misschien wel een goed idee hahaha we willen het allemaal wel ja was echt leuk om te zien zat echt te genieten
hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg
hahahaha nu hopen dat we het oppikken en of ik het tot zondag vol ga houden weet ik niet maar ik ga het zeker proberen tenzij de duveltjes om de hoek komen
zoooo weer lekker gekletst zeg jullie dames babbelen teveel morgen naar de dokter meiden (assistente) is wel leuk die kent mij ook van baby af al. Net nog een testje gedaan en weer positief, maar nogsteeds wil ik meer zekerheid
@ luckyblue: spannend zeg vandaag! En ja blijf maar testen tot je het helemaal gelooft, hihi @ nijntje: verlangen dat ik al doe naar die eerste echo! dat lijkt me ook zoooooooooooo bijzonder!
Bij de dokter was het niet heel erg boeiend, ben eigenlijk bi de assistente geweest. Zij heeft een testje gedaan en mij gefeliciteerd. Vroeg of ik evt een afspraak nog wilde bij de dokter, maar ik zag daar niet zo de meer waarde in. Moet een afspraak maken bij de verloskundige En ik ken die test trouwens ook niet blondoniempje
Nee, ik ben er ook niet bekend mee. Had die van bij Kruidvat gehaald en heb er daar zelfs maar eentje van gebruikt...
Da's inderdaad niet echt boeiend! Maar je mag toch al een afspraak maken bij de verloskundige. Hopelijk kan je daar snel onder. De test die de assistente heeft afgenomen, was dat ook een gewone zwangerschapstest of een speciale dokterstest?
Hoi dames, ik zat zo te twijfelen over de uitslag van die KV testen dus ben net even naar de etos gereden:
Ik heb hem gisteren die lichte test laten zien, maar hij dacht dat het een indrooglijntje of zo was, hij weet het nog niet van deze test, wil dat niet via de telefoon doen, dus ik heb straks een cadeautje voor hem als hij thuis komt (had ik een tijdje geleden gekocht, slecht hè) Ben erg benieuwd naar zijn reactie, hij gelooft niet dat het nu al raak kan zijn, het is pas ronde 3 en bij onze oudste was ik in ronde 5 zwanger...