@ jt, oooo gelukkig is het meegevallen!!! En wat een domme actie van je werk onm te liegen zeg. Zo zie je maar weer niet alle bedrijfsartsen zijn hetzelfde. Ze zullen er wel spijt van hebben want dit is natuurlijk niet wat ze hadden gehoopt! haha sukkels!! Na deze spannende week rustig opnouwen, klint goe he meid. @ ano, leuke kraamcadeautjes gehad? En wel druk zeker met al die mensen maar vast ook heel leuk om je kleine mannetje te showen. @ claudia, arme tygo ik hoop voor je dat het niet te lang duurt. @ kat, ahhhh voor het eerst naar de creche. Hoe iz het gegaan?? @ hier, morgen is het zo ver. SPANNEND!! Ik hoop zo op goed nieuws!! Om 14:00 moeten we bij de gyn zijn.
ff gauw; Mikky hééééééééééél veel succes morgen, ik ga mega super hard duimen op een positieve uitslag van het bloed , hoop op heel goed nieuws voor jullie, dat zal meer dan tijd worden!!!! Ik zal aan je denken om 14:00 Hoop dat je een beetje kunt slapen straks, zet hem op! dikke knuf kat hoe heeft ewoutje het gevonden??
mikky, mijn duimen staan ook klaar hoor! veel succes! ewoutje heeft het wel goed gedaan in de crèche. Hij is daar al lachend toegekomen, en zijn mondje viel open van alle kleurtjes! Zo rondkijken dat hij deed! In de voormiddag heeft hij geweend en is hij moeilijk in slaap gevallen. Flesje over de middag ging vlot, in de namiddag ging het dutje ook vlot, flesje dan ook geen probleem in de namiddag. Ik had ingevroren melk meegegeven, en dat is dus gelukt. Om hem af te zetten, ging het wel, gelukkig was hij al eens naar mijn moeder geweest. Maar toen ik naar huis reed toen ik hem 's avonds was gaan ophalen heb ik wel een half uur geweend. Pff, voelde me zo schuldig dat ik hem weg had gedaan, terwijl ik thuis was... maar ik heb wel veel kunnen werken, en dat was de bedoeling hé. En zo kan hij rustig opbouwen, 1 dag in de week tot nieuwjaar en vanaf dan 4 dagen per week. Dan zal hij het al een beetje kennen hé. Twas echt raar... En mijn man was ook emotioneel! Hij toont niet altijd heel veel emoties en hij is het al gewoon van ewout niet te zien overdag, maar hij zei dat hij het heel raar vond en er veel aan gedacht had. Hij is zelfs later gaan werken om ewoutje mee klaar te doen voor zijn eerste dag. ano: fijn dat alles goed gaat. Veel bezoek is lastig hé, maar meestal wel leuk. En nu je gestopt bent met BV, is er ook wat druk weg hé. claudia: oei, arme Tygo, dat jongetje heeft al wat meegemaakt in zijn korte leventje, knuffel hem maar goed hoor!!! nijntje: al beslist over je bongobon?
Ja bouwgrond is niet goedkoop! En dan die extra kosten die er tegenwoordig nog bijkomen... Wij hebben net op tijd ons bouwvergunning gehad, anders moesten wij ook nog een heel ventilatiesysteem voorzien. Maar dat moest dus niet, gelukkig. Wij hebben voorlopig alles zelf gedaan aan ons huis, behalve ons terras hebben we laten leggen. Was een hels karwei geweest om dat zelf te doen en moest ook grond bijgebracht enzo... De traphal is vrij gemakkelijk bij ons. Hebben 2 muurtjes langs de trap en kunnen daar planken opleggen om de bovenkant te schilderen. Dat moet m'n man maar doen Het is nu gewoon een kwestie van af en toe de handen uit de mouwen te steken en er aan te beginnen. Als ik programma's zoals EHBL zie, dan heb ik zo'n zin om ook te klussen Plafond heeft me wel wat meer tijd gekost dan ik had voorzien. Dacht dat op een uurtje gedaan te hebben, niet