clubje voor meiden die vanaf augustus 2009 stoppen met de pil DEEL 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door claudianoa, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kat12

Kat12 Bekend lid

3 sep 2009
    578
    0
    0
    @ nijtnje: groentepap, dat zal spannend zijn :) Begin je met worteltjes? Ik heb de indruk dat ze dat overal aanraden?

@ ano: wel ja, doordat ik tijdens de zwangerschap de zetel niet meer uit kon, zijn er heel wat kleine dingen blijven liggen die ik nu doe. Maar ik had dan ook geen probleem om de dagen te vullen, ik sliep bijna heel de dag, was zo moe van de pijn. En had ook veel bezoek. Mss ook wat meer bezoek laten komen?
    Maar ik kan me wel inbeelden dat als je goed bent, de dagen soms traag gaan.
    Het is in elk geval voor niet zo lang meer! spannend!

@ jt: ik hoop dat het goed gaat nu bij de ha.

2. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    Er komt gelukkig ook veel bezoek dat scheelt zeker.
    En doe nu iedere middag ook ff n dutje want begin toch wel moe te worden iedere keer.
    En sinds gisteraaf heb ik iedere keer slijmverlies bij t afvegen.
    Beetje geel-wiittig(sorry beetje onsmakelijk)
    Dus wie weet hebben we een halloween kindje hahahahahahh

3. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    @ ano, dat klinkt wel veel belovend hè ..wanneer was je precieze dag ook al weer?

@ kat, heeft ewout vandaag zijn 4e goede dag?:D Fijn te horen dat het nu zo lekker gaat!
    Welke foto heb je uitgekozen voor het doek? Waar ga je hem hangen?

@nijntje, wel foto's / filmpjes maken van zijn eerste groente hapje, dan trekken ze altijd zo'n gek gezichtje omdat ze de smaak niet herkennen, zo leuk!!! Wat gaat het eigenlijk al hard dan h♪8 dat je daar aan kan gaan beginnen!

@hier, de HA zegt ook dat ik echt verstandig aan doe ff rust van alles te nemen, me richten op het zwanger raken , dat is het belangrijkst zei ze , ontspannen (hoe doe je dat ????) en afleding in leuke dingen te zoeken, en ergens gaan leren dat ik die negativiteit niet meer toelaat, yoga ofzo .. Kweet niet , t zal reuze helpen maar vind dat niks voor mij, heb al wel eens gezocht maar zit er allemaal zo vaag uit ...:) maar goed maar eens in verdiepen dan ... Ze is wel een heel begripvol persoon, al die tijd geweest, ze was ook degene die op papier de aanvraag voor second opinion heeft geregeld, en de infectie heeft ontdekt toen, toen ik nog in dat somme zh liep te klooien, ben haar echt dankbaar en nou is vandaag haar laatste dag ....:( het zal ook eens mee zitten hè
    Maar ze zei neem maar rust tot je naar arbo bent geweest

Die heb ik net gebeld over dat tijdstip en gezegd dat ik niet in staat ben om om 7u van huis te vertrekken en in de file te gaan zitten , ze zei ja maar je werkgever heeft dit aangevraagd en goed gekeurd:$ ik zei nou jammer dan ik kan het niet (oo was wel al een beetje trots)nu laat ze straks iemand terug bellen die over mijn dossier gaat .. Moet nu hard zijn en me niet laten over rulen door hun, Gewoon nee nee nee het gaat niet, dan desnoods een ander tijdstip maar niet dit!
    Lijkt me ook niet redelijk toch?
    Ben gewoon overspannen van al dat soort gedoe , is dat dan de bedoeling van dde werkgever en de arbo ? Lijkt me niet echt zou je denken ...
    maar goed klaag klaag klaag

Min vriendin is vandaag uitgerekend hoop voor haar dat ze snel bevalt, en heb ik ook weer wat afleiding (al zal het ook wel ff flink pijn doen weer, zij wel een kleine en ik ...tja maar ja dat hou je toch, gun het een ander er niet minder om natuurlijk ( maar er zijn uitzonnderingen uiteraard;))

