Babykamers in set - Babykamers - Baby slaapt - DreamBaby Meegroeikamer Luca hebben we besteld. Maatje 50 heb ik 4 setjes van Ward en nu zelf een bijgekocht. Ward heeft alles 1x aangehad, lag hele dagen in z'n romper omdat het veeeeeel te warm was toen. Dus nu ook niet veel bijgekocht. Is nog altijd snel gebeurd. Als je elke dag wast, heb je idd niet veel nodig
HAha wat grappig ! Goeie keus maar serieus , mooi hoor Ik had denk iets van 12 rompers 50/56 en 3 vond ik er echt fijn , dus die eigenlijk steeds weer opnieuw na het wassen aan , stom hè En met sommige kleertjes ook , of het stond / staat hem nie of , of niet handig, en iets anders wat juist wel leuk of makkelijk is trek je ze vaak aan ..,. Allemaal dingen waar je in de praktijk pas achter komt Wat deed jij met ward in de hitte dan ? Gister luca in een romper allleen en later met een shirtje erop , en ' s nachts romper lange mouwen en slaapzak , geen dekentje , nou hij vind het prima Sinds 2 dagen de laatste fles eruit veel te snel maar hij weigerde sinds zondag een 5e voeding , om 18:30 ,dacht eerst door de warmte , maar maandag weigerde hij hem om 23:00 Dus dinsdag hem pas om 20:15 gegeven en daarna naar bed , heeft meneertje tot 6:00 geslapen alleen rond 2 en 3 u een x voor zijn speentje gekomen, Gister weer 20:15 en vanacht om 1:30 onweerde het keihard dus was ikmwakker heb ik zijn speentje in zijn slaap er weer in gegaan , heb ik vanmorgen om 6:20 maar wakker gemaakt Onvoorstelbaar hè zo vlot ? Maar goed Miss krijgt hij iets minder dan een gemiddeld kind binnen maar hij groeit super ( exact midden curve ) is heel beweeglijk sterk en leergierig , dus ik blijf het lekker zo doen !!
Nu de hitte toen was nog erger. Ver boven de 30°, we gingen dan tegen 21u-22u wandelen en dan ging de temperatuur pas net onder de 30°. Dus die lag hele dagen in z'n romper. 's nachts hetzelfde, maar met een lakentje over zich. Zweette zich dan nog te pletter. Na een week of 4 heeft hij pas een slaapzak aan gekregen omdat het toen iets frisser werd boven. Zijn na 3w wel naar een feestje gemoeten en toen had ik hem wel kleertjes aangedaan omdat het 's avonds een bbq was en buiten. Ach, Ward heeft altijd minder gegeten dan hij moest. Gewoon naar je kindje kijken. Alles wat je er extra aan in propt eten ze niet of het komt er zoals thuis het geval was gewoon terug uit.
ja nou zo is het , het ijn allemaal maar richtlijnen denk ik dan , gewoon goed kijken en aanvullen wat ze nodig hebben toch Even een paar foto's dan van mijn kleine grote boef ! ♥
Goed in het nekje voelen. Als ze te warm hebben, voel je dat onmiddellijk. Doe dat nu soms nog om te kijken of ik Ward z'n donsdekentje moet opleggen of niet. En vooral op je gevoel vertrouwen Wat een lekker ding van zoontje hebben jullie toch!!!
Straks krijgen we allemaal vriendschapsverzoeken binnen van Mikky Hoe gaat het eigenlijk met jou? Helemaal hersteld ondertussen van de bevalling? @ yasmin: Hoe gaat het met je meid? Fijn om je weer te horen!
Haha wie weet ! Ja ben eigenlijk weer helemaal hersteld , alleen als ik af en toe echt ff teveel gedaan heb voel ik de wond van binnen trekken ! Maar voel me goed geniet zoveel van Luca dan voel je je algauw goed Ben dinsdag ook voor het eerst weer ongesteld geworden ! Was ik erg blij mee want was bang dat dat in mijn geval heel lang zou duren , nou maar hopen dat het niet zo onregelmatig als voor de zwangerschap is Ben eigenlijk wel benieuwd naar als jullie buiken ? Ik zeg ; FOTO's
Wat fijn om te horen dat je zo goed hersteld bent! Idd, je kindje maakt veel goed, dat had ik ook na mijn bevalling. Daar trek je je aan op als je pijn hebt. Super dat je al ongesteld bent geworden. Langs de ene kant is dat nooit leuk natuurlijk, maar goed dat het spontaan is gebeurd. Wie weet heb je nu een hele mooie cyclus? Ik was voor Ward heel regelmatig, stipt 28d. Na de bevalling eerst 5m (mede door bv) en daarna dan 32d, dan 27d. Moet nog eens een buikfoto maken. Zal voor morgen zijn, vandaag weer erg veel pijn aan m'n lever dus als ward in bed ligt ga ik me op de bank settelen...
