clubje voor meiden die vanaf augustus 2009 stoppen met de pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ano, 14 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mikky1982

mikky1982 Bekend lid

19 aug 2009
    772
    0
    16
    @mamma chan & yasmin84 wow volgende week testen!! Spannend!!

@claudianoa Ik kan me voorstellen als je die twee babytjes hebt dat je klepperende eierstokken hebt! Dat heb ik ook en heb niet eens baby`s om me heen. Maar bij ieder kinderwagen die voorbij komt denk ik "wacht maar binnenkort ...." .:p Ik ga waarschijnlijk volgende week op kraamvisite, werkt niet echt mee om je gedachten op iets anders te zetten. hihi Maar wel leuk.

2. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Ben van plan om pas een week na m'n NOD te testen. Zit dan op 42 dgn. Maar heb niet het gevoel dat het deze ronde wat is geworden.

Afgelopen maandag op kantoor een tweeling van 1 jaar over de vloer gehad en een baby van net 4 wkn. Zoooo schattig!!! En natuurlijk denken van 'volgend jaar heb ik er ook 1 :)'.

3. galapagos2007

galapagos2007 Nieuw lid

28 okt 2009
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik ben Mandy en ik ben half augustus gestopt met de pil. Eerste maand meteen een moeilijke maand, want mijn uitstrijkje was niet goed. Nu zijn de verkeerde cellen weggehaald en hoop ik dat alles ok is. We kunnen nu wel gewoon gemeenschap hebben.
    Ze houden het in het ziekenhuis goed onder controle. eind november moet ik weer een uitstrijkje doen en hoop ik dat alles ok is.
    Ik ben wel heel blij dat we nu wel gewoon kunnen beginnen.
    Ik ben 30 jaar en mijn vriend is 34 jaar. We zijn nu 3 1/2 jaar samen.
    Ik hoop voor iedereen dat het snel gaat lukken. Leuk om met andere meiden te kletsen.
    Over twee weken moet ik weer ongesteld worden of niet;)
    Ik hou jullie op de hoogte!
    groetjes Mandy.

4. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Welkom Mandy! :)

5. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    Welkom mandy.

Ik was even niet geweest maar er is aardig gepraat zie ik.
    Want ik had even wat moeilijke dagen maar ga weer wat beter.
    Hoe staat het hier??
    Wie mag er al bijna testen??

6. claudianoa

claudianoa Fanatiek lid

13 sep 2009
    1.724
    0
    0
    ja erg leuk hoor die kleintjes maar voor de kriebels niet goed haha maar ach het went
    ik heb niet veel te vertellen vandaag voel me erg misselijk dus ga me bedje opzoeken moet morgen nog een dagje werken en dan lekker weekend en dan gaan we zaterdag met mijn vader de planning maken om noa dr kamer te gaan bouwen

7. Kat12

Kat12 Bekend lid

3 sep 2009
    578
    0
    0
    @ ano: gelukkig voel je je al wat beter. Ik kan me perfect inbeelden dat je wat moeilijke dagen had! knuffel!

@ mandy: welkom, en veel kletsplezier! Gelukkig kunnen jullie er nu volledig voor gaan

8. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    welkom mandy!

@ ano, gelukkig gaat het je weer ietsje beter!
    niet gek dat dat zo nu en dan nog heel hard terug komt!we zijn er als je wat kwijt wilt he!!

dus er mogen al een paar testen volgende week! duim voor jullie allemaal!!

ja ik zie zoveel baby's en peuters om me heen en idd is het van ooooh volgend jaar ik hopelijk ook!!!
    wordt ook gek van die onregelmatigheid maar ja dan geeft het ook geen extra druk hoor! dus gewoon maar heel veel klussen deze maand!!

@ claudianoa, hahahah dat gaat echt nooit meer goed komen,dat irritatie niveau is al te ver gestegen met zulke mensen he!!

9. mikky1982

mikky1982 Bekend lid

19 aug 2009
    772
    0
    16
    welkom mandy!

he ano!! Goed dat je er weer bent. Kan me voorstellen dat je je af en toe rot voelt. Ook een knuffel van mij!

10. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    volgende week zaterdag is mijn NOD
    ben ik een weekendje weg
    zou een leuk kadotje zijn :D

11. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Hi hi! Ik duim voor je! ;)

Ik ben er ook een paar dagen niet geweest... Werd woensdagmorgen eerst wakker met migraine en daarna begon het overgeven. Van de zwangerschap dacht ik. Nou, mooi niet... Virus in maag en darmen (terwijl ik niks van mijn darmen wist :(). Vandaag gaat het weer beter, dus kan ik weer eens achter de pc komen :)

Ano, ik kan me voorstellen dat je het af en toe nog moeilijk hebt! Alleszins een hele dikke knuffel van hieruit en zoals al gezegd is: we zijn er voor je!

Ik las ook dat een heel aantal meiden kort bij hun NOD zitten... Spannend!!! Ik duim voor jullie allemaal! ;)

12. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    dankje voor jullie knuffels:D:D

13. Kat12

Kat12 Bekend lid

3 sep 2009
    578
    0
    0
    zou idd superleuk kadootje zijn hé :)
    Ik zou dat kadootje willen voor onze trouw :)

hihi

14. mikky1982

mikky1982 Bekend lid

19 aug 2009
    772
    0
    16
    Ik ben ook gek op cadeautjes! Ik dacht meer een cadeautje voor de kerst:D

15. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Wij hadden een cadeautje willen doen voor Sinterklaas, maar helaas was vriendlief veel te ongeduldig... :p

Misschien dat we voor de rest toch nog gaan wachten tot de 12 weken. Hangt vooral van het bezoek aan de gyn en eventuele echo af!

@ Kat12: Stel dat je zwanger bent als je trouwt, zou je dat dan met de hele feestzaal delen of enkel met je naaste familie?

16. Kat12

Kat12 Bekend lid

3 sep 2009
    578
    0
    0
    @ nijntje: gewoon nog niet meedelen denk ik! Ik zou nog minder dan 8 weken zijn! Dat vind ik veel te vroeg om te zeggen. Maar ja, wat is de kans hé dat het nu zou prijs zijn?
    We gaan dit weekend wel goed oefenen :) :p

17. mikky1982

mikky1982 Bekend lid

19 aug 2009
    772
    0
    16
    Nijntje aan wie heb je het al vertelt eigenlijk?

Ik had vandaag een bloeding, snap er niets van. Het was niet heel veel en meer oud bloed zeg maar. Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn?

18. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Hoi meiden

Hoe is het hier?
    hier alles goed, wel te vroeg getest maar niet zonder resultaat(album)

Het wordt een roze maand hoop ik voor iedereen

19. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Zo dat ziet er zeker goed uit mama chan!! :)
    Wel erg vroeg maar je ziet inderdaad wel wat.
    Laat je het nog ff weten wanneer je je een vette posi test heb?

Hier nog geen ongi te bekennen :(. Misschien weer een lange cyclus. Dat wordt dan 1 van deze dagen banner aanpassen.

20. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    Alvast voorzichtig gefeliciteerd mama chan.

Ik heb volgens mij al n eisprong gehad erg snel volgens mij.
    Maar als ik vanaf het stoppen met bloeden na de miskraaam 4 weken aanhoudt dan kan het wel kloppen.
    Dus ik hoop dat ik over 4 weken ongi word dan.
    Dan is het in ieder geval nog hetzelfde als daarvoor.
    Gister van n goede vriendin van mij n heel mooi fotolijst gehad met n mooi gedicht erin.
    Vond ik erg lief.
    Doet je ook wel goed.

Deel Deze Pagina