Hier ben ik!!! Ben aan't wachten op Carglass. Heb een barst in mijn voorruit en nu komen ze tussen 9 en 11 een nieuwe voorruit steken. Maar nog altijd niemand te zien... Heb ondertussen al maar de tekening van Ward zijn verlanglijstje voor de Sint ingekleurd. Gisteren was er een kindje jarig bij de onthaalmoeder, had ze voor ieder kindje een zakje bij: een drinkbusje Fristi, een pakje koekjes, een kartonnen boekje en een Hot Weels auto'tje! En dan had ze ook nog appelcake bij, maar daar was die van ons nog wat klein voor Vind dat wel super! Volgende week is alweer de volgende jarig Eten gaat terug heel goed. Daar ben ik heel erg blij om! Namiddag nog een weegschaal gaan halen en dan zijn we gesteld Ano, hoe gaat het met de krampen? Nog last gehad? Wanneer moest je terug naar de vk?
@nijntje, en waren ze nog een beetje op tijd van de carglass? Wat lief van de oppas! Dan weet je wel met wat voor soort mensen je te maken hebt hè! @ano hoe is het? geen krampen meer? je komt nu echt in de buurt! @mikky, begrijpelijk dat je niet meer zovaak op zp zit, hier net zo helaas .. novemebr word een belangrijke maand voor ons beide! @kat wel beter hoor dat je dan stopt zodra je gaat werken! geen enkel risico nemen als het om je kindje gaat!! fijn weekend in Holland! @Claudia, hoe is het nu? las net opp hyves dat jullie alalemaal weer thuis zijn, goed nieuws! hebben ze een idee waarom hij zo'n laag gewicht heeft dan? Of kijken ze daar niet naar! hoop dat hij kern gezond is en het genieten kan beginnen! Hier, net gewerkt bah te lang om over uit te wijden maar trek het zo langer niet, levert alleen maar zoveel extra spanning op, terwijl we we die al teveel hebben... gaat niet echt lekker zo! heb mega pijn ook vandaag:x Had een test van sensitest ligggen, die mag je vanaf 4 dagen voor je NOD doen maar was hartstikke wit, verdomme, ik geloof er allemaal niet meer in , wéér niet deze maand Weet niet hoe vaak ik die teleurstelling nog aan kan, wordt met de keer verschrikkelijker! Nou ja misschien wordt ik maandag wel niet ongesteld toch nog ineens maar dat is wel echt valse hoop
@jt hij heeft de eerste 2 dgn zo'n moeite gehad met de borst pakken dat we hem met een klein cupje hebben gevoed. de 3 de dag pakte hij hem wel dus ik helemaal blij maar we hebben ons door hem in de maling laten nemen. hij zat aan de borst en uiteindelijk als hij los liet viel hij in slaap dus wij dachten hij heeft voldoende binnen. maar het koimt waarschijnlijk doordat hij 2 wkn te vroeg was en een slechte start heeft gehad. jammer genoeg kan hij nu niet meer aan de borst maar blijf ik wel afkolven want ik heb genoeg melk.qua bloed en urine was alles goed. de vk komt morgen en zondag hem controleren qua gewicht en volgende week vrijdag moeten we weer terug naar de kinderarts. hij heeft ook veel moeite met boeren waardoor hij vaak stopt met drinken. hopelijk blijft de stijgende lijn erin zitten nu.
@claudianoa,Fijn dat je weer thuis ben. @nijntje,Carglass nog geweest?? @jt,Shit zeg een witte test sjonge jonge...en dan dat werk er nog s bij. @hier,Vandaag weer naar de vk geweest. Alles was goed hij is nu geschat op 6,5 pond maar ze zei er bij als je uitloopt tot 41 weken is die al een stuk groter. Ik zei maar daar gaan we maar even niet vanuit. Iedere dag rommelt er wel wat en dan stopt t weer.
