clubje voor meiden die vanaf augustus 2009 stoppen met de pil DEEL 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door claudianoa, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Dat doet de onze ook. Ene moment voel ik hem boven in m'n bm, leg m'n hand, is hij beneden ;) :D

Arme jongen! Hopelijk is het niet te erg.
    Hier op het werk zijn bij 2 collega's zieke kindjes. Eentje van 6m dat al bijna een maand continue koorts heeft... Was toch al naar een andere ka overgegaan als ik hen was. Zou het ene virus na het andere zijn, gisteren hebben ze nog een wisser genomen voor streptokokken... Arme meisje!
    Andere is 3 jaar en heeft net een longontsteking gehad, afgelopen weekend griep gekregen met pseudokroep... Dat het maar snel lente wordt!

2. Kat12

Kat12 Bekend lid

3 sep 2009
    578
    0
    0
    amai, dat is ook wel pech hebben dat de kindjes zoveel ziek zijn! Ocharme!

Van Ewoutje was het geleden van september dat hij eens een dagje koorts had gehad, luxe dus!

3. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Wij hebben hier ook veel geluk met ziek zijn. 2 oorontstekingen en een verkoudheid en een of ander virus met 3x overgeven op 5 dagen. Da's alles van oktober tot nu, dus ben ook wel blij dat hij een redelijk goed gestel heeft. Al zal het afwachten zijn wat het gaat geven als hij eenmaal naar school zal gaan.

Gisteren was het 'Ward-afmatten-dag' ;) :D Om 5u45 was meneertje al klaarwakker aan't springen in bed. Dus voormiddag maar gaan zwemmen en namiddag naar het dierenparkje maar daar stond een traktor die net iets meer interesse kreeg :D Daarna nog buiten geravot en het was vanmorgen 7u! Mama blij, mission completed! ;) :p

4. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    Nijntje lekker dat je zoveel hebt kunnen doen , was het bij jullie ook zulk prachtig weer ?

Hier geduld geduld geduld ;) eigenlijk helemaal niet zo leuk :) maar ja kan niks anders dan wachten hé ... Mijn man is ook helemaal hyper , en hij verzorgd me zo goed !gister samen een heerlijke dag gehad ,waarschijnlijk onze laatste zondag met zijn 2e :) Vanmorgen ging hij wel echt met tegenzin naar zijn werk , hij stelt zich toch ook onbewust erop in dat het zover zou zijn ,
    Niemand had verwacht dat ik zo lang zou lopen ( behalve ik zelf best wel hoor ;) )

5. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    De dag begon bewolkt, maar al snel kwam de zon erdoor. En 15°, zalig! 't Was precies of je de lente al rook.

Ja, dat wachten is vervelend he... En helaas kan je nu niet meer doen dan dat. Hoop toch dat jullie heel snel kunnen kennismaken met jullie kleintje mannetje. Nog heel even geduld. ;)

6. Kat12

Kat12 Bekend lid

3 sep 2009
    578
    0
    0
    jt, dan wordt het mss toch nog voor op mijn verjaardag! Oh, ik had echt ook nooit gegokt dat jij zou uitdragen, 40weken zeg, pfff... en zo'n buik, haha (je ziet hé, zo lachen met mijn buik, haha en nu heb je het zelf :D) Hopelijk idd de laatste zondag geweest met zijn tweetjes!

nijntje: buiten spelen helpt altijd om af te matten hé ;)

Ik zit thuis met de griep. Was nochtans ingeënt, maar er gaan twee varianten de ronde en ik heb jammergenoeg prijs. Echt ellendig, al sinds gisteren koorts, kom met moeite uit mijn bed. Lang geleden dat ik zo ziek was hoor. merk dus niet veel van de zon.

7. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Beterschap Kat! Heel vervelend om ziek te zijn als je kindje zich ook niet zo goed voelt...

Hier bewust geen griepspuit genomen. Vorige zwangerschap ook niet en ben eigenlijk wel blij. Hier op 't werk zijn er al een aantal griepgevallen (geweest), allemaal die ingeënt zijn...

8. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    Aaaaah beterschap lieve Kat ! Je steekt elkaar allemaal aan hé

#ikbenhetzooooooooozat:)#

9. mikky1982

mikky1982 Bekend lid

19 aug 2009
    772
    0
    16
    Ik kwam ff gluren of jt al mama was geworden, maar het blijft spannend!!

10. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Jt nog steeds niet bevallen??

Kat veel plezier met het kijken naar je kleintje vandaag! Ga je het geslacht ook hier laten weten of blijft het een verrassing?

Hier donderdag de 20 weken echo. En heb hem de afgelopen dagen voor het eerst gevoeld! De eerste keer schrok ik echt hihi was net in slaap aan het vallen hihi.

11. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Leuk! Iedereen gaat deze week :D

Wat fijn dat je het voor het eerst gevoeld hebt. Een speciaal gevoel he ;)

Jt is donderdagavond bevallen van een zoontje. 't Was een zware bevalling die uitgelopen is in een spoedkeizersnede. Meer weet ik voorlopig ook niet, maar 't is wel een prachtig kereltje zag ik op fb ;)

12. claudianoa

claudianoa Fanatiek lid

13 sep 2009
    1.724
    0
    0
    ben benieuwd wie als eerste de jongenslijn gaat verbreken

op de foto te zien is het inderdaad een mooi manneke
    jt gefeliciteerd meid

13. mikky1982

mikky1982 Bekend lid

19 aug 2009
    772
    0
    16
    Ben benieuwd naar het verhaal van jt! Hopelijk gaat alles goed met ze.

