clubje voor meiden die vanaf augustus 2009 stoppen met de pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ano, 14 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    Ja gelukt!!!!!:):p

2. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    @ ano

zie je niet zo moeilijk! :)

zie da je nog 11 dagen moet w88
    ben je al nerveus???

3. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    Ik heb trouwens een club gemaakt voor meiden die gestopt zijn met anticonceptie in augustus 2009

bij gebruikersinstellingen - clubs - gestopt met de pil in augustus 2009

4. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    @lucky blue,Nee ben nog niet nerveus hoor ga er vanuit dat het nog niet gelijk raak is de eerste maand.
    En ik heb een periode aangehouden van 28 dagen zo was het voor ik aan de pil ging dus even afwachten of dat nu weer is.

5. hellie

hellie Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.178
    1
    0
    Noord-Brabant
    Hoi,

@luckyblue: Bij onze oudste ben ik ook in augustus gestopt met de pil en eind januari was ik zwanger, dus viel wel mee...

Groetjes

6. abeltje

abeltje Niet meer actief

Hoi,

Graag zou ik ook mee willen doen. Ik ben op 5 augustus gestopt met de pil en op 8 augustus mijn menstruatie gehad. Omdat ik 3 jaar geleden een half jaar gestopt ben met de pil en ik toen gelijk een regelmatige cyclus had van 28 dagen, ga ik er nu een beetje van uit dat ik die nu weer heb. Sinds afgelopen donderdag heb ik pijnlijke tepels en ben ik misselijk en nu hopen we stiekum dat het de eerste ronde raak is.....Verder ben ik 29 en mijn vriend is 24.

Groetjes Abeltje

7. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    @ ano
    ik heb ook een periode aangehouden van 28 dagen, maar ik weet niet of dat wel juist is. Ik weet niet meer hoe mijn cyclus was voor het slikken van de pil. Ik ben nu 24 en begon op mijn 14e met de pil en eigenlijk nooit echt bijgehouden.
    Ik ga er ook niet van uit dat de eerste ronde lukt al hoop ik het stkiekum wel een beetje

@ hellie
    dat valt idd mee, bij mijn schoonzus was het na een half jaar dus ik reken daar een beetje op.

@ abeltje
    gezellig dat je er bent!
    nogsteeds de klachten of is het alweer over?
    ik hoop ook voor je dat het raak is, ik zie aan je banner dat je over 6 dagen kan testen. dus nog even geduld.

Ik heb trouwens een clubje opgericht voor dames die in augustus zijn gestopt met de pil. Bij je profiel moet je naar clubs en dan deze toevoegen als jullie het leuk vinden!

8. abeltje

abeltje Niet meer actief

@luckyBlue: ja ik ben nog steeds misselijk en pijnlijke tepels. Ik kan echt niet wachten tot de week voorbij is! En dan zijn we het weekend waarschijnlijk van zaterdag op zondag bij mijn schoonouders. Zelf wil ik dan testen op zondagochtend als ik dan nog steeds niet ongesteld ben, maar dat wil mijn vriend weer niet omdat ik mijn mond dan misschien niet dicht kan houden... hihi

En ik heb me net ook toegevoegd aan de club! Nu nog een profielplaatje zoeken.

9. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    @abeltje,Welkom bij de club spannend hoor nog ffies afwachten dan.

Lucky blue,Stiekum hoop ik t ook wel n beetje dat t raak is:)

10. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    @ abeltje
    Spannend!!! Kan best begrijpen dat je dan wil testen, maar kan ook begrijpen dat je mannetje dat niet wil haha, ik zou dan ook mijn mond niet kunnen houden tegenover mijn schoonouders. Willen jullie het ook eerst voor jullie zelf houden??

@ ano
    We gaan gewoon duimen voor elkaar :D

11. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    @Lucky blue,Ja laten we maar heel hard duimen :D:D

12. abeltje

abeltje Niet meer actief

dan duim ik voor jullie mee ;)

maar wat mij betreft testen we dus bij mijn schoonouders en houden we gewoon onze mond :D haha dan kunnen we mooi mee grappen op de zondagochtend, mijn schoonmoeder maakt namelijk vaak grappen dat ze vast voor d'r 50e oma wordt en dat voelt ze zich zo oud.

13. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    @ abeltje

Ik zou ook niet kunnen wachten hoor, maar als de test positief ik ben benieuwd of je je mond kan houden :D
    ik zou het niet kunnen haha.
    En ik ken dat van dat je schoonmoeder zich dan zo oud voelt, mijn moeder had hetzelfde met de geboorte van mijn nichtje.
    Maar lijkt me juist leuk om vroeg oma te zijn :D
    En het leuke is dat mijn oma nu overgrootoma is , we noemen haar nu ouwe oma haha.

14. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Dag dames

Ik ben ook in augustus gestopt met mijn pil. Ik ga eerst mijn cyclus even op gang laten komen, want heb geen idee hoe dat gaat lopen (8 jaar aan de pil gezeten...).

Wij gaan volgend jaar voor het echie :D Eerst nog wat oefenen, is ook belangrijk he ;)

Leuk dat er een clubje opgericht is!

15. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    hoi nijntje welkom bij de club.

Nou ben benieuwd abeltje,laat t ons snel weten.
    Mijn ouders maken ook heel de tijd grappen dat ze niet kunnen wachten om voor het eerst opa en oma te worden.
    Ik zeg iedere keer nou voorlopig nog niet hoor:p

Ik heb trouwens al vanaf vorige week ongi pijn maar ik word maar niet ongi zal ook wel door het ontpillen komen denk ik.

16. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Thanx! :)

Mijn moeder heeft mij ook al laten weten dat ze klaar is om oma te worden. En als we te lang wachten, dan wordt ze een oude oma en ze wil dat niet... :p Ze weet ondertussen wel dat ik gestopt ben met de pil en dat het nog niet voor dadelijk is. Ze kon haar daar bij neerleggen, maar 2010 vond ze een mooi jaar om oma te worden ;) (ze zal er niet snel achter vragen want ze heeft zelf heel veel moeite gehad om zwanger te worden van mijn zus en mij).

@ ano: ik heb de vorige 2 weken bijna elke dag ongipijn gehad, maar lichtjes. Behalve zaterdag, dat was niet normaal! Misschien mijn eisprong? Dat zullen we ten vroegste volgende week weten.
    Ben echt wel benieuwd wanneer ik voor de eerste keer echt ongesteld ga worden.

@ LuckyBlue: ik ga eens op zoek naar het clubje! ;)

17. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    nijntje,

Zo dat is minder 2 weken lang ongi pijn.
    Ik ben ook benieuwd of mijn ongesteldheid snel op gang kom.
    Of dat t de eerste ronden raak is:p:p:p(grapje ga ik niet vanuit)

18. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    Ik ben dus niet de enige met ongi pijn... Erg vervelend allemaal! als mijn cyclus normaal loopt zal ik de 8ste niet ongesteld moeten worden :) hihi

over het opa en oma onderwerp... Ik ben erg benieuwd hoe mijn schoonouders gaan reageren. meestal zijn ze vrij appart met hun reacties haha. Mijn eigen vader is al opa en mijn zus is in verwachting van de tweede dus denk dat hij er wel aan gewend is om veel hormonen om zich heen te hebben tegen de tijd dat ik zwanger ben haha. denk echter wel dat hij zich dan erg oud voelt aangezien ik de jongste ben! (en hij dan voor de derde x opa word hihi)

groetjes escal

19. shirley17

shirley17 Actief lid

15 okt 2008
    281
    0
    0
    haarlem
    hey dames ik ben niet egt gestopt met de pil.omdat ik eigelijknog niet eens was begonnen:) zind de geboorten van mijn zoontje(3 maandjes oud) maar we gaan er wel weer voor zins augustes:D hoop voor iedereen dat het snel raak mag zijn;)

liefs shirley

20. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    @ ano

Tja, ik heb liever wat buikpijn dan elke dag migraine. Dus wat dat betreft vond ik het niet zo heel erg. ;) De pijn was ook goed te verdragen.

Behalve de ongipijn van zaterdag, dat was echt wel heftig! Kon niet meer rechtop lopen van de pijn. Maar na een uurtje of 2 al liggend film kijken op de bank, is het toch geminderd (had wel geen pijnstiller genomen).

Deel Deze Pagina