clubje voor meiden die vanaf augustus 2009 stoppen met de pil DEEL 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door claudianoa, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. claudianoa

claudianoa Fanatiek lid

13 sep 2009
    1.724
    0
    0
    @ano
    wat een heerlijk mannetje zeg en wat een lekkere bos met haar heeft hij al.hoe gaat het met de bv?

@nijntje
    zit ward misschien in 1 van de regeldagen??

@jt hoe is het verder met jou??
    allerheiligen is volgens mij iets voor beide geloven. ik ben katholiek maar hou me er eigenlijk niet mee bezig haha weet alleen dat carnaval officeel een katholiekfeest is.

@hier
    de bv loopt nu erg terug ik kolf alleen nog om ze te legen en wat we hebben geven we en de andere voedingen geef ik gewoon nutrilon. Hij doet het goed erop dus we zullen zien. morgen met noa naar het consultatieburo en dan vraag ik gelijk of ze tygo willen wegen.

2. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Denk het niet... Er is ook een sprongetje gaande... Overdag slaapt hij heel makkelijk in, maar 's avonds gaat het gepaard met het nodige gehuil. En het enige dat dan helpt is hem tegen mij aanleggen in bed, daar wordt hij rustig van. Maar wil er geen gewoonte van maken, maar 't is moeilijk. Normaal zou ik morgenavond gaan werken, een uurtje of 2, maar als hij zo onrustig is, laat ik m'n man ook niet graag alleen met hem...

Als Tygo het goed doet op de kv en goed aankomt, dat is ook belangrijk. Je hebt bv geprobeerd... Ik ga, als Ward goed blijft groenten eten, volgende week waarschijnlijk met 's middags kolven stoppen. Wil graag zo lang mogelijk, maar begin het kolven stilaan beu te worden. En misschien dat we met kv wel een duidelijk ritme qua voeding krijgen.

Ga Ward nu nog even wakker maken en dan maar hopen dat hij nog eens wat langer slaapt. Trusten iedereen!

3. claudianoa

claudianoa Fanatiek lid

13 sep 2009
    1.724
    0
    0
    ben ik wel met je eens ik ben het kolven ook zat en heb me daar een paar gevoelige tepels daar word je eng van.
    ik kolf nu 3 a 4 x op een dag weet eigenlijk niet een goede manier om te stoppen me ma zei gewoon opbinden door een te strakke bh aan te doen dat deed ik gister en toen stonden ze op klappen dus even kolven en werd vannacht wakker van de pijn in me borsten door die bh dus heb toch weer de goede aan gedaan.

een sprongetje ja dat kan idd ook daar reageren ze ook zo op

tygo moet om 11 uur weer eten maar krijg hem vaak niet wakker dan.en als ik hem wakker krijg eet hij nooit zijn fles helemaal op

4. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Afbouwen met bv is telkens een kolfbeurt laten vallen. Een week of 2 per beurt afbouwen moest ik tellen zei de vroedvrouw... Dan heb je minder last van stuwing. Toen ik met de late namiddag ben gestopt, is dat heel vlot gegaan eigenlijk.
    Met opbinden moet je zien dat je geen borstontsteking krijgt he.

Als ik Ward wakker maak voor z'n fles, dan is hij even wakker, neemt de speen en doet dan z'n oogjes toe. Maar drinkt ook lang niet een hele fles...

Vannacht eindelijk weer eens een goeie nacht: hij lag er om half 9 in en is pas rond half 6 gekomen voor z'n fles. Beetje gedronken en dan heb ik hem om half 8 wakker gemaakt want hij moest vandaag naar de onthaalmoeder.

5. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    even snel ego:

Ben gestopt met de bv.
    Hij had er echt geen zin in om moeite te doen.
    Dus de melk liep terug.
    Dus nu gewoon aan de flesvoeding begonnen en hij reageeert er super goed op.

6. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Da's het belangrijkste! ;)

7. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Hoe gaat het met iedereen?

8. claudianoa

claudianoa Fanatiek lid

13 sep 2009
    1.724
    0
    0
    @nijntje hoe is het met ward gaat het al weer beter??

@ano hoe is het nu met je

@en met kat.jt en mikky

@hier met tygo gaat het goed gisteravond was hij heel ontevreden maar nu gaat het weer. donderdag moesten we met noa naar het consultatieburo en heb ik tygo ook nog een keer laten wegen hij woog nu 3300 gram. jippie boven zijn geboortegewicht wat een opluchting.
    ik moet deze week de huisarts terugbellen voor een afspraak. Hij denkt dat ik een lichte postnatale depressie heb.
    Door alle geburtenissen in de kraamtijd met mijn moeder en tygo heb ik niks verwerkt en geen genoeg rust genomen met dit als gevolg. heb ik weer.

9. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Oh Claudia, heb jij weer, inderdaad... Nu, moest het idd een lichte postnatale depressie zijn, dan zijn ze er in elk geval snel bij. Maar rusten is soms ook gemakkelijker gezegd dan gedaan, zeker zoals jij nog een dochtertje heb om voor te zorgen he...
    En super van Tygo, dat hij al boven zijn geboortegewicht zit. Dan zal hij nu wel de goeie kant opgaan!

Ward zit nu aan de groentepap en zijn gewicht begint de goede richting uit te gaan. Vorige week was hij niets bijgekomen, deze week 140 gram sinds zaterdag! We zitten nu op 5,730 kg. Vanmiddag niet zoveel groentepap gegeten, maar hij was ook moe. Hij slaapt nu voormiddag vrij lang, is dan ook vrij lang wakker om dan namiddag weer goed te slapen. Vannacht was hij om 2u15 al daar voor een voeding, maar een beetje gedronken en verder geslapen. Heb nu rijstebloem gehaald om vanavond in z'n fles te doen en dan hoop ik dat hij nog eens een keertje doorslaapt...

10. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    @claudianoa,echt klote dat je misschien een lichte postnatale depressie hebt.
    Wel fijn dat alles goed gaat met tygo.

@nijntje,gelukkig dat t gewicht van ward de goeie richting uitgaat.
    En dat hij ook nou lekker eet.

@hier,Gaat alles zijn gangetje.
    Ik sta er versteld van hoe snel alles gewoon is met delano erbij.
    Je hebt al helemaal een ritme.
    T scheelt dat ik ook al aardig opgeknapt ben.
    Alleen als ik te lang loop of sta nog een soort van drukkend gevoel beneden in mn vagina.
    Maar dat hoort erbij begreep ik.
    En af en toe weinig slaap omdat delano veel spookt snachts.
    De ene nacht slaapt hij goed door de andere niet.
    Maar ook daar wennen we wel weer aan.

11. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Zo, net weer even wat foto's doorgestuurd om te laten afdrukken. Maar liefst 243! :$ Wel niet allemaal voor mij alleen hoor, de grootouders krijgen er ook een aantal ;)

@ ano: Wat fijn dat je zo goed herstelt. Dan kan je volop genieten van je kraamperiode he.

12. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    Zo dat is weer ff geleden, gaat steeds slechter hier,

Heb vorige week verst.kies moeten laten trekken, dat is net voor het weekend gaan ontsteken, ztrdg naar de nood tand arts dienst en heeft me een antibiotica kuur van 7 dgbn gegeven

Overleg gehad met gynaecoloog vandaag daarover en ze hebben liever dat we deze maand overslaan omdat het anders een verhoogd risico is .....

dus dan wel geen ongesteld heid of wat maar het verdriet is het zelfde, wéér niet raak dus deze maand, ik vind het allemaal zo oneerlijk!
    En nu met deze pijn erbij ook nog eens boven op alles ... Ik trek het niet, loop bijna alleen maar te huilen het lijkt zo uitzicht loos ........
    pijn pijn pijn en dan nie teleurstelling steeds .. het is me teveel

@ ano, ben blij voor jou dat dylano het zo goed doet! En dat het lijkt of het nooit anders is geweest!

