Hallo, Claudianoa en Mikky: Van hoofdpijn heb ik ook veel last gehad, totdat ik ongesteld werd, toen was het over, hoop dat het nu ook weg blijft.. Leuk is al dat babyspul he, ik heb hier nog een heleboel op zolder liggen, maar ben bang dat ik toch weer flink aan het shoppen sla als het zover is. Ano, voel je je al helemaal zwanger? Kwaaltjes en zo? Luckyblue, wanneer wil je gaan testen? Groetjes
hellie,Voel me af en toe misselijk en veel trek.Savonds sneller moe. En sochtends heel vroeg wakker en opgezette buik einde van de dag.(maat 36 dus dan heb je dat misschien wat sneller als je darmen opzetten) Maar vind het allemaal niet erg zo voel je tenminste wat En hoe is het met jouw??
Heeyy ja ik heb getest, maar negatief, nu wachten op de duveltjes maar ga nu weekje op vakantie tot volgende week meiden!
@lucky blue fijne vakantie en hopelijk was de test mislukt en is het wel zo ik heb gisteravond wat bloedverlies gehad voor 2 uurtjes en daarna was het over en net een bloedpropje toen ik naar de wc ging. het zal wel niks zijn (hoop ik tenminste) en komen omdat me lichaam moet wennen aan het feit dat ik de pil niet meer nieem
13 september is mijn menstruatie begonnen en is gestopt op 17 sept. ik moet eerlijk zeggen dat ik me nooit verdiept heb in me cyclus moet geloof ik tellen vanaf de eerste dag van me menstruatie toch? (ben zo af en toe blond)
ja idd, dus dan is je menstruatie net voorbij? Dan zal het niets bijzonder zijn denk ik. Volges mij zit je dan nu op dag 8 als ik het goed heb. Zelf zit ik op dag 10, weet alleen niet hoel lang mijn cyclus duurt de vorige 38 dagen. Erg lang ik denk omdat ik gestopt was met de pil. Gebruik nu ovulatietest om te kijken hoe mijn cyclus verloopt.
wow, moest plots ook veel bijlezen Gezellig! @ luckyblue: prettige vakantie, en hopelijk komen je duiveltjes snel door, dan ben je daar ook al weer vanaf. Wij hebben totaal nog niet nagedacht over de kinderkamer... Momenteel is die in wit behang, en staan al mijn schoenen daar + ik strijk daar We zijn wel van plan om die kamer helemaal opnieuw in te richten, maar dat zal maar zijn eens we ook effectief zwanger zijn. We hebben trouwens net besloten om nog een ronde veilig te zijn. Mijn ventje is bang dat ik anders (moest het zijn dat het direct raak is) niet ten volle zal kunnen genieten van onze huwelijksreis. En dat zou inderdaad ook jammer zijn. Dus ja, hopelijk duurt mijn tweede cyclus minder lang, en kunnen we er snel echt voor gaan Meiden, heb ook nog een vraagje: mijn eerste natuurlijke regels na pilstop zijn al bijna gedaan. Hebben eigenlijk maar drie dagen echt geduurd, en nu een heel klein beetje... Dus nog minder als met de pil! Terwijl ze vroeger (voor de pil) 8 dagen duurden. Is dit normaal? Is dit ook omdat het lichaam nog in zijn plooi moet vallen?
Ik denk dat ik toch ga proberen om de tekening zelf te maken en anders zo'n grote sticker ofzo? Maar zo'n 'oude' tekening, zo met die bruine randen enzo vind ik ook heel mooi. Die hoef je dan niet in te kleuren. Ach, ik heb nog even tijd om te denken Dat vrees ik dus dat ook bij ons gaat gebeuren. Hoop dat mijn vriend dan voor de volle 100% achter mij staat, want die durft haar haar zin wel eens te geven om de kerk wat in het midden te houden. Maar ik zal op mijn strepen staan!
Dit weekend hebben we een kinderkamer gezien die blauw en wit geschilderd was, en een band rondom rond had met autootjes van Cars. Ook de gordijntjes, een klok aan de muur, de beddenlakens waren van Cars. Wel schattig eigenlijk En fier dat het kindje was! (is wel net 3 geworden).
