Poeh jt, dat klinkt heftig zeg! Vond 2u persweeën hebben achteraf gezien erg, maar met 1 wee en vacuümpomp was Ward er gelukkig al. En al die emoties die je dan meemaakt, je man die machteloos staat. Man man! Rust je maar goed uit. De rust die je nu hebt, is erg belangrijk. Kan de rest van je herstel alleen maar ten goede komen. Maar wat een mooie baby is hij zeg! Echt een prachtig kindje! En wat doet hij het goed! Geef je bv?
jt: je hebt dat echt goed gedaan, je hebt alles gegeven wat je kon hé. Het herstel zal wel zijn tijd vragen, maar nu heb je afleiding in huis Geniet maar lekker van je mannetjes nijntje: fijn dat de echo ook zo goed was! De gyn denkt idd dat ik niet ga uitdragen en dat ik net als de vorige keer te vroeg ga kopen. Maar ja, denken wil niets zeggen hé. Kijk naar jou de vorige keer en jt nu... mikky, ben ook benieuwd hoor
Nee, wil idd niets zeggen. Gyn heeft het op voorhand wel nooit zelf tegen me gezegd. Is altijd een voorgevoel geweest. Nu ga ik er van uit dat het toch weer overtijd zal gaan, maar da's ook een verkeerde ingesteldheid... Was eens aan't kijken voor doopsuiker, maar vind niet wat ik zoek. Wilde graag van die hele gewone puntzakjes zoals je ze vroeger overal vond. Maar AVA heeft ze niet meer... En op internet zitten zoeken, maar vind m'n zin niet. En nu weet ik niet meer wat ik wel wil. wel wat ik niet wil
jt, jeetje wat een bevalling. Nou daar ben ik niet jaloers op. Gelukkig gaat nu alles goed met jullie en hopelijk wil je herstel een beetje vlotten. Geniet lekker met die kleine en van het heerlijke weer natuurlijk. En ik ga de ketting nu verbreken. We krijgen een meisje!!! Alles was goed met de echo en nu moet ik dus gaan proberen mijn mond te houden want we gaan het aan niemand vertellen. Als dat maar lukt.... Hoe was het bij de rest????
@mikky,n meid de eerste hier leuk hoor!!! @jt,heftige bevalling.gelukkig gaat alles goed. Maar dan was luca toch niet zo groot als ze dachten? @derest,gelukkig zijn alle echos goed en groeien de babys goed nu afwachten of er nog meeer meiden bij zijn
@jt jeetje klinkt pittig zeg!! herstel maar goed en neem je tijd ervoor jullie hebben een prachtzoon echt een droppie om te zien @mikky een meiske leuk zeg!!! en inderdaad je verbreekt de ketting hahaha maar een meid is net zo geweldig neem dat maar van mij aan hihi @nijntje echt erg ik moet nog die gegevens naar jou sturen pff het is zo hectisch hier dat ik er niet toe kom maar met tygo gaat het beter nu dus ik ga er dit weekend echt achteraan voor je en stuur ik het door
De eerste meid!!! Super!!! Maar het belangrijkste is nog altijd dat alles goed is met jullie spruitje. Voel je het al goed bewegen?
Yeahhh Mikky een meid!!! Gefeliciteerd!! Nu nog wachten tot Nijntje en Kat bevallen zijn hihihi Hier was de echo ook helemaal goed hoor! En het is nog steeds een jochie Echo in album geplaatst. Echt leuk dat je steeds meer en meer gaat zien.
Nieuwsgierig??? De grootste hoop denkt een meisje. Hoewel denkt, hoopt volgens mij. M'n zus wil graag meisjesspullen kopen Bij Kat heb ik totaal geen idee wat het zou kunnen zijn...
haha, tis moeilijk om te gokken hé Hier denkt iedereen terug een jongetje, mijn buik is exact hetzelfde, heel groot en beebje ook heel groot. Dus voila, de besluiten zijn getrokken. Maar ik bevestig nog niets Mikky: proficiat!!!! nu kan je beginnen kopen en fantaseren Nijntje, bij jou denk ik ook een meisje, net als bij Mikky! prettig weekend iedereen
Tja, de buiken willen niet veel zeggen. Ze zeggen toch bij een jongen dat je alles naar voren draagt, nou mijn benen waren ook serieus gestriemd hoor... Dus dat is zo'n theorie waar ik me niet op basseer. Heb nog een buikfoto gemaakt woensdag (staat ook op fb), maar moet zeggen dat die buik bij Ward ong. 4 weken verder was... Maar beebje ligt perfect op schema, dus dat zit wel goed Ik heb vandaag bij prenatal het eerste pakje gekocht... Een setje van nijntje, witte broek en wit shirtje met overal nijntjes op. Ward vindt het mooi voor baby
@ nijun, leuk een nijntje pakje. Ze hebben veel leuke kleertjes bij Prenatal. En je buik zegt idd niets. Ik geloof daar niet zo in. Maar goed we zullen het maar geduldig afwachten wat jullie voor kleintje in de buik hebben. @ Kat, lastig he al die mensen die aan het gokken zijn wat her wordt. Ik weet het zelf net 2 dagen en iedereen heeft het er over. Iedereen probeert me in de val te laten lokken en zo hopen ze dat ik me versreek. Ik hoop dat het er na een paar weken wel af is als ze er achter zijn dat ik echt niets ga zeggen. @ hier, vandaag lekker aan het shoppen geslagen. Maxi cosi gekocht, boxkleed, mobiel voor boven de box en een olifant voor in de slaapkamer. Ik word er zo blij van! Vanmorgen de baby echt heel goed gevoeld. Was zich helemaal aan het omdraaien geloof ik. En voelde een hard bolletje voor in mijn buik. Jammer toen ik mijn hand er op legde ging de baby weer weg. Ik voel af en toe eens wat maar niet de hele dag door. Ik denk 3 of 4 keer per dag. En jullie???