dus... En dan nog een baby die geen zin heeft om te slapen, maar m'n zus is met Ward komen spelen. Over de bongobon hebben we nog niet beslist. Kan ten vroegste vrijdag bellen, want ben aan't werk. Willen een nacht extra boeken, vandaar dat ik het niet via de site kan doen. Maar zullen niet meer te lang mogen wachten want tussen Kerst en nieuwjaar zit het snel vol overal. Goed dat je het zegt van het reisbedje, dat moeten we nog vragen als er geen in het hotel zou zijn. Kunnen er eentje lenen, dus vind ik het te zot om er zelf eentje te kopen. @ mikky: Heel veel succes! Ook hier draaien de duimen!!! @ claudia: Zielig he, die spruw. Ward heeft daar ook last van gehad... Hopelijk werken de medicijnen snel. @ ano: Al leuke cadeautjes gekregen? Wij hebben nog steeds niet iedereen op kraambezoek gehad, maar vind het nu zo door. Maar ja, je kan moeilijk tegen de mensen zeggen dat ze niet meer op bezoek mogen komen he Hebben trouwens ook nog steeds doopsuiker, dus die mag ook nog op
Oh, gelukkig maar! 't is raar om ze weg te brengen als je thuis bent he. Vond het toen zo stil in huis... Als ik nu een dagje verlof ofzo heb, breng ik hem ook niet weg. Ook al krijg ik zoals gisteren niet veel gedaan, ik krijg het niet over m'n hart hem weg te brengen. En het huilen... tja, da's hier ook bij de onthaalmoeder. Ze moeten er aandacht delen he. Maar 't is zo grappig als ik hem breng, vliegen ze bijna allemaal te gelijk naar hem toe om te spelen Zo lief!
nijntje: werk in huis kan ik laten liggen, maar tis de bedoeling dat ik werk voor mijn echt werk, en als je je echt moet concentreren, gaat dat helemaal niet met zo'n spook in huis! De meeste hotels hebben babybedjes, maar je moet er vaak voor bijbetalen. En als je eentje kan lenen, is het snel meegenomen hé, zo groot is dat niet. Wij hebben ook geen op de geboortelijst gezet, omdat ik dat zoveel geld vond in vgl met een houten bedje, maar er stond eens een in de auchan in reclame voor maar 19 euro, en dan hebben we dat gekocht. Uiteindelijk is het toch al redelijk wat gebruikt geweest, we zijn ook eens een week naar zee geweest. Maar als je eentje kan lenen, ben je ook gediend hé Goed van jullie dat jullie zoveel zelf doen! Een plafond is lastig hé. Maar je bent toch al van 1 laag vanaf
Ja! Moest van m'n papa een steel op de rol zetten, dat ging makkelijker... Maar je blijft boven je hoofd bezig he. Toch een paar keren op de trapladder gestaan. Maar idd, we zijn al van 1 laag af! M'n man mag de definitieve kleur erop zetten Moeten we wel eerst nog behang enzo kiezen. 't is nu vooral dat je de gyproc niet meer ziet en zo hebben we ook alweer wat minder stof. Ja, werken voor je werk is anders dan huishoudelijk werk he. Ben je nu ook al aan't afbouwen met bv?
he meiden, helaas heb ik weer eens slecht nieuws gehad :x. Er is geen zaad gevonden bij mikkyman. Helemaal 0. Zo raar 1 keer was het super goed, 2 keer dood en 2 keer helemaal niets gevonden. Voor hun ook een raadsel. Ik moet stoppen met clomid. Zwanger worden op deze manier gaat niet. We komen op de wachtlijst voor icsi in Nijmegen dat is nog onze enige kans op een kindje. Dus jullie snappen vast wel dat dit echt verschrikkelijk k.. nieuws is. Het duurt nog zeker 4 maanden voordat we verder kunnen in dit traject. Als het niet langer is. Het is nu wachten op een uitnodiging uit Nijmegen dat we langs mogen komen voor een gesprek.