@claudia, hoop niet dat je een posnatale depressie heb, dat zou heel erg zijn

@nijntje, wat een hoop foto's, ook van de doop? Wardje doet het goed met eten zeg!

@ Kat , hoe is het en met ewout? Klaar met het schilderen en alles?

@mikky, hoe is het nu .......

13. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ja ja, die van de doop zitten er eindelijk bij. Denk dat ik van de 180 foto's (enkel van in de kerk) er een 60-tal gekozen heb? Dus dat valt mee he ;) Maar heb er ook van m'n zus enzo doorgestuurd. Ons internet is veel sneller, dus dan doen we dat maar in 1 keer. Zusterliefde... :D

Oh meid, dat klinkt echt niet goed allemaal he. Weer een gemiste ronde :( En dat door zo'n stomme kies... Hebben jullie ook al resultaten gekregen of is dat pas voor volgende week?

Brrr, heb het koud op 't werk. Ze hebben het raam open gehad op de vergadering, maar krijg het niet meer warm... Dadelijk maar vertrekken ;) Moet niet vergeten om eten voor onze hond te gaan halen, want weet zelfs niet of ik voor vanavond nog genoeg brokjes voor haar heb :)

14. mikky1982

mikky1982 Bekend lid

19 aug 2009
    772
    0
    16
    ano, mooie foto`s hoor.

lieve lieve jt, dikke knuffel van mij!! Ik kan het niet vaak genoeg zeggen maar begrijp je heel goed hoor.
    Hier gaat het ook niet goed. Over 8 dagen krijgen we te horen hoe nu verder. Ik ben zo bang dat ze gaan zeggen ivf en dat betekent dat we nog maar 1 kans hebben op een kindje en anders is het over en uit!!!
    Want dit vreselijke kabinet heeft besloten nog maar 1 ivf behandeling te vergoeden i.p.v 3!!!! Klootzakken!! Ze hebben echt geen idee!!!
    Hoorde gisteren dat ik weer een zwangere nicht erbij heb. Dus dat is nummer 3. Ik kan ze wel wat aan doen..... echt hoor dat (niet) zwanger worden haalt het slechtste in me naar boven. Ik word er echt geen leuker mens van. Zit thuis alleen maar te janken. Het lijkt zo uitzichtloos allemaal. Zo ik zit weer lekker te klagen geloof ik...:p

15. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    Het lijkt net of ik het laatse stukje van jou zelf geschreven heb .... bbbrrrrr
    Wat een k***zooi allemaal!!! en waar moet je het positieve nog uithalen? Dat is haast niet te doen!! Ik ben op, echt op maar ja dat zal ook wel weer bij trekken
    Ken je het boek open zenuw? las er iest over , aan de ene kant wil ik hem bestellen, aan de andere kant denk ik dat het te vroeg is ofzo ... Al die meiden die al tig behandelingen hebben gehad ...maar ja mmm is mmm dat geven ze ook juist aan, weet het niet ...

Wat betreft dat kabinet , dat is wel zo belachelijk, voor paar weken terug had ik jou ook die petitie gestuurd toch?
    Maar is wel sprake dat het in een aanvullend pakket wel kan komen maar dan betaal je je elke maand helemaal scheel ....
    Maar ja ineen x €5000 ophoesten gaat het ook niet worden hè?
    belachelijk!!! maar ja het overgrootte deel van nl moest zonodig rechts stemmen, lekker handig:x

Eeen hele dikke knuffel terug voor jou, vind vreselijk dat we dit allebei moeten doormaken!
    Ik ga nu al voor jou duimen voor de 16e, wij mogen 3 dgn later ....

16. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    @ mikky: Wat erg dat je in het geval van IVF maar 1 kans zou krijgen ipv 3! Die ministers beslissen maar op, maar met een mens wordt er nooit rekening gehouden...

En als je eventueel naar België of Duitsland zou gaan? Wordt het dan ook niet meer vergoed? Heb er geen idee van hoe het allemaal werkt als je naar het buitenland zou gaan.

Maar ik duim dus ook heel hard voor je mee de 16de! Dikke knuf!

(Klagen kan af en toe eens opluchten ;))

Ik schrijf momenteel ook meer mee bij de juni-mama's omdat ik het ook moeilijk vind om hier verhalen neer te zetten, terwijl jullie het zo moeilijk hebben. Maar denk heel veel aan jullie!

17. Kat12

Kat12 Bekend lid

3 sep 2009
    578
    0
    0
    @ mikky: das toch echt niet te doen 1 poging!!!! hier in belgië krijg je er 6 terugbetaald! Pfff.

@ jt: ik versta dat je helemaal op bent hoor. Beetje begrip op je werk zou niet misstaan. Ik duim heel erg hard voor je dat de arbo donderdag wat inschikkelijk is. Deze keer moet je mss toch overwegen om je niet op te maken, dat ze de pijn in je ogen goed zien! Je zal niets moeten spelen of overdrijven, ben er zeker van dat ze de pijn goed gaan zien, diene mens zal toch wel beseffen dat je zoiets niet kan spelen en dat het menens is!
    Hoe gaat het nu met je tand?

Meiden: nog een week en jullie zullen beiden wat meer weten. Hopelijk zorgt dat voor wat nieuwe energie. Het is zo belastend hé enkel nog aan zwanger worden denken en al die teleurstellingen. Het tij zou mogen gaan keren voor jullie.

Dikke, dikke knuffel!!!!!

18. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    @jt en mikky,EEn hele dikke knuffel.
    Een hoop pech voor jullie hoop echt dat t snel betere tijden aankomen

19. mikky1982

mikky1982 Bekend lid

19 aug 2009
    772
    0
    16
    @ nijntje, je moet je niet inhouden hier hoor met je verhalen neer te zetten. Wij zouden precies hetzelfde doen! Dus dat begrijpen we heel goed. Zolang wij hier lekker mogen klagen, schelden en verdrietig zijn mogen jullie alle babyverhalen en ervaringen delen natuurlijk.

@ kat, in belgie 6?!?!? wow wat een verschil he.

@ nijnje, ik ga me wel verdiepen hoor als het zo ver is. Als er nog maar 1 ivf vergoed wordt. Ga ik misschien na 1 behandeling zelf verder maar dan wordt het wel in Belgie denk ik. En dan moet ik wel nu al beginnen met sparen! Maar het stelt mezef gerust als ik nu al ga sparen, heb dan het idee dat ik dan meer kansen heb.

@ jt, dat boek open zenuw wordt huilen natuurlijk. Dus wacht er nig ff mee. Ik lees altijd in de trein dat lijkt me met dat boek niet zo handig :p. En ik ben blij dat ik niet rechts gestemt heb. Kan ik mezelf niets verwijten.

@ ano, thanx

20. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Natuurlijk mogen jullie klagen en verdrietig zijn! Dat is jullie volste recht!

België lijkt mij ook gemakkelijk ivm de taal enzo om naartoe te komen. Ik duim natuurlijk dat het niet nodig moet zijn! Eigenlijk is het ongelooflijk dat je moet sparen om je droom te kunnen verwezelijken...
    Wij hebben ook al gebabbeld thuis, van stel we gaan voor een tweede en het zou niet lukken. Dan gaan wij niet de mmm in, want er zijn zoveel koppels die het geluk nog niet hebben van eentje te hebben. En dat geluk mogen wij wel al ervaren.

Deel Deze Pagina