Ik heb dan vooral last van wat krampjes enheel veel afscheiding. Die vele afscheiding daar merk ik het vooral aan
kan dat echt??/? duurt dat uren dan? (12 uur lang dus!!) heb het nooit eerder gemerkt ofzo, lette er nooit op... maak me blij want heb dus heeeel toevallig (echt)die avond geklust en gister avond dus ook, dus als het mn ei was dan dan dan... nou ja het zal allemaal wel op nix uitdraaien he volgens mij zou mn nod dan 26 zijn... wie verlost me met een antwoord meiden???
ik weet het niet jt maar als je op de een calculator op internet kijkt zie je meerdere vruchtbare dagen. Met 1 dag dat je het vruchtbaarst ben. En toevallig hadden wij de dag ervoor geklust en toen was hetraak. Dus wie weet.....
@ mamachan: ik zag op je foto's dat de testen toch duidelijk positief zijn hé! Een dikke proficiat @ luckyblue: geniet van je weekend meid! Hier ben ik beetje onzeker aant worden... Ik voel al 4dagen steekjes in mijn onderbuik, ik sta vochtiger dan anders (maar vorige maand heb ik nog vochtiger gestaan), heb al positieve ovutesten gehad (maar deze waren van het kruidvat, dus blijkbaar niet zo goed), en mijn temp is nog niet gestegen, vandaag wel wat gezakt. Heb al heel de cyclus 36.2 of 36.3 smorgens, en vandaag 35.9. Wil dat iets zeggen? Vanavond kunnen we zeker niet klussen jammergenoeg. Hopelijk morgen wel weer!
Ik was hier precies iets aan't missen... Snel naar mamachan gaan kijken en wat zie ik daar: positieve testen!!! Gefeliciteerd meid!!!
Ik heb geen idee met die temperatuur Kat sorry ben daar nog helemaal niet in thuis Ik denk dat ik rond mnijn eisprong pijnlijke borsten heb, ik heb nu 2 cyclussen ong in het midden ervan pijnlijke borsten gehad en dit konden ook tekenen van een eisprong zijn. en gelukkig al wat beter hoor meiden slaap doet je veel goed en nu dit weekend lekker ontspannen vast ook wel
Prettig weekend lucky!!! Wie mag er al bijna testen??? Blijf het vaak vragen maar mijn geheugen is af en toe net een vergiet
@ LuckyBlue Een prettig weekend gewenst in Peer en omstreken! Het weer wordt morgen niet zo geweldig, maar dan kan je fijn naar het zwemparadijs of voor meubeltjes gaan kijken
vandaag T weer 36.2. Nog altijd geen eisprong geweest dus... Ik hoop dat ventje vanavond nog beetje wakker zal zijn en het zal zien zitten om te klussen! Anders zeker dit weekend, ei zal er dan wel aankomen zeker? Ventje heeft straks zijn verdediging van zijn doctoraat, en heeft maar 3 uurtjes geslapen Pff, khoop dat alles straks goed verloopt! @ lucky: ontspan maar lekker, en klussen hé @ ano: ik moet ook dikwijls eens paar pagina's terug gaan hoor om mijn geheugen op te frissen @ nijntje: hoe reageerden ouders en zus/broer eigenlijk? Hadden ze het nu al verwacht? Ooh, ik verlang zo tot ik dat mag gaan zeggen
nog een weekje dan ga ik pas testen als ik niet ongi word tenminste. ik moet of zondag of dinsdag ongi worden maar ik weet niet of ik de 28 of de 30 dgn cyclus aan moet houden hihi lekker verwarrend zeg. ik merk wel de laatste anderhalve week dat ik vlaagen van misselijkheid heb en of totaal geen honger of juist eetbuien en dat ik veel moet plassen maar de stoelgang weer niet goed gaat hmmmmmmm zou het dan??? maar ik probeer er niet teveel aan te denken want je zal zien dat ik het gewoon word en dan weer enorm teleurgesteld ben. en het klussen is ook heel wisselend. mike is kraanmachinist dus vaak on the road en laat thuis. nou de schoonfamilie(schoonzus&zwager) zijn ook weer ff bezig deze week en heb het nu echt genegeerd ben er ff klaar mee hij begon nu en zij stuurde een berichtje waarvan ik aan me collega vroeg of ze de container open wilde doen zodat ik die even vol kon spugen(stonden buiten te roken) echt slijm slijm slijm afgelopen weekend hebben we de plannen voor noa dr nieuwe kamer besproken en we zijn er helemaal uitgekomen en vaders gaat ons helpen dus het word weer mooi allemaal en dan heeft noa dr nieuwe kamertje in het nieuwe jaar. ik ben helemaal blij en enthousiast en heb er al helemaal zin in. en we hebben via me werk een feest gewonnen met sinterklaas. omdat hij in schiedam aankomt heeft mijn baas daar ook geld ingestoken (das ook voor het eerst dat er geld uitgaat hahaha) en zowaar hebben we gewonnen en mogen we met de "echte" sint een middag feest vieren zo dat was weer een heel verhaal zeg haha @lucky een heel fijn weekend geniet er maar van ben stiekem een beetje jaloers
@ lucky heel fijn weekeind!! @ claudianoa, leuk he zo met haar kamertje bezig zijn. Ideetjes opdoen en nu lekker aan de slag. En wat leuk dat jullie dat gewonnen hebben. Altijd spannend de "echte" sint . Leuk dat ie in Schiedam aankomt. Mijn collega gaat er ook heen. En wat betreft die schoonzus/ zwager, maar goed dat je in die container kun spugen. En nu hopen dat je straks om een andere reden kan spugen. @ kat12 Hoe heeft je ventje het gedaan? Zo weer genoeg op deze pagina rondgehangen. Ik moet klussen vandaag!!!!
