Zijn weer meiden op de wachtbank zo te lezen Succes net het wachten en hopelijk hebben jullie snel een posi test in handen!! Blondoniempje van harte! Mocht vandaag naar huis, voor het eerst sinds een week weer buiten geweest. Zit nu een tijdje bij m'n moeder nu ze toch vrij is, want ik mag bijna niks doen de komende 6/7 weken en is wel zo makkelijk dat er iemand bijna 24 uur per dag aanwezig is. Een stukje lopen is al erg vermoeiend voor m'n lichaam. Ik kom er wel zolang ik gewoon goed rust ook al is heel de dag niks doen niet echt mijn ding.
ik werk in de kinderopvang normaal heb ik 12 a 13 kinderen per dag maar vanwege een kerst rooster zou ik er maar 8 hebben. als er minder komen heb je kans dat ik om 9 uur alweer naar huis kan. denk dat er een hoop mensen thuis blijven maar soms vergissen we ons goed in het kindaantal als we denken we hebben het druk komt er niemand of andersom. @yasmin hopelijk herstelt je lichaam goed. het is nogal een klap op je lichaam maar het is fijn te lezen dat je in ieder geval thuis bent
Yasmin,Fijn dat je in ieder geval lkkr thuis ben. Zo met de feestdagen is dat toch leuker als het ziekenhuis. Nog veel beterschap. Ik heb nog niet getest ik heb met mijn vriend afgesproken om dat donderdag te doen. Als ik nog niet ongesteld ben tussendoor natuurlijk. Dus hou jullie op de hoogte!!!
jeetje yasmin wat lees ik nou! Beterschap hoor. en ano en jt ik duim voor jullie, zoals altijd natuurlijk
Dag meiden! Na een paar dagen niet online te zijn geweest is hier weer vanalles gebeurd! @ yasmin: Super veel beterschap gewenst! Ik heb een paar jaar geleden alleen mijn appendix moeten laten uithalen en daar had ik ook al last van mij het lopen... Rust maar goed en laat je maar goed verwennen door je moeder! @ blondoniempje: Van hier uit een dikke proficiat! We duimen dat alles goed mag blijven gaan deze keer! @ ano: Spannend meid! Wie weet hebben jullie een hele mooie kerstavond! Ik duim voor je meid! @ jt: Balen! Hopelijk wordt 2010 een prachtjaar voor je! @ hier: Vriendlief heeft mij ten huwelijk gevraagd! Maar eigenlijk trouwen we vooral om alles in orde te hebben voor als baby komt en het huis. Het is een heel verhaal, maar dit is de makkelijkste oplossing. Het zal dus geen trouwkleed van Nicky Vankets worden, maar een mooi zwangerschapskleedje We houden het ook heel bescheiden en menen sommige mensen dat we god weet hoe gaan vieren!
Bedankt hellie! We hebben nog geen datum. Waarschijnlijk zal het februari of maart worden want heb geen zin hoogzwanger te gaan trouwen
heb alleen maar gisteravond bloed gehad(klein beetje maar) vandaag nul komma nul!!! dus wie weet toch....wel negateve test net maar ja... weet je hoe verwarrend??!!!???:x
nijntje gefeliciteerd hoor, ik kan me voorstellen dat je niet hoogzwanger wilt trouwen. Wel een leuk vooruitzicht 2010 voor jou zeg. jt je houd het weer spannend hoor, hou ons op de hoogte!
meiden hele fijne feestdagen voor jullie @nijntje wat een leuk nieuws zeg het nieuwe jaar begint goed voor jou @ano weet je al of je een kerstkadootje hebt
hallo, Nou het iserg verwarrend want met de clearblue test ik niet zwanger en de kv 2 voor 5 eurie allebei licht positief. Dus ik wacht nog even en doe van de week nog een test en anders even langs de ha. Jullie ook allemaal fijne kerstdaagies!!!
@nijntje. proficiat meid!! wat heerlijk dat je trouwen gaat!! @ano nogmaals:hopen hopen maar verwacht het wel hoor! ik ben hartstikke ongesteld !ach is iig nu echte duidelijkheid!! prettige kerst allemaaal!!!!!!
nou zoals ik al had gedacht we waren bij de schoonfamilie voor de kerst vandaag en wat vertelt me schoonzus even tegen ons als laatste ik ben zwanger nou ik wist niet wat ik moest zeggen en waar ik moet kijken ik heb er geen woorden voor zoals de meeste van jullie weten hoe het vorige keer ging begrijpen sommige misschien mijn gevoel
ohhh weer die vervelende schoonzus. Het zal weer niet dat. Erg leuk weer dan heb je gelijk een baaldag!!
ja dat kan je wel zeggen het werd even zo gezegd in de schuur en we waren de laatste die het hoorde.en ik kon geen woord meer uitbrengen. bij alles wat ik vroeg betrapte ik haar op leugens en dat deed zo zeer om achter de waarheid te komen. het woord gefeliciteerd kon ik niet over me lippen krijgen ik voelde alleen dat mes in mijn rug
@ claudianoa: Wat een verschrikkelijk mens! Ik zou in jou geval ook geen proficiat kunnen zeggen. @ ano: Spannend meid!!! Ik duim voor je! @ hier: Babykamer is helemaal behangen en is super mooi geworden! Ik ga hier helaas geen foto van plaatsen, want wil nog een klein beetje anoniem blijven Verder wel een nieuwe buikfoto van vandaag in m'n album. Het gaat hier goed vooruit
Ben toch ongesteld geworden vanmiddag!!! dus we kunnen op naar 2010!!!! Mijn cyclus is langer geworden na de miskraam alles nogeen beetje in dewar denk ik.