clubje voor meiden die vanaf augustus 2009 stoppen met de pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ano, 14 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hellie

hellie Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.178
    1
    0
    Noord-Brabant
    Jazeker, allemaal op roze.

Blondomiempje, hoe is het nu?

2. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik wil je geen valse hoop geven, maar deze bovenstaande dingen waren mijn symptomen voor de NOD... ;)

@ blondoniempje: Mannen is een apart ras. Hier gisteren een vraag gesteld waar ik zo'n commentaar op heb gekregen, dus ja, dan zwijg ik he. En dan is ineens niets meer goed... Ik laat hem ook altijd zelf toenadering zoeken, omdat hij ook goed genoeg weet dat hij onredelijk is. Gelukkig was de bui over toen we gingen slapen.

Voor de rest ben ik sinds gisteren ziekjes... Gisterennacht verschillende keren op geweest met diarree, dus gisteren maar naar de dokter. Ze twijfelt nu tussen buikgriep en een parasiet in de darmen... Stomme is dat je niet een pilletje kan nemen hoe je wil, het moet allemaal op natuurlijke wijze overgaan... Vanmiddag dan maar een croque monsieur maken met alleen hesp en vanavond maar wat rijst koken.

3. Kat12

Kat12 Bekend lid

3 sep 2009
    578
    0
    0
    @ nijntje: hopelijk voel je je snel beter. Wel vervelend idd dat je niet de gewone medicamenten kan nemen hé.

Ik weet dat de dingen die ik voel ook symptomen zijn voor een NOD. Mijn buik staat dan ook altijd gezwollen, maar nu is het echt niet normaal. Meestal valt dat mijn ventje niet op, maar nu zei hij het uit zichzelf. En de steken in mijn buik voelen helemaal anders.
    Mijn borsten doen normaal nooit pijn (of ja, ene keer in de zoveel maanden), maar nu is dat al sinds maandag bijna continu hé, en mijn tepels, aiaiai. En ze staan zeer vol. Mijn ventje zegt dat het is alsof er water in zit.
    En nu heb ik ook een blauwe ader lopen, en sinds vanmorgen ruikt mijn plasje ook zoet, naar snoepjes eigenlijk, terwijl dat toch anders altijd zuur ruikt hé (heb er al een paar dagen opgelet, omdat ik dat zo moeilijk kon geloven dat dat kan zoet ruiken ;)). En ik ben blijkbaar verwarder dan anders. Mijn mannetje ergert zich aan mijn verstrooidheid :)
    En als laatste: ik heb echt continu honger. Al halfuurtje na ontbijt had ik alweer een knorrende maag (en hij knort luid hoor! Ik schaam me wel, heel de tijd boeren en een knorrende maag :))

Dus ja, ik heb nu toch eigenlijk wel een klein beetje hoop. Maar voor zaterdag testen doe ik niet.
    Ik probeer er niet teveel aan te denken, maar das moeilijk met die boertjes en steken en zo...
    Maar ik hou nog steeds rekening met ongi worden hoor :)

4. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    @ Kat12: Mijn symptomen waren echt alleen voor nod toen ik zwanger werd. Daarom wil ik je geen valse hoop geven ;)

Maar het klinkt alleszins veel belovend! Ben benieuwd zaterdag! :)

Ik heb ook gewacht tot dat mijn cyclus volledig door was. Want ervoor testen heeft niet altijd veel zin...

5. Kat12

Kat12 Bekend lid

3 sep 2009
    578
    0
    0
    ah ok, ik dacht dat je het omgekeerd bedoelde ;)
    Ja, bij mij is het dus ook de eerste keer dat ik me zo voel! Hopelijk ook mijn symptomen dan van voor mijn NOD voor ik zwanger ben (droom, droom ;))
    Want normaal maar gezwollen buik dagje of twee voor doorbreken MS, en nu... amai!
    Dat het maar snel weekend is!

Maar nu ga ik voor de rest van de dag weg van het forum, gedachten verzetten ;)

doei!