Ik zat na mijn bbz tussen de 24 en 41 dagen , wat een ramp was dat en niet altijd eisprong enz dus ti's afwachten wat mijn lichaam verder doet maar nu al met 10 wkn vind ik echt super ! Ja maak morgen maar een foto , hoop de andere meiden ook ! Zat laatst mijn buikfoto's terug te kijken , pas zo kort geleden maar nu al Niet meer voortestellen , al heb ik nog steeds een buik maar ja hij was dan ook extreem groot Kat heeft ook een hele grote buik alst goed is Pijnlijk je lever , lekker de bank op dus ! Luca ligt ook lekker op bed ,hopelijk slaapt hij weer heerlijk door
Ik heb ook een buikje overgehouden aan m'n zwangerschap, maar m'n billen waren erna iets dunner. Maar dat vond ik absoluut niet erg! Nu is het afwachten. Heb ook een redelijke buik hoor. Vrouw van m'n neef is 1 dag voor mij uitgerekend en die heeft zo'n heel bescheiden buikje, vergelijkbaar met mij toen ik 4m zwanger was... Maar hoorde nu ook dat zij nog altijd 1-2x per week gaat fitnessen. Als kat haar buikje groeit zoals bij Ewout, is het ook een aardig buikje ja En Luca weer doorgeslapen? Hier wilde zoonlief laatste dagen niet meer gaan slapen. Steeds roepen. Gisteren heeft manlief het slapengaan voor z'n rekening genomen en wonder boven wonder heeft hij maar 1x geroepen en sliep hij binnen het half uur! Ik noem het beginnersgeluk, vandaag mag hij opnieuw Maar Ward zit in z'n peuterpuberteit, en maar testen hoe ver hij kan gaan... Was gisterenavond naar een film aan't kijken 'komt een vrouw bij de dokter'. Heb zitten wenen als een klein kind, heb hem op een bepaald moment moeten afzetten zo erg was ik aan't huilen... Straks maar het vervolg kijken zeker zit wel bijna op het einde. Herken mezelf niet. Een traantje wegpinken ok, maar zo huilen...
Ja luca heeft van 20:30 tot 6:45 geslapen vind het echt onvoorstelbaar en dat op 4 voedingen ... Ach het gaat naar ons idee super goed met hem Merk het wel hoor dat hij zo goed slaapt , heb zelf steeds meer energie, want dat vond ik wel heel zwaar die gebroken nachten Is jouw buik nooit helemaal verdwenen ? Hij wordt wel iets minder omdat ik veel tips en oefeningen krijgen van mijn bekkenfysio maar nog steeds dik maar ja zit "pas" op 10 wkn Ja kat had bij Ewout ook een superbuik , heb haar goed gevolgd met de mijne ghihi Ben echt benieuwd naar die van jullie !! Oei die fase van ward , vergt veel van jullie denk ik hè ? Ti's ookmzo leuk maar ook moet je streng zijn natuurlijk , ja opvoeden is wel een ding hè Hahaha
Hoi meiden Nog even en dan kan ik ook lekker meepraten over wat onze kinders allemaal doen! Jt zo snel al je menstruatie! Nu idd weer afwachten hoe je cyclus zal verlopen. Zal maandag een buikfoto maken. Ben dan precies 30 weken en ook nog eens een jaartje ouder! Sinds de laatste weken heb ik last van m'n bekken. Op aanraden van vk ga ik dinsdag naar een bekkenfysio. Verder hou ik door dit weer erg veel vocht vast. Zoveel dat m'n enkels gewoon niet te zien zijn. Maar ja het is allemaal voor een goed doel.
Mooi buikje Mikky , voel je je goed ? Heel nieuwsgierig naar jullie meisje nu denk ik hè ? @ yasmin , das zo gek je nu voor te stellen dat je straks ineens mee kunt praten , en voor je het weet weet je niet beter ! En het is zooooo leuk Je hebt maandag feest dus , alvast gefeliciteerd ! 28 jaar ? Dat wordt een buikfoto's met feestmuts Bekken pijn is zo naar , lang leve de bekkentherapeut ! Hoop dat je er baat bij hebt maar dat zal vast ! Ik heb er veel aan gehad afgelopen 2 jaar en nog steeds ! Wat zijn trouwens al jullie exacte uitrekendata ?
Mikky mooi buikje! Krijg je binnenkort ook een groeiecho? Jt hoop idd dat de fysio wat zal helpen. Heb nog 6 weken tot mn verlof en zal fijn zijn als ik het vol kan houden. 28 jaartjes wordt ik ja! Geen groot feest. Lekker met moeder en zusjes. Nijntje wanneer ga jij trouwens met verlof? Uitgerekende datum 6 aug.