@ jt: is lastig aan het worden hé... en idd, die stomme mensen op je werk ook! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx ik wou echt dat ik iets kon doen om je wat beter te doen voelen! @ nijntje; wat leuk zo bij de onthaalmoeder, wardje zal graag gaan @ claudia: oef, jullie zijn thuis, is wel schrikken hé met zo'n kleintje naar het ziekenhuis! hopelijk sterkt hij nu snel aan @ ano: das goed dat het rommelt ziezo, wij gaan straks naar de voetbal, en morgen op weekend. Vandaag was een superdrukke dag, dus daarom mijn korte reacties, heb niet veel tijd, sorry meisjes...
@kat, fijn weekend in Holland, het is wel slecht weer, dat is echt jammer voor jullie! En zoveeel xxxxxxx voel ik me ook al wat beter van, begrip en steun das het meest belangrijke hè! @ano, maar niet hopen dat je tot 41 uitloopt, dan is je geduld wel op! maar rommelen zal wel een voorteken zijn? Spannend! @claudia, hoe is het nu met Tygo? Gaat het al wat beter? Arm ding ... Hier, nog geen oud bloed of wat terwijl ik dat de laatste maanden tch al wat dagen vooraf heb hè, zo vals dat je je zelf dan weer heel ergens ver weg lichte hoop geeft, dat is niet echt leuk hoor! ben afgebeuld op het werk, ga dit zo niet langer volhouden, geestelijk terk ik het alleen nog maar slechter alles, vind nu nergens meer rust in hè, en dat is allesbehalve goed vor me 9en mijn vriend want die heeft het met mij en onze kinderwens ook flink te verduren! maar goed nu lekker weekend, zo de bank op, lekkere dingen op tafel tv aan en relaxen en proberebn alle negatieve gedachtes op zij te zetten!
@jt,En al oud bloed gespot?? Het is best moeilijk voor jou en je vriend.je bent er waarschijnlijk meer mee bezig als je vriend en dat geeft vaak botsingen. Was hier ook na de mk je hebt allebei verdriet maar mijn vriend kon t sneller een plaats geven als ik. @hier,Vrijdag naar de vk geweest alles was goed. De kleine boy is nu geschat op 6,5 pond. Dus dat is een mooi gewicht maar zei de vk des te verder je uitloopt des te zwaarder hij word. Ik zei ja dat snap ik. Dus hij mag nu wel komen.
ano je had vrijdag al gezegd dat je naar de vk was geweest , zwangerschapdementie? Begint al wat licht te verkleuren, tis nog niet echt bruin maar weet dat dit weer het begin is! ja het geeft soms wel wat botsingen maar ja we leven al heel wat maanden in ellende, de bbz , daarna elke dag pijn nog steeds niet zwanger .. dat breekt je op! We gaan daar allebei op een andere manier mee om maar welke de goede is weet niemand, kan in elk geval wel alles kwijt bij hem!
@ ano, spanned zeg! Ik ben benieuwd wanneer het gaat beginnen voor je!!!! @ nijntje, en warten ze op tijd voor je niewe voorruit? @ kat, hoe is je weekeind? @ claudia, fijn dat jullie weer thuis zijn en nu maar hopen dat jullie lekker van de kraamtijd kunnen genieten he. Hoe is het met Noa? @ jt, o meis ik begrijp je zoooooooooooo goed!!!!!!!! Echt waar. Het doet zo veel pijn en verdriet he, elke maand, dag minuut weer. ook ik ben vandaag weer ongi geworden :x. En of het nog niet erg genoeg was moest ik vandaag werken en komt mijn nicht lans in de winkel en verteld vrolijk dat ze zwanger is van de 2e!!! Nou mijn dag kon niet meer stuk natuurlijk ppppfffffffffffffff...... Gisteren op kraamvisite geweest en van de week weer. Het houd niet op. Wel heel leuk die schattige babytjes hoor dat is het niet. Ik hoop dat ik dit jaar snel kan afsluiten en dat 2011 het jaar voor mij en jt gaat worden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hopeloos om van te worden hè... soms zijn er goede dagen, maar op dagen als deze is het uizichtloos hè, ik weet af en toe echt niet meer waar ik het zoeken moet hoor! Heb met jou ook zo te doen! En dan zit je maar aan die stomme hormoon pillen , werkt het nog niet! Laten we maar hopen dat er bij jou 16e en bij mij de 19e er wat nuttigs uit komt hè ... En verdere ellende bespaard blijft
2011 moet gewoon jullie jaar worden! Daar duim ik heel hard voor! Carglass was nog op tijd maar mijn verzekering was niet in orde... Zij beweren dat ik niet verzekerd was voor glasbraak, terwijl dat wel in mijn polis zit (speciaal naar de verzekering gebeld...) Nu, de meneer is uiteindelijk dan toch begonnen en ze zouden het in orde brengen.