6. blondoniempje

blondoniempje Actief lid

30 mrt 2009
    272
    0
    0
    Project Secretaresse
    Breda
    @helli ja het gaat opzich wel... psygisch gezien nogal rare gedachte gangen dat het mijn schuld is enzo... maar lichamelijk heb ik nergens last van behalve bloeding.. geen pijn niets...en nog wel zw kwaaltjes:S

7. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    meiden wat zitten we alemaal extreem hetzelfde deze maand!!!!

ik heb ook al de hele week (f anderhalve nu???) buikpijn!alsof ik te weinig gegeten heb! maar eet juist heel veel want vreet me vol heb continu trek!
    en heb zere tepels en dat heb ik echt nooit hoor! hmmmm nou ja we wachten in spanning af he... weet alleen niet wanneer ik zal gaan testen???

suces allemaal we gaan voor de vette streep mikki kat ano &??? Ja ik ook natuurlijk hhhaa)

8. mikky1982

mikky1982 Bekend lid

19 aug 2009
    772
    0
    16
    He meiden, nou hier heeft niets doorgezet hoor... dus er is nog hoop. Ik heb geen van die symptonen die jullie opnoemen dus verwacht er niet veel van, maar dat maakt het niet minder spannend!! Ik ga proberen te wachten tot zondag met testen. duim...duim...duim... voor iedereen!!!!!!!

9. claudianoa

claudianoa Fanatiek lid

13 sep 2009
    1.724
    0
    0
    bij mij zijn er een aantal die denken dat ik wel zwanger ben omdat me ongi maar 2dgn was. leuk dat hun het denken maar ik ga twijfelen erdoor. ik blijf ervan uit gaan dat het niet zo is en ga ook echt de test niet doen(probeer ik tenminste hahaha)
    ik wil echt me maandje weer uitzitten anders blijf ik mezelf blij maken met niks toch

10. blondoniempje

blondoniempje Actief lid

30 mrt 2009
    272
    0
    0
    Project Secretaresse
    Breda
    @nijntje, ik geloof dat hij beseft heeft wat mk met mij gedaan heeft..psygisch gezien dan.. meer zorgzaam en dingen vragen enzo dus gaat wel weer rustig hier

11. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    Hey meiden

Ik kan het soms ff niet meer bijhouden ben 's avonds erg moe
    dus ik lees wel van alles maar dringt niet helemaal tot me door.
    Dus als ik dingen oversla sorrrrrryyy

claudianoa
    ik kan begrijpen dat je dit gewoon zit als een ongesteldheid
    als het dan toch anders is zie je het tegen die tijd wel weer toch
    krijg je iig niet opeens een klap in je gezicht.

Blondoniempje
    mannen zijn soms erg gevoelloos lijkt het wel
    maar zijn vaak vooral binnenvetters
    en het is erg lastig als je je niet gesteund voelt door je mannetje
    ik hoop datie snel een beetje bijdraait!

12. mikky1982

mikky1982 Bekend lid

19 aug 2009
    772
    0
    16
    @ claudianoa, ik zou er ook vanuit gaan dat het niet zo is. Dan kan het alleen maar meevallen. Zou ook proberen niet te testen hoor. Knap als het lukt!

13. Kat12

Kat12 Bekend lid

3 sep 2009
    578
    0
    0
    meiden: Ik ben ZWANGER :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Maar tis wel nog pril. Heb gisteren een testje gedaan en dat bevestigde mijn vermoeden. Dan ben ik 's avonds nog naar de huisarts geweest om bloed te trekken, en ik weet net het resultaat: HCG waarde is 106, dus ik ben max 3 weken zwanger.

Oooh, ik kan het nog allemaal niet goed vatten, maar ik voelde al een week dat er iets veranderd was in mijn lichaam!

Ventje is ook super blij.

Ik duim dat er nog positieve testjes volgen dit weekend bij jullie!

14. blondoniempje

blondoniempje Actief lid

30 mrt 2009
    272
    0
    0
    Project Secretaresse
    Breda
    Gefeliciteeerdddddddddddddddddddddddddddd

15. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd kat12!! :)

16. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    gefeliciteerd!!!!

17. mikky1982

mikky1982 Bekend lid

19 aug 2009
    772
    0
    16
    kat12 GEFELICITEERD!!! :)

Ik ben nog niet ongi, als het morgen niet is dan ga ik morgenavond een testje doen.

18. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    @ blondoniempje: Gelukkig reageert je mannetje al beter! Hij zal waarschijnlijk ook geen blijf geweten hebben met zijn gevoelens...

@ Kat12: SUPER MEGA GEFELICITEERD!!!! :D Het waren precies dezelfde symptomen als mij. ;) Besef je het eigenlijk al goed? Bij mij heeft dat toch even geduurd voor het echt doordrong.
    Oh meid, je huwelijk kan echt niet meer stuk!!!

19. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    Kat gefeliciteerd!!!!
    ook prettig dat je gelijk weet hoever je bent
    ik heb nog geen idee :D

20. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    jeeeej super gefeliciteerd kat!!!!
    had je toch al je kwaaltjes terecht opgemerkt!!! heel leuk joh!!

hier nog niks bekend, zit te twijfelen morgen testje te doen! weet niet goed,wil geen teleurstelling...

Deel Deze Pagina