Dat valt mee ja. Denk dat ik me eens ga bevragen hier in de buurt. @ jt82: Jij zit op het wachtbankje. Heb je dan op kerstavond je NOD als ik goed reken? Het zou in ieder geval een leuk kerstcadeautje zijn als je een positieve test in handen zou hebben!
het is rustig bij ons clubje volgens mij proberen we warm te blijven bij de mannetjes lekker knus hihi
Hi hi, claudianoa! Kan goed zijn met die koude! Ik ben vandaag aan mijn kerstvakantie begonnen. Al vrij druk gehad. Vanmorgen eerst afval wegbrengen naar containerpark en vervolgens ben ik verf gaan halen voor onze slaapkamer en een stuk van de hall. Dus daar gaan we ons mee amuseren deze vakantie! Dan wordt het hier eindelijk een beetje meer afgewerkt. Dadelijk nog even naar de kapper en dan met m'n vader een verjaardagscadeau voor m'n moeder kopen. Ze wil graag een handtas, maar vond ze wat duur. Tja, da's handig als je dan net jarig bent!
iedereen druk he zo rond de feestdagen. Boodschapjes en kados....pffffffffff....altijd een hoop gestresss
we zijn vandaag begonnen aan de kamer van onze dochter wat een gedoe maar wel heel leuk. kregen gelijk vragen van alle kanten waarom ze naar een andere kamer ging. hmmmm ja uh ze wordt te groot voor de huidige kamer haha we gaan natuurlijk niet vertellen dat we druk aan de klus zijn. dinsdag en woensdag nog werken en dan lekker vrij tot 5 januari heerlijk hoor
haha claudia, stiekeme verbouwing dus!!vervelend dat mensen altijd van alles vragen he!!hihi @ano ik zal blij zijn als de feestdagen weer achetr de rug zijn, vind nooit zo denderend al die verplichtingen!maar goed met een posi zw teste worden het natuurlijk wel echt heuse FEESTdagen!!! @nijntje,yep nod zou kerstavond kunnen zijn.. hoewel ik eigenlijk morgen op 28 zit al maar das nog geen ene x zo geweest dus.. worden hele spannende dagen nu...
hai lieve dames.. zoals vele van jullie weten heb ik vorige maand een vmk gehad maar nu heb ik net een positieve zwangerschaptest in handen na een week overtijd.... ben ik echt zwanger??????
hoi blondoniempje ik zou even naar de huisarts gaan en een bloedtest laten doen want het zou kunnen dat je toch nog zwanger bent of weer zwanger bent
He meiden, zo weer thuis van een dagje werken,ff bijlezen, poehh een hele wereldreis om op mijn werk te komen met die sneeuw.... @JT spannend hoor deze dagen duim voor je he @blondoniempje, het zou wel heel mooi zijn als je nu zwanger bent! Ik zou ook de HA maar ff bellen
Hey meiden! Ben een tijdje niet meer hier geweest. Lig sinds maandag in het ziekenhuis. Bleek een erg grote cyste te hebben die er zo snel mogelijk uit moest. Ben woensdagnacht onverwachts geopereerd vanwege erge pijn die ik had. M'n rechtereierstok is volledig verwijderd. M'n blinde darm is er ook meteen uitgehaald. Zijn nu 4/5 dagen verder en begin aardig op te knappen. Ging gisteren helaas weer ff mis dus blijft de vraag of ik morgen wel naar huis mag. Zat er net ff helemaal doorheen. Partij zitten janken. Kan nu niet echt slapen maar 'living room' was gelukkig gewoon open. Dus vandaar dit late berichtje. Hoop dat het allemaal verder goed gaat met jullie, zowel de zwangeren als de niet-zwangeren. Bij deze ook meteen alvast fijne feestdagen!! Gr, Yasmin
Jeetje wat een verhaal.... Je zal wel helemaal geschrokken zijn. Hoop dat je toch nog fijne feestdagen heb. En sterkte en beterschap!!!
