clubje voor meiden die vanaf augustus 2009 stoppen met de pil DEEL 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door claudianoa, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mikky1982

mikky1982 Bekend lid

19 aug 2009
    772
    0
    16
    Moest om 18:30 bij de verloskundige zijn. Mijn bloeddruk te hoog en nu lig ik dus opgenomen in het ziekenhuis. Jeetje was ff schrikken.
    Aan de ctg gelegen, babytje doet het goed maar er zit eiwit in mijn bloed en dat samen met mijn bloeddruk maakt dat ik moest blijven. En hier lig ik dan. Zonder mijn man alleen en verveeld op een ziekenhuisbed.
    Ik heb 1 cm ontsluiting. Morgen gaan ze allemaal testjes met me doen, urine sparen en weet ik veel. En dan verwachten ze me donderdag in te leiden. En dat kan pas bij 3 cm ontsluiting ofzoiets dus misschien krijg ik eerst nog andere medicatie. Het ziet er naar uit dat ik do/ vrij of zaterdag mama ga worden. Jeetje wordt er helemaal zenuwachtig van.
    Gelukkig was mijn man zo lief de laptop mee te nemen heb ik hier nog iets te doen...
    truste meiden

2. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Jeetje mikky dat is zeker schrikken! Het zou nu dus 1 deze dagen echt kunnen gebeuren dan. Hoop voor je dat de bevalling snel op gang komt nadat je ingeleid bent!

3. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    @ mikky: Da's idd ff schrikken! Zeker als je je er niet aan verwacht dat ze je gaan opnemen en al helemaal niet als ze over inleiden gaan beginnen. Hoop dat je toch een beetje goed geslapen hebt? Probeer je maar niet te veel druk te maken, ze houden je nu extra goed in de gaten.

4. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    Aaah Mikky das balen zeg :( geen badbevalling maar in een ziekenhuis , bah zeg ! Echt niet leuk voor je !
    Gelukkig sta je onder goede controle maar ja gevoelsmatig heb je daar nu weinig aan ....
    Maar wat de rest zegt je bent nu bijna mama, hoe spannend, ze is er gewoon bijna, ( of Miss is ze er nu wel ? Hahaha , 1 cm bij de eerste kan toch al veel betekenen, ik had om kw v 11 na 6 u weeën 1 cm en om 1 u had ik 6 cm :D )
    Hoop dat het allemaal goed gaat en je gewoon een mooie bevalling mag hebben, jeetje je moet er wat voor doen hè om mama te worden , als het eenmaal tegen zit .... Zet hem op meid !

Nijntje meisje toch, 4 dagen overtijd , das niet wat je had gehoopt ! Al is het natuurlijk niks raars ! Maar vervelend hoor je bent het nu zo zat en die warmte erbij ..., geduld geduld geduld, maar dat is zoooooooo moeilijk !!! Hou vol meid het einde is nu ECHT heel nabij

Ano das beter dat het geen zeer meer doet ,bijwerking wel weer minder fijn , je zwanger voelen en het niet zijn is ook zo zinloos Hahaha
    Vandaag lkkr van het weer genieten of moet je aan de bak ?

Luca heeft voor de 3e nacht op rij doorsgeslapen :D jeeeeeeeeuj ! Wat heerlijk zeg ! Maar goed juich maar niet te vroeg want kan zo weer omslaan ;)

5. Kat12

Kat12 Bekend lid

3 sep 2009
    578
    0
    0
    mikky: komt allemaal in orde meid! idd wel schrikken zeg, maar tis beter dat ze alles goed controleren en je goed opvolgen. wel superspannendvoor jou en je man! heel veel succes hoor!!! xx

nijntje: :( meisjetoch, wat een geduld moet jij opbrengen hé! de beloning aan het einde van de rit zal hetgelukkig allemaal goedmaken :) dat weet je gelukkig wel al. en die dikke voetjes, vreselijk vervelend é, wat een pijnen toch allemaal! nog minderdan 1 week, kom op, je kunt het!

jt: flinke luca :)

6. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Kom later reageren. Ga nu onder de douche en dan met m'n mannen naar de speeltuin in Maastricht. Wilden eerst naar de Valkenier gaan (is ook niet zo ver) maar in deze hitte zie ik dat niet zo goed zitten en weten ook niet of Ward er iets aan gaat hebben.

Kat, leuk je weer online te zien!! Alles goed?

