Clubje voor meiden die vanaf september 2009 stoppen met de pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door DeLi, 5 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Juist als het een meisje wordt "Echte mannen maken mannen!" en dan het liefste in het knalroze, haha! Had hij maar niet zo hard van de toren moeten blazen, nu komt het erop aan! ;)
    Maar vooruit, als het een jongen wordt ben ik dan ook wel zo eerlijk om er ook 1 te dragen voor hem ;)

Inderdaad, vandaag eisprong dag. Maar of dat klopt vraag ik me af. Test nu al sinds dag 17 NM half-positief met de ovu-testen (vandaag is dag 19) en ook nu weer is die 'half' dus we zullen zien. Temp was ook weer normaal (36,7C). Heb wel een rottig gevoel in mn buik, beetje zeurderig. Iig netjes om de dag klussen ;).

Ik vind die CB testen ook wel leuk zo digitaal, maar heb daar ook al enkele keren van gelezen dat ze positief testen voor nop, dat lijkt me erg pijnlijk....

Tot vanavond allemaal weer, ben naar het werk!

2. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Pendels zijn btw enkele mensen hier op het forum (zie topic bovenaan "Pendelen") die dat 'kunnen'. Ik heb er zelf weinig tot geen verstand van maar het komt erop neer dat de pendel je vragen beantwoord en die zijn hier meestal "Wanneer wordt ik zwanger en wat krijg ik". Zo heb ik er ook 2 gedaan voor de gein (ben niet echt gelovig maar ik sta overal open voor!) en dat was beide December '09 en 1x meisje en 1x jongen. Wie weet!

3. Tutsje

Tutsje Bekend lid

5 okt 2009
    603
    0
    0
    Friesland
    En.. Linda2, 25 jaar, 2de kindje NOD: 13 oktober

Gisteren je periode gehad of niet Linda2?

4. muisje14

muisje14 Niet meer actief

Ik heb vanmorgen neg getest met kv 2 voor 5 euro, maar ik ben ook nog niet ongi. Ik snap er dus niks meer van.

Volgens ovulatietest had ik op 29 sept mijn eisprong en dus had ik officieel gisteren ongi moeten worden.

Nu heb ik vanmorgen om 6.00 uur getest, maar ben om 3.00 uur ook nog gaan plassen dus weet niet of dat ik het nu met ochtendurine heb gedaan? Ik bedoel overdag zit er soms (normaal gesproken) ook weleens 3 uur tussen met plassen. Alleen is het voor mij nu 's nachts moeilijk om het op te houden omdat ik zo vaak moet plassen. Ook overdag. Ik moet zeker iedere 45 min, als het niet vaker is, plassen.

Ik heb nog steeds last van mijn borsten en slaap heb ik ook nog. Tenminste gisteren overdag wel. vandaag ook maar dat komt ook omdat Bas vannacht heel slecht sliep door koorts (tandje). Dus heb ik ook slecht geslapen.
    Ik voel af en toe ook steekjes bij mijn schaambot/liezen.

Ik heb hier ook nog een test van CB liggen, digitaal met indicator. Die kan vanaf 4 dagen voor NOD al. Is deze dan zoveel beter dan die van kv? Daar hoor je toch ook goede verhalen over dacht ik.

x Linda

5. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    Hey meiden!

Hoe is het met jullie?

Ik heb 2 ultra zwangerschapstesten gekocht van metcare op www.L10.nl voor €9,99 + €2,95 verzendkosten. Die kun je 6 dagen voor NOD al gebruiken! Morgenochtend ga ik er dus een testje tegenaan gooien... Spannend! Ik denk dat je dit ook niet meer doet als je 6 rondes verder bent, maar voor nu vind ik het nog wel leuk!

Tot vanavond.

Liefs,
    Caitlin

6. Tutsje

Tutsje Bekend lid

5 okt 2009
    603
    0
    0
    Friesland
  7. Jos1981

Jos1981 Actief lid

10 okt 2009
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo ik heb ook even een banner gemaakt.
    Even kijken of ie klopt, heb geen flauw idee hoelang mijn cyclus zal zijn... Ben er maar even van uit gegaan dat ik ook echt mijn ei heb gevoeld en dat de lf 14 dagen duurt.

8. qqq

qqq Niet meer actief

Mag ik ook meedoen? Ben nieuw hier!
    Wel al eerder gestopt maar nog allemaal heel spannend en vooralsnog geen redenen om aan te nemen dat er iets niet goed is dus..... Aan de gang! :p

9. Tutsje

Tutsje Bekend lid

5 okt 2009
    603
    0
    0
    Friesland
    Tuurlijk gezellig. Moet je even een leuke Banner aanmaken, is wel zo leuk!

10. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik ga deze ronde nog niet testen. Mocht het heel lang duren dan natuurlijk wel.
    Heb sinds gisteravond weer last van buikkrampen. Laag en hoog dit keer. Ook mn onderrug blijft maar zeuren. Vandaag ook steeds duizelig. Nu heerst er aardig wat op het werk tussen de kinderen onderling, misschien dus weer wat opgepakt :x

11. navlis

navlis Actief lid

5 okt 2009
    490
    0
    0
    mama zijn
    ergens
    Nou dag 29 van mijn cyclus, heb er net maar even een test tegen aan gegooid maar helaas negatief:(. Voel nog niks dat mijn menstruatie er aan zit te komen maar ook geen zw verschijnselen. Waarschijnlijk nog aan het ontpillen, wel jammer had ik met me zoon geen last van.

12. aankomendemama

aankomendemama Actief lid

2 aug 2007
    421
    1
    0
    Sorry geen tijd gehad om bij te lezen... zal morgen eens een poging wagen... hier even een ego-berichtje.:D.. IK HEB MIJN EI GEVONDEN!!!:$ Later dan verwacht, dus ben blij dat die ovustikkies bestaan. We gaan dus maar gelijk aan de klus, zou fijn zijn als het raak is!!!

Meiden tot morgen!!

13. aankomendemama

2 aug 2007
    421
    1
    0
    Aankomendemama, 28 jaar, 1ste kindje voor mij, 3de voor partner NOD 28 oktober
    Adelheid, 26 jaar, 1ste kindje
    Bianca1981, 28 jaar, 3de kindje
    Butterfly22, 24 jaar, 1ste kindje
    Caitlin, 26 jaar, 1ste kindje NOD 20 / 21 oktober
    DeLi, 27 jaar, 1ste kindje NOD 17 oktober
    Eline25, 25 jaar, 1ste kindje
    Fynn, 21 jaar, 1ste kindje
    Janneke25, 24 jaar , 1ste kindje NOD 30 oktober
    Jinne1982, 27 jaar, 1ste kindje, NOD 12 November
    Jojogirl88, 21 jaar, 1ste kindje
    Jos1981, 27 jaar, 1ste kindje
    Lientjelove, ? jaar, ? kindje
    Linda2, 25 jaar, 2de kindje NOD: 13 oktober
    JuJu, 25 jaar, 1e kindje, NOD: 19 oktober
    Kwebje,? jaar, 2de kindje
    Loki09, 24 jaar, 1ste kindje, NOD: 28 Oktober
    Macmazsy, 24 jaar, 1ste kindje NOD: 28 okt / 4 nov?
    Marcha, 25 jaar, 1ste kindje NOD: 26 oktober
    Meryem85, 24 jaar, 2de kindje
    Moontje, 20 jaar, 1ste kindje
    Moppie1981, 28 jaar, 1ste kindje NOD: 28 okt (nog met pil!)
    Navlis, 22 jaar, 2de kindje NOD: 14 okt
    Reintje85, 24 jaar, 1ste kindje
    Susy26, ? jaar, ? kindje
    Tutsje, 27 jaar, 1ste kindje NOD: 1 november

14. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Gefeliciteerd met het vinden van je ei!! En veel plezier met klussen ;)

15. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Dank je! Heb een paar verzoekjes verstuurd. Ben benieuwd wat er uit gaat komen ;)

16. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    Jippie! Dat wordt klussen vanavond :p Have fun!

Liefs,
    Caitlin

17. DeLi

DeLi Fanatiek lid

3 okt 2009
    1.224
    0
    0
    Succes met klussen!!!

18. aankomendemama

2 aug 2007
    421
    1
    0
    Thanx meiden dat klussen gaat zekers lukken!!!:p Nu hopen dat we over 14 dagen een positieve test in handen hebben..... dat zou echt geweldig zijn, zekers omdat we niet hadden verwacht dat de operatie van mannetje zou lukken!!!:)

19. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Af en toe denk ik "Het is het hele jaar pasen op dit forum!" Iedereen is hard op zoek naar zijn ei, geweldig :)

Ik denk het mijne ook 'gevonden' te hebben. Gisteravond had ik een redelijke ovu streep. Vanochtend al iets minder duidelijk en vanavond nog wat minder. Het is geen streep geweest die net zo donker was als de test lijn maar goed.

Ben benieuwd of morgen mijn temp dan ook anders is dan de afgelopen 3 dagen.

Wat een gedoe allemaal! :D

Nog een pendel extra: November van een jongen ;).

20. Tutsje

Tutsje Bekend lid

5 okt 2009
    603
    0
    0
    Friesland
    Nou mijn cyclus is helemaal in de war. Toen ik gestopt ben met de pil werd ik gelijk ongi (zoals altijd) maar toen 3 weken daar na 2 dagen wat donker bloed maar niet helder dus dacht ben weer ongi maar nu lekte in gisteren weer donker bloed (heeft mijn eitje zich gesplits :() word een beetje gek van mijn lichaam nu en het ontpillen, dus misschien moet ik toch maar een een ovu test halen.

Hebben jullie ook (deze) "problemen" met het ontpillen?

Deel Deze Pagina