@kat,jammer dat je veel regen had t weekend. Was vooral zaterdag erg slecht. Gister had ik de hele dag af en aan buikpijn. Ik dacht nou t zal welles kunnen beginnen maar vandaag voel ik weer bijna niks. @nijntje,Indd.44 euro valt nog mee. Is allemaal al duur genoeg dus das weer n meevaller
@Ano, jammer dat het nog steeds niet begonnen is, maar zijn al goede voortekens, kan nooit heel lang meer duren hè! @kat, vervelend dat ewout niet zo'n beste avond zaterdag had gelukkig daarna wel! ben je nog vlak langs ons gereden? Heb alle zon je kant op gestuur dmaar heeft niks geholpen! @nijntje, 44 euro is te doen hè, alles is anders geregeld bij jullie met verzekeringen enz! Heb je de weegschaal al gekocht? @hier, voel me super super super slecht! Ben maar een uur wezen werken en weer gegaan, vandaag is de bloeding doorgezet en heb echt veel pijn! Maar das geen nieuws, maar voel me al zo rot daar over en het werkt leverd me wel zo vreselijk veel stress en onbegrip op ik trek het zo niet langer ... Nu hebben ze EINDELIJk een afspraak gemaakt mijn regiomanager (na heen hoop gezeik en moeilijk gedoen van ze) met de arbo, met een vrouw die zij speciaal hebben uitgezocht voor mij (nou vast niet omdat ze zo goed is , dat weet ik nu al) en dat hebben ze nu op 8:45 gezet in utrecht.. dat is ruim 65 km rijden en je dat tijdstip zit je mega in de file .. man ik raak al in de stress nu ik eraan denk .. weet je hoe lang ik dan onderweg ben? BEn niet optimaal ter been hè andesr had ik niet naar ze toe gemoeten, werkelijk alles maar dan ook alles waar ze dwars kunnen zitten doen ze, toeval dat geloof ik inmiddels niet meer Ik denk dat ik morgen langs de HA ga zit echt tegen overspannen aan, ik wil gewoon RUST!!!!!!!!!! Het is al zo'n inpact het heel zwanger gebeuren en dan dit er steeds bij ..... Wat zouden jullie doen .. als alles nog maar somber lijkt?gewoon doorgaan of een stop voor jezelf roepen?Mijn energie raakt op Ik kruip de bank op, thee, dekentje, tv op zinloos en rust rust rust sorry voor mijn gezeik!!!
@ jt: Zeker een stop inroepen! Dit kan zo niet verder blijven gaan... Als ze op je werk eens wat meer begrip voor je zouden opbrengen en je respecteren (want volgens mij doen ze dat helemaal niet) dan zou je sowieso al minder gestresst zijn. En voor zwanger te worden en later te zijn is die hele stress ook helemaal niet gezond... Ga jij maar mooi naar de HA en stort je hart er maar eens goed uit. Hopelijk is het iemand die wel begrip toont... Het toeval geloof ik op m'n werk ook niet meer in hoor. Wij krijgen controle als we ons ziek melden. Voorheen was dat de werkgever die aangaf wie gecontroleerd moest worden, maar nu zorgt de medische dienst daar zelf voor (is een extern bureau). Nu moet je me toch eens uitleggen waarom een collega van mij die minstens een week per maand ziek is (omdat haar verlof op is of ze wil op vakantie) nooit controle krijg en als ik 1 dag thuis blijf al de controlearts over de vloer krijg. De weegschaal heb ik niet gekocht. We kunnen die voor 5 euro per maand huren bij de mutualiteit. Maar de eerste 3 maanden is het gratis geloof ik dat m'n papa zei (hij is ze gaan halen ). Dus da's wel leuk. Ook een borstkolf ed kun je daar huren, maar die heb ik wel zelf gekocht. Van de zh factuur betaald de mutualiteit al een groot bedrag. De rest is voor onszelf. Maar als je een hospitalisatieverzekering hebt, die dekt ook nog een heel aantal kosten. Behalve als je op een eenpersoonskamer ligt, kunnen de artsen erelonen doorrekenen. Maar bij mijn verzekering is dat ook gedekt. Ik heb dan ook nog het geluk via m'n werk een verzekering te hebben, volledig gratis. Voor Ward (heb ik erbij laten zetten) moet ik iets van een 50 euro per jaar betalen. Dat valt dus heel goed mee. Want zij zoeken steeds de voordeligste uit voor ons. Voorheen hadden we een gunstigere polis dan m'n zus die voor dat bedrijf werkt!
