jeetje meiden, wat een geklets Ik word bijna jaloers op al die zwangere dames hier !! Super zeg. Dat er maar snel veel meiden mogen volgen...
hallo ano wij zijn ook gestopt met de pil. Na ons trouwen en terug keer van onze huwelijksreis hebben wij besloten om te beginnen met kluss (hihihihi) Ik ben gestopt op 24-08-09 dus nu maar allemaal hopen dat het raak is deze maand en dan hebben wij een prachtig kerst cadeua liefs essetje
Gaat goed met ons clubje! gefeliciteerd hellie hoe heeft je mannetje gereageerd?? en geloof je het al???
Welkom Essetje. @lucky: Het begint langzaam door te dringen. Mannetje reageerde blij, verrast, hij had het echt nog niet verwacht. We hebben het wel al aan zijn ouders moeten vertellen. We hebben morgen een feestje en daarvoor was een taxi geregeld, maar dat is natuurlijk onzin als ik toch niet kan drinken. Had wel kunnen zeggen dat ik antibiotica heb of zo en dat ik daarom niet mag drinken, maar dat gelooft ook niemand als je dat met een grote grijns op je gezicht staat te vertellen Zij vinden het overigens helemaal geweldig, hadden niet verwacht dat er nog 1 bij zou komen bij ons, dus helemaal blij @Claudianoa en Yasmin: op roze hè zondag (als jullie je zo lang in kunnen houden)
helaas het is vanmiddag begonnen het is niet zo heftig als normaal erg weinig eigenlijk dus het zou een innestelingsbloeding kunnen zijn maar daar ga ik niet vanuit dus helaas
Ik hoop voor je dat het dat inderdaad is, ik ben donderdagochtend ook bloed verloren, maar toch zwanger... Heel veel succes en morgen op roze!?!
hey lieve meiden!! eindelijk ff gauw online (kon niet online zit in de verbouwing!!) wat een hoop geklets heb ff heel vluchtig doorgelezen! allereerst HELLIE gefeliciteerd meid!! heerlijk, weeer 1 dr bij! het is bijna niet te geloven hier! wij niet-zwangere raken een beetje in de minderheid lijkt wel! @ claudia al ongesteld inmiddels of goed nieuws? ik heb al de hele wk vette buikpijn maar ja dat kunnen ook mn darme nzijn he!!! fijn wknd allemaal!!!!!
Wat jammer claudianoa!! Succes in de volgende ronde. Heb vandaag wel een test gedaan maar was negatief.
Claudiana: jammer... Yasmin: zoals ik eerder al zei: zo tussenin zitten is maar vervelend hé. Hopelijk krijg je snel duidelijkheid over waar je aan toe bent! Heb je geweten wanneer je eisprong was?
pff, ik heb al sinds gisteren steekjes in mijn onderbuik, onderrug... En vandaag echt opgestaan met een druk in mijn onderbuik. Ik zou zweren dat ik ongesteld was, moest ik niet beter weten! Das nu al meer dan twee uur... En mijn borsten doen ook maar raar. Af en toe steken in mijn linkerborst. Kan dit al iets te betekenen hebben? Of is het daar nog veel te vroeg voor?
Ik heb dat niet gehad... Ik had heel veel last van het zuur in de week voor mijn NOD. En mijn darmen rommelden verschrikkelijk... Hoop het voor jou niet, maar misschien word je toch ongesteld en dan zou je een mooie cyclus van 28 dagen hebben... Maar zoals ik al schreef: ik hoop dit niet voor jou! Hopelijk ben je gewoon al hartstikke zwanger! Weet je ahv de ovulatietesten wanneer je eisprong ongeveer geweest is?
hey ik heb ook die symptonen!! alleen bij mijn zijn ze aanblijven houden tot nu testen wacht ik mee tot woensdag! ik duim voor je!
@ nijntje: ja, ik weet dat mijn eisprong op maandag 9 november was, precies een weekje geleden dus (heb getempt, en fertilityfriend gaf die datum aan, net wat ik dacht trouwens). Deze middag heb ik voor het eerst in een jaar tijd mijn boterhammetjes die ik mee had niet opgegeten... Ik ben nochtans iemand die altijd honger heeft! En het zuur, wel ik moet (om het beetje onbeleefd te zeggen) al een hele dag 'pufjes' laten... en darmen rommelen ook... Ooh, ik mag hier niet teveel achter zoeken hé, maar ik voel me zo anders dan anders... Ik zal echt moeten proberen om deze week aan wat anders te denken, of de teleurstelling zou wel heel groot kunnen zijn. @blondoniempje: waw zeg: 4 dagen overtijd, durf je al hopen?
Ook ik had de week voordat ik positief teste last van het zuur. En heel vroeg al wakker liggen. En ook wat steekjes in mijn buik. Aan de zijkant dan links en dan weer rechts.
@kat ja stiekem hoop ik het wel hoor maar k roep tegen iedereen heel hard ik ga er niet vanuit!!!! haha ik laat ook echt al van alles enzo heel raar ben echt super bang vor een teleurstelling