Ja, het zou maar frisjes zijn @ jt: Hoe is het meid? Nog oud bloed gespot? @ mikky: Wat *** dat je weer ongi bent geworden! @ ano: Spannend meid, nog 2 weekjes... Nog voortekenen gehad? @ claudia: Hoe gaat het met Tygo? Hopelijk lukt het eten nu al wat beter en komt hij stilletjes aan weer aan. Hoe gaat het met je moeder? @ Kat: Leuk weekend gehad? @ hier: Zaterdag hebben we Ward gewogen en hij zit terug op z'n curve! Hij weegt nu 5,590 kg, 110 gram bijgekomen van maandag tot zaterdag. Verder hebben we hem ook in z'n bedje overdag gelegd om te slapen en dat ging heel goed. Zo goed zelfs dat hij gisterennamiddag zo lang heeft geslapen dat we niet meer naar een babyborrel konden gaan Maar we vonden het niet erg, want hadden geen zin om te gaan. Zijn we maar inkopen voor sinterklaas gaan doen.
Pff, het zit niet mee he... Dikke knuf! Ja leuk, die sint-inkopen, maar ook moeilijk. We weten niet goed wat we moeten halen/vragen. Hij heeft gelukkig ook nog maar heel weinig speelgoed, dus dat is wel makkelijker dan. En heb zowat gekeken 6m+ en 9m+. Dan heeft hij wat verder door ook nog nieuwe dingen om te spelen. Denk dat dit ook het enige jaar is geweest dat hij mee mocht
@ jt en mikky: 2011 MOET jullie jaar worden!!!!!!!!!!!!!!!!!!! @ claudia: hoe gaat het met je kleine mannetje? Komt hij bij in gewicht? En lukt de borstvoeding nog? @ ano: wees maar gerust dat het niet betert na de bevalling. TIjdens de zwangerschap heb ik de voordeur eens een hele dag laten open staan toen we weg waren, eens mijn sleutels op de voordeur laten zitten voor een halve dag... en nu onlangs zei mijn man: "zeg, hoe sleept dat eigenlijk aan? das toch niet normaal hoe jij vanalles vergeet " Alles goed verder? blijft het rommelen? @ nijntje: carglass zit toch in bijna alle verzekeringen? zal wel in orde geweest zijn zeker? gelukkig dat dat bestaat hé Wij nemen wel nog altijd een gedeeltelijke omnium voor onze auto, omdat glasbreuk daar ook nog inzit. weekendje was plezant, wel veel regen gehad. Ewoutje was zaterdagavond lastig, maar zondag was hij weer een engeltje. We zijn het paleis van Loo gaan bezoeken. Wel de moeite.
Ik heb nog een beperkte omnium, dus dat zit daar in. Daarom heb ik die ook niet opgezegd... Heb er niets meer van gehoord, dus dat zal wel in orde zijn. Heb gisteren nog de zhfactuur gekregen voor het opnieuw hechten van m'n knip: 44 euro... Dacht dat dat veel meer ging zijn. Maar volgens m'n zus (werkt op dienst hospitalisatie) is dat omdat ik binnen een bepaalde tijd na de eerste opname opnieuw ben opgenomen. Moet nog steeds m'n factuur van de bevalling indienen. Toch maar eens bellen voor m'n polisnummer, want dat is normaal nog heel wat geld dat we terug krijgen!