Ja maar dit was met het zelfde urine, weleens waar stond dat voor het raam(waar zon scheen) hahaha zou dat iets uit maken?
Maar als je op je eerste test een lichte tweede streep hebt, lijkt mij toch dat het positief kan zijn. Want die heb je toch onmiddellijk gedaan nadat je geplast had he? Dan zou ik overmorgen opnieuw testen als ik van jou was. Het aanzien is idd makkelijker gezegd dan gedaan! Je bent er uiteindelijk toch veel mee bezig, dat merk ik ook aan mezelf...
ja maar die test na een uur met die zelfde urine was nega:S heb me urine nog bewaard ahahha wou eerst een cb test doen met die urine.. ik weet t ok nie meer hahahaah
Als je toch per se een cb test wil doen, zou ik wachten tot morgenochtend. Als je net uit je bed komt en voor de eerste maal plast is je urine heel geconcentreerd. Als je zwanger zou zijn, is er nog niet zoveel hcg in je urine. En als je urine geconcentreerd is, heb je er meer van. Snap je? Maar zou het zeker niet meer met de urine van vanmorgen doen... Volgens mij ligt het echt aan de 'versheid' van je urine dat je tweede test helemaal negatief was. Want je eerste tekende toch iets? Spannend spannend! Was je man/vriend er vanmorgen bij toen je de eerste test deed?
Spannend mama chan. Ik kan het helaas ookniet zien op de foto maar dat was met mijn eerste test ook. Zag er niks van op n foto heel onduidelijk in ieder geval. Maar probeer morgen zeker nog eens ben benieuwd!!!
@ ano, ja ik weet niet of ik morgen het weer doe miss is het wel gewoon loos alarm vond het streepje ook te dicht bij elkaar
Positief blijven, mamma chan! Er zijn nog 2 dagen voor je nod, dus het kan dat het hormoon nog niet voldoende aanwezig is voor een dikke streep. Maar het kan dus nog altijd he. *duim duim* Hier juist een vlaag van misselijkheid gekregen. Ik ga zo blij zijn dat het zaterdag gaat zijn! Ofwel is er iets aan't groeien ofwel iets aan't broeien ofwel ben ik er echt gewoon te veel mee bezig. Geen idee eigenlijk. Goh ano, morgen al 8 weken! Weet je al wanneer je een echo krijgt?
Jah hier ook trouwens !! Hmm chantal toch .. ik zou echt niet elke keer gaan testen meid.. ! elke keer als ie negatief is, ben je toch weer teleurgesteld.. !! Geduld hebben ! Ik dacht vanochtend echt dat ik ongi was joh .. gerommel in mn buik.. maar goed.. nog steeds geen ongi ..! Denk je trouwens, als ik morgen ga testen dat hij als zou kunnen aangeven dat ik zwanger zou zijn ... als dat zou zo zijn .. ! Succes maar weer ..!!
Dames die bijna mogen testen!!! De duimen draaien hoor. Ik moet morgen naar de verloskundige voor n intake gesprek. Nog geen echo pfffffff. WAs het maar zo ben echt zo ongeduldig. WAs al niet echt mijn sterkste kant geduld hebben en nu helemaal niet. Jullie horen morgen hoe het gegaan is!!
@ ano: mijn duimpjes gaan de hele dag voor je draaien morgen! @ rachell: Zolang je ongi niet doorkomt is er hoop he! Wil je lang wachten met testen? Hier vanmorgen opgestaan en kon geen hap door m'n keel krijgen... Toch een klein hapje genomen in de hoop dat ik toch trek kreeg en een boterham mee naar het werk genomen. Pff, hoop dat ik zaterdag duidelijkheid heb! Edit: ik zie dat ano vandaag naar de vk gaat! *duim duim* Ben benieuwd naar haar verhaal!
hoi dames, Nou ben gister geweest naar de vk. Was erg leuk. Gewoon allemaal vraagjes wanneer voor t laatst ongi,wanneer getest,bloedruk gemeten. Zwitsal tas gehad met allemaal info en testers. En dan heb ik als het goed is volgende week mijn eerste echo. Want de vk twijfelt of ik wel 8 weken ben aangezien ik alleen n pilcyclus had. Word vandaag trg gebeld door t echo buro wanneer ik terecht ken. Spannend!!! En dan 3 november weer terug naar de verloskundige en dan hoor ik t hartje voor het eerst als het lukt. En hoe is het bij jullie dames??????
hoi ano Wat leuk dat je bij de vk bent geweest. En de volgende keer al het hartje horen, dat moet wel heel gaaf zij!
Ben vandaag gebeld en heb a.s dinsdag de eerste echo!!! Wel inwendig waarschijnlijk. Ben slank dus proberen het eerst zo maar lukt dat niet dan inwendig. Dus ik moet nog ffies geduld hebben
@ nijntje1984 Ja ben nog steeds niet ongesteld geworden, heb gisteravond test gedaan en die was negatief :S helaas.. maar wachten gewoon mn ms af.. ! We wachten het ''rustig'' af ..! Hoe is het bij jullie allemaal ??