4. Kat12

Kat12 Bekend lid

3 sep 2009
    578
    0
    0
    jt: ben fier op je dat je gezegd hebt dat dat niet ging hoor om zo vroeg naar de arbeidsgeneesheer te gaan zo ver van huis! Goed gedaan!
    Dus, die ha gaat op pensioen of zo? Das jammer! Gelukkig was ze begripvol en mag je nu thuis blijven. Hmm, yoga is ook totaal niets voor mij, en ze hebben me dat ook al zoveel aangeraden om te ontspannen. Wat voor mij helpt is gewoon gaan zwemmen, en enkel maar de lengtes te tellen, terwijl je zwemt, let je niet echt op je omgeving, en ik kan mijn hoofd wel eventjes legen dan. Met je pijn is het mss niet ideaal, maar zwemmen kan waarschijnlijk wel niet zoveel kwaad.
    Of gewoon eens alleen gaan wandelen met je hondjes, de eerste minuten denk je nog aan vanalles en nog wat, maar uiteindelijk gaat dat ook over en wandel je nog gewoon. Maar das weer niet zo haalbaar met je pijn zeker? Anders een pc spelletje zoeken of zo?

En ja hoor, ons meneertje is weer superwelgezind vandaag, en heeft vanmorgen al een flinke tuk gedaan. Hij is wel in een dagje waarin hij veel scheetjes laat ;) wel grappig eigenlijk.
    De foto komt boven de schouw, en is van ons tussen balken op een zolder van een kasteel, zal het dan wel eens mailen als het aan de muur hangt, nu staat hij gewoon erop. Een reden te meer om mijn ventje in het werk te steken ;)

5. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    mooi dat hij weer zo'n goede dag heeft, dan geniet je dubbel op van hem hè?! Aaah scheetjes laten, maar dat kunnen ze goed hè, de kleien van mijn zus zit ook altijd te knetteren, en dan vorla als ik d'r vast heb;)
    ja mail hem binnenkort maar door;)
    je hoeft op mij niet meer trots te zijn, ben al weer uitgepraat
    Mijn regio manager belde mij daar straks, op mijn vaste nummer, ass!!! Dat is prive hoor, bel lekker naar mijn mobiel zeg,maar zal wel zijn om me te controleren, sukkels! Hij zei pissig zo je hebt je ziek gemeld, het ging toch beter, ik zei nou nu niet meer , trek het allemaal niet meer hoor:x
    En op vrij pissige toon zei hij dat ik de arbo had gebeld, nou kon het maar uit mijn hoofd zetten,ze hebben samen (ik zei het toch?) met moeite deze afspraak weten te regelen (waarom hebben ze dan zo lang gewacht ) en ik moest maar zorgen dat ik er kwam, hoe ik dat ga doen dat is niet hun zaak ... Ze wilden duidleijkheid net als ik, Ik zei prima maar niet op deze manier , heb gevraagd waarom ze overal mee dwars zitten maar nee dat is niet zo bla bla bla, het was geen prettig gesprek
    Heb daarna vervolgens zelf weer de arbo gebeld en ze gezegd me het tel,nummer van de betreffende arts dan te geven dan vraag ik het zelf wel maar dat weigeren ze natuurlijk
    Ze waren echt heel gemeen en moest het maar doen , ik zei het is wel overduidelijk dat jullie er voor zorgen dat ik mijn ontslag neem, jullie maken het mij zo moeilijk, is het nou zo lastig om normaal te doen? Zegt ze dat ik allang blij mag zijn met mijn werkgever want hij had al eerder kunnen eisen dat ik weer volledig kan gaan werken en daarmaar op een stoel ga zitten en klanten begroten, nou ja dat slaat toch helemaal nergens op?????
    ik word er zo moe van het lijkt wel een soap een slecht verhaal, mijn hoofd trekt dit niet meer hoor!!!

Zo en nu ga ik proberen er even niet meer aan te denken ... leuke gedachtes .... Ja zal toch eens over zwemmen nadenken maar volgens mij is dat met mijn bekken niet echt succes? Ga het na vragen bij de therapeut!
    en Yoga .. tja... schijnt heel goed te zijn maar weet niet ...is vast een vooroordeel;)

6. mikky1982

mikky1982 Bekend lid

19 aug 2009
    772
    0
    16
    @ jt, jeetje niet normaal. Maar als je nu ziek thuis blijft dan kan je daar toch onmogelijk heen gaan? Zij horen een oplossing te zoeken dus een plek dichterbij zou wel zo netjes zijn. Ik vind het echt bizar hoor wat ze je aan doen! Ik zou gewoon blijven zeuren dat je dat niet gaat redden. Als ze je zo spoedig mogelijk weer aan het werk willen hebben mogen ze wel eens meer aan jou denken!!!
    En zwemmen vind ik ook altijd heel ontspannend goede tip van kat. Wie weet werkt het voor je, mits het gaat met je bekken natuurlijk.