@ kat, balen he van die regen!! Gelukkig heb je wel een fijn weekeindje hebt gehad.' @ jt, lieve lieve jt wat een klote situatie is het he. Die onbegrip op je werk maakt het nog een extra erg allemaal. Goed van je dat je naar de huisarts gaat. Ik hoop zo voor je dat hij je kan helpen meis. Hele hele dikke knuffel. @ hier, zit er een beetje hetzelfde in als jt. Ik kan echt nergens van genieten. Heb deze week vakantie maar het vakantie gevoel is ver te zoeken. Voel me zo somber kan gewoon niet blij zijn. Probeer maar wat te computeren, lezen en shoppen om mijn gedachtes te verzetten. Gelukkig kan ik goed met mijn man praten maar ik moet zeggen dat ie ook wel een beetje klaar is met mijn " gezeur ". Ik hoop dat we snel goed nieuws krijgen in het ziekenhuis en weer een stapje verder kunnen. Op mijn werk zijn ze wel heel begripvol. Alleen jammer ( voor mij ) dat er zoveel zwangeren rondlopen.
@ mikky: Fijn dat je bij je man terecht kan, maar zij beleven het toch heel anders dan wij vrouwen he... En die confrontatie op je werk maakt het alleen maar zwaarder elke dag. Hopelijk kan je je gedachten toch even verzetten en even fijn genieten van je vakantie. Nu maar hopen dat het snel half november is, zodat jullie meer weten. Dikke knuffel!
@jt,Zeker een stop inlassen hoor. anders krijg je de klap toch later. Laat je maar lekker overspannen verklaren en in alle rust bijkomen. @mikky,Klote dat t vakantie gevoel ver te zoeken is. Maar wel fijn dat je er goed over ken praten.
ik heb weer even tijd wist niet dat ik het zo druk zou krijgen haha. de bv gaat een beetje terug lopen helaas dus daar baal ik wl van. zijn eetlust komt terug want hij zit niet meer op de 60 cc maar wil echt meer dus dat gaat goed zondag woog hij weer 2820 gram en woensdag ervoor 2710 gram dus de groei zit erin. noa is aan het testen hoever ze kan gaan nu bij mij dus we botsen een beetje ben erg blij dat mike thuis is. @jt heel goed dat je naar de HA gaat hoe is het gegaan?? en ik vind even een stop voor jezelf een goed idee kan je lekker tot rust komen en al helemaal van je werk stelletje eikels daar. de rest lees ik nog bij ben alles al weer vergeten sorry
@ claudia: Wat fijn om te horen dat Tygo goed aankomt en zijn eetlust gevonden heeft! Hoe gaat het verder met jou?
@claudianoa,Gelukkig dat tyo zijn eetlust terug is en dat t allemaal beter gaat. @jt,Hoe was t bij de dokter??
Morgen naar de HA,gewoon ff mijn verhaal doen, dat ik het echt niet meer trek werk reactie was suf,(uiteraard) nu ff rust zoeken @claudia, goed te horen dat alles de goede kant op gaat? @ano, alles nog rustig? @mikky, hele dikke knuffel Wat ongelooflijk k#t dat wij elkaar zo goed kunnen begrijpen! @nijntje dat scheelt een hoop die ziektenkosten bij jullie , hier betaal je maandeloijks veel meer @kat, hoe is het met ewoutje?? reageer later uitgebreid!
