Hoi, Ik ben 22 augustus voor het laatst ongesteld geworden en dat was de eerste keer na het stoppen met de pil. Ik woon 2 jaar samen met mijn man en ben bijna 1,5 jaar getrouwd. Ik heet Sabrina Jansen en ben 22 jaar mijn man is 25 jaar. Mijn hobby is sieraden maken. www.sabrinasieraden.nl Ik en mijn man willen dolgraag een kindje en hopelijk is het de eerste ronde raak. We zouden het over een paar dagen weten. Groetjes, Sabrina
@ mikky ja ik denk dat ik idd wel beter kan testen, word nu al gek ga zondag op vakantie dus is het wel handig om te weten. @ claudianoa ik hoop voor je dat het deze keer ook zo snel lukt. En gelukkig is je mannetje overstag gegaan @ sabrina WELKOM!!!
@ claudianoa & sabrina WELKOM @ lucky ; jij gaat zeker testen!:x anders zitte wij hier jou hele vakantie ook in de stress om jou haha
hier nog steeds niets hoor, dag 39 al... Mijn geduld wordt nu wel op de proef gesteld hoor! pfff... maar alé, ik wil pas een afspraak bij de dokter als ze meer dan 2 maanden uitblijven. Is dat een redelijke termijn denken jullie? claudianoa & sabrina : leuk dat jullie er ook bijkomen! veel succes luckyblue: mijn duimpjes staan naar boven hoor, ben al benieuwd naar je testresultaat
hahaha nu heb ik geen keus meer ik moet wel testen wil namelijk geen billekoek!! @ kat hoop dat er snel wat verandering komt
@ Kat12: heb je al een test gedaan? Want misschien ben je gewoon al zwanger? Ik weet niet wat een redelijke termijn is voor naar de dokter te gaan. Je kan na 2 maanden altijd eens bellen wat je het beste kan doen: langsgaan of nog steeds afwachten.
nee, heb nog geen test gedaan, al zei mijn ventje ook al dak da eens moest doen. Hij vindt dak nogal emotioneel rondloop Maar eigenlijk zou het niet kunnen, want we hebben condooms gebruikt... Ik heb daarnet al een beetje kleur gespot... wie weet breken ze straks helemaal door? lucky: waar ga je naartoe?
@kat12 pff dat lijkt me echt vervelend ja! ik zou daar ook zeker niet tegen kunnen.. hopelijk komen de duivels snel!
De dag voordat mijn ongi doorkwam was ik ook niet te genieten. Zo slecht gezind, ik herkende mezelf niet... En moet zeggen dat ik nog altijd wat emotioneel ben. Heb enorm veel behoefte aan knuffels van m'n vriend (anders ook wel maar nu nog meer).
@ LuckyBlue Lekker op vakantie, hoe lang ga je weg? @ KAT12 ik hoop voor je dat het doorgezet! Ik dacht dat ik zo veel mee bezig was met alles wat maar met zwanger worden te maken heeft maar zo te zien heeft iedereen daar last van . Elke keer als ik er maar aan denk dat ik gestopt ben met de pil verschijnt er een lach op mijn gezicht. Mijn collega vroeg al wat ik nou zat te lachen. Oeps... Kan er niets aan doen. Wat moet dat worden als ik straks zwanger ben, dan is het helemaal erg natuurlijk.
@ mikky: de smile is hier ook hoor Het is zo leuk hé om te beseffen dat de eerste stap gezet is! Gelukkig heb ik ook nog onze trouw in het vooruitzicht, dus kan ik mijn gedachten nog wat verdelen,
Ik ga een weekje naar kreta, fftjes er tussen uit. Is misschien wel handig als ik van te voren weet wat ik kan verwachten en die smile ken ik ook hoor, haha ben ook gewoon blij dat ik met die rotpil ben gestopt
ooh lekker lucky! daar moet je zeker van genieten!! ik ben al 3 jaar niet meer op vakantie geweest! volgend jaar wil ik zeker! hopelijk met de kleine erbij dan
Pheeps moet je zeker doen dan waar zou je heen willen??? en zou leuk zijn met een kleintje!! Ik hoop in februari ook nog een weekendje naar center parcs te gaan en dan liefst met iets in mijn buik
Ik ben net terug van vakantie en zei toen tegen mijn man "misschien wel de laatste keer met z`n tweeën". We hebben er op geproost. Nu maar hopen dat we volgend jaar echt met een kleine op vakantie kunnen.
Ik ga waarschijnlijk nog in het voorjaar met mijn zus naar Parijs (moet dan ook wel rekening gaan houden met de vruchtbare dagen! hi hi ). En dan hoop ik ook in juli met mijn ventje en iets in m'n buik op reis te vertrekken! Hadden we maar een glazen bol *droomt even weg*
@ mikky aaaahhh zo lief om erop te toosten. leuk hoor!!! @ nijntje hadden we zeker maar een glazen bol, mja zou ook wel veel leuke dingen verpesten hoor Ach een beetje spanning houd het leven leuk ( als het maar niet teveel spanning is )