Voor Ward vind ik nu niet meer zo veel bij Prenatal. Vanaf maat 74 vind ik het niet meer zo leuk voor jongens... En als ik dan een t-shirt leuk vond, kostte het al snel 20 euro en dat vind ik toch vrij veel... Wel nog een leuke verzorgingstas van Lief gezien... Twijfel nog om een tweede erbij te halen, een kleinere voor Ward. @ Kat: Haal jij een tweede verzorgingstas? Ik voel het beebje 's morgens soms meer dan een uur,z eker als ik op het werk ben, daar zit ik net iets rustiger dan thuis achter zoonlief aan te zitten en m'n huishouden te doen Soms voel ik het dan pas terug 's avonds, maar als ik Ward in bed heb gelegd en ik ga op de bank zitten, voel ik het weer erg goed. Hele dag door voelen zal er niet bij zitten, want ze slapen ook al in de buik Ik heb het ook wel een paar weken gehad als ik m'n handen legde dat het gedaan was, maar sinds deze week niet meer. Manlief heeft gisteren ermee gespeeld en toen begon het ook ineens te schoppen Manlief blij Wat leuk dat je zo bent gaan shoppen! Geeft een heerlijk gevoel he
ik voel ons kleintje heel erg veel, je ziet mijn buik ook al weer goed bewegen nijntje: ik zal een grotere verzorgingstas kopen, zodat er gerief voor twee schatjes in kan mikky: geniet van het shoppen meid! je hebt er zo lang op gewacht, en kopen maakt het werkelijker é
Hier gaat baby naar de onthaalmoeder gaan 2 dagen en Ward blijft bij de grootouders, vandaar dat ik zo wat twijfel. Maar eigenlijk veel moet er voor hem niet meer mee. Extra kleren en de babyfoon en dan heb ik het eigenlijk gehad...
Wat gaaf kat en mijn dat jullie de baby al zo goed voelen. Ik heb staand werk en meestal pas als ik terug in de trein zit viel ik ons ukkie opeens. Maar dat duurt denkbik maar 30 sec. Maar goed ik moet gewoon geduld hebben. Wat Hebben jullie voor verzorgingstas? O ja en hebben jullie borstvoeding gegeven bij de 1e? En gaan jullie dat nu ook doen? Ik wil dat graag maar moet ik dan ook nog flesjes kopen enz?
Dat had ik een paar weken geleden ook hoor. Overdag met bezig te zijn voelde ik niets, maar van't moment dat Ward in bed lag en ik rustig op de bank zat, voelde ik het. Nu voel ik het veel feller natuurlijk en voel ik het ook als ik bezig ben. Ik ga nu waarschijnlijk geen bv meer geven. Bij Ward 6m gekolfd en dat zie ik nu niet zitten. Beebje moet ook met de tong de tepel naar buiten duwen en als dat niet lukt, zitten we met dezelfde situatie als bij Ward. En om dat te zeggen ik stop is moeilijk omdat je dan al met stuwing ed zit. En 5-6x per dag kolven met en een baby en een tweejarige in huis... Manlief gaat waarschijnlijk ook geen 2w vaderschapsverlof nemen dus ja, dan zit ik alleen met m'n kleintjes... Ik had sowieso flesjes erbij. Tommee Tippee. Als je wil, mag je ze overkopen voor een prijsje? Want als je niet de borst geef, mag je die eigenlijk niet gebruiken. Heb er een stuk of 3-4 kleintjes en 4 van 200 of 220cc (weet de maat niet precies). Heb hier ook nog een borstkolf van Avent, een elektrische Er zijn er die geen flesjes geven tijdens de bv, maar als je dan eens een keertje wegmoet is het makkelijker dat als baby thuisblijft dat er een flesje gegeven kan worden. Maar dat is iets dat je voor jezelf moet uitmaken. Ken er ook die een jaar of 2 uitsluitend borst kregen, nooit aan een fles hebben gedronken... Hier nog aan't dippen van flessen. MAnlief wilde bij Ward al graag Difrax, maar hoor dat die vaak lekken... Nu heb ik de Etosflessen met Aventspenen. Hij dronk op d'n duur niet meer aan de Tommee Tippee door (dat is als ze dan geen borst krijgen, kan het zijn dat je moet wisselen).
Deze verzorgingstas heb ik Beaba Expression Verzorgingstas Zwart - Luiertas Vergelijken » KINDERWAGENKIEZER.NL Heel groot, gaat veel in. Wilde eerst een andere, die vond ik leuker, maar die viel veel kleiner uit.
ik heb bij de eerste 6 maanden borstvoeding gegeven, en nu ga ik zeker opnieuw proberen. Maar het zal minder lang zijn, ik ben veel minder lang thuis deze keer. Ik ga nu voor dezelfde verzorgingstas als nijntje. Mijn huidige is kleiner, vandaar