@ ano, een haloween baby, lijkt me grappig!

@ kat, ik zit op het moment weer aan de clomid, mocht gewoon doorgaan van mijn gyn. Dus nieuwe ronde nieuwe kansen. Al is de kans nog zo klein, ik blijf hopen op een wonder zodat ik niet de iui of ivf in hoef!

7. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    @jt,niet normaal meer zeg op je werk.
    Ik zal gewoon net doen of je gaat en dan bellen en zeggen dat je onderweg ben maar je ineens niet goed voel.
    Dat je een hyperventilatie aanval heb gekregen en niet meer verder kan rijden.
    Ik heb in t verleden ook een baan gehad waar ik t op een gegeven moment niet meer naar mn zin had hoop problemen met personeel en de bazen.
    En uiteindelijk kreeg ik op een dag een zware hyperventilatie aanval onderweg op de snelweg.
    En uiteindelijk bleek bij de dokter dat dat door t werk kwam en toen ik daar uiteindelijk weg was was t over.
    Dus wie weet een goeie tip.
    Ze kunnen toch niet bewijzen dat t niet zo is.

8. claudianoa

claudianoa Fanatiek lid

13 sep 2009
    1.724
    0
    0
    @kat
    tot nu toe heb ik nog melk met kolven. de kinderarts wil dat ik hem weer gewoon aanleg mar durf het niet zo goed ben bang dat hij dan weer niet genoeg eet.ik wil wel eerst een lacatiedeskundige bellen voor ik de boel opbind om het helemaal te stoppen.

@ano ik had dat ook dat slijm een paar dgn voor ik ging bevallen en net als bij noa had ik 2 dgn voor de bevalling flinke de race.ik hoor vaker dat mensen dat hebben voor de bevalling. 1 tip eet niet te veel als het gaat beginnen want je houdt het niet binnen.

@jt
    ze blijven lekker bezig he bij jou. kan je huisarts geen briefje opstellen dat je overspannen bent of een burn out heb. ze zitten je gewoon weg te pesten nu. maar geen ontslag nemen he meid dan winnen ze en jij kan geen uitkering aanvragen mocht dat nodig zijn.

9. Kat12

Kat12 Bekend lid

3 sep 2009
    578
    0
    0
    @ jt: pfff, klinkt idd niet als een leuk telefoontje! manmanman, wat een klojo's op je werk!
    dus er is nog niets veranderd aan die afspraak?

@ mikky: ik zou ook blijven verder doen, tis een kleine kans, maar tis toch een kans hé dat het zo nog lukt met gewoon clomid. En ondertussen verspeel je ook geen tijd, alle kansen worden benut! groot gelijk

@ claudia: als je hem gewoon aanlegt zal je wel zien of hij slikt of niet, als hij goed drinkt, zal je dat wel merken. Hoe gaat het nu met Noa? Geraakt ze een beetje gewoon aan de nieuwe gezinssituatie, of is ze je nog aan het testen?

@ nijntje; veel plezier met de groentepap vandaag :)

10. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    @claudianoa,Goeie tip over niet teveel eten.
    Overgeven vind ik altijd zoiets verschrikkelijks.
    Gelukkig is dat jaren geleden.

11. claudianoa

claudianoa Fanatiek lid

13 sep 2009
    1.724
    0
    0
    @kat

noa raakt wel steeds meer gewend maar ze is nog steeds aan het testen. ze vind het totaal niet leuk als we de rem er even opzetten.Als het aan haar ligt neemt ze alles over qua verzorging haha maar dat laten we niet geheel toe.We hebben haar vandaag ook gewoon naar school gebracht zodat ze even lekker dr ei kwijt kan.
    gister heb ik hem wel even aangelegd maar of hij genoeg heeft binnen gekregen weet ik niet hij had wel flinke krampen daarna

@ano ja ik heb die fout bij beide kids gemaakt door wel veel te eten.
    Toen de vk tegen mij zei nee hoor het begint nog niet heb ik me ma boos opgebeld om te vragen of ze langs de mac wou rijden voor ze noa thuis kwam brengen en een milkshake en een big mac menu mee wilde nemen met extra burgertje.
    Nou dat heb ik geweten want 2 uur later lag ik te puffen en weg was me big mac haha en dat was bij noa toen ook.Hoe minder je eet hoe kleiner de kans dat je gaat spugen.

12. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    @ano, onthou die tip maar van claudia haha, spugen is zo naar altijd!
    Ik ga jouw tip niet opvolgen, ga wel naar dat gesprek want anders maak ik een fout en worden ze wellicht nog vervelender, maar t is wel echt schandalig allemaal! Met name de stress die ze mij geven, waar is dat voor nodig hè? Wat naar dat je dat ook op je vorige werk hebt gehad, gelukkig nu dus niet meer!
    Van mij part ontslaan ze me maar hoor, echt , ik kan daar toch niet meer fatsoenlijk werken, stelletje achterlijke!
    De HA gaf ook aan dat ik me rust moet nemen en het moet proberen van me af tezetten, al is dat makkelijk gezegd natuurlijk, maar ga het wel proberen
    Ze zijn het niet waard,ik ga er aan onderdoor en daar wil ik nu een stop op zetten ,heb al méér dan genoeg aan mijn hoofd en dat laat ik niet (meer)vergallen door (proberen dan hè;))

@claudia, goed dat je noa ff dr energie laat kwijtraken, voor haar is het ook een enome verandering hè?
    maar een big mac menu met extra burger?? Mijn god waar laat je het?? of is dat normaal als je zwanger bent?:p

@kat vandaag nog steeds goed met ewoutje? De foto al opgehangen of is dat werk voor het weekend? Nog leuke plannen?

@nijntje,en , hoe is het gegaan met je groente papje???

@mikky, hoe i shet verder nu? beetje rust kunnen vindn in je vrije weekje of is het teveel allemaal?
    Die clomid wordt je ook extra emotioneel van of niet? stiomme hormonen, maar kat heeft wel gelijk ook al is die jkans toch zo lein je laat hem in elk geval niet onbenut!
    wat kruip de tijd nu hè naar de uitslag datum, ik vind van wel althans

13. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    @ jt: Wat een stelletje... op je werk! Ik zou ook naar die afspraak gaan, zoals je zegt, dan kunnen ze je niets maken. Ben benieuwd wat ze gaan zeggen! Wanneer moet je gaan?

Als je ergens op wacht, duurt het altijd lang. Maar maandag zitten we al in november ;)

P.S. Ik kreeg geen 2 hamburgers op tijdens mijn zwangerschap hoor :p

@ claudia: Blijven kolven is zwaar, maar je weet idd hoeveel Tygo binnen heeft he... Komt hij nu goed aan. Voor Noa is het ook wennen, maar goed dat ze naar school kon. Kan ze daar fijn opscheppen over haar broertje :p Hoe is het nog met je moeder?

@ mikky: Elke kans, hoe klein ook, is een kans... Hoop dat je snel weet waar je aan bent.

@ Kat: Leuk, zo'n foto op doek! Heb hier nog een bon liggen van met onze trouw, maar weet niet goed wat ik moet kiezen.

@ ano: Ik at tijdens mijn bevalling koekjes en een tasje soep. Kreeg ook cola voor meer energie. Ik heb niet moeten overgeven, maar er zijn ook zh'en waar je helemaal niets te eten krijgt.

@ hier: Groentepap is heel goed meegevallen! Ward deed zelfs z'n mondje open! Ga hem nu ophalen, is net wakker en ga hem nog in bad doen dan kan hij straks proper z'n bedje in ;)

14. mikky1982

mikky1982 Bekend lid

19 aug 2009
    772
    0
    16
    mmmmmm... mac donalds!!!!!!!!!!!!!! Zo lekker!!!!!!!!!!!!

@ jt, ik zou ook naar dat gesprek gaan als ik jou was. Hoe waardeloos dat ook is. Als ze er achter zouden komen dat je niet eerlijk zou zijn ben je nog verder van huis. Ze kunnen je alleen niet ontslaan denk ik. Ze hebben toch geen goede reden. je zou bijna hopen van wel he. Kan je thuis uitrusten. Maar ik ben bang dat ze toch gaan proberen je weer aan het werk te krijgen. En idd niet zelf je ontslag nemen en niets tekenen!!