@ yas gaaf dat je de baby hebt voelen bewegen.

Wie moeten er nu deze week voor controle?
    Ik moet vanavond naar de verloskundige en donderdag naar het ziekenhuis voor de 20 weken echo. Ik vind het best eng.
    Heb de ook al gevoeld hoor, zo leuk! Niet vaak maar af en toe eens. Eerst twijfelde ik nog maar nu weet ik het zeker.

14. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Mikky, wat leuk dat jij het ook voelt! :)

Ik heb morgenvroeg om 8u 20w-echo. Zoonlief gaat vanavond logeren bij oma en opa, want anders moet hij al heel erg vroeg opstaan. Zh is een dikke 20 min rijden en moet me ook nog inschrijven aan de balie. Ben er veel geruster in dan bij Ward, ook omdat we al de 4 hartkamers hebben gezien, geen hazenlipje, gehemelte is mooi dicht, alle ledematen zijn goed gevormd. Maar toch is het spannend hoor! ;)

15. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Jt je zal het waarschijnlijk niet snel lezen maar bij deze nog GEFELICITEERD!!!! :D

@Nijntje zeker een speciaal gevoel ja! Elke keer als ik hem voel verschijnt er weer een glimlach op m'n gezocht :)
    Morgen is het dan zover voor je! Wilt je man het geslacht nog steeds niet weten ;)

@Mikky jij voelt de kleine ook nu! Leukkk!! Jij weet ook nog niet wat het wordt toch? Hier ook donderdag de 20-weken echo. Vk controle er meteen achteraan.

@Kat hoe was de echo?

16. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Nope, hij is vastbesloten ;)

Vanmorgen was ik aan't dromen dat een vriendin was bevallen (is helemaal niet zwanger ;)) van een jongen, toen was een ex-collega aan de beurt (is voor 12/4 uitgeteld, maar bevalt met ks dus zal iets vroeger zijn) en dan was het aan mij. Zo ben ik bij Ward het geslacht te weten gekomen ;) Maar ware het niet dat zoonlief ineens uit volle borst 'MAMA!!!!' begon te roepen ;) Grrr! :D

17. Kat12

Kat12 Bekend lid

3 sep 2009
    578
    0
    0
    haha nijntje, maar er volgen nog nachten vol dromen hé ;)

Yasmin en mikky: leuk dat jullie je kleintje ook al voelen!

Hier was echo gisteren PRACHTIG!!!! In tegenstelling tot nijntje ben ik deze zwangerschap een pak ongeruster en nerveuzer, dus de opluchting was heel erg groot dat alles goed was :)
    Mijn baarmoeder zit al erg hoog, zeker 26 à 27w van grootte, en ben net 21, maar dat was bij ewout ook zo. Dat maakt de zwangerschap veel lastiger zei ze, en ik kan het beamen: al bijna 9kg bij, pijnlijke en gezwollen benen al en het continu het zuur. Maar tis voor het goede doel :D
    Hier voel ik het kindje elke dag, je ziet zelfs al mijn buik bewegen, erg grappig weer. En wij weten het geslacht al, maar houden het nog wat geheim ;)

succes nog met de echo's allemaal! geniet er van en post dan maar wat info ;)

18. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Fijn dat je zo'n goeie echo had!!! En nu ben ik nog nieuwsgierig wat het bij jullie gaat worden :D
    Zoals het er dan naar uit ziet, zal jij misschien toch eerder je kleintje gaan hebben dan ons? Maar het belangrijkste is dat alles in orde is ;)

Zo, ik ga snel onder de douche, moet om 8u in het zh zijn.

19. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Echo was heel goed! :D Beebje zit perfect op schema, alles zag er goed uit. Bewoog ook weer mooi op het scherm. Wel geen 3D-beeld gehad deze keer, maar ach, alles is in orde, da's het belangrijkste! ;)

Over 5w heb ik pas een nieuwe afspraak. Maar ondertussen is het nog Pasen, gaan we op weekend, dus genoeg afleiding tot 24/4 :)

Mikky: hoe is het bij jou geweest gisteren?

20. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    Ha meiden

Even een bericht van mij

Zoals jullie al weten is Luca geboren ! Wat een wonder wat een geluk ,hij is zooooo mooi ! 3180 gram en 51 cm

De Bevalling was erg naar, wilde dolgraag thuis bevallen natuurlijk
    Begon 4:20 had om half 11 1cm en om 13u al 6cm! Hele heftige weeën met soms maar minuut ertussen, ppffff maar goed het kon nooit lang meer duren ! Dat deed het dus wel , had volledige ontsluiting ,maar kon persen wat ik wilde er gebeurde niks .... Dat was echt heel naar ,en de weeënstorm hield aan
    Uiteindelijk om 17u met ambulance opgehaald , in het zh dachten ze dat met de vacuüm hij er met 3 weeën zou zijn, maar zelfs die ellendige toestand hielp niet en werd het uiteindelijk een spoedkeizersnee ... En is Luca om 18:54 geboren ppffff

Het was een nare ervaring en het herstel is zwaar :( maar het is nie anders , lig nog heel veel op bed , maar per dag een stukje beter , misschien zelfs morgen even een héél ommetje hoop ik
    ,Luca doet het super goed , zit nu al boven zijn geboorte gewicht , en het is een super heerlijk mannetje !

Hoop dat met jullie allemaal alles goed is !

Deel Deze Pagina