@jt,Groot gelijk heb je. Want zo met dat gedoe op je werk word je gek. Ben benieuwd wat de ha zeg morgen. Hier nog steeds af en toe buikpijnen maar er zet nog niks door. Word er af en toe echt een beetje zenuwachtig van.
Dat is normaal hoor, dat je zenuwachtig wordt. Je weet dat het zal gaan gebeuren, maar alleen niet wanneer. Kan je je nog wat bezighouden? @ jt: Ook van hieruit veel steun om naar de ha te gaan!
@nijntje,Nou moet zeggen dat ik me nu wel steeds moeilijker ken bezig houden. Zit maar wat meer achter de laptop en doe op mn gemakkie t huis aan kant houden. En wat wandelen met de honden al werkt t weer ook niet echt mee. Mn moeder was ervan overtuigd dat de kleine de 27 e geboren werd. Maar helaas......
Hi hi! Mijn man was overtuigd dat Ward 5 juni geboren ging worden, helaas is het 3 weken later geworden Maar 't is nu echt wachten he. Ik had het voordeel dat het goed weer was, dus ik kon al eens buiten gaan zitten. En met m'n ouders naast de deur, had ik ook al snel weer een namiddag om. En verslavende spelletjes op facebook en zp hielpen mij ook om de tijd wat te doden
@ tj, ben benieuwd wat de huisarts gaat zeggen. laat je niet gek maken he! @ ano, spannend meid, jammer dat het weer niet meewerkt om lekker met de hondjes te gaan wandelen he. Jammer dat je ma geen gelijk heeft he. @ claudia, fijn dat mike thuis is. En noa draait vast wel bij. Voor haar is de situatie natuurlijk ook nieuw en moet ze wennen.
@ jt: zeg maar alles alles alles hé aan de ha! dat ze toch zeker het juiste beeld krijgt van de situatie. Ik hoop echt dat je wat thuis mag blijven en wat kunt rusten. Dikke knuf @ mikky: neem je weer clomid deze maand, of wacht je af tot 16 november? @ ano: de meeste vrouwen dragen de zwangerschap van hun eerste kindje volledig uit... maar aangezien het al een tijdje rommelt zal je wel niet veel overtijd gaan denk ik. heb je geen kleine werkjes meer thuis die altijd al eens moesten gedaan worden, maar waar je geen tijd voor had? hier heb ik altijd zo'n dingen @ claudia: goed dat Tygo zijn gewicht begint te stijgen! Ga je dan stoppen met bv aangezien het terug loopt? Hopelijk past Noa zich snel aan aan de nieuwe gezinssituatie @nijntje: hoe gaat het met wardje? Geen problemen meer bij het eten? HIer alles goed, na ewout zijn huilavondjes vrijdag en zaterdag, is hij eigenlijk nu al 3 dagen super welgezind en gemakkelijk. Gelukkig maar, want ik begon te denken dat er iets scheelde, zo tieren dat hij gedaan heeft! We hebben eindelijk onze uitvergrote foto van onze trouw Tis uiteindelijk een foto op doek geworden, zwart-wit, 60 op 60cm. Ben echt content, kan er bij weg dromen
[QUOTE=Kat12;8341551 @ ano: de meeste vrouwen dragen de zwangerschap van hun eerste kindje volledig uit... maar aangezien het al een tijdje rommelt zal je wel niet veel overtijd gaan denk ik. heb je geen kleine werkjes meer thuis die altijd al eens moesten gedaan worden, maar waar je geen tijd voor had? hier heb ik altijd zo'n dingen Nee heb alles al gedaan eigelijk. Ben iemand die ook niet stil kan zitten dus er blijft meestal niet veel werk liggen. Maar we komen de dagen wel door.
Nee, 't gaat vrij vlot. De dagen dat ik thuis ben drinkt hij wel opvallend meer... Vrijdag starten we met groentepap, dus dat gaat ook een hele verandering zijn.