Nee word ind. gek van het aanpassen van mijn banner dus die laat ik maar lekker zijn eigen ding doen ik had gegokt op 28 dagen en zit nu op 35. Denk dat ik over een week weer een test waag.
Dat klopt dan weer niet helaas, er zijn een hele boel gevallen bekend die eerst enkele hele mooie cyclus ronden hadden en daarna ineens een ruim 60 daagse cyclus! Dus ook voor diegene die nu een 28 daagse cyclus gehad hebben zegt het helemaal niet dat dit nu zo voort blijft zetten. Oftewel, zowel voor ons, als voor iemand met een echt lange of juist een hele mooie cyclus kan het nog werkelijk alle kanten op...
Kan ik me voorstellen hoor! Mijn banner begon ook gewoon opnieuw (heb dus nu een andere). Spannend, een testje. Hoop voor je dat het raak is!
28 jaar, 1ste kindje, 3de voor partner, NOD: 28 oktober Adelheid, 26 jaar, 1ste kindje, NOD: ? Bianca1981, 28 jaar, 3de kindje, NOD: ? Butterfly22, 24 jaar, 1ste kindje, NOD: 19 november Caitlin, 26 jaar, 1ste kindje, ronde 2, NOD: 17 november Chantal83, DeLi, 27 jaar, 1ste kindje, NOD: 20 november Eline25, 25 jaar, 1ste kindje, NOD: ? Femke, 34 jaar, 2de kindje, NOD: 5 november Fynn, 21 jaar, 1ste kindje, NOD: ? Granta, 24 jaar, 1ste kindje, NOD: 6 november Janneke25, 24 jaar , 1ste kindje, NOD: 30 oktober Jinne1982, 27 jaar, 1ste kindje, NOD: 12 november Jojogirl88, 21 jaar, 1ste kindje, NOD: ? Jos1981, 27 jaar, 1ste kindje, NOD: 14 november JuJu, 25 jaar, 1e kindje, NOD: 21 november Kwebje,? jaar, 2de kindje, NOD: ? Lientjelove, ? jaar, ? kindje, NOD: ? Linda2, 25 jaar, 2de kindje, NOD: 13 oktober Linnie82,27jaar, 1ste kindje, NOD: 17 oktober Loki09, 24 jaar, 1ste kindje, NOD: 30 oktober Macmazsy, 24 jaar, 1ste kindje, NOD: 3 nov Marcha, 25 jaar, 1ste kindje, NOD: 26 oktober Marv, 26 jaar, 1ste kindje, NOD: 31 oktober Meryem85, 24 jaar, 2de kindje, NOD: ? Moontje, 20 jaar, 1ste kindje, NOD: ? Moppie1981, 28 jaar, 1ste kindje, NOD: 28 okt (nog met pil!) Music4life, 26 jaar,2e kindje, NOD: 23 oktober Navlis, 22 jaar, 2de kindje, NOD: 25 november Noa24, jaar, kindje, NOD: 7 oktober Reintje85, 24 jaar, 1ste kindje, NOD: ? Susy26, ? jaar, ? kindje, NOD: ? Tutsje, 27 jaar, 1ste kindje, NOD: 1 november Wendii88, 21 jaar, 2e kindje, NOD: tussen 19 & 23 oktober
Bedankt voor je lieve reactie, het is gewoon heel gek, net alsof je lichaam ineens heel anders dan anders gaat reageren. Ik voel me ook zo anders..heel blij, en druk in mijn hoofd.. Wanneer kun jij testen? Liefs en fijn weekend
HEY meiden! ik ben vanaf 7sep gestopt met de pil, en er woensdag achter gekomen dat ik zwanger ben! geloof het gewoon niet,dus na 3 tests,vandaag de digitale, gaf aan dat ik 3+ weken ben,dus ongeveer tussen de 3 en 5 weken. erg snel gegaan! poee had het echt niet verwacht! Dat het bij jullie ook maar snel raak mag zijn!!!! liefs Suzanne
Hee meiden, Had weer een hoop bij te lezen Er moet mij echt iets van het hart.... ik ga er zo aan twijfelen of ik zwanger kan zijn... Ik ken mijn lichaam onderhand donders goed aangezien ik al ruim 2 jaar gestopt ben met de pil.. Nu op 14 oktober mijn ei gevonden en natuurlijk gelijk klust... op 21 en 22 oktober had ik dikke steken in mijn lies en echt een onwijs ongigevoel, geen krampen, maar wel dat je denkt hij zit eraan te komen!! Gister was het ongigevoel redelijk weg en vandaag helemaal, nog wel wat lichte steken in mijn lies en het idee dat ik een lichte spierpijn heb ik mijn buik... ook wat steekjes die komen en gaan in mijn (.)(.).... ik heb dit echt nog NOOIT gehad Ben gewoon soort van zenuwachtig voor volgende week, zou het dan???? Sorry voor dit ego-bericht!!!! Ik hou jullie op de hoogte!!! Meiden fijn weekend allemaal.....
Spui maar lekker hoor, hebben we allemaal wel eens last van, hopelijk lucht het een beetje op. Lijkt me ind. zwaar als je 2 jaar gestopt bent en het nog niet raak is. Ook ik heb gekke kwalen, vraag me soms af of dit nu ineens is of is het omdat ik er nu ineens heel erg op let? Nou hou ons maar op de hoogte en succes en sterkte dan maar. Probeer wel positief te blijven hoor, geloof heel erg dat, dat helpt. @Suzy gefeliciteerd, geniet ervan zo zie je het kan dus wel.
@Linny: Wij zijn niet al 2 jaar bezig. Mijn vriend was toen ik hem leerde kennen gesteriliseerd en dat hebben we afgelopen mei ongedaan laten maken en begin september te horen gekregen dat alles 100% in orde is, dus officieel is dit ook onze eerste ronde, alleen heb ik geen last van ontpillen....
@ Aankomende mama Spannend! Ik hop voor je dat het raak is! @ Suzy Gefeliciteerd! Jij geeft hoop aan ons allen
@aankomendemama: hoop voor je dat het raak is! @all: pfft drukke week gehad, weer 2 pendels binnen en weet niet of ik er nou nog in moet geloven. het huisje wat we afgelopen week hebben bekeken was helaas niks, moest compleet gerenoveerd worden (dus van fundering tot dak) en daar zitten we niet echt op te wachten. betekent dus ook dat stoppen met de pil er nog even niet in zit. ben inmiddels al bijna aan mn stopweek toe, en volgende maand dus weer een nieuwe strip. helemaaaaal geen zin in :x
hallo iedereen ik ben nieuw en wil graag meedoen wij zijn ook gestopt in sept en zijn nu bezig met ronde 2 voor onze eerste kindje ik ben 25 jaar mijn nod is 2 nov dus nog ff wachten met testen kan bijna niet wachten hihihihihihi als het deze ronde niet is gelukt ga ik het met ovulatie testen proberen iedereen succes en voor de zwangere gefeliciteerd groetjes pris
Balen moppie... Mag je niet vast stoppen om te ontpillen en dan met condoom? Welkom nieuwelingen! Temp was vanochtend weer 0.2 gestegen dus weer duidelijk hoger. Toch voel ik echt niets, dus mijn gevoel zegt niet zwanger. Maar we wachten braaf af
Jeetje je krijgt wel allerlei verschillends zeg! Hoe werkt dat eigenlijk precies? Ik wil er denk ik niet aan beginnen omdat je je er dan toch aan vast pint...... Hopelijk voor jou kun/mag je snel stoppen met de pil.