juist ja hhahaha, waar zij die tijden toch gebelevn!!de hele nacht te springen en te doen en nuval ik om half 1 al om van de slaap ghihi @claudia jazeker moedigen we aan we doen wat nodig is om ons allen aande zwanger te krijgen hahha zit zelf met klein dillemma ,wel of niet weer ovu testen gebruiken... vorige maand vond ik het maar irritant ,zeker omdat ik er weinig uitkon halen maar ja weet wie weet nu wel.......
jt als je het zo irritant vindt moet je ze misschien niet gebruiken. Weet je zeker dat je wel een ei hebt? Voel je een eisprong? Zelf gebruik ik ze wel al vanaf het begin, ben daar wel blij mee want ben er nu wel achter dat ik nog geen een keer een ei heb gehad. En ga in jan nu echt naar de huisarts als ik deze maand nog geen ei kan vinden. Neem aan dat hij na een half jaar zonder eisprong wel iets voor me kan doen.
weet je het zeker dat je geen eisprong heb??? dan zou de dokter idd wel wat moeten doen vind ik. ik weet van een vriendin van mijn moeder dat zij ook geen eisprong heeft en daardoor ook helemaal niet ongi word. zelf gebruik ik geen ovulatietesten of dergelijke ben bang dat het dan een obsessie word wie weet heeft de aanmoediging gewerkt hihi we zullen zien
Ik wil jullie graag een fijn uiteinde en een schitterend 2010 toewensen! Voor de zwangeren: ik wens jullie een gezonde baby met alles erop en eraan! En voor de klussers: hopelijk mag 2010 een vruchtbaar jaar voor jullie worden! Ik duim alvast heel hard voor jullie! Dikke knuffel x
ik heb net een mailtje gehad van me schoonzus. ze heeft vanmiddag een miskraam gehad hoe zeer ik ook een hekel aan dr heb dit gun ik haar niet. vind het erg voor ze toch een wondertje verloren gegaan. @yasmin hoe is het nu met jou?? maar goed voor iedereen een mooie jaarwisseling en dat 2010 voor ons allemaal een mooi jaar mag worden.
Wat erg van je schoonzus en dat net op oudejaarsdag. Het gaat steeds beter met me. Wond is nu goed aan het genezen. Over 2 weken controle in ziekenhuis.
nee dat gun je natuurlijk niemand yasmin goed te horen dat het beter met je gaat en iedereen een heel liefdevol en gezond 2010, dat de zwangeren een lieve mama mogen worden en dat het voor de niet zwangeren een heel vruchtbaar jaar mag worden!!!!!
Dat is zeker erg van je schoonzus. Dat gun je zeker niemand!!!! Iedereen een fijn oud en nieuw gehad???
he meiden allemaal de beste wensen voor 2010 Willen jullie ff in mijn fotoalbum kijken? Ik heb foto`s geplaatst van mijn ovulatie testen. Weet niet of ze duidelijk zijn want ze zijn met mijn telefoon gemaakt. Maar ik heb nog nooit zòn donker streepje gehad. Maar hij is nog niet zo donker als de testlijn. Wat denken jullie hiervan. Mijn temp is al een week hetzeflfde 36,5. O ja en bij de 2e foto lijken het 3 steepjes maar dat linkse is een schaduw.
Hey mikky! Het wordt steeds donkerder zo te zien. Zou voor de zekerheid nog ff doortesten en je temp bij houden (en ook klussen natuurlijk )
gezond liefdevol gezellig gelukkig vruchtbaar mama in wording fantastisch 2010 allemaal!!!!!!!! @mikki denk wel dat ik ze toch nog een x ga gebruiken al vind ik het niet super! heb nl nooit een eisprong gevoeld, 2 maanden terug dacht ik wat te voelen voor het eerst , afgelopen maand dus testen gedaan , die waren zelfde als bij jou ( heb ff reactie bij je pic gezet!)kijk anders maar ff zal mijn foto van vorige maand wel ff in mn album zetten! verder alles goed bij iedreen,? yasmin weer beetje opgeknapt dus meis?fijn om te horen!!!
ik denk dat het toch mijn ei was, vandaag weer een testje gedaan en er was geen steepje meer te zien. Dus het is nu afwachten...
nog een weekje en dan zullen we zien of ik goed geklust heb deze maand hihi ben nu al nieuwsgierig. heel de tijd denk ik er niet aan maar een week voor dat ik ongi moet worden begint het al. als ik via die calculator reken op een cyclus van 30, 31 en 34 dgn ben ik goed bezig geweest maar goed you never know morgen moet manlief weer werken na een maand ziektewet ben benieuwd of hij het volhoudt en of het goed gaat. zijn baas moet aangepast werk zoeken maar dat zit er geloof ik niet in.
Dat had ik ook, al heb ik maar 1 ronde nodig gehad. Je begint die week vanalles te voelen, maar je weet dan uiteindelijk niet meer of het echt is of psychisch he... Maar we duimen heel hard!!! Hoe valt je man z'n werkdag mee? Ik ben vandaag, na 2 weken vakantie, terug aan de slag gegaan. Heb gelukkig maar een half dagje moeten werken, want we hebben de eerste werkdag van het jaar altijd voormiddag receptie en namiddag betaald verlof. Daar zeggen we natuurlijk niet nee tegen! Dus dan ga ik dadelijk maar de kerstboom opruimen en boven een stuk muur schilderen.
ja erg is dat he ik heb dat ook smaakt me eten me niet dan ben ik weer ineens misselijk dan krijg ik een snoepbui dan weer veel plassen en dan moet ik toch volhouden tot volgende week want heeft weinig zin om nu al te testen wat een hoop meiden ook nog weleens doen en met resultaat maar denk dat het weinig zin heeft. nou ik smste vanochtend en toen zei hij dat het wel aardig vol te houden was maar aangepast werk en werktijden ho maar. hij moest gewoon met de kraan weg vanochtend en vanmiddag op de zaak in de loods onderhoud doen aan de kraan. lekker aangepast dus want alles is groot aan die kraan en zwaar en onhandig dus ben benieuwd als hij thuis komt of het nog steeds aardig te doen is. hopelijk redt ie het want over 2 wkn gaan we naar euro disney en dan is het toch 3 dgn lopen. dat is wel een lekkere eerste dag zeg dat hebben wij niet. ik werd vanochtend gelijk al gebeld of ik volgende week een extra dag wil werken. oja ben sinds gisteravond gestopt met roken bah dat valt even vies tegen dacht dat ik dat wel even zo zou doen maar vind het best moeilijk. gelukkig heeft mijn man zijn sigaretten allemaal meegenomen zodat ik ook niks kan pakken haha