7. Kat12

Kat12 Bekend lid

3 sep 2009
    578
    0
    0
    ik ben aan het typen met één hand, vandaar dat het duswat trager gaat, er ligt een klein meisje op mij :D:D

bedankt allemaal voor de gelukwensen! alles is erg vlotjes gegaan. zondag had ik een lastige dag, heel erg moe, veel in bed gelegen, badje genomen en beetje humeurig ;) 's avonds gewoon gaan slapen, maar moest wel om het half uur gaan plassen. om 3u30 weeën beginnen krijgen, om 4u al mijn man wakker gemaakt omdat ze zo pijnlijk waren. dan ben ik in een warm bad gaan zitten om te kijken of het echte wee+ën waren, mijn man keek naar de minuten, 10 min werden al gauw 5 minuten en ze waren gevig. gebeld naar de materniteit om 5u15 en daar zeiden ze dat ik nog tijd had,maar als ik wou, welmocht komen. daarna naar mijn mama gebeld die ging kom thuis wachten bij ewout, wel nog met de boodschap dat het mss niet echt ging zijn ;) om 6u zijn we dan vertrokken, ik was beetje slechtgezind omdat ik ermee inzat dat ik zoveel pijn had voor niets, ik stond echt te blazen en te puffen; maar mijn man zei dat dat niet kon. Bij het eerste onderzoek bleek dat ik al een goede 5cm opening had en vliezen stonden op breken. Man, wat een opluchting, ik kon de weeën direct beter dragen omdat ze voor echt waren! ze hebben me overtuigd om door te zetten zonder verdoving omdat ik dat bij de eerste bevalling eiigenlijk gewild had. En ja, heb doorgezet, en om 8u10 was ze er al! slechts 3 persweeën, en wat geroep van mij :) magnifiek! ze begon heel snel te drinken en was heel alert. tis een wakker kindje die veel rondkijkt. Ze gelijkt heel hard op ewoutje, echt grappig om te zien!

nijntje, en mikky: ikwens jullie ook een hele goede bevalling en mooie intense momenten achteraf toe!!! het is sowieso MAGISCH!!!

8. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    :D:D:D ben trots op je !

9. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    mikky,jeetje zeg dat.is zeker.schrikken en erg saai in t zh liggen.ik vind 1 nacht al verschrikkelijk.wel spannend nu deze week word je mAMA..veel succes;)

nijntje,we willen nu eigelijk al een 2 e maar hbbn besloten dat we eerst willen verhuizen dus gaan binnenkort is op ons gemakkie huisjes kijken.

kat,fijnbdat de bevalling zo goed gegaan is.en hoe reageert ewout???

hmmmm voor de rest weet ik niet meer waar ik op wilde reagere.
    ben blij als t van de week weeer minder warm is.ben er nu alweer helemaal klaar mee.

10. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Het is idd magisch, kijk er heel hard naar uit! :)

Wat een snelle bevalling zeg! En helemaal zonder pijnstilling, chapeau! Ik ga het zoals vorige keer aanzien. Maar als ik een bevalling zoals vorige keer in het vooruitzicht heb... Ach zullen zien, wie weet gaat het ook wat sneller bij mij.

Morgen op controle. Manlief gaat mee, die heeft eindelijk serieus medelijden met me gekregen, om ook eens te horen om eerder in te grijpen dat dit zo niet meer kan. Voeten zijn zo gigantisch dik, voel me precies een olifant. Krijg m'n slippers niet meer aan, dus heb gewoon niets meer om aan m'n voeten te doen nu. En de pijn die dat met zich meebrengt...
    Hoop dat ze eerder dan 10d overtijd wil ingrijpen, want heb het gehad. Mentaal al van vorige week.Merk van mezelf dat ik heel wat mensen vermijd, reageer nog amper op smsjes (hangt er van af wie stuurt). Heb zoonlief ook de hele week thuisgehouden omdat hij voor afleiding zorgt. Morgen moet hij wel naar de grootouders maar pas tegen de middag. Eerst gaan we met z'n drietjes zwemmen (ik ga wel niet mee het water in) en spelen in het speeltuintje aan het zwembad.

11. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    Ik zie zojuist of FB dat Mikky bevallen is :D

Van harte meid , hoop dat alles goed is gegaan ?!