ja dat moet je echt doen hoor echt je poot stijf houden. heb ik toen ook gedaan en gelukkig was mike het helemaal met me eens. die is ook nog weleens zo van geef dr zin maar. maar dit keer echt niet die deur bleef dicht. wel gaaf idd met die bruine randen dat is echt heel mooi en misschien kan je via internet wel een leuke vinden die je kan uitvergroten en op de muur kan doen. wou dat ik zo crea was hoor wij hebben gister het er gister even over gehad want we moeten voor noa ook een kamer maken nu. wij hebben een suite aan de woonkamer zitten en daar maken we dan nu een kamer van voor noa en die is gek op dora en de disney prinsessen en ik denk dat het het laatste word want dat blijft denk ik langer. dora groeit ze overheen als ze wat ouder word denk ik. dus we moeten 2 kamertjes gaan doen maar een muurschildering van de prinsessen zit er niet in zo handig ben ik niet helaas
Amai! Hoop dat dat bij ons net hetzelfde gaat zijn! En jouw ouders, hebben zijn de kamer op voorhand wel mogen zien of ook niet? Ik wil ook heel graag weten wat het wordt, en als ik dan spulletjes koop en het in de kamer heb staan wil ik niet dat ze dat al weten. Da's ook een van de redenen waarom ik niet wil dat ze de kamer zien. Net als de doopsuiker, die blijft ook geheim tot op het einde! En natuurlijk gaat die in de kinderkamer staan, want daar komt normaal niemand. Ik heb het voordeel dat ik op m'n werk een beamer kan uitlenen en dan kan ik de tekening gewoon projecteren op de muur. Dat maakt het een stuk makkelijker! Maar ik vind het wel leuk om zo'n dingen te doen. Volgens mij bestaan er verschillende muurstickers van de Disney prinsessen. Gewoon zorgen dat je muur mooi glad is en plakken maar! Soms vind je ook sjablonen met iets van het thema prinsessen. Is ook mooi om te doen, gewoon een ander kleurtje verf kiezen .
ze heeft nu van die foam stickers van hun op de muur. en ik heb gister glow in the dark prinsessen gekocht. maar je brengt mij op een idee met die beamer die hebben ze bij ons op het hoofdkantoor ook kan ik weleens vragen of ik die kan lenen. dat ik daar niet aan gedacht heb zeg. kreeg vandaag van een vriendin een mobiel voor boven het bedje van woezel en pip. mafkees zeg ik tegen dr ben helemaal nog niet zwanger nee zeg ze maar ik kon hem niet laten liggen voor je want ik weet dat je hem graag wil. nu heb ik er 3 liggen hahaha 1 van woezel en pip 1 van poeh en 1 van allerlei jungle dieren. die van de jungle haal ik gewoon van zolder af en kijk wel wie hem wil. en mijn ouders nee die mochten ook het kamertje niet zien en die accepteerde het wel. en wat je zegt wij wilde ook weten wat het werd en daarom mocht er bij ons ook niemand in. er lagen al kleertjes enz nee hoor een groot hangslot op de deur @kat 12 ook gaaf zeg voor een knul een hele cars kamer dat is wel heel stoer.wij moesten er wel over nadenken omdat we er nu een kamer bij moeten gaan bouwen voor de oudste en dan ja van het 1 komt het ander je gaat alles al inplannen in je hoofd hahah en het kan best zijn hoor wat je zegt je lichaam moet er wel aan wennen dat je de pil niet meer neemt.
amaai Nijntje, jij ziet dat wel goed zitten zeg, uw kleintje zal blij zijn later En claudania, die glow in the dark prinsessen zijn waarschijnlijk prachtig!!! Niet meer te vergelijken met de kinderkamers die wij vroeger hadden hé! LOL Mijn ventje heeft wel al eens gezegd dat hij graag figuurtjes zou uitzagen en op de muur plakken. Ik vindt het altijd zalig als hij zo babbelt, de ventje denken toch meer aan kindjes dan je soms zou denken hé!
zo die link ga ik opslaan die is echt gaaf zeg die moet ik bewaren dat word nog wat straks hahaha tuurlijk mannen zijn er altijd meer mee bezig dan wij toen wij gingen voor de eerste zei mijn vriend nadat ik na het stoppen van de pil voor de tweede keer ongesteld werd nou laat maar het lukt niet ga maar weer aan de pil. hij was zo bang dat het niet lukte en heeft toen pas zijn gevoel geuit en angst van at als het niet lukt hij was zo teleurgesteld maar de 3 maand kon ik hem blij maken hihi
Nee, mijn kinderkamer was vroeger eigenlijk heel simpel (lees saai ). Maar toen werd daar nog zo geen werk van gemaakt he. En ja, wij hebben onze kinderkamer al een tijdje in gedachten. Toevallig dat we daar eens over begonnen en eigenlijk hadden we allebei hetzelfde idee erover. Dus da's wel tof! We houden allebei heel erg van disney, maar niet dat ons heel huis ermee vol staat enzo. En zoiets kan wat langer in een kamer blijven (hoop dat ons kleintje het dan ook wel tof vindt! ). Ja mannen... Mijn vriend was begin van dit jaar bij een vriend op bezoek geweest die ook een kindje verwachtten. 'Schat, die kinderkamer was echt chic gedaan!' Volop aan't vertellen over hoe die kamer was. En dat was ook met van die houten figuurtjes. Da's ook heel mooi met een klein lampje erachter; heb je indirecte verlichting (maar dan moet je wel de mogelijkheid hebben om verlichting te voorzien he )
hoi dames, Ik heb ook al nagedacht over het kamertje. Ik heb wat lijstjes gekocht van winnie the pooh. En wil de kamer in grijs wit en zilver tinten en dan rode accesoires. Had ik in n catalogus gezien die ik van babydump had gehad. Was ook leuk had ik aangevraagd en kreeg er sokjes bij.