mikki over die temp kan ik niks zinnigs zeggen! zou morgen iig wel een test doen als ik jou was en hopelijk wijst er dan een dikke vette streep, wat goed kan aangezien je overtijd dagen! wie weet was je afgelopen week gewoon te vroeg! zal voor je duimen!!
Hey meiden ik ben ook blij met ons clubje hoor we zijn allemaal zo lief voor elkaar idd en ook echt geinteresseerd in elkaar. Het lijstje moet denk ik idd wel weer aangepast worden.
@ hellie Ik heb volgende week woensdag weer een echo. Ze doen dan ook de nekplooimeting. Ben wel benieuwd om ons kleintje weer te zien!
@ mikky: als dat je ei was, dan zou je temp morgen moeten stijgen. Ik had ook een daling op de dag van de eisprong, en daarna ging die toch duidelijk omhoog hoor (0.3 à 0.4graden). En nu sinds afgelopen weekend een tweede stijging (ondertussen 0.8 boven basale temp). Heb je al heel je cyclus getempt? Zat er al variatie in? Ik weet het dus ook niet echt. Ik zou in jouw plaats ook nog een testje doen morgen. Succes meid! @ jt: heb jij al testje gedaan? Is idd kort hé. maar waarschijnlijk is dat niet zo erg. Ik heb mijn eerste echo op 10 december. Ik verlang al hoor
Ik heb nog maar een testje gedaan, negatief. Dus maar hopen dat ik snel ongi word om een ronde verder te gaan. @ kat, spannend he je eerste echo!
Hoi hoi, Wij zijn ook met de pil gestopt deze maand. Ronde 1 komt deze maand. Hahahaah toen we stopten moesten we toch wel effe aan het idee wennen dat we misschien al snel papa en mama konden worden. Vandaar dat ik effe aan het ontpiullen ben gegaan en dan gaan we deze maand voor de 1ste ronde! Spannend!
balen mikki, dit schiet niet op he!!! @ kat: ik had zondag een nega test gedaan en vlak erna werd ik ongi (hoe bizar zonder wat te voelen, maar ok)! dus ga maar niet weer een test doen hoor! had vandaag oon een beetje bruinverlies in eens weer! gek? snap mn lichaam niet! @ lucky, ga je weer nieuw lijstej maken voor ons? \jij hoeft er niet meer op! en de helft van de club geloof ik niet meer hahahha stelletje zwangeren
Ik wil het lijstje wel doen, maar kom er soms niet echt aan toe Dus als iemand anders zich even geroepen voelt graag
@ LuckyBlue: Wij hebben op dezelfde dag onze afspraak opstaan! Heb jij dan ook al een echo of alleen een gesprek? Ben al volop aan't aftellen! Nog 6 daagjes
Zal in het weekend wel ff een poging wagen om een lijstje hier neer te zetten Naam, leeftijd en welke ronde is voldoende?