@ yasmin! jeetje meis dat is schrikken voor je!!! vanaf hier heel veel sterkte en beterschap en gezondheid toegewenst!!!!!!!!!!!!!!!! blondoniempje wheoehooeeeeeee toch alvast een felicitatietje hoor... we gaan heel hard duimen dat nu goe dgaat!!! ja spannend hier , nog geen ongi wel beetje krampjes en slijm(sorry) dat voorspeld nog nie echt veel goeds!! ano ook al aan het gek worden?vndaag zou je testen he!!! zit ingesneeuwd en moet nog naar het werk zien te komen! wta een drama
@yasmin jeetje wat een verhaal zeg ik schrik er van echt waar ik wens je onwijs veel beterschap en hopelijk knap je snel op @blondoniempje gefeliciteerd meid ik had al zo'n vermoeden na je vorige berichtje @jt82 volgens mij kan je beter een vrije dag nemen want het is drama op de weg. wij konden gister onze dochter ookal niet ophalen bij opa en oma vandaan was geen doorkomen aan.
Yasmin, dat is wel schrikken zeg, hoe gaat het nu met je en weet je al wanneer je naar huis mag? Heel veel beterschap en ik hoop dat je toch nog wel fijne feestdagen hebt.... Blondoniempje, van harte gefeliciteerd! En wat vlug! Geniet ervan! Voor de dames die (bijna) mogen testen: veel succes
ik heb nog niet getest wacht nog even. Aangezien ik vorige keer ook pas laat positief teste. Dus ik hou nog evengeduld.
domme ik heb weer eens getest(ja vorige maand ook al)maar geen 2e streep hoor! maar ook geen ongi...... zou ik te vroeg kunnen zijn?!wanneer ben je eigenlijk te vroeg?want waarom zou je strax posi(bijvoorbeeld he!) testen als het nu negatief is? die stoffen zitten dan toch ook al in je lichaam!!!? trouwens wel een dike ongi pukkel op mn kin ghihihi @claudia, vandaag ging het nog redelijk naar het werk toe maar ze vewachten vannacht hoop ellende he?? iedreen veilig thuis??
ja klopt ze verwachten nog een hoop balen als een stekker want ik moet morgen naar me werk en kan echt niet thuis blijven want ik moet de toko open gooien. en dan zal je zien van alle kinderen waarvan er gezegt is dat ze komen blijven thuis vanwege het weer.geef ze groot gelijk trouwens hahaha. ik woon maar 10 minuten van me werk af met de auto of fiets maar ja ik moet er toch komen. vandaag moest ik me dochter ook halen bij mijn schoonouders nou nou wat heb ik gelachen. ik reed het erf op ja mooi dat ik halverwege niet meer verder kwam dus hup auto op slot en lopen hahaha me schoonvader lachen joh zie je op dat witte erf ineens een groene auto staan in het midden. hij hem eruit willen rijden voor me in ieder geval dat ik weer op de weg kwam hahaha nou echt niet hij spinnen op dat land en ik maar lachen uiteindelijk heeft de buurman met een collega de auto naar boven geduwd haha ik kwam niet meer bij. en wat betreft dat stofje in je lichaam het verschilt geloof ik per persoon bij noa gaf hij pas positief aan toen ik 2 wkn overtijd was alle 3 keer daarvoor gaf hij negatief aan. zo zien we maar weer dat het lichaam een raar ding is
hahahaha sta je daar lekker met je groene bakkie!!!!je kan gewooon geen kant op he!! gelukkig dat je schoonvader je hielp!! ik weet ook niet hoe ik morgen op het werk kom! we zullen wel zien!vroeg op staan en dan maar kijken!!!! hoop voor jou dat alle kinderen wel komen(wat doe je voor werk dan?? ) want bij ons op het werk is het de moetie niet want mensen blijven toch massaal thuis! je bericht stemt me wel beetje positief dat jij na 3 weken toch zwanger bleek te zijn ghihi!nou ja we wachten af he! en laat dan anders mn ongesteldheid maar opschieten kan ik verder! sucdes morgen in de sneeuw!!!