Weet je wat ik dacht , misschien een beetje gek , maar eind goed al goed , zijn we van het aug 2009 nu ein-de-lijk allemaal mama, bijzonder mooi !

Nijn zet hem op, het kan vast niet lang meer duren , hou vol, hoop dat je het trekt met de warmte en de dikke voetjes !

12. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Mikky gefeliciteerd!! Je bent nu gewoon mama. Ben benieuwd hoe de bevalling is gegaan en hoe ze heet natuurlijk. Geniet er lekker van hoor!

13. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    mikky,gefeliciteerd!!!hoop dat alles goed gegaan is.en nu eindelijk mama

14. mikky1982

mikky1982 Bekend lid

19 aug 2009
    772
    0
    16
    Hoi meiden! Niet alleen ik ben bevallen maar ook nijntje. Krijg net een berichtje!

Hier mijn verhaal... jeetje waar moet ik beginnen... Dinsdagavond opgenomen in het ziekenhuis met een te hoge bloeddruk en eiwit in mijn urine. Woensdag begonnen met 3 x per dag een tablet om er voor te zorgen dat ik 3 cm ontsluiting zou krijgen. Do ochtend nog 1 tabletje en `s middags was het zo ver om 14;30 ben ik ingeleid. Had al aangegeven dat ik de baby heel de tijd niet voelde maar de ctg ga aan dat het goed ging. Mijn voorgevoel bleek achteraf te kloppen. na het breken van de vliezen begonnen direct de weeen om de 3 min enorm heftig!! Gelijk als een mallen puffen wist na een uur niet meer waar ik het zoeken moest. Wilde een ruggeprik maar mocht niet de conditie van de baby was niet goed. Ik viel steeds weg tussen de weeen door en moest aan de zuurstof. Kort daarna hoorde ik vaag op de achtergrond ze moet er nu uit haal de gyn en vacuum!! en ik mocht gaan persen. Mijn moederinstinct schrok en perste met alle kracht en floep na 5 x was ze er. Maar blauw en slap en ze werdt meegenomen. Aan de zuursof enz vannacht heeft ze op de kinderafdeling doorgebracht en ik op de kraamafdeling. Maar eind goed al goed is ze de nacht goed doorgekomen en zijn we nu thuis! Man een bevalling in 2,5 uur maar wel een hele spanndene. Ga nu proberen te genieten.

15. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Whaaaa nijntje gefeliciteerd met jullie ......? Jaaa ben benieuwd of Ward een broertje of zusje heeft gekregen. Is alles verder goed gegaan?

Mikky dat was wel een snelle bevalling maar wat een spanning zeg!! Gelukkig is alles goed gegaan en zijn jullie lekker thuis.

Gewoon alle 4 in juli bevallen waarvan de laatste 3 dicht op elkaar!

16. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Vergeet helemaal te vragen naar de namen!

17. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    Jeetje Mikky, dat is effe een verhaal , wel super snel gegaan zeg jeetje !
    Van harte ga lekker genieten, heerlijk dat jullie al thuis zijn !

Nijn heeft een dochter , begreep ik ! Zo grappig nu ineens 3 meiden erbij!
    Ben benieuwd naar je verhaal !

18. Kat12

Kat12 Bekend lid

3 sep 2009
    578
    0
    0
    heel erg proficiat mikky! heftig, maar eind goed al goed, das het belangrijkste :) geniet maar lekker, je bent MAMA!!!

Nijntje is idd ook bevallen van een dochtertjes: LOES :) een nog snellere bevalling dan de mijne! Heel heftig dus. Haar flinke meid weegt 3kg715 en is 50 cm.

de laatste drie meisjes idd!

19. mikky1982

mikky1982 Bekend lid

19 aug 2009
    772
    0
    16
    Onze dochter heet Bloem!! Vergeet ik dat nou te vertellen? Stom zeg..

@ kat het leek wel een wedstrijd wie van ons 3 het snelst een bevalling kon doen ik had maar twee en half uur nodig haha

20. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48

Snelle Jelles jullie , yasmin toch ook al !en ano jij trouwens toch ook ?
    Kom ik aan met mijn 14 uur en hem dan nóg niet zelf eruit krijgen :)

Maar we zijn nu eindelijk allemaal mama, :D :D:D en het leven is echt zo veel mooier nu , ik geniet elke dag intens van het mama zijn, want was is het toch een lekker manneke :D

Deel Deze Pagina