@ ano; wat een lomperd zeg! dat zeg je toch niet??!! sjonge jongen zeg....sommige mensen hebben echt gevoelsniveau van een doedelzak!!!! @ nijntje stress zul je voorlopig wel blijven houden he!gelukkig dat er echo's bestaan !!komt allemaal heus wel goed!!! ze hebben toch ook gezegd dat alles verder goed zat!jullie krijgen trouwens vaker echos he? @claudia hoe is het inimiddels met je rug? @mikki, ...................................wordt je toch geeeeek van?zou NU echt de ha bellen hoor ik zoek nog steeds driftig naar mn ei maar zou die komen??
@ano, wow dat is een een domme opmerking!! Nee natuurlijk zeg je dat niet. @JT82 Ik hoop dat je snel je ei vindt!!!!!!! Ik heb de HA nog niet gebeld. Het is een soort ongeschreven regel dat je pas na een half jaar na uitblijven menstruatie wat van de HA krijgt. Of na een jaar klussen zonder resultaat. Dus ik durf niet zo goed. Beetje bang voor een teleurstelling geloof ik. hihi Geef mijn lijf denk ik nog 3 weken de tijd, wacht ik dit jaar nog ff af en dan ga ik in januarie naar de HA. Wat denken jullie daarvan?
ik zou toch al bellen, je mag toch altijd om advies vragen... daar is een ha voor hoor! je hoeft je niet aan "regels" te houden!! het is jouw lichaam en jij zit ermee!! en je bent al wel eerder ongesteld geweest, het is niet de eerste x na de pilstop bedoel ik dus ze kunnen je heus wel wat raad geven dan!!!! dalijk ben je na een bloedtest (bv) toch zwanger of wat dan ook... good luck meid!
@claudianoa,Nee heb er niks van gezegd. Ik keek haar alleen zo aan van ben je dom of lijkt t maar zo. Ik dacht ik ga me er niet eens druk om maken. @mikky,Ik snap wel wat je bedoel.je weet nooit met die huisartsen. Maar bellen en vragen om advies zou ik ook gewoom doen. Gewoon vragen net doen of je dom ben dat je niet wist van halfjaar wachten
soooo wat een lomp wijf ano, hier worden ook flink wat klote opmerkingen gegeven waar niet overnagedacht is. maar ik kom bij je op t bankje zitten hoor schat!
@ jt82: Ik krijg elke consultatie een echo, dus da's wel fijn. Nog 3 weken en 6 dagen geduld @ ano: Zoiets zeg je echt niet tegen iemand! Kan geloven dat je je gekwetst voelde. Zo'n mensen hebben echt geen greintje verstand.
@ ano: ongelooflijk gewoon. Het is waarschijnlijk al lastig genoeg dat jullie daar zelf aan moeten denken, zonder dat zo iemand dat dan nog eens zegt hé! grrrrrrrrrrr. Maar ja, de beste oplossing is inderdaad om het over je te laten komen, en het gewoon een dom mens te vinden @ mikky: bwa, ik weet wel dat dat een ongeschreven wet is, maar, als je met vragen zit, zou ik toch gaan. Zelf had ik me voorgenomen in het begin om zeker altijd 60 dagen te wachten, maar ja, das lang é. Doe maar gewoon waar jij zin in hebt, als je wilt bellen, doe dan maar, als je liever nog wat wacht, is dat ook goed hé; Het is jouw lichaam Ik duim in elk geval dat je snel duidelijkheid krijgt! En ja, het waren zo'n krampjes als dat jij beschrijft nijntje! Zo in de liezen. Nu is het weer over, behalve bij neus snuiten en zo Maar ben wel misselijk hoor! Gelukkig nog niet moeten overgeven... Morgen zal ik eindelijk weten hoe ver ik ben.
Dan zou ik me geen zorgen maken over die krampjes. Ik had dat als kind al als ik verkouden was, maar dat waren dan opgezette klieren. Dus voor mij was die 'buikpijn/krampen' helemaal niet nieuw Spannend morgen! Ben benieuwd hoe ver je bent! Kan je ook een mooie banner aanmaken
@ nijntje. nog 3 weken en 5 dagen nu!! tel in spanning en afwachting met je mee!!! @nijntje en blondoniempje, wou dat ik al bij jullie op t wachtbankje zat! nog ff volhouden meiden!!! ik had vandaag en gister bijna posi ovu test, dus denk (hoop)morgen ei(t lijkt net pasen zeg..) iig veel klussen al hoor maar dan zou mn nod 1e kdag zijn....das ook wat ach ik vind alles best zolang ik nou eens positef zwanger ga testen hahahaha
Tof! Vandaag nog 3 weken en 4 dagen Denk dat je ano bedoelt, die zit op het wachtbankje bij blondoniempje
Joehoeoeoeoeoe Ik ben vandaag ongi geworden. Hehe eindelijk. En voor het eerst met echt rood bloed. ( sorry ). De twee voorgaanden keren was het bruin. Dus ik denk dat het eindelijk afgelopen is met dat ontpillen en nu op naar een nieuwe ronde. Ik zet mijn banner op 28 dagen en ga er vanuit dat dit eindelijk mijn eerste echt ongi is.( en hopelijk de laatste ).Ga nu ook beginnen met tempen om een ei te vinden.
@mikky1982 gelukkig meid dat je ongi bent geworden heb je gelijk wat meer duidelijkheid. ik moet het morgen worden dus ik ben benieuwd merk wel dat sommige dingen me niet smaken en ik niet echt makkelijk naar de wc ga maar goed je lichaam is een raar ding dus hou me maar nergens aan vast
nee nog niks heb wel hoofdpijn wat ik normaal voor me periode had maar goed dat kan ook van de moeheid zijn ben de laatste dagen erg moe ik ga er maar niet op hopen en er een beetje vanuit dat ik ongi ga worden 1 deze dgn want veel geklust hebben we niet omdat me man door zijn rug was gegaan en echt niks meer kon. misschien hebben we mazzel omdat we als ik het goed heb gevoeld de dag voor de eisprong geklust dus een beetje 50% om 50% is het. ik ga zeker 4 dgn wachten met testen omdat me vorige cyclus 34 dgn was wil proberen om tot zaterdag te wachten tenzij natuurlijk de vlag erdoor heen komt
@ claudianoa, spannedn meid, wordt hard geduimd voor je vanaf hier!!!!! @mikkie jaaaaaa eindelijk!!nu hopen dat je er gauw weer vanaf bent en je dr voor kunt gaan!!!! ben gestopt met zoeken naar mn ei, heb 2 dagen iets wat donkere ovu test gehad maar geen positieve dus blijkbaar en 2 dagen daarna(gister laatse x getest) weer licht, dus ik ga maar op het wachtbankje!!!
Gezellig jt kom er bij op t wachtenbankje. Blondoniempje en ik schuiven wel even op zodat je erbij kan