@mikky1982 ik zit nu op dag 9 van de cyclus ik moet weer een nieuwe banner nemen want dan kan ik het ook bijhouden. ja het gevoel is zo mooi en huilen joh dat ik heb gedaan toen noa een week oud was dat lege gevoel in me buik verschrikkelijk vond ik dat maar ik heb er iets moois voor terug gehad maar nu we voor de tweede gaan kan ik niet wachten op dat buikje en het gevoel. @ano heel verstandig om je lichaam even de tijd te geven en eerst ongesteld te worden. hoe voel je je nu en hoe is het met je mannetje
@claudianoa,We hebben het wel n plaatsje kunnen geven. Vinden het nog wel erg jammer maar we moeten gewoon verder gaan. En dan zien we weer verder
@ ano: ik denk dat jullie er goed aan doen om je lichaam terug op krachten te laten komen. Hopelijk lukt het daarna snel weer!
he ano, Goed van jullie om je lichaam ff de tijd te geven. Hopen dat het dan snel weer lukt als jullie er klaar voor zijn.
hoi, Ben net terug van de gyn en alles is netjes schoon. Ben best wel blij. Over 6 weken even terug komen dat is standaard zei hij om nog even alles na te praten. Maar kan vanaf nu weer zwanger raken zei hij maar rustig aan. We zien het wel. Wat n verschil de echo als je zwanger ben en de echo van net. Heel gek om te zien. Kan het nu echt afsluiten. Hoe is het hier??
Hallo dames, wat is het rustig hier. Fijn dat alles schoon is Ano, hoop voor je dat je het nu goed af kunt sluiten. ClaudiaNoa, ook ik voelde me erg leeg na de geboorte van mijn zoontje. Hoop dat we binnenkort allemaal met een buikje rondlopen (met de mijne is het na die bevallig sowieso niet meer goed gekomen) Groetjes
De eerste maand zonder pil lag ik dubbel van de pijn van m'n eisprong. De tweede maand was het wat minder, maar toch pijnlijk genoeg om me te moeten leggen op de sofa. En dan ondanks de pijn geklust.
@ ano Wel goed dat jullie het al een plaatsje hebben kunnen geven! Da's dan ook een teken dat jullie als koppel veel aan elkaar hebben. En gelukkig was alles netjes schoon. Dat is ook weer een last die van je schouders valt en zo kan je het voor jezelf afsluiten.
hoi allemaal! hoe is het? @ano ben blij voor je dat je het nu achter je kunt gaan laten hoor! vandaag getest,negatief maar net ook ineens soort van ongesteld geworden ,zet nog niet echt helemaal door maar dat zal niet lang duren meer hopelijk want wil op naar de volgende ronde!!!heeft lang geoeg geduurd weer zeg! wel balen hoor! deze cyclus duurde nog langer als de vorige dus weet het nu helemaal niet meer zeg.. ben sinds vorige week begonnen met etos zwanger worden tabletten miss geven die mijn lichaam wat meer regelmaat!!
ik las net hier op het forum dat er een zp dagje word georganiseerd dus als iemand wil. Heb dit even gepikt van dat forumonderdeel. 3e ZP uitje op 28 november Wie gaan er allemaal mee??: 1. Tante Mars. 2. Susan27 3. Zethu 4. Kubus 5. Suekes 6. Ninoshka 7. Blackeyedgirl 8. Lynette84 Weer Utrecht doen dames was erg gezellig Hoe kom je daar zodat we weer samen kunnen afspreken: Trein via Leeuwarden Zwolle: Tante & Susan Trein vanuit Sittard: Zethu Trein via Tilburg: Suekes Trein vanuit Den Haag: Ninoshka, Blackeyedgirl, Kubus Bus vanuit Gorinchem: Lynette84 Wat gaan we doen? High tea: Susan27, Blackeyedgirl, Kubus, Ninoshka, Zethu, Lynette84 Terrasje binnen/buiten: Anders nl: Opties high tea: Restaurant de Ommekeer • Wist u dat? Prijslijst High Tea Kom op meiden wie nog meer? Het was echt supergezellig!.
he balen dan kan ik niet me schoonzus is jarig die dag.maybe next year @hellie bij mij ook niet hoor. ik moest pas er nog aan denken dat ze noa vaak niet konden vinden of voelen omdat me buikspieren zo sterk waren van het sporten maar helaas is daar niks meer van gekomen na noa dr geboorte hihi maar ik wil het wel weer gaan oppakken als de tweede zou mogen komen. en dat terwijl ik niet eens een hele grote buik had want ik droeg noa meer op me rug. ze vroegen eens aan mij hoelang moet je nog en dan zei ik nog 2 weken en dat geloofde ze niet ze dachten dat ik 5 mnd was
@ jt82, jammer de volgende ronde. Heb vandaag ook etos zwanger worden pillen gehaald. Las hier op het forum goede berichten. Hopen dat je lichaam daar goed op reageerd. Ik zat een beetje te balen vandaag. Ben Op mijn 15e pil gaan slikken omdat ik erg last had van acne. Je zou toch denken dat ik daar nu wel overheen zou zijn, maar helaas zie ik die verschrikkelijke dingen weer overal verschijnen. :x Zijn er meer die daar ook last van hebben? Ben zo bang dat er mensen zijn die er wat van gaan zeggen. Kan toch moeilijk zeggen dat ik ben gestopt met de pil. Mag niet klagen natuurlijk het is voor een goed doel. Maar ben het nu weer ff kwijt...
@ ClaudiaNoa,, dat had ik niet hoor, ik had echt een enorme buik en helaas gruwelijke last van stiemen. @jt, heeft het nog doorgezet of was het vals alarm? Groetjes
@ jt: samen met ons naar volgende ronde dus @ mikky: das vervelend jong. Maar misschien is dat gewoon maar tijdelijk hé omdat je hormonenspiegel nu aan het veranderen is? Maar ik denk niet dat de mensen daar iets gaan op zeggen. No worries, en tis inderdaad voor het goede doel hé 28 november kan ik ook niet, dan ist mijn vrijgezellendag
ja het heeft zeker door gezet:x!nou ja weet ik waar ik aan toe ben! dus ga gezellig met jullie mee de volgende ronde in!!! @ mikki : ja las ook goeie verahelen dus het kan nooit geen kwaad he?hoop dat het voor jou ook wat doet!en dat we volgende ronde de zwanger ZIJN mogen slikken hihi en betrefd je acne ,dat is heel vervelend voor je, ik zou niet goed weten wat of hoe want heb daar geen ervaring mee.. maar zeuren mag altijd hier hoor!!! @ claudianoa Verjaardag van sch.zus?, toch niet DE schoonzus he? want dan heb ik medelijden met je meid hahaha!
Als je paar dagen hier niet echt aanwezig bent, moet je veel lezen zeg pffff Maar het is gelukt! Mikky ik heb niet echt acnee maar heb nu wel meer last van pukkeltjes enzo , je hormonen moeten inderdaad weer ff op orde komen. Dus hoop dat het snel weer weggaat.
ik heb ook niet echt last van acne. Wel kreeg ik n hoop pukkels toen ik zwanger was. Beginnen nu gelukkig weer weg te trekken.
@jt82 nee gelukkig niet DE SCHOONZUS hihi het is nu de andere schoonzus en die valt wel mee hihi maar ben blij dat je met me mee leeft hihi ik heb nog geen last van pukkeltjes terwijl ik er wel gevoelig voor ben ik heb een huidaandoening maar die verdwijnt juist nu gelukkig