@ jt, het lijkt wel of mijn lijf is gewent aan de clomid. Heb geen last meer van opvliegers en duizeligheid. En emotioneel ben ik eigenlijk al maanden dus ik weet niet meer ofdat nou door de hormonen of stres komt.

hebben jullie pauw en witteman gezien gisteravond? (Een nederlandsche talkshow) ? Daar zat een vrouw die uit katholieke geloofsovertuiging tegen abortus is en het nodig vondt onze ministers een poppetje op te sturen. Het poppetje was een namaak embryo. Er was dus een minister die na een aantal miskramen geen kineren heeft kunnen krijgen die dit door de brievenbus kreeg!! Walgelijk toch!! Wat moet dat pijnlijk zijn zeg. Sommige mensen denken echt niet na.

15. Kat12

Kat12 Bekend lid

3 sep 2009
    578
    0
    0
    @ mikky: jakkes, kom dat tegen zeg! zo vreselijk voor die minister! Ik denk dat we zouden verschieten als we zouden weten wie er allemaal niet direct zwanger wordt hoor. Mensen zouden toch wat gevoeliger daarmee moeten omgaan!!!
    Ben wel blij voor je dat je niet teveel last hebt van opvliegers, een vriendin van me is dikwijls in een paar minuten kletsnat van het zweet. Is een vervelend neveneffect.

@ jt: mijn man was gisteren naar londen en vandaag naar leuven en brussel, dus 's avonds is hij gewoon in de zetel geploeft :D Tzal een werkje zijn voor het weekend, hoop ik, want het is redelijk druk. Morg relaxmiddag en 's avonds gaan eten, zondag babyborrel, en maandag is het 1 november dus naar alle families.
    Is er al iets geregeld nu met de BA? Ik zou de afspraak zeker niet missen, maar ik zou wel proberen om ze te verzetten of zo. Die datum en uur is gewoon niet te doen hé. Dat moeten ze toch wel snappen!!!

@ nijntje: fijn dat het groentepapje zo goed gelukt is! toch gefilmd hé? zo, het is al een grote jongen aan het worden
    Ik had ook zo'n bon voor een foto op doek, maar die hebben we gebruikt voor een foto van ons en ewoutje samen. Die foto's van de fotograaf hebben wij niet digitaal, das haar artistieke eigendom, dus we moesten dat ook bij haar bestellen; met een heel groot prijskaartje tot gevolg (288 euro) maar tis ronduit prachtig!!! Met heel stevig houtwerk langs achter.

@ claudia: hoe gaat het met tygo? stijgt zijn gewicht verder?

@ ano: ik heb wel moeten overgeven tijdens de bevalling en had al niet meer gegeten van 18u 's avonds, en ewout was er pas om 6u55 's morgens. Ik denk dat het gewoon een gevoeligheid is.

En jt, je wilt niet weten wat voor hoeveelheden eten ik naar binnen kan spelen :) Hamburgers lust ik niet, maar de meeste mensen schrikken wel als ze zien wat ik allemaal binnenspeel...
    Maar daar komt verandering in ;)

Ziezo, kga meneertje in zijn pyjama steken, binnen een uurtje eten geven en dan bedje in.

Is dat bij jullie trouwens ook een verlofdag 1 november?
    Ah, en dan nog iets, ben zoooooooooooooo jaloers op de zuivelproducten in nederland!!!! Zoveel yoghurts, vla's, lekkere melk!!! en voor zo weinig geld, das niet te doen hoeveel verschil er daar op zit. We hebben vorig weekend een paar liter mee genomen en tis jammergenoeg al op, k denk dat we vanaf nu af en toe net over de grens zuivel gaan inkopen hoor :D:D

16. claudianoa

claudianoa Fanatiek lid

13 sep 2009
    1.724
    0
    0
    @jt
    hahaha nee lag niet aan me zwangerschap hahaha meestal neem ik alleen een big mac menu maar was zo boos op de vk dat ik er nog 1 nam hahaha was toch al 20 kilo aangekomen dacht ik dus die ene burger maakt ook niet uithihi

