gefeliciteerd en idd who's next we kunnen misschien wel een lijstje maken wie zwanger is wie in welke ronde zit????
vanomorgen test gedaan ,negatief en net ineens al zo goed als ongesteld geworden voel me ff K#######:x:x:x had het echt niet verwacht
Net een test gedaan en zoals ik al dacht :x:x:x:x:x negatief. Nu gaan mijn cyclus dus nog langer duren. Ik baal echt als een stekker!!
dankjewel allemaal! @ nijntje: idd huwelijk kan niet meer stuk En nee, ik besef dat echt nog niet. Ik kijk heel de tijd naar mijn buik @ jt: zo jammer zeg, het zag er nochtans zo positief uit. Gelukkig is je cyclus nu wel wat korter. @ mikky: pff, idd ook echt balen. Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt!
Ik dacht altijd: als ik zwanger word, dan ga ik iets voelen. Maar buiten die kwaaltjes voel je dus niets he... Terwijl ik goed genoeg besef dat je je kindje pas rond een week of 20 gaat voelen. Maar het idee is zo onwerkelijk! @ jt en mikky: Dikke knuffel voor jullie!
Nou ik ben ongesteld geworden jippie Wie had dat ooit verwacht dat ik erzo blij mee zou zijn. Het is alleen wel veel erger als normaal en veel krampen. Maar daar had de gyn voor gewaarschuwd maar het valt toch even tegen.
goed zo ,fijn ano! balen mikki, inmiddels al wat doorgzet of nog steeds niks..?? dank je kat en nijntje
He ano, wat fijn voor je! En meiden ik wou ff zeggen dat ik ons clubje erg leuk vind. Jullie zijn allemaal zo met elkaar begaan.
Daar ben ik het ook helemaal meeens!!! Toen ik dit onderwerp begon had ik niet verwacht dat we met zo veel zouden zijn. En vooral niet dat veel van ons zo snel zwanger raakten
Is inderdaad een leuk clubje en ook vruchtbaar Ano, fijn dat je cyclus weer op gang is. Mikky, bij jou nog niks bekend? JT, jammer dat het heeft doorgezet, is echt zo rot als je ervan overtuigd bent dat het raak is. Succes de volgende ronde. Voor alle zwangeren: ik hoop dat alles goed gaat, heeft er iemand al een echo gehad, of gaat die binnenkort krijgen?
Hoi, bij clubs hadden we al zo'n lijstje (met dank aan Luckyblue), voeg je anders even toe:*heb geprobeerd het lijstje toe te voegen, lukt niet, moet je maar even kiken bij clubs* Er zullen hier trouwens nog wel meer meiden zijn die nog niet op dit lijstje staan.....
sluit me er voledig bij aan!! jullie zijn lief hoor!! en vruchtbaar! (nou ja veel van ons!)en de rest klust vrolijk door! we kunnen het heus wel .... toch gek dat we idd zo veel met elkaar kunnen delen , ik dacht 4 maanden geleden ach eens ff opzoekn wat er op internet staat wat betrefd zwanger willen worden hahah o ff btw ik bloed al nie meer! hoe maf is dat !anderhalf dagje was het maar! nou ja daar teken ik natuurlijk voor maar goed lijkt het me ook niet!
he meiden, hier nog niets hoor. Doe voor de zekerheid morgen nog maar een testje. Nou vroeg ik me af, heb de afgelopen dagen getemperatuurt en had zondag 36,77 maandag 36,45 en vandaag 36,40. Kan dat een ei zijn geweest???? Had ongeveer 5 dagen (? "vruchtbaar"?) slijm. Kan dat?? Dan zou dan betekenen ik over twee weken ongi moet worden. En dat het ontpillen voorbij aan het gaan is?