes in spanning wachten... *duim duim*

5. claudianoa

claudianoa Fanatiek lid

13 sep 2009
    1.724
    0
    0
    4 dagen of 2 dgn of 6 dgn ik weet niet meer wat me cyclus is haha ik heb de banner gezet op 32 en in me agenda weer op 30 maar wat het word geen idee. maar duimen blijf ik wel

6. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    @nijntje,Jammer dat de beurs klein was.
    Ik vind het ook altijd leuk om naar beursen te gaan.

@claudianoa,Mijn duimen draaien hoor.

@hier,Met mijn opa gaat het nu ietsjes beter.
    Alleeen wel slecht nieuws gekregen hij mag waarschijnlijk volgende week naar huis maar hij heeeft niet zo heel lang meer te leven.
    Dus dat is wel even schrikken.
    Maar hoelang dat hij nog heeft dat weet niemand.
    Maar zelf knapt hij nu wel iets op.

7. claudianoa

claudianoa Fanatiek lid

13 sep 2009
    1.724
    0
    0
    jeetje dat is idd slecht nieuws zeg ik hoop op het beste voor je hoor.

jammer als zo'n beurs tegen valt idd ik ben wel eens naar de jonge gezinnen beurs geweest die vond ik ook zo tegen vallen. zaterdag ga ik naar de huishoudbeurs ben er nog nooit geweest dus weet niet of het wat is.

8. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Op tv zeiden ze gisteren dat het een grote baby- en kinderbeurs was. Mijn zus en ik hebben daar eens goed mee gelachen! :D

@ ano: Wel fijn dat je opa naar huis mag. Dat doet zo'n oudere mensen goed. Daar knappen ze soms meer van op dan van medicijnen! Hopelijk kunnen jullie nog wat mooie momenten met hem meemaken.

9. claudianoa

claudianoa Fanatiek lid

13 sep 2009
    1.724
    0
    0
    vandaag zou ik volgens de 30 dgn ongi moeten worden maar ik voel nog niks opkomen wel weer een paar keer steekjes gehad links onder maar ik ben bang dat we door gaan voor ronde 6 terwijl we goed bezig zijn geweest. ik durf gewoon geen test te doen bang voor de teleurstelling

10. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    claudianoa,Wie weet kan het toch raak zijn deze maand.
    Al had ik vorige maand ook veel last van steekjes wat me goede hoop gaf maar helaas

11. claudianoa

claudianoa Fanatiek lid

13 sep 2009
    1.724
    0
    0
    het zou idd kunnen het blijft 50% he
    maar ik voel verder niks behalve af en toe de steekjes verder is het gewoon als iedere andere dag. we zullen zien vandaag dag 30 en pas na 35 ga ik testen mocht het weg blijven aangezien me cyclus ergens tussen de 30 en 35 zit

12. mikky1982

mikky1982 Bekend lid

19 aug 2009
    772
    0
    16
    @ ano, sterkte

@ claudia ik ben voor je aan het duimen!! O ja en natuurlijk ook voor me zelf ;)

13. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    hey meiden

ben ik einedelijk weer...
    had vorige wk zondag ochtend zo vreselijke pijn, huisartsenpost gebeld ,onderzoek gedaan,mega posi test,ben direct doorgestuurd naar t ziekenhuis en daar na echo direct opgenomen voor de operatie
    buitenbaarmoederlijke zwangerschap...
    alsof de hel losbarstte,ben zo vreselijk bang geweest en ontzettend veel pijn gehad!!
    ze hebben helaas mn linkereileider weg moeten halen
    was blijkbaar maar net op tijd want die stond op knappen,veklaard de pijn
    na mn operatie ook nog heeel veel pijn,wat complicaties gehad, meost donderdag weer terug omdat de ha bang was dat ik inwendige bloeding had maar dat was t gelukkig niet!
    kan nu eindelijk weer een klein beetje uit de voeten zoals mezelf opfrissen en thee zetten maar dan ben ik daarna helemaal op
    heb vanaf net een laptp te leen dus kan eindelik ff jullie op de hoogte brengen vanaf de bank!

hoop dat goed gaat met iedreen want heb nog niks terug gelzen!!

14. claudianoa

claudianoa Fanatiek lid

13 sep 2009
    1.724
    0
    0
    jeetje jt dat is nogal wat. toevallig moest ik aan je denken vandaag omdat het al even geleden was dat je hier was. ik wens je veel beterschap.
    hebben ze toen de gyno de miskraam constateerde geen echo gemaakt???

15. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    jawel maar die was alleen op de baarmoeder want ze verwachtte toen al die mk dus toen hij leeg was is het appaaat ook uit gezet
    maar de gyn zegt dat ik het hun nit kan kwalijk nemen want zoiest is niet gemakkelijk of eigenlijk niet te zien of een echo

16. claudianoa

claudianoa Fanatiek lid

13 sep 2009
    1.724
    0
    0
    en hoe lang duurt je herstel nu schatten ze in?? doe in ieder geval maar lekker rusitg aan en kom goed tot rust.

17. Kat12

Kat12 Bekend lid

3 sep 2009
    578
    0
    0
    oh meid toch! Wat een klap!
    Laat je maar goed verzorgen, en neem maar alle rust die je nodig hebt! Dikke knuf, en spoedig herstel, xx

@ claudianoa en mikky: spannend, nog een paar daagjes. Hopelijk goed nieuws hé

@ ano: sterkte met je opa

18. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    @ jt: Wat vreselijk zeg! Beterschap!

@ hier: Ik weet zonet dat ik officieel afgestudeerd ben! :D Was een opleiding via m'n werk aan't volgen, waarvoor ik 6 jaar tijd had om alle vakken te volgen. Maar ik sta al zo lang op de wachtlijst voor een aantal vakken, dat ik in september me terug voor andere dingen ging inschrijven. Maar blijkbaar kom ik nu in aanmerking voor een overgangsmaatregel omdat er nu minder vorming voor nodig is! In juni krijg ik m'n diploma!!! :D Zal waarschijnlijk pas in september m'n diploma gaan ophalen, want juni...? :p

19. Kat12

Kat12 Bekend lid

3 sep 2009
    578
    0
    0
    @ nijntje, wat een leuk nieuws seg! In juni zal je idd andere leuke dingen aan je hoofd hebben hé:D
    Proficiat!

20. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Dank je wel! :D

Deel Deze Pagina