ja ik hoop het ook al hoewel dat spugen vind ik niks hahaha maar wat je er aan over houdt wel natuurlijk. vandaag eindelijk me trouwjurk te koop gezet ik wilde hem eigenlijk weg gooien maar me moeder heeft me overgehaald dus ben benieuwd ja dat klussen heb ik nu al zin in voor het kamertje bedoel ik dit keer hihi ik heb het al helemaal in me hoofd zitten hoe ik het graag wil kan niet wachten tot haar reactie als ze d kamertje ziet
Hoe is zijn verdediging verlopen? Mijn mama was eigenlijk niet echt verrast, omdat ze wist dat ik met de pil gestopt was. En als je bij de hond slaapt, ... Ze waren blij voor ons, maar toch nog voorzichtig want ik was pas mijn tweede dag overtijd he. Maar die week bloed laten trekken bij de dokter en toen werd het zo echt voor haar. Het zal helemaal te gek worden als we dinsdag een echo krijgen! Zus reageerde in eerste instantie vrij koel (maar je moet haar kennen) maar nu kan ze haar mond er niet over houden! Mijn schoonzus en schoonbroer haalden onmiddellijk champagne te voorschijn en stassen degre zero voor mij. Mijn schoonmoeder en -vader waren laaiend enthousiast! Als we dinsdag een echo krijgen wil mijn vriend het onmiddellijk aan iedereen vertellen, terwijl ik even zou willen wachten. Heb het ook niet zo moeilijk om het te zwijgen, omdat we er toch over kunnen praten met de mensen die dicht bij ons staan. Maar mijn schoonmoeder heeft echt moeite om te zwijgen...
Wordt het een prinsessen kamer? Ik had de kamer voor ons kleintje helemaal in gedachten, maar nu krijg ik ineens allemaal andere ideeën... Zal dus nog een moeilijke keuze worden denk ik We hebben ondertussen in afslag 3 vierkante schilderijtjes van baby micky mousse gekocht. Het ene is licht blauw, het andere licht roze en het derde naar de beige. Dus daar kunnen we alle kanten mee op he. We willen het alleszins zo neutraal mogelijk houden, ook al willen we het geslacht weten.
@nijntje1984 ja ze krijgt een echte prinsessenkamer. ze is gek op alles wat met de disney prinsessen te maken heeft. ben van alle aan het verzamelen van de ah poppetjes(wat niet makkelijk gaat want kom nooit bij ah) tot allerlei spulletjes voor in de kamer. en hoe de muren worden moet alleen nog even vragen of ik de beamer van me werk tegen die tijd mag lenen zodat ik een mooie muurschildering kan maken. oh dat is ook leuk van mickey we hebben nu in noa dr kamer een mooie klok hangen van mickey en zijn vriendjes orgineel uit disney van steen maar ook die word nu vervangen haha denk dat ik hem toch niet weggooi. het is nog even afwachten hier ben nog niet ongesteld geworden dus nu hou ik de 30 dgn cyclus maar aan dus afwachten tot dinsdag maar helaas
Ventje zijn verdediging is goed gegaan Oef zeg! Nu kunnen we eindelijk een beetje meer ontspannen toeleven naar de trouw, want tot nu was het stressy hoor, te weinig tijd voor alles! @ nijntje: zo super dat je familie zo enthousiast was! En ja, na de echo zal het moeilijker worden hé om te zwijgen, dan wordt het echter en echter @ claudiana: nog niets te bespeuren? Ik heb nog steeds mijn ei niet gehad Temp gaat maar niet omhoog. 33 dagen cyclus zal dus niet kloppen deze maand. Vandaag wel al veel steken in onderbuik gevoeld, en ik sta wel vochtig, maar het is meer waterachtig, niet rekbaar dus Weet niet wat ervan te denken...
mmm, daarnet naar het toilet geweest, en dan bij afvegen had ik wel zo sliertje doorzichtig rekbaar spuk (sorry voor details) Kan dat? Als ik nu voel, is het nog steeds niet zo plakkerig, wel vochtig, maar die sliert voldeed aan alle eigenschappen oh, ik hoop zo dat ik u in mijn vruchtbare dagen kom! Wat denken jullie?
Ik heb nooit aan mijn slijm gevoeld, maar mijn sliertjes waren ook altijd doorzichtig en gewoon heel veel. Dus het kan wel zijn dat je in je vruchtbare dagen zit! Klussen zou ik zeggen
Hoi allemaal, Ik ben in oktober gestopt met mijn pil. Ik ben 33 en mijn vriend wordt in december 40. Mijn vriend heeft een zoontje van 5 uit een eerder huwelijk en wij willen heel graag een kindje. Waar wij nu wonen kon dat niet, maar wij hebben een huis gekocht en gaan de komende weken verhuizen. De derde slaapkamer is dus al gereserveerd! Groetjes, Doglover76
@kat12 nee nog niets te bespeuren heb ook geen last van me klachten die ik normaal heb de dag voor ik het moet worden. ik denk ook steeds zal ik een test doen nee toch maar niet maak ik straks mezelf blij met niks maar ben wel weer erg nieuwsgierig.wel erg moeilijk hoor om die test niet uit de kast te pakken en het niet te gaan doen wat jij zegt met dat slijm en hoe je het beschrijft dat heb ik ook altijd halverwege de maand denk dat dat toch met de eisprong te maken heeft. @doglover76 welkom bij de club