clubje voor meiden die vanaf augustus 2009 stoppen met de pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ano, 14 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    De acne waarvoor je de pil bent beginnen slikken, is waarschijnlijk jeugdpuistjes. Maar ondertussen ben je een volwassen vrouw en zijn dat geen jeugdpuistjes meer.

Als het echt niet beter gaat, moet je best eens contact opnemen met een dermatoloog. Mijn collega moet dat ook doen. Af en toe een zalfje smeren en ze kan er weer een hele tijd tegen! :)

Ik heb er nooit echt last van gehad. Alleen als mijn regels erdoor kwamen met mijn vorige pil, kreeg ik een mega pukkel op m'n kin. Nu ik zwanger ben is die er ook weer! GRR! :p

2. claudianoa

claudianoa Fanatiek lid

13 sep 2009
    1.724
    0
    0
    het is rustig vandaag ik heb een beetje last van slapeloosheid geloof ik denk ga even lezen maar er staat niks nieuws hihi
    nou dan ga ik ook maar me bed opzoeken en hopen dat me mannetje morgen eens wat vrolijker is dan vandaag

3. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Hier wordt aardig gekletst zo te zien. :) Blijkbaar heb ik wel een keer gereageerd hier maar de topic niet meer terug gezien... tot vandaag
    Dus ben dan eigenlijk weer een nieuweling :) want jullie hebben elkaar onderhand al aardig leren kennen of niet?

4. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    En? Is mannetje wat vrolijker vandaag? Hij heeft alleszins een extra uurtje slaap gehad ;)

@ Yasmin: welkom terug! :) Ja, wij hebben elkaar ondertussen al redelijk goed leren kennen, maar klets gerust mee!

edit: wat waren jullie allebei nog laat (of vroeg) wakker! :$ Hopelijk hebben jullie toch nog goed kunnen slapen.

5. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Het komt maar niet naar voren bij m'n abonnementen merk ik nu :(
    Vandaar dat ik veeeeeel gemist heb

Ja ik had gisteren (vannacht) gewoon nog geen slaap... had niet eens door dat het al zo laat was hihihi

6. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Dat heb ik met sommige onderwerpen ook. Geen idee hoe dat kan!

Alleszins, je hebt ons gevonden! :D

7. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Da's waar!

Wellicht dat ik je al ergens anders al een keer gesproken heb maar bij deze alnog/nogmaals gefeliciteerd met je zwangerschap! :)

Hoop, net als de meeste meiden hier, dat we je snel zullen volgen

8. claudianoa

claudianoa Fanatiek lid

13 sep 2009
    1.724
    0
    0
    nee mannetje is niet veel vrolijker helaas volgens mij heeft hij last van zijn hormonen ofzo ik erger me er kapot aan in ieder geval.
    veel geslapen heb ik niet ik viel om half 4 in slaap en om half 8 was mijn dochter weer helemaal paraat

9. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Dank je! ;) Mijn duimen draaien voor jullie allemaal! :)

10. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Hey meiden,

ik hou mijn temp ook bij voor het eerst;)
    ni is mijn temp op dag 14 : 36.5 en op dag 15: 36.6 en dag 16 36.7 dag 17 : 37.0

wanneer kan ik dan concluderen dat me ei is geweest? ik dacht zelf dag 15?

hmz vind het wel btje raar want afgelopen woensdag dag 13 had ik rekbaar slijm..

Is mijn cycli dan nu weer korter? of is dat niet percee zo, (omdat ik uit was gegaan van 31 dagen)

Help:(

11. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Ben zelf nog niet aan het tempen dus heb geen flauw idee hoe en wat....
    Wil dat wel volgende ronde gaan doen als ik ongi wordt dan

12. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    Ik heb ook geen idee hoe dat tempen werkt, wil er denk ik december mee starten

13. mikky1982

mikky1982 Bekend lid

19 aug 2009
    772
    0
    16
    Ik heb ook geen idee hoe dat werkt met tempen. Zit er ook steeds aan te denken om daarmee te beginnen maar het lijkt me zo`n gedoe. Aan mij heb je dus ook niets :) sorry

14. claudianoa

claudianoa Fanatiek lid

13 sep 2009
    1.724
    0
    0
    aan mij heb je ook niks eerlijk gezegd
    ik ben daar te nuchter voor denk ik
    ik heb zoiets ik zie het wel ben bang als ik aan ovulatietesten en tempen gaat doen dat ik er nog meer mee bezig ben en een dip krijg als de periode doorzet.
    bij noa heb ik dat ook niet gedaan en met 3 mnd was ik zwanger dus ik wacht het rustig af ookal ben ik erg benieuwd wanneer het zover is

15. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    ik doe het ook wel omdat ik het leuk vind om te zien hoe je lichaam zn temp regelt;)

16. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Die van mij had daar gisteren ook last van ;)

Gingen voor een nieuw bankstel kijken omdat dat van ons 30 jaar oud is en vreselijk slecht zit. Maar ja, we hebben ons er ondertussen al anderhalf jaar mee kunnen behelpen. Wilde meneer het toonzaalmodel onmiddellijk mee naar huis nemen. Was hij kwaad omdat de verkoper zei dat dat niet ging, dan moest hij naar ikea gaan. Ja, daar zit je dan midden in de woonboulevaerd van Heerlen met een vent die kwaad is en niet meer wil spreken. Uiteindelijk is hij bijgedraaid en toch maar besteld.

En 's avonds was het hier ook niet veel beter hoor. Er hangt misschien wat in de lucht, ha ha! :p

17. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Hey meiden,

ik hou mijn temp ook bij voor het eerst;)
    ni is mijn temp op dag 14 : 36.5 en op dag 15: 36.6 en dag 16 36.7 dag 17 : 37.0

wanneer kan ik dan concluderen dat me ei is geweest? ik dacht zelf dag 15?

hmz vind het wel btje raar want afgelopen woensdag dag 13 had ik rekbaar slijm..

Is mijn cycli dan nu weer korter? of is dat niet percee zo, (omdat ik uit was gegaan van 31 dagen)

Help:(

Anyone?

18. Kat12

Kat12 Bekend lid

3 sep 2009
    578
    0
    0
    ik ben zelf nog maar net begonnen met tempen, dus nog geen eisprong meegemaakt.
    Maar ja, ik zou ook denken dag 15 of 16, want temperatuur gaat pas na je eisprong om hoog hé!
    Goed geklust toch hé :D

19. claudianoa

claudianoa Fanatiek lid

13 sep 2009
    1.724
    0
    0
    @nijntje1984
    die van mij had zo'n bui omdat ik de kattenbak niet had gedaan. hij is kraanmachinist en de laatste tijd veel weg dus of ik de bak wilde doen maar omdat ik dat nooit hoefde te doen was ik dat vergeten en toen was gelijk niks meer goed natuurlijk hij is gisteravond weer bijgedraaid gelukkig eens in de zoveel tijd heeft ie zo'n bui en dan is niks goed genoeg meer
    nou wie weet hangt er wat in de lucht laten we het hopen

20. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    hihi we hebben dag 7 dag 12 en 13 geklust??

goed genoeg?

Maar dan klopt mijn banner niet he?

Deel Deze Pagina