pffffffff, dit is echt geen plezant nieuws!!!!!!!!!!!! En die lange wachttijden ook altijd. Dat is in België ook zo. Frustrerend. Laat het maar allemaal efkes bezinken samen met je man. Dikke knuffel
nee nee nee wat een klote nieuws!!!!!!!!! Was al zo bang voor jullie ..... Wat raar eigenlijk dan hè, goed, dood , niks.. maar ja wat moet je ermee.. het is allemaal zo vreselijk oneerlijk een hele dikke knuffel vanuit hier,ik ga je niks zeggen verder om je op te beuren want dat helpt je nu allemaal helemaal niks, meid wat klote! toch een klein dingetje dan, nijmegen is super hoor, houdt dat in je achterhoofd, als je ziet hoe serieus en vlot ze met ons bezig zijn gegaan .... (en ze zijn daar vreselijk aardig en het is een prettige ruimte, alleen voor stellen met 'problemen dus niet tussen de standaard verloskundigen en gyn toestanden, kleuren, drinken geen naar ziekenhuis idee maar ja wat kan jou dat nu schelen, je wilt en hoort daar nie te komen:x) Ik wens je (jullie)héél veel sterkte laat alles rustig binnenkomen en neem de tijd die je nodig hebt, wij zijn er voor je
@mikky,Wat een klote nieuws zeg. Hele dikke knuffel en kom hier maar je frustraties eruit gooien. @claudianoa,Tygo maakt wat mee in korte tijd. Hoop dat de spruw gauw over is. @kat,fijn dat ewoutje t leuk vond opde creche. Is toch altijd moeilijk om je kleine daar achter te laten.'' @nijntje,pfff nu nog steeds visites bij jou. heb echt zoveel kAdos en geld gehad. weet niet meerwaar ik al die kados kwijt moet @jt,hoe is t bij jou enmet je werk?
Geld hebben wij al een deel op z'n spaarrekening gestort omdat we zoveel hadden liggen. En van hetgeen nu nog ligt kopen we dingen voor hem, zoals kleertjes. 't Is nu pas de eerste keer dat ik echt kleren voor hem moet kopen. Heel veel gekregen maat 56 en 62 alles gekregen zelfs! Maat 68 had ik niets, dus daar ben ik voor gaan shoppen. @ Kat: Het wordt Ieper! Vrijdag bellen om te reserveren.
@mikky wat een kl#te nieuws zeg en erg vaag dat ze niks kunnen vinden. meid we zijn er voor je dikke knuffel van mij ja tygo maakt wat door in 4 wkn tijd hopelijk is het nu over. de spruw vind ik zelf niet minder worden hopelijk vergis ik me want de medicijnen zijn bijna op
Welke medicijnen heb je? Ik had dactarine mondgel en zag het bijna wegtrekken... Vrijdagmiddag begonnen met smeren en zaterdagmiddag zag ik in z'n mondje ook al niets meer. Ik moest dat wel op voorschrift van de ha gaan halen.
ik heb nystatine geel spul waarvan ik 1 ml in zijn mondje moet spuiten. die gel had ik toen bij noa ook maar die schijnen ze niet te mogen onder de 3 mnd.die gel is echt goed
Ik zal straks eens op de bijsluiter kijken wat daar op staat. Ben even heel diep aan't nadenken, maar Ward was ook nog geen 3 maanden...
@ nijntje: en is het gereserveerd? wij gaan tussen kerst en nieuw nog een bongobon opdoen. Ontbijt deluxe. Ik zou graag eens naar hotel Bloom gaan, van Christel Cabanier (Mijn Restaurant). Nu zaterdag gaan we gaan eten met een Brasserie-Bongobon. En dan hebben we nog een cocktail bongobon Ik vind die bonnen echt super, maar als je trouwt en je krijgt er een hele hoop is het soms wel moeilijk om ze op te doen. Maar das een luxeprobleem hé @ claudia: betert de spruw? @ jt: heeeeeeeeeeeeeeeeeel veel succes morgen!!! xxx
jt, hoe voel je je? Ben je erg zenuwachtig voormorgen of valt het nog mee? Ik ga voor je duimen meid!! En ik hoop dat jullie beter nieuws gaan krijgen dan wij he!!!!!
Nee, ga morgen bellen. Je kan in de week maar tot 18u bellen en was toen pas net thuis... Ben benieuwd als je naar hotel Bloom gaat! Da's zo meer design daar he. Alle, hetgeen ik toch ervan op tv heb gezien. Zoveel bonnen is idd een luxeprobleem Ik heb m'n man ook nog ooit een cadeau gedaan maar hij heeft hem laten vervallen zonder hem te gebruiken Nu heb ik achter hem gezeten Vivabox vind ik ook wel leuk. Had vorige kerst ontbijt aan huis gekregen, maar vond voor de prijs dat het kost het ontbijt eigenlijk tegen vallen... Maar 't was wel gezellig. Had het op m'n man z'n verjaardag laten komen. De champagne hebben we nog niet uitgedronken, maar als ik geen bv meer geef wordt dat flesje wel gekraakt @ jt: Heel veel succes morgen!!! @ mikky: Hoe gaat het met je?