spannend micky en claudia tot zaterdag!maar hopen dat alles uit blijft tot die dag!! ik mag nog ietsje langer wachten denk tot eind volgende week!
Spannend hoor Mikky en Claudia, ik duim voor jullie. Yasmin, fijn dat je weer bent opgeknapt. Ik ben trouwens ook eind mei jarig, de 28ste
Weet niet of ik er blij mee moet zijn of niet maar ben (eindelijk?) ongesteld! En dit 4 weken na m'n operatie. Ben benieuwd of ik m'n oude cyclus weer terug krijg zoals de gyn zei... Ik ben ook de 28e jarig hellie
@yasmin,Gelukkig dat je oude cyclus dan toch weer op gang komt. Das ook altijd weer een verassing. Hier niet hoor( na de miskraam) ik heb m nu iedere keer 7 weken later. Iedereen in mei jarig gezellig!!!
@ano daar kom ik over 4 weken hopelijk achter of dat zo is. Zou wel fijn zijn. Is denk ik altijd wel afwachten hoe je cyclus weer zal lopen na een mk. Wie weet is deze ronde wat korter
hey mikky ben je er al klaar voor voor morgen??? even een vraagje want bij noa heb ik het zo tussendoor getest toendertijd maar wanneer is ochtendurine ochtendurine? ik ga tussen 1 en 7 wel 4x naar de wc
dag 1van een nieuwe ronde :x:x:x, ik baal echt heel erg!! Had het zo gehoopt. claudia ik denk alleen de 1e keer als je naar de wc gaar, daarna is het niet meer zo geconcentreert.
Da's balen Mikky!!! :x We gaan er gewoon weer voor deze ronde! @claudia: dat zou denk ik niet veel uit moeten maken. Maar zie je jezelf dan midden in de nacht testen Zou het gewoon doen wanneer je echt met je dag gaat beginnen
he mikky balen zeg heb er geen woorden voor nee ik zie me snachts niet echt testen hihi dan word het morgenochtend als noa wakker word
nou meiden ik heb eigenlijk geen antwoord de ene test zie je een licht streepje en op de ander niks dus ik weet het niet misschien moet ik het niet met ochtendurine doen maar later op de dag. met noa gaf hij ook negatief en in de middag positief ik weet het niet meer
Jammer mikky..... Claudia, je houdt het wel spannend hoor! Met welke test had je een licht steepje? Heb je een foto?
clearblua niks en met kv en predictor een licht streepje ik heb geprobeert een foto te maken maar krijg hem er niet goed op ik ga vanmiddag die van kv 2 voor 5 halen en vanmiddag nog eens testen want ik hoor van meer mensen dat bij hun ochtendurine het nega is en in de middag posi
@ claudianoa Als je urine overdag meer geconcentreerd is dan die 's nachts als je zo vaak moet gaan, kan je inderdaad beter overdag testen. Wel niet te veel water ervoor drinken, want dan is het weer niet meer geconcentreerd genoeg Succes meid! Ik duim voor je en gun het je van harte!
ik wacht het nog even af als we donderdag terug zijn uit euro disney doe ik er weer 1 ik stel me geduld nog maar even op de proef bij noa had ik na 16dgn pas een positieve dus misschien ben ik te snel
we gaan maandagochtend om 5 uur rijden en komen woensdagavond weer terug gelukkig hoef ik donderdag niet te werken dus ben ik lekker heel de week thuis. heerlijk we gaan lekker genieten. geloof dat ik niet alleen me eigen geduld op de proef stel hihi
Hey meiden! ben terug van onze zalige huwelijksreis. Ondertussen hebben we de tweede echo gehad, ons boeleke is 5cm groot, en bewoog al flink, superschattig. Vandaag ben ik 12 weken, hopelijk begint misselijkheid nu wat te minderen. aan de trouwers (nijntje en ano): proficiat zeg! Zo leuk. Ik kan alleen maar zeggen dat het een dag is om nooit te vergeten! Zelfs al hou je het klein, het draait echt om het gevoel dat je met zijn tweetjes voor elkaar kiest @mikky: jammer meid... Ik blijf meeduimen! @yasmin: ow, was wel geschrokken toen ik jouw verhaal las. Gelukkig komt je cyclus al weer op gang! Das al heel goed hé. Succes @ claudiana: geniet van je uitstapje, en wie weet wordt dat licht streepje wel donkerder Het mijne was ook superlicht, maar ik voelde dat het zo was, en ben dan eigenlijk direct bij huisarts bloed gaan laten trekken... Als ik vergeten ben om op iets te reageren; sorry, maar jullie hebben veel gekletst