@nijntje ja kolven is leuk maar zwaar vind ik zeker nu ze willen dat ik elke 2 uur ga kolven om de bv op gang te houden en hem dan 2x aanleggen. nu heb ik hem vandaag 2x aangelegd maar het geeft hem geen voldoening naar ons idee heeft hij daarna nog honger.plus dat ik gelijk last heb van een kloof:(
    met mijn moeder gaat het op zich wel ze is nog erg moe en slap ze is gelukkig zo wijs geweest om deze week ook thuis te blijven

@mikky nee ik heb het niet gezien en als ik het zo hoor maar goed ook. hoe halen mensen het soms in hun hoofd zeg gewoon weg walgelijk.

@kat
    gister zijn we bij de kinderarts geweest hij woog nu 2990 gram en vorige week vrijdag was het 2755 gram dus de groei zit er zeker in nu gelukkig.
    1 nov een verlofdag nee hier niet hoor wat is er die dag???

17. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    @ claudia: Tygo is goed aangekomen als ik dat zo hoor! Ik moest Ward ook een kwartier per borst aanleggen en dan nog een kwartier per borst kolven, maar dat zag ik niet zitten. Heb het aanleggen dan maar achterwege gelaten en 's nachts stond ik ook niet meer om de 3u op om te kolven toen ik thuis was. Je moet doen waar jij jezelf goed bij voelt. ;)

1 november is Allerheiligen, herdenking van de overledenen. En meestal gaat iedereen dan bij familie op bezoek... Voor mij is 2 november (Allerzielen) ook nog een betaalde feestdag... Lang leve het werken op de overheid! ;)

@ Kat: Ik ga toch regelmatig naar NL voor boodschappen. Zal ik je wat meebrengen? :D Ik heb daar eigenlijk nooit echt op gelet op de zuivel. Meestal blijft het bij mij beperkt tot gewone melk en Fristi :p
    Maar de poedermelk voor Ward scheelt zich ook hoor: 17,50 euro bij de apotheek en 9,98 euro bij Etos... Luiers idem. Maar een bus Fristi kost bij Jumbo de helft van hier in de Delhaize. Ik vind het geweldig om zo dicht bij de grens te wonen! :)

Ewout gaat ook niet zo vroeg z'n bedje in precies :) Hier ligt Ward er nu vandaag weer vroeger in, 21u15. Maar de laatste weken was het ook niet voor 22u. Ik gaf hem dan nog wat melk zodat hij wat langer sliep. Nu ben ik eens benieuwd wanneer hij morgenvroeg gaat komen. Hij heeft nu alleen kv gehad voor hij z'n bedje inging (schoonouders waren nog op bezoek, dus pas erna gekolfd).
    Maar bij de juni mama's zijn er die al om 19u in bed gaan! :$ Dan zou ik hem bijna niet zien als ik ga werken! Maar als ze de klok rondslapen, tja dan kan je bijna niet anders. Laat mij dan nog maar even vroeger opstaan om melkske te geven zodat hij goed bijkomt! Morgenmiddag wordt hij weer gewogen.

@ mikky: Nee show niet gezien, maar wat een idee om zoiets te doen! Dat doe je toch gewoon niet? Sommige mensen snappen niet dat ze daarmee anderen kwetsen he.

Ik heb geen filmpje van de groentepap, maar m'n papa heeft een paar foto's gemaakt. M'n zus komt morgen, als ze lukken mail ik er eens door. ;)

18. claudianoa

claudianoa Fanatiek lid

13 sep 2009
    1.724
    0
    0
    meiden jullie hebben mail

19. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Meestal doe ik mijn mail eerst open en dan pas zp, maar nu net niet ;)

20. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    hey.ben ik ffies vanuit t zh.ik had vanf vrijdag avond af en toe buikpijn.
    zaterdag overdag ook rond de 8 minuten.
    om 3 uur smiddags braken mn vliezen ineens en kreeg toen om de 5 minutenweeen.
    en om 4 uur belde we de vk want zat al om de 2 minuten weeen.
    de vk en had al 6 cm ontsluitng.
    dus gelijk nr zh toen ik daar was zat ik al aan de 9 cm.
    dus toen werd t persen en dat duurde 70 min en om19.10 was die er.
    was erg heftig en zooooo snel

Deel Deze Pagina